ik weet het niet precies het is een verassing / presentjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Je maakt hier een paar mensen heel erg jaloers hoor! Ben benieuwd hoe het gaat worden!
(ben wel benieuwd, hoe pak je dat aan en hoeveel kost het ongeveer? Want mijn ouders zijn nu aan het verbouwen, en die willen ook al een hele tijd een wandtekening/deur met Belldandy d'r op)
Cool.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:27 schreef DJ_WB het volgende:
krijg thuis een glazen deur met deze opdruk![]()
[afbeelding]
als ie klaar is komen de foto's![]()
De eerste zeven delen, ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2005 03:03 schreef Forumschorem het volgende:
Iemand His and Her Circumstances toevallig gezien?
Inderdaad. De laatste 10 afleveringen waren ook zeker de moeite waard. Gevecht met Wizard was toch wel een van de leukste, afgezien van Athena natuurlijk. Een beetje vage uitleg op een vaag verhaal, maar leuke gevechten. Aanrader!quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:51 schreef Jordy-B het volgende:
Het viel me van Angelic Layer vooral erg op hoe onwijs spannend en mooi die gevechten zijn. Die hele atmosfeer in het stadion... geweldig!
interesting.. details?quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:07 schreef cYbErTiM het volgende:
Beste anime serie die'k tot nu toe gezien heb is wel:
Kimi Ga Nozomu Eien
Soort puber-soapquote:
Ja erg dope seriequote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:24 schreef sleepflower het volgende:
Ik kijk op dit moment de serie Elfen Lied.
Beetje rare anime, maar wel leuk. Wel erg geweldadig, moet ik zeggen. Afgehakte lichaamsdelen enzo. Maar goed. Ook veel naakte meisjes.
Ik heb nu tot en met aflevering 6 gezien en ben op dit moment de rest aan het downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*BURP*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |