ik zal er rekening mee houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:35 schreef Jordy-B het volgende:
classpc, hou je er even rekening mee dat linkjes naar torrent-bestanden op Fok! onder het kopje warez vallen?
Zolang het niet gelicend is is het ook niet echt illigaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:17 schreef Jordy-B het volgende:
ja
het is weldegelijk illegaal... alleen als het niet gelicenceerd is, heeft niemand er last van (in tegendeel... het is gratis reclame) en wordt het gedoogd. Of het legaal of niet is, maakt voor de policy van Fok! niet uit. Het is niet na te gaan of de links leiden naar legale of illegale dingen, dus ze mogen gewoonweg niet geplaatst worden. Niet naar torrent-bestanden, niet naar sites met torrent-bestanden etc. Hetzelfde geldt voor ed2k-links... Er wordt eigenlijk alleen gemodereerd als de bekendere sites gepost worden (wijlen suprnova en loki, bijvoorbeeld) of het overduidelijk om warez gaat. Maar het kan je een note en uiteindelijk een ban opleveren, dus ik waarschuw maar even.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zolang het niet gelicend is is het ook niet echt illigaal.
Het is een onwijze meisjesanime. Het gaat over (een eend die door een tovenaar is omgetoverd in) een meisje die student is aan een balletschool (maar dan wel in een soort sprookjeswereld), maar ze is een enorme kluns en wordt vaak uitgelachen...quote:Heeft iemand hier princess tutu gezien? ik zag er een stukje van in een AMV (pink floyd - echoes) en om een of andere reden lijkt het me best vet ookal gaat het over balletHeb hem alleen nog nergens kunnen vinden
(PM iemand
?)
[Chichiro] released dinsdag/woensdagquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:10 schreef H4ze het volgende:
Owja, en Bleach is ook een fantastische serieKan iemand mij misschien vertellen op welke dag van de week de nieuwe episode van Bleach wordt gereleased door de subgroep Lunar? Dan heb ik ook weer iets om naar uit te kijken enzo
![]()
Ik hoor de laatste tijd veel over Beck! Waar gaat het ongeveer over? Is het het...err...kijken waard?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:25 schreef Ixionn het volgende:
[..]
[Chichiro] released dinsdag/woensdag
[Lunar] woensdag/donderdag
volgens mij... ^^
Gisteravond 4 afleveringen achter elkaar gezien van BECK (19-22) Wat een toffe serie is dat ook zegAlleen moet je er wel van houden ^^
BECK gaat over een "normale" japanse jongen die op een avond een vage hond tegenkomt (BECK) de eigenaa(Ryusuke)r van deze hond is bevriend met de zanger van een Amerikaanse band (Dying Breed, DyBre) waar die jongen fan van is. De eerste paar afleveringen gaat het meer over het schoolleven van Koyuki (die jongen dus) maar na een tijdje leert hij gitaar spelen en mag hij een keer meespelen in de band van Ryusuke... Verder zit er veel Japanse rockmuziek in de serie wat ik persoonlijk erg kan waarderen... maar je moet er van houdenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd veel over Beck! Waar gaat het ongeveer over? Is het het...err...kijken waard?
Ben nu weer begonnen met het kijken van mijn Weiss Kreuz boxzeker een aanrader voor angsty bishie fans!
offtopic even: zijn er nog mensen die dit jaar naar de animecon gaan?
ik weet het niet precies het is een verassing / presentjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Je maakt hier een paar mensen heel erg jaloers hoor! Ben benieuwd hoe het gaat worden!
(ben wel benieuwd, hoe pak je dat aan en hoeveel kost het ongeveer? Want mijn ouders zijn nu aan het verbouwen, en die willen ook al een hele tijd een wandtekening/deur met Belldandy d'r op)
Cool.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:27 schreef DJ_WB het volgende:
krijg thuis een glazen deur met deze opdruk![]()
[afbeelding]
als ie klaar is komen de foto's![]()
De eerste zeven delen, ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2005 03:03 schreef Forumschorem het volgende:
Iemand His and Her Circumstances toevallig gezien?
Inderdaad. De laatste 10 afleveringen waren ook zeker de moeite waard. Gevecht met Wizard was toch wel een van de leukste, afgezien van Athena natuurlijk. Een beetje vage uitleg op een vaag verhaal, maar leuke gevechten. Aanrader!quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:51 schreef Jordy-B het volgende:
Het viel me van Angelic Layer vooral erg op hoe onwijs spannend en mooi die gevechten zijn. Die hele atmosfeer in het stadion... geweldig!
interesting.. details?quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:07 schreef cYbErTiM het volgende:
Beste anime serie die'k tot nu toe gezien heb is wel:
Kimi Ga Nozomu Eien
Soort puber-soapquote:
Ja erg dope seriequote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:24 schreef sleepflower het volgende:
Ik kijk op dit moment de serie Elfen Lied.
Beetje rare anime, maar wel leuk. Wel erg geweldadig, moet ik zeggen. Afgehakte lichaamsdelen enzo. Maar goed. Ook veel naakte meisjes.
Ik heb nu tot en met aflevering 6 gezien en ben op dit moment de rest aan het downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*BURP*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |