abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:31:44 #171
109342 Ixionn
Saatanan Mulkku
pi_25423713
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Ik hoor de laatste tijd veel over Beck! Waar gaat het ongeveer over? Is het het...err...kijken waard?
Ben nu weer begonnen met het kijken van mijn Weiss Kreuz box zeker een aanrader voor angsty bishie fans!

offtopic even: zijn er nog mensen die dit jaar naar de animecon gaan?
BECK gaat over een "normale" japanse jongen die op een avond een vage hond tegenkomt (BECK) de eigenaa(Ryusuke)r van deze hond is bevriend met de zanger van een Amerikaanse band (Dying Breed, DyBre) waar die jongen fan van is. De eerste paar afleveringen gaat het meer over het schoolleven van Koyuki (die jongen dus) maar na een tijdje leert hij gitaar spelen en mag hij een keer meespelen in de band van Ryusuke... Verder zit er veel Japanse rockmuziek in de serie wat ik persoonlijk erg kan waarderen... maar je moet er van houden
#Team-mirage
pi_25423760
Kan ik het een beetje vergelijken met Gravitation (als je die gezien hebt ), qua muziekstijl? Of word ik nu gelinched?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:08:49 #173
109342 Ixionn
Saatanan Mulkku
pi_25424256
Ik lig trouwens zelf elke week plat bij de serie "Yakitate!! Japan" maar hoor daar echt niemand anders over. Verder zijn School Rumble en Genshiken imo ook eeeeeeeeerg goed, maar hoor ik er bijna niemand over

Genshiken is licensed en wordt -bijna- niet meer gesubbed
School Rumble is helaas ook niet makkelijk op animesuki te krijgen ^^

Nee, Gravitation ken ik niet
#Team-mirage
pi_25424396
Genshiken! ! Net 2 afleveringen oppervlakkig gekeken, supergrappig

BECK ga ik kijken trouwens! Ben nu wel een beetje nieuwsgierig geworden
pi_25424480
krijg thuis een glazen deur met deze opdruk

als ie klaar is komen de foto's
pi_25424749
Je maakt hier een paar mensen heel erg jaloers hoor! Ben benieuwd hoe het gaat worden!
(ben wel benieuwd, hoe pak je dat aan en hoeveel kost het ongeveer? Want mijn ouders zijn nu aan het verbouwen, en die willen ook al een hele tijd een wandtekening/deur met Belldandy d'r op)
pi_25424946
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Je maakt hier een paar mensen heel erg jaloers hoor! Ben benieuwd hoe het gaat worden!
(ben wel benieuwd, hoe pak je dat aan en hoeveel kost het ongeveer? Want mijn ouders zijn nu aan het verbouwen, en die willen ook al een hele tijd een wandtekening/deur met Belldandy d'r op)
ik weet het niet precies het is een verassing / presentje
wat ik wel weet dat degene die het maakt 1 van de beste mensen op glas gebied in nl is
bij mijn ouders thuis heeft hij een glazen trap ontwikkeld die aan 1 punt vast zit
en hijs bezig met swarofsky voor een meubel lijn ...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:23:30 #178
78498 classpc
I don't like change
pi_25426645
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:27 schreef DJ_WB het volgende:
krijg thuis een glazen deur met deze opdruk

[afbeelding]

als ie klaar is komen de foto's
Cool.

Ik kijk uit naar de foto's
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_25442966
Zow, gisteravond de eerste 16 afleveringen van Angelic Layer gekeken. In eerste instantie lijkt het een pure meisjesanime met dat poppengedoe. Maar alle characters worden behoorlijk uitgediept en ontwikkelen zich. Verder een leuke rode draad door het verhaal.

Een mooie anime serie tot nu toe. De andere 10 afleveringen gaan er vanavond aan
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_25444182
Het viel me van Angelic Layer vooral erg op hoe onwijs spannend en mooi die gevechten zijn. Die hele atmosfeer in het stadion... geweldig!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')