Hola!
Bedankt voor de lieve reacties.
Ach ja, nou ik ben dus naar een duur hotel gegaan en heb daar even bedacht hoe en wat, het was het enige ook wat ik kon krijgen.
Nou ik heb gisteren een kleine backpack gekocht en wat andere spullen, het voelt niet echt eigen, maar ja. Ik mis wel mijn lenzen, maar die heb ik ook al gekocht, nu mijn medicijnen nog.
Nou ik ga straks naar Mendoza, dus flipsen ik bel of mail je zodat we op de terugweg wat afspreken, maar alsnog bedankt voor je aanbod!! Ik ben wel wat nerveus, vertrouwen kwijt enzo. Maar die vriendin van me komt snel, dus dat scheelt.
Buenos Aires no me quiere, Mendoza misschien wel.
Het guesthouse deed wel zo vreselijk achterlijk, ik moest er niet zo´n drama van maken en dat terwijl het waarschijnlijk hun buurman is geweest. Maar goed, het zat me niet lekker en ik ben zonet teruggegaan om ze toch nog mijn mening te geven enzo. De vorige dag had ik me alles aan laten leunen omdat ik overstuur was. Dus ook al krijg ik daarmee mijn spullen niet terug, het geeft me wel een beter gevoel over mezelf, dat ik voor mezelf ben opgekomen.
Nou, jullie horen wel hoe het me in Mendoza vergaat, dat als er niet weer wat achterlijks gebeurt.
![]()
Ik vind het tot nu toe namelijk een hele slechte B-film allemaal.