Ik meestal 1790quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ik pin 1800 peso in een keer en betaal geen transactiekosten
een typisch argentijnse gedachtengang !!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef flipsen het volgende:
Ach, het is gewoon de leukste Europese stad, alleen een stukkie afgedreven
(..)
Nee, je hebt pech, gisteren heel de dag regen en vandaag ook regenachtig. Maarrr... vanaf morgenmdidag wordt het weer beter en zondag perfect. Zonnig en niet te heet, tussen de 25 en 30 graden geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef La_Guiri het volgende:
Is het een beetje lekker weer nu, flipsen?
Dat lag niet in mijn bedoeling, ik vind het juist lekker makkelijk dat ze gay isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je d´r al hervormd tot straight?
Nou wie weet. Heb je ook een e-mail adres of iets?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef flipsen het volgende:
Ok, kwartet volmaken dan maar. La_Guiri, volgens mij laatste 2 gasten (Belgische dame en duitse jongen) ben ik een zeer goede gids, dus als je wilt...
spemadresje apestaartje hete mail punt c om. Of je kan bellen als je in BsAs zit 4777-0531.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Nou wie weet. Heb je ook een e-mail adres of iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |