quote:Beter! Gelijk heb je!
Op dinsdag 30 september 2003 19:43 schreef Speed1971 het volgende:[..]
mwhao valt gelukkig mee, ikke eigen baas en ikke gaat gewoon de komende tijd keihard niets doen, beetje klussen in huis maar verder zit mijn 'rit' er voor dit jaar wel op denk ik....................ik heb gewoon totaal geen zin meer........!
* FrankyMcG hoopt ook dat de arbeidsmarkt wat beter wordt de komende tijd, en dat hij een fatsoenlijke baan kan krijgen!
Veel plezier vanavond mede-Hools!
quote:we moeten maar eens snel mieten kan ik je wat tips geven over makkelijk geld verdienen.....
Op dinsdag 30 september 2003 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Beter! Gelijk heb je!
* FrankyMcG hoopt ook dat de arbeidsmarkt wat beter wordt de komende tijd, en dat hij een fatsoenlijke baan kan krijgen!
En een Coruna Corona.
quote:Hoe raadt u het.
Op dinsdag 30 september 2003 19:40 schreef methodmich het volgende:Tenzij de topicstarter een dusdanig visionair is dat PSV metafoor is voor gehakt
quote:Yup, we gaan Europees net zolang door met verliezen totdat we maar 1 CL plaats meer hebben en tegelijkertijd worden we wel ieder seizoen kampioen. Dat doen we om de NOS te pesten want we leiden nog steeds aan een calimero syndroom
Op dinsdag 30 september 2003 20:00 schreef Speed1971 het volgende:
de klap zal wel zwaar aankomen in Philips-land als die kneuzen weer verliezen............en dan maar hopen dat zich dat gaat wreken in de competitie
quote:Zulke PSV-fans kan ik wel waarderen en dan ga ik PSV nog haast een punt gunnen vanavond, speciaal voor Tony. En voor DD. Maar ja...
Op dinsdag 30 september 2003 20:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Yup, we gaan Europees net zolang door met verliezen totdat we maar 1 CL plaats meer hebben en tegelijkertijd worden we wel ieder seizoen kampioen. Dat doen we om de NOS te pesten want we leiden nog steeds aan een calimero syndroom
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:Yup, we gaan Europees net zolang door met verliezen totdat we maar 1 CL plaats meer hebben en tegelijkertijd worden we wel ieder seizoen kampioen. Dat doen we om de NOS te pesten want we leiden nog steeds aan een calimero syndroom
quote:Ik gun het PSV ook wel, maar ik ben ook een realist. Deze spelers zijn goed genoeg voor de Nederlandse competitie, maar om Europees te presteren moeten er meer doortrapte spelers bij komen. Op Waterreus, Van Bommel en Kezman na zijn het lieve jongetjes die ongetwijfeld lief zijn voor hun oma en haar hondje, maar Europees gewoon te kort komen
Op dinsdag 30 september 2003 20:07 schreef methodmich het volgende:Zulke PSV-fans kan ik wel waarderen en dan ga ik PSV nog haast een punt gunnen vanavond, speciaal voor Tony. En voor DD. Maar ja...
Zei hij met pijn in z'n hart...
quote:Dan moet je maar kampioen worden
Op dinsdag 30 september 2003 20:13 schreef Speed1971 het volgende:
Ik kan daar echt niet zo om lachen. Ik vind het super triest dat de kampioen van Nederland zo`n kut vertoning is op europees gebied. Als we maar 1 CL plek overhouden op deze manier zou PSV zo flink moeten zijn om die plek bij toer beurt aan Ajax en Feyenoord moeten afstaan.
quote:zal Harry ook zo doen
Ik kan daar echt niet zo om lachen. Ik vind het super triest dat de kampioen van Nederland zo`n kut vertoning is op europees gebied. Als we maar 1 CL plek overhouden op deze manier zou PSV zo flink moeten zijn om die plek bij toer beurt aan Ajax en Feyenoord moeten afstaan.
quote:Ja hoor, alleen is dat gekocht door JustMis en Bluezz, een damesbiljart dus
Op dinsdag 30 september 2003 20:10 schreef PogueMahone het volgende:
goedenavond hools,heeft hools eigenlijk een biljart?
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 30-09-2003 20:16]
quote:Ach als PSV zo blijft spelen op europees niveau en Ajax ook dan kan Ajax dat kampioenschap gewoon elk seizoen kopen
Op dinsdag 30 september 2003 20:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan moet je maar kampioen worden
quote:Niet doen, Spped. Beneden je stand dit.
quote:vrouwen en biljart
Op dinsdag 30 september 2003 20:16 schreef SCH het volgende:[..]
Ja hoor, alleen is dat gekocht door JustMis en Bluezz, een damesbiljart dus
[afbeelding]
quote:Sorry ik liet me even gaan.
Op dinsdag 30 september 2003 20:17 schreef SCH het volgende:[..]
Niet doen, Spped. Beneden je stand dit.
![]()
* Speed1971 hoopt dat hij er met een gele van af kan komen.....
quote:Eerst moeten jullie Celta maar achter je houden, anders zien we elkaar nog in de Uefa Cup
Op dinsdag 30 september 2003 20:16 schreef Speed1971 het volgende:
Ach als PSV zo blijft spelen op europees niveau en Ajax ook dan kan Ajax dat kampioenschap gewoon elk seizoen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |