Doe mij maar Gundam Wing
Qua series ooit begonnen met Vision of Escaflowne, Cowboy Bebop ('k kwam via Yoko Kanno, die de (geweldige ) muziek van beide series deed bij Cowboy Bebop terecht) en Love Hina, maar steeds andere kanten opgezocht.
Van series als NGE word ik eigenlijk niet anders. Dat geneuzel de hele tijd, en zo'n zwakkeling als hoofdpersoon Misschien wel 'n klassieker (en 'k heb 'm dan ook wel gezien), maar soortgelijke series als Rahxephon doen 't toch 'n stuk beter. Maar 'k hou voornamelijk van de komische, drukke en wat ecchi series als Love Hina, Mahoromatic en Ai Yori Aoshi.
'k zal zo even de lijst maken, want hij's best lang.
En er zijn er nog wat uitgeleend...
quote:Op je PC monitor misschien? Downloaden van I-net....
Op dinsdag 30 september 2003 18:25 schreef rockstah het volgende:
waar kijk je dat allemaal
quote:idd... op de PC.
Op dinsdag 30 september 2003 19:10 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Op je PC monitor misschien? Downloaden van I-net....
'k heb 'n mooi schermpje, 'n lekkere stoel en 5.1-geluid. Is prima te doen, hoor.
maar goed. ik heb nu BitTorrent en ben nu Magical Angel Creamy Mami pack episode 1-5 aan het downloaden. de titel klinkt wel leuk n.l. is dat een goeie serie? en is er nog wat -N-fo over de nieuwsgroepen? mischien moet er een onderwerp aan het topic. dan loopt hij vast wel beter.
Soort van IMDB, maar dan voor animé. De cijfers vallen doorgaans wat hoog uit, maar zijn wel redelijk betrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |