Het was een winterdag en ik was net naar de wc geweest.
De benen werden ineens heel zwaar en het leek wel of ze ineens van pudding waren.
Ik besloot dus maar op ff op de gesloten pleepot te gaan zitten.
Ik zat misschien zo'n 5 a 8 seconden daar en toen kreeg ik allemaal vlekken in me ogen, eerst een paar maar het werden er steeds meer en toen werd het zwart, ik was flauwgevallen.
Op dat moment viel ik van de pleepot af en botste met me hoofd tegen de rand van de wasmand aan.(niets opengehaald of zo)
Maar wat ik toen zag vergeet ik nooit meer.
Ik zag een bruine pot met allemaal verroeste en nieuwe spijkers erin.
En ik zag er een spijker invallen met de punt naar beneden, in de andere spijkers.
Het gekke was dat ik het nog haar scherp voor me zie en zag.
wie kan me vertellen wat dit inhoudt?
En of dit iemand wel eens meer heeft meegemaakt
Een keer droomde ik dat ik op de Titanic zat die was gezonken en dus in het water lag waar bootjes mensen probeerden te redden. En ze riepen me dus. Maar toen ik wakker werd/bij kwam van flauwvallen, bleek het gewoon m'n vriendje te zijn
Een andere keer toen ik flauw viel en daarna bij kwam dacht ik dat toen ik bij kwam ik toen begon met dromen. Soort omgekeerde wereld dus.
quote:Dat is gewoon je onderbewustzijn hetzelfde als dat je droomt in je slaap dus.
Op dinsdag 30 september 2003 17:33 schreef rankie het volgende:
nee het was geen deja vu
quote:Je hersenen krijgen op het moment van flauwvallen een fractie van een seconde geen bloed maar daarna gaat je bloed gewoon weer stromen hoor.
Op dinsdag 30 september 2003 17:37 schreef Debs het volgende:
Je hebt gewoon een harde klap tegen je hoofd gekregen
Als je bent flauw gevallen weet je niks meer over dat moment omdat je hersenen gewoon niet genoeg bloed krijgen, daarom val je ook flauw
Je hersenen hebben wel bloed en het is mogelijk om te dromen als je bent flauwgevallen.
Mensen onder narcose dromen ook weleens.
Wel grappig dat je schrijft over die wasmand. Als ik mijn kop stootte terwijl ik al 'henen' was, kwam ik ook heel fftjes bij. Zo herinner ik me dat ik in V&D van de roltrap ben gestort en dat ik in mijn val ook de rand van de reling heb geraakt (gelukkig niet die treden).
quote:Heb ik ook een keer gehad.
Op dinsdag 30 september 2003 17:30 schreef rankie het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden flauwgevallen en eigenlijk is me die ervaring altijd bijgebleven.
Niet zozeer omdat ik flauwviel maar om het gene wat ik zag op het moment dat ik viel.Het was een winterdag en ik was net naar de wc geweest.
De benen werden ineens heel zwaar en het leek wel of ze ineens van pudding waren.
Ik besloot dus maar op ff op de gesloten pleepot te gaan zitten.Ik zat misschien zo'n 5 a 8 seconden daar en toen kreeg ik allemaal vlekken in me ogen, eerst een paar maar het werden er steeds meer en toen werd het zwart, ik was flauwgevallen.
Op dat moment viel ik van de pleepot af en botste met me hoofd tegen de rand van de wasmand aan.(niets opengehaald of zo)
Maar wat ik toen zag vergeet ik nooit meer.
Ik zag een bruine pot met allemaal verroeste en nieuwe spijkers erin.
En ik zag er een spijker invallen met de punt naar beneden, in de andere spijkers.
Het gekke was dat ik het nog haar scherp voor me zie en zag.
wie kan me vertellen wat dit inhoudt?
En of dit iemand wel eens meer heeft meegemaakt
Mijn verklaring. Niet zozeer zuurstof tekort in je hoofd, maar wel het licht zijn in je hoofd, waardoor je net als wanneer je tijdens je slaap droomt, he beelden gaat zien.
Niks paranormaals ofzo aan.
quote:Nee, dat klinkt niet logisch.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:45 schreef The_Shining het volgende:
Wanneer je het bewustzijn verliest verlaat je geest je lichaam net als wanneer je gaat slapen en als je lichaam sterft. Klinkt toch logisch ergens, niet?
Als je slaapt of als je je bewustzijn verliest, dan doet je "geest" (whatever that may be) het even "rustig aan". En je bent je er even niet bewust van dat je leeft. (Bewust-zijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |