abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:22:59 #101
100259 Motoko
Do you like Japanese movies?
pi_22638561
Regisseurs die ik interessant vind:

Mamoru Oshii:
  • Angel's Egg(1985)
  • Patlabor 1(1990)
  • Patlabor 2(1993)
  • Ghost In The Shell(1995)
  • Ghost in the Shell 2: Innocence(2004) - nog niet gezien

Satoshi Kon:
  • Perfect Blue(1997)
  • Millennium Actress(2001)
  • Tokyo Godfather(2003)

Hayao Miyazaki:
  • The Castle of Cagliostro(1979)
  • Nausicaä of the Valley of the Winds(1984)
  • Laputa: Castle in the Sky (1989)
  • My Neighbor Totoro (1988)
  • Kiki's Delivery Service (1998)
  • Crimson Pig (1992)
  • Princess Mononoke (1999)
  • Spirited Away (2002)
  • Howl's Moving Castle (2004) - nog niet gezien

Isao Takahata
  • Grave of the Fireflies (1994)
  • Only Yesterday (1991)
  • Pom Poko (1994)
  • My Neighbors the Yamadas (1999)

Katsuhiro Otomo
  • segmenten "Coming Soon" en "See You Again" van de Robot Carnival compilatie(1987)
  • The Order to Cease Construction(deel van de Neo-Tokyo trilogie)(1987)
  • Akira(1988)
  • Canon Fodder(deel 3 van de Memories Trilogie)(1995)
  • Steamboy(2004) - nog niet gezien

Hiroyuki Okiura
  • Jin-Roh(1998)

Rin Taro
  • Labyrinth-Labyrintos(deel van de Neo-Tokyo trilogie)(1987)
  • X(1996)
  • Metropolis(2002)

Takashi Nakamura
  • Catnapped!(1999)
  • A Tree of Palme(2002)

Hiroyuki Kitakubo
  • Roujin Z(1996)
  • Blood: The Last Vampire(2000)

Mahiro Maeda
  • The Animatrix: The Second Renaissance Part 1(2003)
  • The Animatrix: The Second Renaissance Part 2(2003)

Kôji Morimoto
  • segment "Franken's Gear" van de Robot Carnival compilatie(1987)
  • Magnetic Rose(deel 1 van de Memories Trilogie)(1995)
  • The Animatrix: Beyond(2003)

Yoshiaki Kawajiri
  • The Running Man(deel van de Neo-Tokyo trilogie)(1987)
  • Ninja Scroll(1996)
  • Vampire Hunter D: Bloodlust(2001)
  • The Animatrix: Program(2003)

Makoto Shinkai
  • Voices of a Distant Star(2002)
  • The Place Promised in Our Early Days(2004) - nog niet gezien
  • DEJIMA Japanese Film Festival
    May 2006
    Bioscoop Het Ketelhuis, Amsterdam
    [dvdcollection]
    pi_22639110
    ben op het moment in de ban van de last exile

wat is dat strak getekent

Ghost in the Shell TV DVD 1 ook net binnen en dies ook
    pi_22642512
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 13:46 schreef DJ_WB het volgende:
    ben op het moment in de ban van de last exile

wat is dat strak getekent

Ghost in the Shell TV DVD 1 ook net binnen en dies ook
    Last Exile is een van de indrukwekkenste animes die ik gezien heb.

Lavi
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 17:06:41 #104
    105678 TrunX
    Hagane No Renkinjutsushi
    pi_22642897
    heeft iemand Scryed al gezien?
      Licht Ontvlambaar vrijdag 15 oktober 2004 @ 18:56:50 #105
    94264 Uzumaki_Naruto
    Fearless Vampire Killer
    pi_22644772
    heb eindelijk GITS 2 !!!!

whoei

2cd dvd rip

van "iemand" Gekregen

De Hawks release

die "iemand heeft em van mirc"

en hij is mooooi
    pi_22645788
    aah... supr!
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      Licht Ontvlambaar vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:47:23 #107
    94264 Uzumaki_Naruto
    Fearless Vampire Killer
    pi_22669810
    NTF release van GITS2 is ook goed (700 meg groot). Grafisch overigens zeer sterk

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik toch redelijk verbaasd was over het feit dat de major toch weer mee doet in deel 2
    quote:
    heeft iemand Scryed al gezien?
    Ja, veel vechten met weinig verhaal. Overigens best leuk om te zien
    pi_22697182
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 18:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

whoei

2cd dvd rip

van "iemand" Gekregen
    is die film al op dvd ?
    pi_22697597
    quote:
    Op maandag 18 oktober 2004 11:17 schreef DJ_WB het volgende:

[..]

is die film al op dvd ?
    In Japan wel... iets meer dan 3000 yen (22 euro, ongeveer), maar dan moet je het ook nog in Nederland zien te krijgen.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_22717409
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 18:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
    De Hawks release
    en hij is mooooi
    Hij's inderdaad prachtig... Maar ik heb hem op de helft uitgezet, omdat ik mezelf de hele tijd zat op te vreten door die idioot slechte ondertiteling...
    'k bedoel, hele gesprekken worden tot de kern van de zaak afgekort... Zijn ze vijf minuten aan het lullen, zie je pak-'m-beet vier regeltjes tekst.
    Zelfs van Animejunkies heb ik nog beter werk gezien... En dan nog maar te zwijgen over dat debiele lettertype

Wat mij betreft mogen ze bij Hawks wel weer kappen met dat soort ongein...
    pi_22717585
    quote:
    Op maandag 18 oktober 2004 11:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In Japan wel... iets meer dan 3000 yen (22 euro, ongeveer), maar dan moet je het ook nog in Nederland zien te krijgen.
    wacht wel tot ie in amerika is
      dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:01:16 #113
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_22723309
    quote:
    Op dinsdag 19 oktober 2004 06:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hij's inderdaad prachtig... Maar ik heb hem op de helft uitgezet, omdat ik mezelf de hele tijd zat op te vreten door die idioot slechte ondertiteling...
    'k bedoel, hele gesprekken worden tot de kern van de zaak afgekort... Zijn ze vijf minuten aan het lullen, zie je pak-'m-beet vier regeltjes tekst.
    Zelfs van Animejunkies heb ik nog beter werk gezien... En dan nog maar te zwijgen over dat debiele lettertype

Wat mij betreft mogen ze bij Hawks wel weer kappen met dat soort ongein...
    Hoop dat LMF het gaat fansubben...
    The Internets, I needs it..
      dinsdag 4 januari 2005 @ 14:56:08 #114
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_24392282
    Even een schopje.

Ik kijk nu Girls Bravo en ik vind het zelf een erg leuke serie om naar te kijken.
    Maar ik ben er al bijna weer doorheen. Ik geloof dat het nieuwe seizoen Januari/Februari weer komt.
    Weet iemand miscien een andere goeie serie?
    En met goeie bedoel ik dus dat iemand die Girls Bravo kijkt, dat ook een goeie serie vindt.

Ik download zelf vaak van a.scarywater.net. Het liefst zou ik daar dan ook bij blijven.
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_24393127
    net GITS 2 besteld
    tevens stand alone 2 & 3 er bij
    en cardcaptor sakura movie 2

ben blij
    pi_24411705
    ja ik hoop dat er binnenkort een betere rip van GITS 2 komt, of gewoon in Nederland op dvd (dus DJ_WB waar heb jij hem besteld??) want de 2 cd rip met die vage ondertiteling is idd bijna niet te volgen!!!
    pi_24411763
    nog een ander vraagje, weet iemand waar ik goedkoop de akira manga (comleet dus) kan kopen/bestellen? zag laatst in een strip winkel deel 5 voor 13 euro liggen ofzo, als ze nou alle delen hadden en voor die prijs, had ik ze echt gekocht, geniale manga !
    pi_24412208
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef classpc het volgende:
    Even een schopje.

Ik kijk nu Girls Bravo en ik vind het zelf een erg leuke serie om naar te kijken.
    Maar ik ben er al bijna weer doorheen. Ik geloof dat het nieuwe seizoen Januari/Februari weer komt.
    Weet iemand miscien een andere goeie serie?
    En met goeie bedoel ik dus dat iemand die Girls Bravo kijkt, dat ook een goeie serie vindt.

Ik download zelf vaak van a.scarywater.net. Het liefst zou ik daar dan ook bij blijven.
    Love Hina, Chobits, Oneigai Teacher/Twins passen wel een beetje in het zelfde straatje...
    Ik ga zelf komende week beginnen met Girls Bravo
    pi_24412920
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 14:55 schreef ff666 het volgende:
    nog een ander vraagje, weet iemand waar ik goedkoop de akira manga (comleet dus) kan kopen/bestellen? zag laatst in een strip winkel deel 5 voor 13 euro liggen ofzo, als ze nou alle delen hadden en voor die prijs, had ik ze echt gekocht, geniale manga !
    Ik weet niet waar je woont, maar je kan altijd een belletje plegen naar de Donner in R'dam! Die bestellen alles voor je, en dat kan je zo op komen halen! Superfijn! Als er iets uitverkocht is bij Archonia, ga ik altijd naar Donner. *wijst op de yaoi manga's die bij archonia altijd binnen no-time zijn uitverkocht*
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_24413042
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 16:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont, maar je kan altijd een belletje plegen naar de Donner in R'dam! Die bestellen alles voor je, en dat kan je zo op komen halen! Superfijn! Als er iets uitverkocht is bij Archonia, ga ik altijd naar Donner. *wijst op de yaoi manga's die bij archonia altijd binnen no-time zijn uitverkocht*
    Heb ze daar al eens zien liggen ja, maar wel voor 25 euro stuk en das dan toch 150 euro ...
    pi_24413148
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 14:51 schreef ff666 het volgende:
    ja ik hoop dat er binnenkort een betere rip van GITS 2 komt, of gewoon in Nederland op dvd (dus DJ_WB waar heb jij hem besteld??) want de 2 cd rip met die vage ondertiteling is idd bijna niet te volgen!!!
    amazon.com
    pi_24413154
    *knikt* U-huh, ze zijn belachlijk duur. Ze hadden een tijdje geleden een soort keldersale (echt alles wat er al een tijdje lag ging voor een tientje of minder), daar heb ik toen 3 delen gekocht. Voor 9 euro elk, misschien kun je daar naar informeren.
    Anders zet je even een [GEZ] op marktplaats of hier op Fok?
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_24413681
    op zich valt het stiekum wel mee met die prijs... als je na gaat dat hij dus 300 pagina's gemiddeld is per boek. Gewone strips zijn vaan 70 pag's ofzo? omgerekend zouden dat neerkomen op 5,80 euro per strip... wat niet eens zo heel veel duurder is dan een normale strip! maar goed... Ik moet ze natuurlijk dan wel allemaal hebben en dan wordt het een iets te duur geintje vind ik...
      woensdag 5 januari 2005 @ 18:36:21 #124
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_24415508
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 15:19 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Love Hina, Chobits, Oneigai Teacher/Twins passen wel een beetje in het zelfde straatje...
    Ik ga zelf komende week beginnen met Girls Bravo
    Zal ik die eens proberen.
    Ben nu net begonnen met Bleach. Ben nu bij aflevering 8.
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_25071390
    greetings.

ik heb al een tijdje vele dingen gehoord over de (nieuwe) chin-chan film. weet iemand of hij ook binnekort in amerika/europa uitkomt?
      zondag 27 februari 2005 @ 02:10:20 #126
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_25276282
    Is er hier iemand die Bleach kijkt? Ik hoorde van een vriend dat 't wel een goeie serie is en ik ben 'm dan nu ook aan 't binnen halen Maar eerst Full Metal Alchemist verder kijken

edit: niet goed gelezen....claspc, is die serie wat?
    *BURP*
    pi_25276702
    volgens animenfo is het een zeer goeie serie... alleen de gebruikers vinden hem niet zo goed als Fullmetal Alchemist
    pi_25281612
    Ghost In The Shell 2: Innocence is goooooooeed
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      dinsdag 1 maart 2005 @ 22:37:35 #129
    24184 speedfreakssj
    Bryan Adams- Run to you :9~
    pi_25320572

ou het waar zijn?
    pi_25321021
    Not a chance
    klik hier maar
    Zoiezo als daar een live-action van gemaakt wordt zal het waarschijnlijk meteen richting videoteek gaan (OVA?) of wordt het in Japan zelf gedaan. Beide hebben echter weinig kans naar mijn idee
    pi_25327346
    Vroeger, zo'n 10 jaar geleden, heb ik veel manga's gekeken, en uit nostalgie wil ik een van de volgende 2 klassiekers aanschaffen (om onbegrijpelijke redenen heb ik juist deze 2 niet gezien);

- Akira
    - Ghost in the shell

Zijn geloof ik de 2 grote Manga klassiekers, maar welke van de 2 vinden jullie het beste ??
    pi_25327589
    Afhankelijk van waar je interesse ligt lijkt mij. Maat van mij zweert bij Akira terwijl ikzelf bij GITS blijf. Ik moet wel zeggen dat ik ze allebei heb en voor geen goud weg zou doen
    pi_25327818
    quote:
    Op woensdag 2 maart 2005 09:28 schreef Kolkus het volgende:
    Vroeger, zo'n 10 jaar geleden, heb ik veel manga's gekeken, en uit nostalgie wil ik een van de volgende 2 klassiekers aanschaffen (om onbegrijpelijke redenen heb ik juist deze 2 niet gezien);

- Akira
    - Ghost in the shell

Zijn geloof ik de 2 grote Manga klassiekers, maar welke van de 2 vinden jullie het beste ??
    Dat zijn mijns inziens inderdaad de grote klassiekers, maar veel series zijn ook de moeite waard. Het kost een zee van tijd en enig geduld voor het verhaal maar Tri Gun, Cowboy Bebop, Serial Experiments Lain en dergelijken zijn prima anime's. Heb je helemaal tijd teveel waag je dan aan de ellenlange Naruto serie, Gun Grave, BubbleGum Crisis of Kenshin. Ik ga me eens wagen aan Angelic Layer.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_25331081
    Is Akira niet een beetje gedateerd onderhand (film is geloof ik uit 1987), of is het een tijdloze klassieker die nog steeds de moeite waard is??
      woensdag 2 maart 2005 @ 13:35:59 #135
    109342 Ixionn
    Saatanan Mulkku
    pi_25331440
    Akira is zeker de moeite waard.

En bleach is zo tenenkrommend goed ^^
    #Team-mirage
    pi_25331604
    quote:
    Op woensdag 2 maart 2005 13:11 schreef Kolkus het volgende:
    Is Akira niet een beetje gedateerd onderhand (film is geloof ik uit 1987), of is het een tijdloze klassieker die nog steeds de moeite waard is??
    Behoorlijk tijdloos. En je zal hem zeker drie keer kijken voordat je 'm helemaal snapt
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      woensdag 2 maart 2005 @ 19:00:55 #137
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_25335026
    quote:
    Op zondag 27 februari 2005 02:10 schreef H4ze het volgende:
    Is er hier iemand die Bleach kijkt? Ik hoorde van een vriend dat 't wel een goeie serie is en ik ben 'm dan nu ook aan 't binnen halen Maar eerst Full Metal Alchemist verder kijken

edit: niet goed gelezen....claspc, is die serie wat?
    Ik vind het een goeie serie hoor.
    Ik kan niet wachten totdat aflevering 21 er is...
      woensdag 2 maart 2005 @ 19:02:39 #138
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_25335047
    Ik las trouwens ook dat Ah! My Goddess en Naturo nu licenced zijn.
    Dus dat betekent geloof ik dat die nu niet meer gedownload, of in ieder geval niet meer fansubbed mogen worden.
    Da's leuk voor de Ah! My Goddess en Naruto fans.

Ik zelf ben niet zo'n Naruto fan, maar van Ah! My Goddess vind ik het wel kut.
    pi_25336138
    Je mocht ze al niet downloaden. Het wordt gedoogd, want het is gewoon een fijne manier om dat Japanse export-product in de picture te spelen.

Maar zodra een serie gelicenceerd wordt, mag het helemaal niet meer. De bekende fansubbers houden er dan mee op... Het kan zijn dat een minder bekende groep het fansubben dan overneemt.
      donderdag 3 maart 2005 @ 00:53:52 #140
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_25340602
    quote:
    Op woensdag 2 maart 2005 19:00 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik vind het een goeie serie hoor.
    Ik kan niet wachten totdat aflevering 21 er is...
    je kunt ep 21 via baka-updates vinden
    *BURP*
      donderdag 3 maart 2005 @ 00:58:02 #141
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_25340659
    quote:
    Op woensdag 2 maart 2005 20:18 schreef Jordy-B het volgende:
    Het kan zijn dat een minder bekende groep het fansubben dan overneemt.
    Yep, en wat Naruto betreft gaat Dattebayo er gewoon meer door. En AONE ook geloof ik. ANBU is ermee gestopt. Kan trouwens best zijn dat ik die laatste 2 door elkaar haal

Morgen trouwens de dattebayo release van Naruto Episode 124, de RAW is sinds vanavond al te downloaden.
    *BURP*
      donderdag 3 maart 2005 @ 01:11:38 #142
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_25340842
    Owja...ik heb Full Metal Alchemist nu ook helemaal gezien. Jezus wat een supervet verhaal zeg! Het einde vond ik ook erg mooi, was absoluut geen teleurstelling voor me (itt wat ik op sommige anime fora lees).
    *BURP*
    pi_25341019
    quote:
    Op donderdag 3 maart 2005 00:58 schreef H4ze het volgende:

[..]

Yep, en wat Naruto betreft gaat Dattebayo er gewoon meer door. En AONE ook geloof ik. ANBU is ermee gestopt. Kan trouwens best zijn dat ik die laatste 2 door elkaar haal
    AOne doet geen gelicenceerde series, dunkt me...
      donderdag 3 maart 2005 @ 06:40:36 #144
    76143 Forumschorem
    Het schorem van Fok!forum
    pi_25342023
    Anime? dat zijn toch van die gore tekenfilms waarin minderjarige meisjes bruut verkracht worden door monsters. Das toch gewoon hardstikke ziek man!!!
    weg
      donderdag 3 maart 2005 @ 08:54:59 #145
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_25342480
    quote:
    Op donderdag 3 maart 2005 06:40 schreef Forumschorem het volgende:
    Anime? dat zijn toch van die gore tekenfilms waarin minderjarige meisjes bruut verkracht worden door monsters. Das toch gewoon hardstikke ziek man!!!
    Waar jij het over hebt is naar mijn weten een gore vorm van Hentai.
    pi_25343087
    quote:
    Op donderdag 3 maart 2005 06:40 schreef Forumschorem het volgende:
    Da's meer de Urotsukidoji reeks
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      Licht Ontvlambaar donderdag 3 maart 2005 @ 13:44:58 #147
    94264 Uzumaki_Naruto
    Fearless Vampire Killer
    pi_25346465
    quote:
    Op donderdag 3 maart 2005 09:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Da's meer de Urotsukidoji reeks
    lol

die heeft een Docent van mij op DVD

Oftopic:
    manga waar ik nu bezig mee ben

-M.P.D Psycho,erg goede manga over een detective? met meerdere persoonllijkheden
    en is ook een 6 delige serie over gemaakt door Takashi Miike

-Blame.erg toffe manga, was sinds kort alleen verkrijgbaar in 't Japans & Duits
    maar gelukig heeft tokyo pop hem gelicensed.

enige manga die ik legaal heb is
      donderdag 3 maart 2005 @ 14:53:27 #148
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_25347255
    Heb de Love Hina manga besteld bij Archonia!
    Het staat samengevoegd met preorders en sommige delen moeten bij Archonia nog opnieuw aangevuld worden, maar ik heb geduld. Het wordt m'n allereerste echte manga.
    The Internets, I needs it..
    pi_25348247
    quote:
    Op donderdag 3 maart 2005 14:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Heb de Love Hina manga besteld bij Archonia!
    Het staat samengevoegd met preorders en sommige delen moeten bij Archonia nog opnieuw aangevuld worden, maar ik heb geduld. Het wordt m'n allereerste echte manga.
    Same here, ik had em alleen besteld via de winkel hiero.
    Best geinig, loop naar die gast to en vraag of ze ook nog Love Hina hebben.
    Hij zo, jaaaa, we hebben nog 10 delen.
    Ikke, mooi. (ofwel meteen alle delen gepakt en de rest nabesteld )
    Ben helaas nog wel aan het wachten op 2 delen...
    pi_25348787
    quote:
    Op donderdag 3 maart 2005 13:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

lol

die heeft een Docent van mij op DVD
    Wat voor vak geeft ie?
    Sold my Soul to Sony
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: