quote:
According to VH1.com, the long awaited rarities album will be a 2CD set, titled Lost Dogs!As previously reported, Lost Dogs will arrive on November 11, along with the Live at the Garden DVD. Here's the tracklisting.
Disc one:
"All Night"
"Sad"
"Down"
"In the Moonlight"
"Hitchhiker"
"Don't Gimme No Lip"
"Walking"
"Alone"
"Education"
"'U'"
"Black, Red, Yellow"
"Leaving Here"
"Gremmie Out of Control"
"Whale Song"
"Undone"
"Hold On"
"Yellow Ledbetter"Disc two:
"Fatal"
"Other Side"
"Hard to Imagine"
"Footsteps"
"Wash"
"Dead Man"
"Strangest Tribe"
"Drifting"
"Let Me Sleep"
"Angel"
"Last Kiss"
"Sweet Lew"
"Dirty Frank"
"Brother Instrumental"
"Bee Girl"
Alleen jammer dat ik voor het gros van die nummers veel geld heb neergeteld. VerzamelCd's met complete bagger om een nummertje Pearl Jam te hebben, alles nu voor een paar euro's op een rijtje. Maar goed.
De CD wordt dan best wel gaaf, want sommige nummers zijn al flink oud. Samen met de nieuwere nummers ziet het er goed uit!
quote:Behoort Alive dan tot de categorie "Rarities"?
Op dinsdag 30 september 2003 17:08 schreef _GdR_ het volgende:ik mis alive
quote:weet ik niet
Op dinsdag 30 september 2003 17:16 schreef MuadDib het volgende:[..]
Behoort Alive dan tot de categorie "Rarities"?
quote:Alive is al uitgemolken, hoewel het een goed nummer is skip ik m altijd.
Op dinsdag 30 september 2003 17:08 schreef _GdR_ het volgende:ik mis alive
quote:
Last Kiss
quote:Idd jammer. Misschien dat "Singles" bij een andere platenmaatschappij is uitgebracht. Gelukkig heb 'm op een bootleg staan, want het is idd een erg gaaf nummer.
Op dinsdag 30 september 2003 18:13 schreef ranja het volgende:
Vreemd dat 'State of love and trust' er niet opstaat, voor zover ik weet staat die alleen op de soundtrack van 'Singles' en een paar van die kartonnen hoesjes... en op die 3cd Dissident/Live in Atlanta.
Erg gaaf nummer vind ik dat...
quote:zou kunnen ja, want breath staat er ook niet op en die komt ook van de Singles soundtrack. Wel jammer, die nummers zijn allebei geweldig goed, en hadden niet misstaan op Ten (mede omdat ze ook toen geschreven zijn.)
Op dinsdag 30 september 2003 18:35 schreef MuadDib het volgende:[..]
Idd jammer. Misschien dat "Singles" bij een andere platenmaatschappij is uitgebracht. Gelukkig heb 'm op een bootleg staan, want het is idd een erg gaaf nummer.
quote:Tja, de band heeft ongetwijfeld nog wel een hoop meer songs in de archieven maar er kunnen er maar zoveel op die 2 cd's hé
Vreemd dat 'State of love and trust' er niet opstaat, voor zover ik weet staat die alleen op de soundtrack van 'Singles' en een paar van die kartonnen hoesjes... en op die 3cd Dissident/Live in Atlanta.
quote:Ik mis ook breath. Zal inderdaad zoals eerder gezegd iets met de singles-soundtrack te maken hebben.
quote:Ik ken zeker een kwart niet. Daar ben ik al blij mee, de overige nummers zijn top. Anyways, echt veel reden tot klagen is er niet
Op woensdag 22 oktober 2003 23:54 schreef Najra het volgende:
Hm ik hoop dat er nog een verrassing tussen zit. Zo te zien ken ik er toch al vrij veel van.
Overigens is de cd al enige tijd "uitgelekt" en dus al te downloaden. (heb ik ook gedaan, maar ik wil sowieso het origineel hebben )
quote:Breath is geen b-side noch een rarity
Op woensdag 22 oktober 2003 23:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ik mis ook breath. Zal inderdaad zoals eerder gezegd iets met de singles-soundtrack te maken hebben.
Overigens, een nieuwe song voor de komende soundtrack van de Burton film 'Big Fish': "Man of the Hour". Nog niet gehoord, al wel live ten gehore gebracht.
En nog wat random bits:
quote:
According to Billboard.com, Ed's tribute to Layne Staley will be a hidden track on Lost Dogs, after 'Bee Girl'.Cohen also reports that the song is an Ed solo vocals/guitar tune, and that the recordings of 'Hard to Imagine' and 'Alone' are not the same takes as the previously released tracks.
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 25-10-2003 17:34]
quote:toch een gemiste kans
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:29 schreef Theeboon het volgende:[..]
Breath is geen b-side noch een rarity
quote:waarom is breath geen rarity, en gremmie out of control, of leaving here wel? Ze staan alledrie op een verzamelcd die gewoon te koop is in de winkel...
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:29 schreef Theeboon het volgende:[..]
Breath is geen b-side noch een rarity
[..]
Lost Dogs gekocht: het ziet er weer prachtig uit (het hoesje/boekje) en de nummers zijn voor de fan bevredigend. De helft ken je natuurlijk al, maar toch: op zo'n document samengevat is het toch wel weer een aanwinst.
De Live DVD (Live at the Garden) ziet er net zo gelikt uit. Het concert zelf is redelijk gezapig (heb betere registraties gezien) maar de setlist is geweldig: Crown of Thorns, Breath, Sonic Reducer etc. Erg gaaf. De extra's zijn wel aardig.
ik ben tevreden
(is btw niet illegaal, PJ heeft aangegeven dat fans mogen bootleggen)
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 09-11-2003 20:17]
quote:ik krijg dat FLAC-concert er niet af.
Op zondag 9 november 2003 19:50 schreef Theeboon het volgende:
Op The Sky I Scrape staat een hele gave concertopname (FLAC formaat) van onlangs, heel veel unplugged en heel vette nummers. Aanrader dus(is btw niet illegaal, PJ heeft aangegeven dat fans mogen bootleggen)
Ik neem aan dat je hier:
178.66 mb MP3
U:12 D:27 C:945
moet klikken, maar het lukt niet.. Ik krijg een soort tekstdocument met vreemde tekens! HELP!
quote:thanks!
Op zondag 9 november 2003 20:22 schreef Theeboon het volgende:
je moet ook ff bittorrent downloaden
quote:'t Punt zal dan wel geweest zijn dat Epic ze dus al es eerder heeft uitgebracht en dat 't dus vrij nutteloos is om ze om nog een compilatie te zetten.
Op donderdag 13 november 2003 14:46 schreef Binauralhead het volgende:
Idd wel weird Breath en State zijn echt wel nummers die erop thuis horen.
De Singles Soundtrack is ook door Epic uitgebracht dus dat moet t punt niet geweest zijn...
"This is a good compilation of all the rarities, but we have vaults and vaults of this stuff."
je moet een keuze maken...
"hormones firing like a fifty foot roman, yeah!"
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 26-11-2003 16:50]
DVD ook gekocht en het is inderdaad niet hun beste concert, maar geluid en beeld kwaliteit zijn zeer goed en het tweede deel van het concert (2de DVD) vind ik ze erg goed bezig met als persoonlijk hoogte punten: Het deel van Faithfull naar Black, Breath en van Do The Evolution naar Yellow Ledbetter.
Op de rest staan ze ook goed te spelen, maar op deze stukjes waren lekker op dreef.
De extra's, ook al zijn het er niet veel, vind ik ook toppie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |