Last Exile is een van de indrukwekkenste animes die ik gezien heb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:46 schreef DJ_WB het volgende:
ben op het moment in de ban van de last exile![]()
wat is dat strak getekent![]()
Ghost in the Shell TV DVD 1 ook net binnen en dies ook![]()
Ja, veel vechten met weinig verhaal. Overigens best leuk om te zienquote:heeft iemand Scryed al gezien?
is die film al op dvd ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb eindelijk GITS 2 !!!!
whoei
2cd dvd rip
van "iemand" Gekregen
In Japan wel... iets meer dan 3000 yen (22 euro, ongeveer), maar dan moet je het ook nog in Nederland zien te krijgen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:17 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
is die film al op dvd ?
Hij's inderdaad prachtig... Maar ik heb hem op de helft uitgezet, omdat ik mezelf de hele tijd zat op te vreten door die idioot slechte ondertiteling...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb eindelijk GITS 2 !!!!
De Hawks release
en hij is mooooi
wacht wel tot ie in amerika isquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In Japan wel... iets meer dan 3000 yen (22 euro, ongeveer), maar dan moet je het ook nog in Nederland zien te krijgen.
Hoop dat LMF het gaat fansubben...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 06:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij's inderdaad prachtig... Maar ik heb hem op de helft uitgezet, omdat ik mezelf de hele tijd zat op te vreten door die idioot slechte ondertiteling...
'k bedoel, hele gesprekken worden tot de kern van de zaak afgekort... Zijn ze vijf minuten aan het lullen, zie je pak-'m-beet vier regeltjes tekst.![]()
Zelfs van Animejunkies heb ik nog beter werk gezien...En dan nog maar te zwijgen over dat debiele lettertype
Wat mij betreft mogen ze bij Hawks wel weer kappen met dat soort ongein...
Love Hina, Chobits, Oneigai Teacher/Twins passen wel een beetje in het zelfde straatje...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef classpc het volgende:
Even een schopje.
Ik kijk nu Girls Bravo en ik vind het zelf een erg leuke serie om naar te kijken.
Maar ik ben er al bijna weer doorheen. Ik geloof dat het nieuwe seizoen Januari/Februari weer komt.
Weet iemand miscien een andere goeie serie?
En met goeie bedoel ik dus dat iemand die Girls Bravo kijkt, dat ook een goeie serie vindt.
Ik download zelf vaak van a.scarywater.net. Het liefst zou ik daar dan ook bij blijven.
Ik weet niet waar je woont, maar je kan altijd een belletje plegen naar de Donner in R'dam! Die bestellen alles voor je, en dat kan je zo op komen halen! Superfijn! Als er iets uitverkocht is bij Archonia, ga ik altijd naar Donner. *wijst op de yaoi manga's die bij archonia altijd binnen no-time zijn uitverkocht*quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:55 schreef ff666 het volgende:
nog een ander vraagje, weet iemand waar ik goedkoop de akira manga (comleet dus) kan kopen/bestellen? zag laatst in een strip winkel deel 5 voor 13 euro liggen ofzo, als ze nou alle delen hadden en voor die prijs, had ik ze echt gekocht, geniale manga !
Heb ze daar al eens zien liggen ja, maar wel voor 25 euro stuk en das dan toch 150 euro ...quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar je kan altijd een belletje plegen naar de Donner in R'dam! Die bestellen alles voor je, en dat kan je zo op komen halen! Superfijn! Als er iets uitverkocht is bij Archonia, ga ik altijd naar Donner. *wijst op de yaoi manga's die bij archonia altijd binnen no-time zijn uitverkocht*
amazon.comquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:51 schreef ff666 het volgende:
ja ik hoop dat er binnenkort een betere rip van GITS 2 komt, of gewoon in Nederland op dvd (dus DJ_WB waar heb jij hem besteld??) want de 2 cd rip met die vage ondertiteling is idd bijna niet te volgen!!!
Zal ik die eens proberen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Love Hina, Chobits, Oneigai Teacher/Twins passen wel een beetje in het zelfde straatje...
Ik ga zelf komende week beginnen met Girls Bravo
Dat zijn mijns inziens inderdaad de grote klassiekers, maar veel series zijn ook de moeite waard. Het kost een zee van tijd en enig geduld voor het verhaal maar Tri Gun, Cowboy Bebop, Serial Experiments Lain en dergelijken zijn prima anime's. Heb je helemaal tijd teveel waag je dan aan de ellenlange Naruto serie, Gun Grave, BubbleGum Crisis of Kenshin. Ik ga me eens wagen aan Angelic Layer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:28 schreef Kolkus het volgende:
Vroeger, zo'n 10 jaar geleden, heb ik veel manga's gekeken, en uit nostalgie wil ik een van de volgende 2 klassiekers aanschaffen (om onbegrijpelijke redenen heb ik juist deze 2 niet gezien);
- Akira
- Ghost in the shell
Zijn geloof ik de 2 grote Manga klassiekers, maar welke van de 2 vinden jullie het beste ??
Behoorlijk tijdloos. En je zal hem zeker drie keer kijken voordat je 'm helemaal snaptquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:11 schreef Kolkus het volgende:
Is Akira niet een beetje gedateerd onderhand (film is geloof ik uit 1987), of is het een tijdloze klassieker die nog steeds de moeite waard is??
Ik vind het een goeie serie hoor.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:10 schreef H4ze het volgende:
Is er hier iemand die Bleach kijkt? Ik hoorde van een vriend dat 't wel een goeie serie is en ik ben 'm dan nu ook aan 't binnen halenMaar eerst Full Metal Alchemist verder kijken
![]()
edit: niet goed gelezen....claspc, is die serie wat?
je kunt ep 21 via baka-updates vindenquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vind het een goeie serie hoor.
Ik kan niet wachten totdat aflevering 21 er is...
Yep, en wat Naruto betreft gaat Dattebayo er gewoon meer door. En AONE ook geloof ik. ANBU is ermee gestopt. Kan trouwens best zijn dat ik die laatste 2 door elkaar haalquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:18 schreef Jordy-B het volgende:
Het kan zijn dat een minder bekende groep het fansubben dan overneemt.
AOne doet geen gelicenceerde series, dunkt me...quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:58 schreef H4ze het volgende:
[..]
Yep, en wat Naruto betreft gaat Dattebayo er gewoon meer door. En AONE ook geloof ik. ANBU is ermee gestopt. Kan trouwens best zijn dat ik die laatste 2 door elkaar haal![]()
Waar jij het over hebt is naar mijn weten een gore vorm van Hentai.quote:Op donderdag 3 maart 2005 06:40 schreef Forumschorem het volgende:
Anime? dat zijn toch van die gore tekenfilms waarin minderjarige meisjes bruut verkracht worden door monsters. Das toch gewoon hardstikke ziek man!!!
Da's meer de Urotsukidoji reeksquote:Op donderdag 3 maart 2005 06:40 schreef Forumschorem het volgende:
Anime? dat zijn toch van die gore tekenfilms waarin minderjarige meisjes bruut verkracht worden door monsters. Das toch gewoon hardstikke ziek man!!!
lolquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Da's meer de Urotsukidoji reeks![]()
Same here, ik had em alleen besteld via de winkel hiero.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb de Love Hina manga besteld bij Archonia!
Het staat samengevoegd met preorders en sommige delen moeten bij Archonia nog opnieuw aangevuld worden, maar ik heb geduld. Het wordt m'n allereerste echte manga.
Wat voor vak geeft ie?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
lol![]()
die heeft een Docent van mij op DVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |