abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2003 @ 08:48:35 #26
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_13537603
Ik moet zeggen dat ik relatief blij met Bittorent ben, maar dat komt omdat de leechers relatief wegblijven...
Ik vind het best dat mensen niet graag willen uploaden, maar helemaal niets uploaden vind ik echt een schande.... daarmee verpest je juist de verschillende p2p netwerken...

Wat ik doe met Bittorent is dat ik 1/3 van mijn beschikbare upload aanzet.. Op dit moment ongeveer 20/25 kb/s en die ook lekker open laat staan.. De rest gebruik ik voor mijn webserver...
Is een file compleet gedownload dan ben ik ook nog zo vriendelijk om hem een tijdje open te laten staan zodat er meer mensen ook het einde van een bestand kunnen krijgen....

Ik merk dat er meer mensen op zo'n manier werken waardoor nieuwe files van o.a. Suprnova met flinke snelheden binnen gehaald worden...
Oude bestanden zijn ff iets minder... Maar dan moet je maar geduld hebben....

Ik heb alleen het idee met Bittorent++ dat op het moment dat ik hem minimaliseer de snelheden omlaag gaan...
Het is wel heel erg toevallig dat als ik hem maximaliseer dat de snelheden soms in één keer 2 keer omhoog gaan.... Zal wel toevallig zijn....

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 30 september 2003 @ 09:51:26 #27
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_13538584
Zit hier op school (10Mbit up/down) maar nog steeds niet echt een flinke snelheid

Daarnaast is mn upload altijd hoger dan mn download?

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 30 september 2003 @ 09:57:41 #28
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_13538680
Ah nu is het omgedraaid (40kB down 22 kB up), maar bij mn 2e download is het 4kB down 0kB up

Nu 240kB down

[Dit bericht is gewijzigd door daNpy op 30-09-2003 10:06]

Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 30 september 2003 @ 12:01:02 #29
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13541538
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 02:45 schreef sineloco het volgende:
TS, ik denk dat je poorten 6881 - 6889 bedoelt

I'm behind a firewall/NAT, can I use BitTorrent?

Yes, but you will get better performance if other peers can connect to you. By default, BitTorrent listens on port 6881, trying incrementially higher ports if it's unable to bind, and gives up after 6889 (the port range is configurable). It's up to you to figure out how to poke a hole in your firewall/NAT.
bron: BitTorrent FAQ

Oeps

[Dit bericht is gewijzigd door Hare op 30-09-2003 12:04]

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13541801
Is er ook een client voor mac OS 9 ?
ik heb er alleen nog eentje gevonden voor OSX
pi_13542927
Ik download altijd met Bittorrent. Vooral anime!

www.animesuki.com <-- legale animetorrent site met torrentfiles van de allernieuwste nog niet gelicenseerde anime

pi_13543321
Nou ik vind de snelheid goed opzich, en alles wat je haalt werkt meestal ook,
het is een verademing t.o.v kazaa de laatste tijd.
  dinsdag 30 september 2003 @ 13:25:53 #33
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_13543361
Pfff, zo geweldig snel is het niet hoor..

Ik heb chello, mijn max. upload is 16 KB/s..

Dus ben nu VET snel aan het downen met 10 KB/s, terwijl ik upload met 12 KB/s ..

Maar ja, geduld is een schone zaak.

dinsdag 30 september 2003 @ 13:30:50 #34
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_13543474
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 13:25 schreef PhaE het volgende:

Dus ben nu VET snel aan het downen met 10 KB/s, terwijl ik upload met 12 KB/s ..

Dat heb ik thuis ook inderdaad, das klote maar niets aan te doen.
Je download ligt echt aan de remote host, zit nu op school met 10Mbit en heb nog 'maar' 340kB maximaal gehaald
Terwijl ik wel gewoon opload met ~64kB.
Maar sommige files gaan hier ook weer met 2kB
  dinsdag 30 september 2003 @ 13:34:57 #35
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13543577
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 13:25 schreef PhaE het volgende:

Dat ligt dan volgens mij aan het soort file dat je aan het downloaden bent. Waarschijnlijk niet al te populair, dus niet veel seeders en downloaders.

Heb hetzelfde abbo als jou, mijn upload is gecapped op 12 kb/s en heb nu al drie films achter elkaar binnen gehaald met gemiddeld 40 kb/s.

pi_13543665
Nou ik heb ook chello en zit toch met 3 downloads rond de 25 kb/s
  dinsdag 30 september 2003 @ 13:44:20 #37
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_13543793
Wie heeft er een mirror van 3.3 voor mij?
Want die van tweakers werkt niet hard

En als je je PC afsluit, ben je dan je download kwijt?
Want dat checking file gaat niet altijd goed.

dinsdag 30 september 2003 @ 14:10:33 #38
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13544505
* Posdnous het proggie ook es geïnstalleerd heeft.

Klein vraagje.

Ik las in het vorige topic dat je je download gewoon kan afsluiten (kruisje) en later weer kan opstarten via een .torrent file. Welke is dat? (Zie nergens een .torrent file staan )

Verder lijkt het me wel een oke programma, effe afwachten of de snelheid een beetje oploopt.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_13544803
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:10 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous het proggie ook es geïnstalleerd heeft.

Klein vraagje.

Ik las in het vorige topic dat je je download gewoon kan afsluiten (kruisje) en later weer kan opstarten via een .torrent file. Welke is dat? (Zie nergens een .torrent file staan )

Verder lijkt het me wel een oke programma, effe afwachten of de snelheid een beetje oploopt.

Ligt eraan welk programma je op je PC heb staan he, en je kan ook ff *.torrent bij windows zoeken intikken om die file te vinden
pi_13544929
Dit is trouwens waarvoor BT in de eerste plaats gemaakt is: http://www.slackware.org/torrents/index.html

Snel en goedkoop grote files vespreiden

(Slackware is een Linux versie en er staat daar zo'n 2.4GB aan data om te downloaden)

[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 30-09-2003 14:27]

dinsdag 30 september 2003 @ 14:26:49 #41
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13544949
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:20 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Ligt eraan welk programma je op je PC heb staan he, en je kan ook ff *.torrent bij windows zoeken intikken om die file te vinden

Ik zie dat 'ie tussen de temporary internet files staat

Op c:\ dus terwijl hij aangeeft naar f:\ te downloaden (zoals ik had ingesteld). Dit betekent toch niet dat hij de hele file op c: gaat zetten hoop ik?

-edit- ik heb trouwens Bittorrent 3.2.1

pi_13545013
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:26 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik zie dat 'ie tussen de temporary internet files staat

Op c:\ dus terwijl hij aangeeft naar f:\ te downloaden (zoals ik had ingesteld). Dit betekent toch niet dat hij de hele file op c: gaat zetten hoop ik?

-edit- ik heb trouwens Bittorrent 3.2.1

Als het goed is zet hij dus tijdelijk de file in die map (daarom de naam temp i'net files ) en als hij klaar is gaat tie naar je F schijf toe, je kan het ook ff testen door een klein bestand van suprnova.org te halen

En ik zou ook ff een andere client installeren want die zijn wat makkelijker in te stellen, of heb je de Experimentel Client, is nogal een verchil met de standaard versie namelijk

dinsdag 30 september 2003 @ 14:50:44 #43
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13545582
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:29 schreef A.l.e.x het volgende:
Als het goed is zet hij dus tijdelijk de file in die map (daarom de naam temp i'net files ) en als hij klaar is gaat tie naar je F schijf toe, je kan het ook ff testen door een klein bestand van suprnova.org te halen

Aha, maar dat zou dus betekenen dat ie eerst 1,4 gig op je c: schijf zet en pas overhevelt als ie helemaal klaar is. Da's wel een beetje klote aangezien ik niet zo heel veel ruimte meer op c: heb.
quote:
En ik zou ook ff een andere client installeren want die zijn wat makkelijker in te stellen, of heb je de Experimentel Client, is nogal een verchil met de standaard versie namelijk
Ik heb mijne zojuist van http://osdn.dl.sourceforge.net/bittorrent/bittorrent-3.2.1.exe gehaald.
Dat lijkt me toch de normale?

P.s. ik zie dat dat filetje in m'n temp. internet files niet groeit maar op 34 kb blijft staan. Die .torrent file is dus waarschijnlijk geen groeifile. (aangezien m'n download gewoon doorloopt).

dinsdag 30 september 2003 @ 16:00:32 #44
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_13547307
Hmmm volgens mij zet ie inderdaad alleen de .torrent file op C:\

Ik ben Halo aan het downen, en hij heeft alle nodige Files (ruimte dan) al gealloceerd op mijn D-schijf. Heb aangegeven dat ik um daar wil saven dus..

Wel irri, lijkt net alsof ie al helemaal binnen is, terwijl de download zelf nog maar op 11% staat

dinsdag 30 september 2003 @ 16:12:15 #45
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13547629
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:00 schreef PhaE het volgende:
Hmmm volgens mij zet ie inderdaad alleen de .torrent file op C:\

Ik ben Halo aan het downen, en hij heeft alle nodige Files (ruimte dan) al gealloceerd op mijn D-schijf. Heb aangegeven dat ik um daar wil saven dus..

Ja, heb ik ook (hoewel ze allemaal leeg schijnen te zijn terwijl ik 70 mb heb gedownload )
quote:
Wel irri, lijkt net alsof ie al helemaal binnen is, terwijl de download zelf nog maar op 11% staat
Sluit 'm maar eens af en start 'm weer op. Dan is het balkje opeens niet zover meer lijkt het
pi_13550011
Gloeiende gloeiende

mijn favo Supernova.org is gestopt

Sorry, but due call from my isp I gotta shutdown this mirror, because I don't want to contacted by local police.
Thanks for all!
Greets: Siikki

KEEP TORRENTZ WORLD RUNNING!
(I'll be back with new mirror sometime

Like an itch you can't reach
  dinsdag 30 september 2003 @ 17:58:04 #47
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13550224
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:46 schreef itchy het volgende:
Gloeiende gloeiende

mijn favo Supernova.org is gestopt

Sorry, but due call from my isp I gotta shutdown this mirror, because I don't want to contacted by local police.
Thanks for all!
Greets: Siikki

KEEP TORRENTZ WORLD RUNNING!
(I'll be back with new mirror sometime

Zie het ook net

Iemand al een ander fijn vast adres? (niet suprnova.org)

pi_13550457
Dat is al tijden zo, toch?

http://www.suprnova.tk

Tip:
Sla de .torrent files gewoon in een standaard directory op ... dan kun je ze makkelijker terugvinden en herstarten.

Voor de rest moet ik zeggen dat ik het een goed alternatief vind voor fxp-boards. De snelheden laten soms wel wat te wensen over ( heb maar een lage upload van @home), maar qua stuff is er genoeg te vinden.

En meestal is het een halve dag nadat iets gereleased is, ook wel op suprnova ( of andere sites) te vinden.

dinsdag 30 september 2003 @ 18:10:05 #49
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13550478
http://www.suprnova.tk/ die had het al een aantal weken geleden overgenomen van de .org
pi_13551031
-never mind-
Like an itch you can't reach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')