abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2003 @ 18:42:48 #1
52034 U
bevindt zich hier
pi_13526660
Eergister zag ik in de Plato in Groningen een kort optredentje van een nieuw Excelsior-bandje; genaamd Alamo Race Track. Gister heb ik het album Birds at Home ff beluisterd en het viel me eigenlijk nog niet zo tegen; beeetje makkelijke rock in de stijl van Benjamin B. en andere Excelsiorbands.

Ze schijnen ook op Lowlands te hebben gestaan, hoewel ik daar nog verder niets over gehoord heb. Kent iemand anders deze band en zo ja wat vind je ervan?

Wat zegt U?
pi_13526800
Heb ze in Nijmegen gezien, met de vierdaagsefeesten. Vond het erg leuke muziek, en de band zelf leken me ook wel aardige gasten (ze kwamen iig totaal niet arrogant over of iets in die richting, en de zanger deed wel gezellig)
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  maandag 29 september 2003 @ 18:48:27 #3
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_13526803
Heb ze live nog niet echt zien 'rocken' ofzo... plaat is zeker wel o.k vind ik...
1,000,000 demons can't be wrong...
  maandag 29 september 2003 @ 18:52:25 #4
52034 U
bevindt zich hier
pi_13526924
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Heb ze live nog niet echt zien 'rocken' ofzo... plaat is zeker wel o.k vind ik...
In de Plato was het wel okay, hoewel de lokatie echt 'rocken' niet toestaat qua ruimte natuurlijk (de drummer was niet te zien vanuit 't publiek, zat namelijk om een hoekje).
Wat zegt U?
pi_14173552
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:42 schreef U het volgende:
Eergister zag ik in de Plato in Groningen een kort optredentje van een nieuw Excelsior-bandje; genaamd Alamo Race Track. Gister heb ik het album Birds at Home ff beluisterd en het viel me eigenlijk nog niet zo tegen; beeetje makkelijke rock in de stijl van Benjamin B. en andere Excelsiorbands.

Ze schijnen ook op Lowlands te hebben gestaan, hoewel ik daar nog verder niets over gehoord heb. Kent iemand anders deze band en zo ja wat vind je ervan?

Ik heb ze ook gezien en de cd gekocht,wel een leuke band vind ik.
Jammergenoeg zijn enkele nummers wel erg kort,met name wanneer het leuk word houden ze er mee op.Misschien zit er wel een bepaalde gedachte achter,maar ik vind het iig wel jammer, vooral bij het openingsnummer of bijv bij The Low End of Life Like Fire.Maar verder erg leuk !!
pi_14176479
Een week geleden heb ik bij Kroese het album 'All Dressed Up' van Redivider gekocht voor 5 euro. Zonder het eerst te luisteren zelfs, want ik kende hun prima single 'Blinded Windows' al. Het is echt een fijne plaat! Een paar langzame nummers blijven fijn in je hoofd zitten, zoals Rainy Days en This Empty Bed. Wel jammer dat ook deze band er net mee ophoudt als het leuk wordt; het funky gitaargeweld in "Zippin' (G.T.)" duurt maar een halve minuut, einde nummer. Zonde! Smaakt naar meer.

Vervolgens ga je Googlen. Die band heeft toch vast wel een website? Nope. Maar op diverse popsites staat wel 'Redivider is er in 2000 mee opgehouden. Van de vijf leden is er eentje vertrokken naar Johan, de andere vier noemen zich voortaan... Alamo Race Track.' En toen viel het kwartje
Cool, jammer dat ik ze op Lowlands gemist heb... Weet iemand of ze de oude Redivider-songs nog live spelen

dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:43:25 #7
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_14208193
Leuk bandje wel ja, maar haalt het niet bij Ceasar of Johan. Ik heb laatst hun CD besluisterd, niet gekocht (moet bezuinigen )
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_14592205
Morgenavond live in Doornroosje, Nijmegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')