quote:'k kom d'r al 'n poosje, maar heb eigenlijk nog nooit wat gevonden. Er wordt soms wel bij vermeld dat series alleen maar via fansub te kijgen zijn, door welke groups, en wat die groups zoal gesubbed hebben, maar linkjes ben ik nog niet tegengekomen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:23 schreef AhJoe het volgende:[..]
Op die site staat trouwens ook duidelijk links naar fansubs enzo... policy?
quote:vb: http://www.animenfo.com/animefansub/group.php?id=62
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:15 schreef Jordy-B het volgende:[..]
'k kom d'r al 'n poosje, maar heb eigenlijk nog nooit wat gevonden. Er wordt soms wel bij vermeld dat series alleen maar via fansub te kijgen zijn, door welke groups, en wat die groups zoal gesubbed hebben, maar linkjes ben ik nog niet tegengekomen...
Maar ik vraag me af waarom we geen links mogen plaatsen voor animes. Ik bedoel, ok, fansubs zijn theoretisch illegaal, maar die Japanse bedrijven hebben daar lak aan, en niet zonder reden, fansubs zijn immers 'gratis' reclame voor hun producten. Het wordt pas echt illegaal beschouwd wanneer een bepaalde serie ge-fansubbed wordt terwijl het 'licensed' is... tis dus heel wat anders dan warez enzo..
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 03-10-2003 20:46]
quote:Oh ok, jammer
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:25 schreef Jordy-B het volgende:
Het is héél lang geleden al afgesproken dat er op Fok! géén links voor bittorent of emule geplaatst mogen worden, omdat niet te achterhalen valt of de bestanden waarna gelinkt wordt legaal of niet zijn...
quote:Ik kan je verzekeren dat alle links op www.animesuki.com legaal zijn. Die site is zo streng, als er ook maar 1 nieuwtje binnenkomt dat een serie gelicenseerd is verdwijnen de links per direct van de site. Dit wordt bijgehouden in een License List op diezelfde pagina.
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:25 schreef Jordy-B het volgende:
Het is héél lang geleden al afgesproken dat er op Fok! géén links voor bittorent of emule geplaatst mogen worden, omdat niet te achterhalen valt of de bestanden waarnaar gelinkt wordt legaal of niet zijn...
Hehe, grappig. Zit op de site van Sunrise te kijken (Escaflowne, Witch Hunter Robin, Gundam series etc.) kom ik RTL 4 tegen
http://www.sunrise-inc.co.jp/international/show_index.html
Netherlands RTL4 MOBILE SUIT GUNDAM WING Now Showing
Sunrise is zo cool! Ik ga nu hun nieuwe serie Planet-Es volgen. Realistische anime in de ruimte!
Akira (NL) schiet ook niet echt op met releasen van deel 4
Ga begin volgende week aan NGE beginnen (lees het meestal in de metro naar me stage ( . )
Berserk ownt ernstig zwaar
Blade of the Immortal is ook heel erg goed
Battle Royale: in 1 woord BRUUUUUUUUT
quote:Dat is Newtype-USA. De Amerikaanse versie van het Japanse blad. Blad is nu volgens mij net een jaar lang verschenen in Amerika. Is een glossyblad met ongeveer 200 pagina's per maand. Staat van alles in over anime/manga/japanse games/j-pop/gundam modelbouw/columns/dvd recensies/manga-recensies/Angel Dust Manga/features/interviews met studios/etc.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is dat blad?
Daarnaast zit er elke maand een DVD bij met een aflevering van een bepaalde anime plus trailers. Deze maand (met Witch Hunter Robin cover) de eerste aflevering van Final Fantasy: Unlimited (r1). Verder zitten er posters bij, deze maand Last Exile (CEWL!) en een kleintje van Full Metal Panic / RahXephon Bible en ansichtkaarten van JoJo's Bizare Adventure. En natuurlijk nog een middenposter (centerfold) van Super Gals!
Echt megacewl blad! Zie www.newtype-usa.com
Oh ja, je leest het blad van rechts naar links
Ennuh al het artwork in dit blad is echt mooi!
BTW. die linker Newtype is Japans. De overige zijn allemaal de USA versie. Je kan de USA en Japanse versie halen in de betere comicshop, maar ik bestel ze altijd bij Archonia.com. Blad kost ongeveer 8 euro en je krijgt veel waar voor je geld. I love the goodies
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 04-10-2003 16:38]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |