abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13549674
Ik ben een paar jaar geleden flauwgevallen en eigenlijk is me die ervaring altijd bijgebleven.
Niet zozeer omdat ik flauwviel maar om het gene wat ik zag op het moment dat ik viel.

Het was een winterdag en ik was net naar de wc geweest.
De benen werden ineens heel zwaar en het leek wel of ze ineens van pudding waren.
Ik besloot dus maar op ff op de gesloten pleepot te gaan zitten.

Ik zat misschien zo'n 5 a 8 seconden daar en toen kreeg ik allemaal vlekken in me ogen, eerst een paar maar het werden er steeds meer en toen werd het zwart, ik was flauwgevallen.

Op dat moment viel ik van de pleepot af en botste met me hoofd tegen de rand van de wasmand aan.(niets opengehaald of zo)
Maar wat ik toen zag vergeet ik nooit meer.
Ik zag een bruine pot met allemaal verroeste en nieuwe spijkers erin.
En ik zag er een spijker invallen met de punt naar beneden, in de andere spijkers.
Het gekke was dat ik het nog haar scherp voor me zie en zag.
wie kan me vertellen wat dit inhoudt?
En of dit iemand wel eens meer heeft meegemaakt

pi_13549716
was het geen deja vu? dat je denkt dat je het al eens eerder mee hebt gemaakt...
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_13549757
nee het was geen deja vu
pi_13549784
Ben ook een paar keer flauw gevallen en volgens mij was ik toen gewoon aan het dromen.

Een keer droomde ik dat ik op de Titanic zat die was gezonken en dus in het water lag waar bootjes mensen probeerden te redden. En ze riepen me dus. Maar toen ik wakker werd/bij kwam van flauwvallen, bleek het gewoon m'n vriendje te zijn

Een andere keer toen ik flauw viel en daarna bij kwam dacht ik dat toen ik bij kwam ik toen begon met dromen. Soort omgekeerde wereld dus.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 30 september 2003 @ 17:35:22 #5
59198 swenshady
Veritas - Aéquitas
pi_13549790
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:33 schreef rankie het volgende:
nee het was geen deja vu
Dat is gewoon je onderbewustzijn hetzelfde als dat je droomt in je slaap dus.
The mother did drugs, hard liquor, cigarettes, and speed The baby came out - disfigured, ligaments indeed it was a seed who would grow up just as crazy as she Don't dare make fun of that baby cause that baby was me
pi_13549822
Je hebt gewoon een harde klap tegen je hoofd gekregen
Als je bent flauw gevallen weet je niks meer over dat moment omdat je hersenen gewoon niet genoeg bloed krijgen, daarom val je ook flauw
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  dinsdag 30 september 2003 @ 17:40:18 #7
59198 swenshady
Veritas - Aéquitas
pi_13549883
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:37 schreef Debs het volgende:
Je hebt gewoon een harde klap tegen je hoofd gekregen
Als je bent flauw gevallen weet je niks meer over dat moment omdat je hersenen gewoon niet genoeg bloed krijgen, daarom val je ook flauw
Je hersenen krijgen op het moment van flauwvallen een fractie van een seconde geen bloed maar daarna gaat je bloed gewoon weer stromen hoor.
Als je namelijk meer dan 3 of 4 seconde geen bloed in je hersenen hebt dan hou je er blijvende schade aan over.

Je hersenen hebben wel bloed en het is mogelijk om te dromen als je bent flauwgevallen.

Mensen onder narcose dromen ook weleens.

The mother did drugs, hard liquor, cigarettes, and speed The baby came out - disfigured, ligaments indeed it was a seed who would grow up just as crazy as she Don't dare make fun of that baby cause that baby was me
pi_13549928
Ik ben in mijn puberteit ook erg vaak flauwgevallen, later zelfs gepaard met epileptische aanvallen.
Ik heb er allang geen last meer van, maar wat me nu opvalt is dat ik, wanneer ik bijkwam, me realiseerde dat ik heel erg heftig aan het dromen was (geweest). Alleen kom je niet eventjes lekker bij na een epileptische aanval, zeker niet als er ineens allemaal mensen om je heen staan, die je allemaal aankijken en/of vasthouden.
Ik wist dat ik dan gedroomd heb, maar door de hectiek kwam ik er niet meer aan toe om me te herinneren wat ik nou gedroomd had.

Wel grappig dat je schrijft over die wasmand. Als ik mijn kop stootte terwijl ik al 'henen' was, kwam ik ook heel fftjes bij. Zo herinner ik me dat ik in V&D van de roltrap ben gestort en dat ik in mijn val ook de rand van de reling heb geraakt (gelukkig niet die treden).

Hier Karen, ik doe wat ik doe
Ik ben een losbol, yeah baby, je m'en fou
Ik hou van koetjes en kleurtjes op m'n snuit
Maar zie de schoonheid diep onder je huid
  dinsdag 30 september 2003 @ 17:51:29 #9
68656 DrekOor
Schoon achter de oren...
pi_13550096
Gebeurt mij nog wel eens 's morgens. Snel opstaan, dan krijg je idd zuurstoftekort in je hersenen. Meestal merk ik er wat van op het moment dat ik versuft 'wakker' wordt. En dan komt er zo'n naar misselijk gevoel.
Naamgrappen [b]zijn[/b] flauwer dan flauwe grappen!
pi_13550139
Vaag dat je de beelden zo helder ook nog kan navertellen en dus onthouden heb.
Ik zelf zie eerst een paar sterren, helder en wisselend van plek voordat het zwart wordt.
Gelukkig komt het nu minder voor dan in mijn puberteit
  dinsdag 30 september 2003 @ 17:56:45 #11
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13550201
ik heb het ook gehad dat ik na het werk op het land bij de boer op de kar stond, en opeens zag ik mezelf vanvoren staan, keek recht in mijn ogen, en de volgende flits lag ik naast de kar, was ik volgens de boer ook flauwgevallen. Ik vond het echt eng...
put
your
clothes
on!
pi_13550332
Ik ben een paar keer op toenertijd op werk flauwgevallen , maar het is voor mij een zwart gat geweest .
Ik herinner wel de blikken toen ik weer blij kwam maar echt verder niets . Ik heb toen ook nog met blauw oog rondgelopen , want ik ben met hoofd op bureau geknald .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_13570950
Bruine pot, spijkers... jawel, je bent geobsedeerd door je ondertitel. Vlak voordat je het bewustzijn verloor heb je daar een korte droom over gehad.
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_13584579
Ik ben een aantal keer flauwgevallen maar zag dan grijs met zwarte sneeuw voor me als op de tv zeg maar.
Een moment blackout en dan al snel weer bij.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_13584730
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:30 schreef rankie het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden flauwgevallen en eigenlijk is me die ervaring altijd bijgebleven.
Niet zozeer omdat ik flauwviel maar om het gene wat ik zag op het moment dat ik viel.

Het was een winterdag en ik was net naar de wc geweest.
De benen werden ineens heel zwaar en het leek wel of ze ineens van pudding waren.
Ik besloot dus maar op ff op de gesloten pleepot te gaan zitten.

Ik zat misschien zo'n 5 a 8 seconden daar en toen kreeg ik allemaal vlekken in me ogen, eerst een paar maar het werden er steeds meer en toen werd het zwart, ik was flauwgevallen.

Op dat moment viel ik van de pleepot af en botste met me hoofd tegen de rand van de wasmand aan.(niets opengehaald of zo)
Maar wat ik toen zag vergeet ik nooit meer.
Ik zag een bruine pot met allemaal verroeste en nieuwe spijkers erin.
En ik zag er een spijker invallen met de punt naar beneden, in de andere spijkers.
Het gekke was dat ik het nog haar scherp voor me zie en zag.
wie kan me vertellen wat dit inhoudt?
En of dit iemand wel eens meer heeft meegemaakt

Heb ik ook een keer gehad.
Ik had een hele slechte conditie, ging laat naar bed, etc etc, en was op vakantie.
Op een gegeven moment stond ik snel op om iets te pakken, kwam in een slaapkamer m'n benen werden slap, begon vlekken te zien en daarna werd alles zwart voor m'n ogen,
Volgende moment doe ik mijn ogen open, merk dat ik op het bed zit.
Ik weet niet meer precies wat ik zag, maar het was niet zo dat ik weg was. Ik ervaarde het alsof ik in een andere dimensie was, plus dat ik dingen hoorde. Het was alsof het een droom was.

Mijn verklaring. Niet zozeer zuurstof tekort in je hoofd, maar wel het licht zijn in je hoofd, waardoor je net als wanneer je tijdens je slaap droomt, he beelden gaat zien.
Niks paranormaals ofzo aan.

donderdag 2 oktober 2003 @ 09:47:40 #16
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_13590299
Ik ben zelf één keer flauw gevallen, maar dat is al 13/14 jaar geleden. Ik was toen een jaar of 3/4 en ik had een koortstuip dacht ik.
Maar ik kan er maar weinig van herinneren, ik werd eigenlijk gewoon weer 'wakker' en daar stonden m'n ouders, oppas en m'n opa en oma rond mijn bed.Er is toen nog een ziekenwagen geweest, maar gelukkig bleek het wel mee te vallen.
Maar ik denk dat het te lang geleden is om alles nog exact te herinneren.
pi_13600092
Ik denk dat het net zoals slapen is.... alleen doordat jemeestal ligt, val jeniet....
en die beelden zijn dan gewoon je dromen... Deze lijken heel lang te duren, maar net als een droom, duurt deze ook maar enkele seconden...
En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_13600992
Wanneer je het bewustzijn verliest verlaat je geest je lichaam net als wanneer je gaat slapen en als je lichaam sterft. Klinkt toch logisch ergens, niet?
pi_13601175
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:45 schreef The_Shining het volgende:
Wanneer je het bewustzijn verliest verlaat je geest je lichaam net als wanneer je gaat slapen en als je lichaam sterft. Klinkt toch logisch ergens, niet?
Nee, dat klinkt niet logisch.

Als je slaapt of als je je bewustzijn verliest, dan doet je "geest" (whatever that may be) het even "rustig aan". En je bent je er even niet bewust van dat je leeft. (Bewust-zijn).

En weer een stukje onzinnige proza.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 16:55:02 #20
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_13601201
Hmm, ik heb zeker geen leuk leven.
Ik zag alleen maar sneeuw.
Net zoals je dat TV ziet als er geen ontvangst is.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_14651900
Ik val vaak flauw, heb last van lage bloeddruk door puberteit.
Als ik veel pijn heb, PLOF, dan ben ik +- een minuut buiten westen, en ik heb dan last van spasmen. Daarna (als ik weer wakker ben) ben ik heeel moe.
Ben al naar de huisarts gegaan, niks aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')