Wat ik doe met Bittorent is dat ik 1/3 van mijn beschikbare upload aanzet.. Op dit moment ongeveer 20/25 kb/s en die ook lekker open laat staan.. De rest gebruik ik voor mijn webserver...
Is een file compleet gedownload dan ben ik ook nog zo vriendelijk om hem een tijdje open te laten staan zodat er meer mensen ook het einde van een bestand kunnen krijgen....
Ik merk dat er meer mensen op zo'n manier werken waardoor nieuwe files van o.a. Suprnova met flinke snelheden binnen gehaald worden...
Oude bestanden zijn ff iets minder... Maar dan moet je maar geduld hebben....
Ik heb alleen het idee met Bittorent++ dat op het moment dat ik hem minimaliseer de snelheden omlaag gaan... ![]()
Het is wel heel erg toevallig dat als ik hem maximaliseer dat de snelheden soms in één keer 2 keer omhoog gaan....
Zal wel toevallig zijn....
Daarnaast is mn upload altijd hoger dan mn download?
Nu 240kB down ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door daNpy op 30-09-2003 10:06]
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 02:45 schreef sineloco het volgende:
TS, ik denk dat je poorten 6881 - 6889 bedoeltI'm behind a firewall/NAT, can I use BitTorrent?
Yes, but you will get better performance if other peers can connect to you. By default, BitTorrent listens on port 6881, trying incrementially higher ports if it's unable to bind, and gives up after 6889 (the port range is configurable). It's up to you to figure out how to poke a hole in your firewall/NAT.
bron: BitTorrent FAQ
Oeps
[Dit bericht is gewijzigd door Hare op 30-09-2003 12:04]
www.animesuki.com <-- legale animetorrent site met torrentfiles van de allernieuwste nog niet gelicenseerde anime
Ik heb chello, mijn max. upload is 16 KB/s..
Dus ben nu VET snel aan het downen met 10 KB/s, terwijl ik upload met 12 KB/s .. ![]()
Maar ja, geduld is een schone zaak.
quote:Dat heb ik thuis ook inderdaad, das klote maar niets aan te doen.
Op dinsdag 30 september 2003 13:25 schreef PhaE het volgende:
Pfff, zo geweldig snel is het niet hoor..Ik heb chello, mijn max. upload is 16 KB/s..
Dus ben nu VET snel aan het downen met 10 KB/s, terwijl ik upload met 12 KB/s ..
quote:Dat ligt dan volgens mij aan het soort file dat je aan het downloaden bent. Waarschijnlijk niet al te populair, dus niet veel seeders en downloaders.
Op dinsdag 30 september 2003 13:25 schreef PhaE het volgende:
Pfff, zo geweldig snel is het niet hoor..Ik heb chello, mijn max. upload is 16 KB/s..
Dus ben nu VET snel aan het downen met 10 KB/s, terwijl ik upload met 12 KB/s ..
Heb hetzelfde abbo als jou, mijn upload is gecapped op 12 kb/s en heb nu al drie films achter elkaar binnen gehaald met gemiddeld 40 kb/s.
En als je je PC afsluit, ben je dan je download kwijt?
Want dat checking file gaat niet altijd goed.
![]()
Klein vraagje.
Ik las in het vorige topic dat je je download gewoon kan afsluiten (kruisje) en later weer kan opstarten via een .torrent file. Welke is dat? (Zie nergens een .torrent file staan
)
Verder lijkt het me wel een oke programma, effe afwachten of de snelheid een beetje oploopt.
quote:Ligt eraan welk programma je op je PC heb staan he, en je kan ook ff *.torrent bij windows zoeken intikken om die file te vinden
Op dinsdag 30 september 2003 14:10 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous het proggie ook es geïnstalleerd heeft.
Klein vraagje.
Ik las in het vorige topic dat je je download gewoon kan afsluiten (kruisje) en later weer kan opstarten via een .torrent file. Welke is dat? (Zie nergens een .torrent file staan
)
Verder lijkt het me wel een oke programma, effe afwachten of de snelheid een beetje oploopt.
Snel en goedkoop grote files vespreiden ![]()
(Slackware is een Linux versie en er staat daar zo'n 2.4GB aan data om te downloaden)
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 30-09-2003 14:27]
quote:Ik zie dat 'ie tussen de temporary internet files staat
Op dinsdag 30 september 2003 14:20 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Ligt eraan welk programma je op je PC heb staan he, en je kan ook ff *.torrent bij windows zoeken intikken om die file te vinden
Op c:\ dus terwijl hij aangeeft naar f:\ te downloaden (zoals ik had ingesteld). Dit betekent toch niet dat hij de hele file op c: gaat zetten hoop ik?
-edit- ik heb trouwens Bittorrent 3.2.1
quote:Als het goed is zet hij dus tijdelijk de file in die map (daarom de naam temp i'net files
Op dinsdag 30 september 2003 14:26 schreef Posdnous het volgende:[..]
Ik zie dat 'ie tussen de temporary internet files staat
Op c:\ dus terwijl hij aangeeft naar f:\ te downloaden (zoals ik had ingesteld). Dit betekent toch niet dat hij de hele file op c: gaat zetten hoop ik?
-edit- ik heb trouwens Bittorrent 3.2.1
En ik zou ook ff een andere client installeren want die zijn wat makkelijker in te stellen, of heb je de Experimentel Client, is nogal een verchil met de standaard versie namelijk
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:29 schreef A.l.e.x het volgende:
Als het goed is zet hij dus tijdelijk de file in die map (daarom de naam temp i'net files) en als hij klaar is gaat tie naar je F schijf toe, je kan het ook ff testen door een klein bestand van suprnova.org te halen
quote:Ik heb mijne zojuist van http://osdn.dl.sourceforge.net/bittorrent/bittorrent-3.2.1.exe gehaald.
En ik zou ook ff een andere client installeren want die zijn wat makkelijker in te stellen, of heb je de Experimentel Client, is nogal een verchil met de standaard versie namelijk
P.s. ik zie dat dat filetje in m'n temp. internet files niet groeit maar op 34 kb blijft staan. Die .torrent file is dus waarschijnlijk geen groeifile. (aangezien m'n download gewoon doorloopt).
Ik ben Halo aan het downen, en hij heeft alle nodige Files (ruimte dan) al gealloceerd op mijn D-schijf. Heb aangegeven dat ik um daar wil saven dus..
Wel irri, lijkt net alsof ie al helemaal binnen is, terwijl de download zelf nog maar op 11% staat
quote:Ja, heb ik ook (hoewel ze allemaal leeg schijnen te zijn terwijl ik 70 mb heb gedownload
Op dinsdag 30 september 2003 16:00 schreef PhaE het volgende:
Hmmm volgens mij zet ie inderdaad alleen de .torrent file op C:\Ik ben Halo aan het downen, en hij heeft alle nodige Files (ruimte dan) al gealloceerd op mijn D-schijf. Heb aangegeven dat ik um daar wil saven dus..
quote:Sluit 'm maar eens af en start 'm weer op. Dan is het balkje opeens niet zover meer lijkt het
Wel irri, lijkt net alsof ie al helemaal binnen is, terwijl de download zelf nog maar op 11% staat
mijn favo Supernova.org is gestopt
![]()
Sorry, but due call from my isp I gotta shutdown this mirror, because I don't want to contacted by local police.
Thanks for all!
Greets: Siikki
KEEP TORRENTZ WORLD RUNNING!
(I'll be back with new mirror sometime
quote:Zie het ook net
Op dinsdag 30 september 2003 17:46 schreef itchy het volgende:
Gloeiende gloeiendemijn favo Supernova.org is gestopt
Sorry, but due call from my isp I gotta shutdown this mirror, because I don't want to contacted by local police.
Thanks for all!
Greets: SiikkiKEEP TORRENTZ WORLD RUNNING!
(I'll be back with new mirror sometime
Iemand al een ander fijn vast adres? (niet suprnova.org)
Tip:
Sla de .torrent files gewoon in een standaard directory op ... dan kun je ze makkelijker terugvinden en herstarten.
Voor de rest moet ik zeggen dat ik het een goed alternatief vind voor fxp-boards. De snelheden laten soms wel wat te wensen over ( heb maar een lage upload van @home), maar qua stuff is er genoeg te vinden.
En meestal is het een halve dag nadat iets gereleased is, ook wel op suprnova ( of andere sites) te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |