Ze schijnen ook op Lowlands te hebben gestaan, hoewel ik daar nog verder niets over gehoord heb. Kent iemand anders deze band en zo ja wat vind je ervan?
quote:In de Plato was het wel okay, hoewel de lokatie echt 'rocken' niet toestaat qua ruimte natuurlijk (de drummer was niet te zien vanuit 't publiek, zat namelijk om een hoekje).
Op maandag 29 september 2003 18:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Heb ze live nog niet echt zien 'rocken' ofzo... plaat is zeker wel o.k vind ik...
quote:Ik heb ze ook gezien en de cd gekocht,wel een leuke band vind ik.
Op maandag 29 september 2003 18:42 schreef U het volgende:
Eergister zag ik in de Plato in Groningen een kort optredentje van een nieuw Excelsior-bandje; genaamd Alamo Race Track. Gister heb ik het album Birds at Home ff beluisterd en het viel me eigenlijk nog niet zo tegen; beeetje makkelijke rock in de stijl van Benjamin B. en andere Excelsiorbands.Ze schijnen ook op Lowlands te hebben gestaan, hoewel ik daar nog verder niets over gehoord heb. Kent iemand anders deze band en zo ja wat vind je ervan?
Vervolgens ga je Googlen. Die band heeft toch vast wel een website? Nope. Maar op diverse popsites staat wel 'Redivider is er in 2000 mee opgehouden. Van de vijf leden is er eentje vertrokken naar Johan, de andere vier noemen zich voortaan... Alamo Race Track.' En toen viel het kwartje
Cool, jammer dat ik ze op Lowlands gemist heb... Weet iemand of ze de oude Redivider-songs nog live spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |