BECK gaat over een "normale" japanse jongen die op een avond een vage hond tegenkomt (BECK) de eigenaa(Ryusuke)r van deze hond is bevriend met de zanger van een Amerikaanse band (Dying Breed, DyBre) waar die jongen fan van is. De eerste paar afleveringen gaat het meer over het schoolleven van Koyuki (die jongen dus) maar na een tijdje leert hij gitaar spelen en mag hij een keer meespelen in de band van Ryusuke... Verder zit er veel Japanse rockmuziek in de serie wat ik persoonlijk erg kan waarderen... maar je moet er van houdenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd veel over Beck! Waar gaat het ongeveer over? Is het het...err...kijken waard?
Ben nu weer begonnen met het kijken van mijn Weiss Kreuz boxzeker een aanrader voor angsty bishie fans!
offtopic even: zijn er nog mensen die dit jaar naar de animecon gaan?
ik weet het niet precies het is een verassing / presentjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Je maakt hier een paar mensen heel erg jaloers hoor! Ben benieuwd hoe het gaat worden!
(ben wel benieuwd, hoe pak je dat aan en hoeveel kost het ongeveer? Want mijn ouders zijn nu aan het verbouwen, en die willen ook al een hele tijd een wandtekening/deur met Belldandy d'r op)
Cool.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:27 schreef DJ_WB het volgende:
krijg thuis een glazen deur met deze opdruk![]()
[afbeelding]
als ie klaar is komen de foto's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |