abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:35:44 #151
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25352368
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:39 schreef Jebus het volgende:

[..]

Wat voor vak geeft ie?
Waarschijnlijk Sexuele Voorlichting.
weg
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:24:15 #152
78498 classpc
I don't like change
pi_25364536
Ik zie dat Lunar Bleach 21 er nu ook op heeft staan.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_25364676
classpc, hou je er even rekening mee dat linkjes naar torrent-bestanden op Fok! onder het kopje warez vallen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:59:14 #154
78498 classpc
I don't like change
pi_25365024
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 15:35 schreef Jordy-B het volgende:
classpc, hou je er even rekening mee dat linkjes naar torrent-bestanden op Fok! onder het kopje warez vallen?
ik zal er rekening mee houden.
Maar vallen links naar links naar torrent-bestanden daar ook onder?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_25365298
ja
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25366455
Tussen Ghost in the shell en Akira heb ik gekozen voor de laatste.

Ben benieuwd.
pi_25368313
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:17 schreef Jordy-B het volgende:
ja
Zolang het niet gelicend is is het ook niet echt illigaal.

Heeft iemand hier princess tutu gezien? ik zag er een stukje van in een AMV (pink floyd - echoes) en om een of andere reden lijkt het me best vet ookal gaat het over ballet Heb hem alleen nog nergens kunnen vinden (PM iemand ?)
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_25369018
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:52 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Zolang het niet gelicend is is het ook niet echt illigaal.
het is weldegelijk illegaal... alleen als het niet gelicenceerd is, heeft niemand er last van (in tegendeel... het is gratis reclame) en wordt het gedoogd. Of het legaal of niet is, maakt voor de policy van Fok! niet uit. Het is niet na te gaan of de links leiden naar legale of illegale dingen, dus ze mogen gewoonweg niet geplaatst worden. Niet naar torrent-bestanden, niet naar sites met torrent-bestanden etc. Hetzelfde geldt voor ed2k-links... Er wordt eigenlijk alleen gemodereerd als de bekendere sites gepost worden (wijlen suprnova en loki, bijvoorbeeld) of het overduidelijk om warez gaat. Maar het kan je een note en uiteindelijk een ban opleveren, dus ik waarschuw maar even.
quote:
Heeft iemand hier princess tutu gezien? ik zag er een stukje van in een AMV (pink floyd - echoes) en om een of andere reden lijkt het me best vet ookal gaat het over ballet Heb hem alleen nog nergens kunnen vinden (PM iemand ?)
Het is een onwijze meisjesanime. Het gaat over (een eend die door een tovenaar is omgetoverd in) een meisje die student is aan een balletschool (maar dan wel in een soort sprookjeswereld), maar ze is een enorme kluns en wordt vaak uitgelachen...
Op die school zit ook een knappe jongen die prachtig kan dansen, maar nooit lacht en nogal ziek, zwak en misselijk is. Het meisje wil hem weer laten lachen (ze is onwijs verliefd, laten we het daar op houden).
Gelukkig kan ze ook veranderen in Princess Tutu, een schitterende ballerina... Zo kan ze het hartje van de prins wel veroveren

Ik heb een paar afleveringen gezien en vond het niks (of iig niet naar mijn smaak)... Maar de stem van het eendenmeisje is briljant en maakt bijna alles wat ze zegt grappig om aan te horen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 05-03-2005 07:41:46 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:45:09 #159
78498 classpc
I don't like change
pi_25369098
Ik wou even melden dat ik nu bezig ben met Kokoro Library.
Aangezien Ah! My Goddess stopgezet is, en ik Bleach 21 vanmiddag al gezien heb.

Ja, ik heb nu ff niks te doen. Heb alles wat ik moest doen al afgerond, en heb dus vrije tijd. En hoe kun je die vrije tijd nou beter besteden dan aan anime.
pi_25371990
pff kheb alle afleveringen van de series die ik volg al gezien nou ja, dan ga ik cowboy bebop maar weer eens kijken
pi_25372024
nooit geweten dat dit topic bestond trouwens maar ja gelukkig heb ik het gevonden
pi_25384906
het is weldegelijk illegaal... alleen als het niet gelicenceerd is, heeft niemand er last van (in tegendeel... het is gratis reclame) en wordt het gedoogd. Of het legaal of niet is, maakt voor de policy van Fok! niet uit. Het is niet na te gaan of de links leiden naar legale of illegale dingen, dus ze mogen gewoonweg niet geplaatst worden. Niet naar torrent-bestanden, niet naar sites met torrent-bestanden etc. Hetzelfde geldt voor ed2k-links... Er wordt eigenlijk alleen gemodereerd als de bekendere sites gepost worden (wijlen suprnova en loki, bijvoorbeeld) of het overduidelijk om warez gaat. Maar het kan je een note en uiteindelijk een ban opleveren, dus ik waarschuw maar even.

Nee oke dat snap ik wel maar omdat al die anime makers vaak zeggen dat ze het juist fijn vinden dat het te downloaden is voor mensen zolang het niet gelicend is omdat er anders bijna geen westerlingen zouden zijn die anime kijken.

tutu lijkt me juist wel geinig omdat het zo anders is dan alles wat ik al gezien heb.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_25385383
*Kijkt naar ondertitiel classpc, kijkt naar topicnaam*, met jou kan ik praten.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:08:44 #164
51748 H4ze
wait...what?
pi_25419231
Zo. Net de laatste episode van Elfen Lied gezien. Hele mooie serie Af en toe beetje onnodig veel gore, maar 't verhaal opzich was gewoon erg mooi en er zaten wat leuke wendingen in. Alleen beetje vaag neef+nicht verliefdheids gedoe Ik weet dat 't van de wet mag enzo, en ik meen ook ergens gelezen te hebben dat dit in japan de normaalste zaak van de wereld is...maar ik keek er toch een beetje raar op.
*BURP*
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:10:31 #165
51748 H4ze
wait...what?
pi_25419271
Owja, en Bleach is ook een fantastische serie Kan iemand mij misschien vertellen op welke dag van de week de nieuwe episode van Bleach wordt gereleased door de subgroep Lunar? Dan heb ik ook weer iets om naar uit te kijken enzo
*BURP*
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:14:52 #166
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25419374
tvp
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:25:14 #167
109342 Ixionn
Saatanan Mulkku
pi_25422933
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef H4ze het volgende:
Owja, en Bleach is ook een fantastische serie Kan iemand mij misschien vertellen op welke dag van de week de nieuwe episode van Bleach wordt gereleased door de subgroep Lunar? Dan heb ik ook weer iets om naar uit te kijken enzo
[Chichiro] released dinsdag/woensdag
[Lunar] woensdag/donderdag

volgens mij... ^^

Gisteravond 4 afleveringen achter elkaar gezien van BECK (19-22) Wat een toffe serie is dat ook zeg Alleen moet je er wel van houden ^^
#Team-mirage
pi_25423259
2x2 Shinobuden pwn!

Gaaaaboraaaaaaa :>
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_25423481
Van het weekend heb ik Akira gekeken en was erg onder de indruk.
Misschien wel de beste Manga/Anime die ik tot nu toe heb gezien.

Een dezer dagen ga ik me dan ook aan Ghost in the Shell wagen, ben ik ook benieuwd naar.
pi_25423584
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:25 schreef Ixionn het volgende:

[..]

[Chichiro] released dinsdag/woensdag
[Lunar] woensdag/donderdag

volgens mij... ^^

Gisteravond 4 afleveringen achter elkaar gezien van BECK (19-22) Wat een toffe serie is dat ook zeg Alleen moet je er wel van houden ^^
Ik hoor de laatste tijd veel over Beck! Waar gaat het ongeveer over? Is het het...err...kijken waard?
Ben nu weer begonnen met het kijken van mijn Weiss Kreuz box zeker een aanrader voor angsty bishie fans!

offtopic even: zijn er nog mensen die dit jaar naar de animecon gaan?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:31:44 #171
109342 Ixionn
Saatanan Mulkku
pi_25423713
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Ik hoor de laatste tijd veel over Beck! Waar gaat het ongeveer over? Is het het...err...kijken waard?
Ben nu weer begonnen met het kijken van mijn Weiss Kreuz box zeker een aanrader voor angsty bishie fans!

offtopic even: zijn er nog mensen die dit jaar naar de animecon gaan?
BECK gaat over een "normale" japanse jongen die op een avond een vage hond tegenkomt (BECK) de eigenaa(Ryusuke)r van deze hond is bevriend met de zanger van een Amerikaanse band (Dying Breed, DyBre) waar die jongen fan van is. De eerste paar afleveringen gaat het meer over het schoolleven van Koyuki (die jongen dus) maar na een tijdje leert hij gitaar spelen en mag hij een keer meespelen in de band van Ryusuke... Verder zit er veel Japanse rockmuziek in de serie wat ik persoonlijk erg kan waarderen... maar je moet er van houden
#Team-mirage
pi_25423760
Kan ik het een beetje vergelijken met Gravitation (als je die gezien hebt ), qua muziekstijl? Of word ik nu gelinched?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:08:49 #173
109342 Ixionn
Saatanan Mulkku
pi_25424256
Ik lig trouwens zelf elke week plat bij de serie "Yakitate!! Japan" maar hoor daar echt niemand anders over. Verder zijn School Rumble en Genshiken imo ook eeeeeeeeerg goed, maar hoor ik er bijna niemand over

Genshiken is licensed en wordt -bijna- niet meer gesubbed
School Rumble is helaas ook niet makkelijk op animesuki te krijgen ^^

Nee, Gravitation ken ik niet
#Team-mirage
pi_25424396
Genshiken! ! Net 2 afleveringen oppervlakkig gekeken, supergrappig

BECK ga ik kijken trouwens! Ben nu wel een beetje nieuwsgierig geworden
pi_25424480
krijg thuis een glazen deur met deze opdruk

als ie klaar is komen de foto's
pi_25424749
Je maakt hier een paar mensen heel erg jaloers hoor! Ben benieuwd hoe het gaat worden!
(ben wel benieuwd, hoe pak je dat aan en hoeveel kost het ongeveer? Want mijn ouders zijn nu aan het verbouwen, en die willen ook al een hele tijd een wandtekening/deur met Belldandy d'r op)
pi_25424946
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Je maakt hier een paar mensen heel erg jaloers hoor! Ben benieuwd hoe het gaat worden!
(ben wel benieuwd, hoe pak je dat aan en hoeveel kost het ongeveer? Want mijn ouders zijn nu aan het verbouwen, en die willen ook al een hele tijd een wandtekening/deur met Belldandy d'r op)
ik weet het niet precies het is een verassing / presentje
wat ik wel weet dat degene die het maakt 1 van de beste mensen op glas gebied in nl is
bij mijn ouders thuis heeft hij een glazen trap ontwikkeld die aan 1 punt vast zit
en hijs bezig met swarofsky voor een meubel lijn ...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:23:30 #178
78498 classpc
I don't like change
pi_25426645
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:27 schreef DJ_WB het volgende:
krijg thuis een glazen deur met deze opdruk

[afbeelding]

als ie klaar is komen de foto's
Cool.

Ik kijk uit naar de foto's
pi_25442966
Zow, gisteravond de eerste 16 afleveringen van Angelic Layer gekeken. In eerste instantie lijkt het een pure meisjesanime met dat poppengedoe. Maar alle characters worden behoorlijk uitgediept en ontwikkelen zich. Verder een leuke rode draad door het verhaal.

Een mooie anime serie tot nu toe. De andere 10 afleveringen gaan er vanavond aan
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_25444182
Het viel me van Angelic Layer vooral erg op hoe onwijs spannend en mooi die gevechten zijn. Die hele atmosfeer in het stadion... geweldig!
  donderdag 10 maart 2005 @ 03:03:42 #181
76143 Forumschorem
pi_25451870
Iemand His and Her Circumstances toevallig gezien?
weg
pi_25452132
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 03:03 schreef Forumschorem het volgende:
Iemand His and Her Circumstances toevallig gezien?
De eerste zeven delen, ofzo.

Het is een romantische comedy. De hoofdpersoon is een meisje en dat is nogal een strebertje. Klassepresident, enzo... organiseert zo'n beetje alles, altijd. En haalt natuurlijk hoge cijfers, is goed in sport en ziet er oogverblindend uit.
En zo viel ze altijd op en kreeg ze veel aandacht, tot er op een dag een jongen in de klas komt die net zo erg is als zij. En ze gaat de strijd aan (en raakt natuurlijk verliefd).
Alleen hebben zowel het meisje als de jongen een geheim waar ze niet zo trots op zijn...

Een erg leuke animé... een aanrader als je wel wat voelt voor ietwat romantische comedy die zich vooral rond de school afspeelt...
pi_25452929
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:51 schreef Jordy-B het volgende:
Het viel me van Angelic Layer vooral erg op hoe onwijs spannend en mooi die gevechten zijn. Die hele atmosfeer in het stadion... geweldig!
Inderdaad. De laatste 10 afleveringen waren ook zeker de moeite waard. Gevecht met Wizard was toch wel een van de leukste, afgezien van Athena natuurlijk. Een beetje vage uitleg op een vaag verhaal, maar leuke gevechten. Aanrader!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:38:08 #184
51748 H4ze
wait...what?
pi_25455897
Naruto episode 125 is door dattebayo gereleased. just so you guys know

Bleach episode 22 was trouwens een beetje suf imho.
*BURP*
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:07:40 #185
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_25462368
Beste anime serie die'k tot nu toe gezien heb is wel:
Kimi Ga Nozomu Eien
Wel erg wijverig in het begin, maar als je er eenmaal in zit

Beste anime film zal ik wel nooit kunnen kiezen
Beste die'k laatste gezien heb moet wel howling castle zijn.. damn
Je leeft maar één keer...
pi_25462458
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:07 schreef cYbErTiM het volgende:
Beste anime serie die'k tot nu toe gezien heb is wel:
Kimi Ga Nozomu Eien
interesting.. details?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:22:18 #187
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_25462586
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

interesting.. details?
Soort puber-soap Gaat over een groep vrienden waarbij een jongen verliefd wordt op een meisje maar uiteindelijk op aandringen gaat met het andere meisje uit de groep, wordt dan toch soort van verliefd op haar en dan BAF gebeurt er iets waar de hele verdere serie om draait, een ongeluk. Het meisje raakt in coma. En dan gaat ie gewoon verder met het andere meisje. Tot dat ze weer ontwaakt.
Erg emotioneel en erg diepgaand doordacht gebeuren. Vooral de laatste aflevering hou je het echt niet droog mijn hemel wat een ontknoping. Weken later denk je nog terug aan het hele verhaal. (is in totaal 20 afleveringen ofzo kan ik me vaag herrineren) De serie staat geloof ik op de nr2 van de top200 animes.
Je leeft maar één keer...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 08:33:53 #188
109342 Ixionn
Saatanan Mulkku
pi_25469112
http://www.animenfo.com/a(...)kimi_ga_nozomu_.html

Serie staat eeeerg hoog bij mij aangeschreven

Cybertim spoiled nu eigenlijk wel al een groot deel van het verhaal...
#Team-mirage
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:39:04 #189
78498 classpc
I don't like change
pi_25470496
* classpc meldt dat Bleach 22 sinds gisteren bij Lunar online staat.

Chichiro weet ik niet, want die ken ik niet. En ik verander liever niet van subbing group, want er zijn verschilen tussen vertaling die soms een beetje irritant kunnen zijn.
Dit baseer ik overigens op de Anbu AOne Naruto's en de Toriyana World Naruto's waar ik vroeger naar keek. Daar worden dingen soms heel anders vertaald.
De reden dat ik niet meer Naruto kijk, is trouwens wel een beetje een domme.
Destijds downloadde ik met Kazaa al die afleveringen, maar dat begon uiteindelijk best irritant te worden. Dan heb je namelijk Aflevering 28 gedownload, maar dan blijkt het Aflevering 27 te zijn.
En ik kende Bittorrent toen amper, maar dat downloaden ermee duurde wel ongelovelijk lang voor mijn ervaring. (daarvoor had ik alleen met kazaa gewerkt)
En daarom ben ik er toen mee gestopt.
Maar goed, dit wilde ik gewoon even melden.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:24:37 #190
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_25471162
Ik kijk op dit moment de serie Elfen Lied.

Beetje rare anime, maar wel leuk. Wel erg geweldadig, moet ik zeggen. Afgehakte lichaamsdelen enzo. Maar goed. Ook veel naakte meisjes.

Ik heb nu tot en met aflevering 6 gezien en ben op dit moment de rest aan het downloaden.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:15:07 #191
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25475032
Ik ben momenteel intensief Rahxephon en Hunter x hunter aan het volgen.
Verder volg ik nog de de serie's die momenteel worden uitgezonden (naruto/destiny/etc).
Kimi Ga Nozomu Eien is overigens een zeer mooie anime .
  zaterdag 12 maart 2005 @ 02:40:55 #192
51748 H4ze
wait...what?
pi_25485051
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 11:24 schreef sleepflower het volgende:
Ik kijk op dit moment de serie Elfen Lied.

Beetje rare anime, maar wel leuk. Wel erg geweldadig, moet ik zeggen. Afgehakte lichaamsdelen enzo. Maar goed. Ook veel naakte meisjes.

Ik heb nu tot en met aflevering 6 gezien en ben op dit moment de rest aan het downloaden.
Ja erg dope serie Ik heb 'm vorige week gekeken. Zijn wat dingen die ik echt te waus vond, maar 't verhaal was verder erg goed. Elfen Lied staat in m'n Top10 Anime Series
*BURP*
  zondag 13 maart 2005 @ 05:36:32 #193
46960 StefanP
polemicist
pi_25501971
Kennen mensen hier Nausicaa: valley of the wind? Het is een film uit '84 die vorige maand eindelijk op DVD is verschenen met de Engelse stemmen en productie die hij verdient.. Daarvoor was er alleen een vreselijk geedite VHS die soms in 2ehands bakken opdook.

Nausicaa is een van de beste animatiefilms ooit gemaakt, en hij overstijgt de gemiddelde manga pulp met enorme hoogte. Zoek maar eens op google. Of check de amazon pagina met reviews, of deze site: http://www.lgpnet.com/amg/display.php?id=240.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25503823
Natuurlijk kennen mensen hier Nausicaä... Da's de eerste film van Miyazaki voor Ghibli studio's... (Miyazaki is de persoon achter films als Princess Mononoke en Spirited Away)

Zelf heb ik er alleen een zeer goeie fansub van, maar de DVD is wel al een poosje verkrijgbaar (al moest je hem dan wel uit Japan laten komen) Die's met Engelse ondertiteling...

Mijn voorkeur ligt toch bij ondertiteling... Bij veel US-versies van animé's wordt gewoon de Engelse ondertiteling opgelezen en dat klinkt dus niet. Maar als je wèl een goeie Engelse versie wil maken, moet je behoorlijk gaan zitten sleutelen aan de vertaling.
Ik weet dat Disney (die de Ghibli-films uitgeeft in het westen) wel wat meer moeite doet voor hun engelse dub, maar dan nog... De dub van Princess Mononoke (waar ze behoorlijke acteurs voor hebben gevraagd) was niet bepaald beter dan de originele versie, imo.
  zondag 13 maart 2005 @ 12:31:19 #195
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_25505178
Ben bezig met van alles en nog wat. Hunter x hunter, Naruto, Bleach, One piece, Samurai Champloo, FMA.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 14 maart 2005 @ 02:43:34 #196
76143 Forumschorem
pi_25511005
Hebben jullie dat ook met RahXephon the movie: dat de eerste helft het geluid maar aan 1 kant zit? Ik heb het over de R1 versie en het is alleen wanneer je Japans gesproken kiest. Erg slordig.
weg
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:09:55 #197
51748 H4ze
wait...what?
pi_25541545
Mededeling: Naruto episode 126 is door Dattebayo gereleased, en Bleach 23 is door Lunar gereleased.
*BURP*
pi_25544702
Nu moeten we weer twee weken wachten op een aflevering naruto Maar de aflevering was wel leuk.
Sold my Soul to Sony
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:59:54 #199
51748 H4ze
wait...what?
pi_25545052
Ja Maar tis dan wel gelijk een dubbele episode!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BURP*
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:11:36 #200
78498 classpc
I don't like change
pi_25546512
Ik begin meteen met het downloaden van Bleach.

Is die Ah! My Goddess deur er trouwens al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')