abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13551887
Een kennis van me zit bij de stadswacht, hij zei dat is ook wel iets voor jou. .

Nu trekt me dat niet zo direct maar goed, eens geschoten is altijd mis....slapend rijk worden.

Wie werkt bij de stadswacht en is het wat?

pi_13551948
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:13 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Rijk worden van een Melkert-baan?
Nou ja, voor mij is het gewoon extra. Mijn man heeft normaal werk.

Misschien kom ik er wel niet voor in aanmerking bedenk ik me net.

pi_13552284
Ach als je geen stadswacht kunt worden heb je altijd nog treinsurveillant
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:34:14 #4
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_13552411
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:14 schreef JeroenMeloen het volgende:
[piep] BOA's zijn het!
boa's wat zijn dat

- edit: offtopic en onnodig beledigend -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 30-09-2003 23:34]

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_13552667
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:37 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

BOA = Bijzonder Opsporings Ambtenaar, [..]

was het niet buitengewoon opsporings ambtenaar?
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2003 @ 19:46:08 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_13552683
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:37 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

BOA = Bijzonder Opsporings Ambtenaar

Buitengewoon.
pi_13553571
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:10 schreef JeroenMeloen het volgende:
Helaas voor jou ben ik geen student informatica.
En ik geen stadswacht maar Receptioniste/ telefoniste. .

Ik denk ook niet dat ik het doe hoor, laat mij maar achter telefoon zitten. .

Veel veiliger.

dinsdag 30 september 2003 @ 21:18:17 #8
28560 toska
Let's All Chant
pi_13555784
Ik vind stadswachten
Normaal zing ik de sterren van de hemel
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:43:42 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_13559289
Deze gaat ging even dicht voor wat poetswerk.

Ik heb twee pagina's offtopic posts en onnodige beledigingen verwijderd. Kijken of het nu wel wil lukken. De vraag was dus:

Wie werkt bij de stadswacht en is het wat?

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 30-09-2003 23:42]

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_13563521
In principe is het wel leuk om te doen lijkt me, je hebt alleen helemaal geen verantwoordelijkheden. Als er iets is, moet jij ook gewoon de politie bellen! Geen wapen enzo.....

Ik zou eens bij de politie in je woonplaats informeren, die kunnen je er vast meer over vertellen.

pi_13568714
Ik heb toch een sollicitatiebrief klaarliggen. Ga het wel proberen erbij te komen en als ik eenmaal 'binnen' ben kan ik via het intranet daar solliciteren op administratief werk. .

Bovendien lijkt het me wel spannend. .

alleen shit dat nét nu printmachine inkt op is. .

donderdag 2 oktober 2003 @ 00:51:42 #12
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13587672
- edit: heb je niet gelezen dat ik dit topic al een keer eerder heb ontdaan van onzin en ellende? Graag antwoord geven op de gestelde vraag en anders niet reageren -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 02-10-2003 11:08]

donderdag 2 oktober 2003 @ 08:26:52 #13
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_13589189
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:51 schreef speedfreakssj het volgende:
- edit: heb je niet gelezen dat ik dit topic al een keer eerder heb ontdaan van onzin en ellende? Graag antwoord geven op de gestelde vraag en anders niet reageren -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 02-10-2003 11:09]

pi_13767360
Maandag heb ik een sollicitatiegesprek. .
  donderdag 9 oktober 2003 @ 19:07:29 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_13771600
stadswacht lijkt me ook wel een mooie Job! Lekker winkelen onder je werk en wat rond lopen.. Het schijnt alleen niet heel erg geweldig te betalen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 9 oktober 2003 @ 19:09:33 #16
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13771648
Een stadswacht is iemand die mij verteld dat ik ergens niet mag fietsen. En dus een persoon waar ik vervolgens met wat meer snelheid omheen fiets.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
pi_13806566
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
stadswacht lijkt me ook wel een mooie Job! Lekker winkelen onder je werk en wat rond lopen.. Het schijnt alleen niet heel erg geweldig te betalen..
Dat klopt, maar dat is voor mij niet essentieel van belang. Ik wil leuk werk, gezellige collega's en voor mij is dit puur bijverdienen op mijn man zijn salaris. Bovendien heb je wat meer financiele zekerheid dat heb je niet als je van die losse baantjes hebt.

Ik zie me al lopen in het pakje, bekeuringen uitdelen. .

pi_13806578
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:09 schreef Kanzaki het volgende:
Een stadswacht is iemand die mij verteld dat ik ergens niet mag fietsen. En dus een persoon waar ik vervolgens met wat meer snelheid omheen fiets.
Vervolgens kom je een ander koppeltje stadwachten tegen die je bekeuren. .
pi_13806612
het enige wat ik de stadswacht hier zie doen is rondjes rijden op hun scooters in de rustigste delen van de 'stad'
Can I? could I? would I?
pi_13808066
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:14 schreef Can_I_kick_it het volgende:
het enige wat ik de stadswacht hier zie doen is rondjes rijden op hun scooters in de rustigste delen van de 'stad'
Wat ze bij ons veel doen is veel lopen, rondje buurt(zo heet de stad bij ons die straten heten Noorderbuurt/Zuiderbuurt dus vandaar dat in een woord gezegd wordt hier;" we gaan de buurt even in".)

d.w.z een uurtje zwalken in de buurt, uurtje bureau. Weer uurtje door de buurt, ander gedeelte, uurtje bureau. uurtje auto, uurtje bureau.

Zo wil ik wel werken. .

pi_13842637
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:10 schreef berney het volgende:

[..]

Ik zie me al lopen in het pakje, bekeuringen uitdelen. .

Mogen stadswachten bekeuringen uitdelen?? Volgens mij moeten die gewoon snel ter plekke zijn en de politie bellen......

Hoe is het trouwens met de sollicitatie gegaan??

maandag 13 oktober 2003 @ 08:48:09 #22
19840 Libris
Live from Singapore
pi_13842687
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 08:38 schreef Koningin het volgende:

[..]

Mogen stadswachten bekeuringen uitdelen?? Volgens mij moeten die gewoon snel ter plekke zijn en de politie bellen......

Op het moment mogen ze geen bekeuringen uitschrijven, maar volgens mij was er een plan om dat te veranderen. Zou het wel goed vinden.

Hoe was de sollicitatie?

pi_13842759
In mijn tijd dat ik nog bij de stadwachten werkte (eerste lichting) ben ik 10 kilo af gevallen alleen al van het lopen, nu zitten ze op het politiebureau als receptionist, lopen zie ik ze niet meer
Mijn ervaring als stadwacht is: Je mag niets doen, dus dan kan je iemand wel op iets aan spreken maar 10 meter verder op doen ze het toch weer omdat de mensen dat weten.
Het lopen was wel leuk (behalve als het regende)daar een praatje en daar een bakkie doen, winkelen mocht dus niet een stadswacht met een zak van appie heyn in haar/zijn hand dat kan niet.
Van mij mogen ze de stadwacht meer bevoegdheden geven misschien dat ze dan serieuzer genomen worden.
pi_13847081
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 09:00 schreef Sorella het volgende:
In mijn tijd dat ik nog bij de stadwachten werkte (eerste lichting) ben ik 10 kilo af gevallen alleen al van het lopen, nu zitten ze op het politiebureau als receptionist, lopen zie ik ze niet meer
Mijn ervaring als stadwacht is: Je mag niets doen, dus dan kan je iemand wel op iets aan spreken maar 10 meter verder op doen ze het toch weer omdat de mensen dat weten.
Het lopen was wel leuk (behalve als het regende)daar een praatje en daar een bakkie doen, winkelen mocht dus niet een stadswacht met een zak van appie heyn in haar/zijn hand dat kan niet.
Van mij mogen ze de stadwacht meer bevoegdheden geven misschien dat ze dan serieuzer genomen worden.
Bij ons is het zo dat ze meer bevoegdheden krijgen dat ze bekeuringen mogen gaan uitdelen vanaf volgend jaar. .
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 08:38 schreef Koningin het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op zaterdag 11 oktober 2003 12:10 schreef berney het volgende:

[..]

Spannend, spannend hoor. . Er zaten dus twee mannen bij het gesprek dat overigens bij hoge uitzondering op het bureau zelf was. Normaal is dat in het gemeentehuis.

Ze vroegen mij het hemd van het lijf, veel vragen had ik al in mijn hoofd van dit kunnen ze vragen en dat toch waren er een paar van oe wat nu...... Ook heb ik mijn beperkingen als rugpatiente verteld, dat ben ik enigszins verplicht anders krijg je zo'n Mabel-effect hè. .

Op gegeven moment zei die ene (hoofd) we gaan de mogelijkheden bekijken voor u en of er binnenkort een opleiding is om u te plaatsen.

Is dat positief. .

Over een paar dagen hoor ik meer,......ik denk nu steeds ik heb het niet, ik heb het niet dan valt het altijd mee als ze me wél aannemen.

We zien wel, . Krijg ik het niet ook geen drama ga ik gewoon verder solliciteren. .

pi_13848516
Ik denk dat alles nog vrij open ligt.
Ze gaan kijken naar mogelijkheden dus dat wil toch iets zeggen.

Ben benieuwd hoor!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')