Vakantie? Werk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:55 schreef vbmot het volgende:
Interessant topic! Ik ga er in februari een week of twee met m'n pa naartoe.
Hij wil een stukje land kopen. Ik heb geen idee waar en hoe groot, het enige dat ik me kan herinneren is dat we naar Buenos Aires vliegen en van daaruit naar Mendosa.quote:
Denk dat de tweede optie 'veiliger' is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Das gelukkig niet zo duur.
Wil hij kopen als investering of voor eigen gebruik om bijvoorbeeld om zijn pensioen daar op te maken?
Werkt je vader in de agrarische sector?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef vbmot het volgende:
Voorlopig alleen als investering.
Nee, het heeft niks met z'n werk te maken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Werkt je vader in de agrarische sector?
Zit je toevallig in http://www.gardenhouseba.com.ar/quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef La_Guiri het volgende:
Ik ga inderdaad het hostel even mailen. Het hostel dat ik geboekt heb zit in de wijk San Telmo.
Tot zover bedankt voor de reacties!
Volgens mij haal jij twee mensen door elkaar...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef flipsen het volgende:
Je vader gaat investeren in een land door er grond te kopen, maar jullie slapen in een hostel? Waarom niet gewoon een hotel vraag ik me dan af
Oh kut, sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:13 schreef Hik het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij twee mensen door elkaar...![]()
Hm, eigen wijngaard is niet verkeerd natuurlijk, zo rond Mendozaquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef fernando_redondo het volgende:
Land kopen is als je het geld niet nodig hebt en vruchtbare grond koopt waarschijnlijk gouden business
Veel wijn gedronken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:59 schreef flipsen het volgende:
Ik doe toch iets niet goed..ik bedeoel, h et id bijna 900 , ik om net ttjeuid vsn rrn bsonvjr dtsppern en nioo teeds niet gescoordf, ik doe tovh iets verkeerfd....
[sub]kkut, m'n le begint over 4 uurl,,, maar ik heb wek eeb keueke avond gehad[/ub]
Wtf? Heb ik dat echt getypt gisteren?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:59 schreef flipsen het volgende:
Ik doe toch iets niet goed..ik bedeoel, h et id bijna 900 , ik om net ttjeuid vsn rrn bsonvjr dtsppern en nioo teeds niet gescoordf, ik doe tovh iets verkeerfd....
[sub]kkut, m'n le begint over 4 uurl,,, maar ik heb wek eeb keueke avond gehad[/ub]
Nope... Ik vond het ook vrij bizar, tenminste, van wat ik er nog bewust van heb meegemaaktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef Douwe het volgende:
Tot half 9 op een terras?
Werd je er niet afgegooid?
Nee, ik zit niet in dat hostel, al ziet het er wel heel leuk uit op de sitequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:12 schreef Hik het volgende:
[..]
Zit je toevallig in http://www.gardenhouseba.com.ar/![]()
(Ik geloof dat er een miljoen hostels zitten in San Telmo, maargoed...)
Geen hepatitius? 'Moest' ik wel eerste keer, daarna herhalingsprik gehaald en nu hoef ik voorlopig niet. Wel makkelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in dat hostel, al ziet het er wel heel leuk uit op de site. Ik heb geboekt bij een hostel dat Che Lagarto heet.
Ik vind het wel spannend allemaal, heb de komende week vrij en ga dodnerdag een inenting halen (DTP) en ik moet nog mijn paspoort verlengen.
Ik zit hier in ieder geval tot 20 april, dan vlieg ik terug naar NL. Maar daar zal ik hopelijk niet veel langer dan een week of 2 blijven, dan snel terug naar 'het beloofde land'quote:Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef La_Guiri het volgende:
Mijn hepatitis A is nog 10 jaar geldig, heb 2 jaar geleden inderdaad zo'n herhalingsprik gehad.
Is misschien wel leuk inderdaad om wat af te spreken. Jij woont daar voor onbepaalde tijd?
Heb een misschien wel domme vraa, maar hoe zit dat nu met de wijk La Boca? Is dat nu wel veilig of niet? Of laat ik me teveel beinvloeden door de LP?
Maar je moet het niet al te serieus nemen, maar dat gaven de smilies ook al aanquote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef La_Guiri het volgende:
Het engste lijkt me trouwens om in mijn eentje ergens te gaan eten.![]()
Het zijn niet de enige 2. Dat waren alleen die van de laatste weekquote:Op maandag 23 januari 2006 14:39 schreef flipsen het volgende:
Je moet Diego sowieso niet serieus nemen (pas op voor de klemtoon)
Maar goed, tja, 2 gewelddadige berovingen, het kan verkeren. En wellicht word ik ook nog een keer slachtoffer, maar zoals gezegd, ik voel me hier veilig, ook in La Boca.
En voel jij je nu onveilig in BsAs? Zo ja, waarom kom je dan steeds terug? Ik vind je nogal negatief overkomen namelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het zijn niet de enige 2. Dat waren alleen die van de laatste week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |