Ik heb ze hier ook op 8 november staan!
Maar ben ik de enige die het nummer wat weg vind hebben van "my sharona" ????
quote:Een serieuze band die met de cd Permission to land oude tijden doet herleven.
Op vrijdag 7 november 2003 19:27 schreef SEMTEX het volgende:
Geweldige groep
Heerlijke zelfspot of een parodie, wat is het eigenlijk?
quote:Een serieuze band? :/
Op vrijdag 7 november 2003 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Een serieuze band die met de cd Permission to land oude tijden doet herleven.
quote:Natuurlijk
Op vrijdag 7 november 2003 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
Dus die clip met wormen, die enorme muur van versterkers en dat witte pakje is ook allemaal serieus?
quote:Ik vind I believe in a thing called love wel erg over the top, maar op de cd staan ook nummers die ik een stuk serieuzer vind,
Op vrijdag 7 november 2003 19:36 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Een serieuze band? :/
Dus die clip met wormen, die enorme muur van versterkers en dat witte pakje is ook allemaal serieus?
quote:heerlijke serieuze parodie...
Op vrijdag 7 november 2003 19:27 schreef SEMTEX het volgende:
Geweldige groep
Heerlijke zelfspot of een parodie, wat is het eigenlijk?
en zo, op mtv, ook wel
quote:Zijn er nog kaarten voor?
Op zaterdag 8 november 2003 09:38 schreef Tunerd het volgende:
Ik ga der 10 februarie heen in de melkweg...
quote:Hmm... iets weghebben van is een groot woord. Ik had de link nog niet gelegd, terwijl my sharona een van mijn vele favorieten is...
Op vrijdag 7 november 2003 19:25 schreef Sevein het volgende:
"I believe in a thing called love" lekker nummer![]()
Maar ben ik de enige die het nummer wat weg vind hebben van "my sharona" ????
Gaaf nummer, dat wel in ieder geval
ROCK ZOALS HET HOORT
(heb het wel moeten bekopen met een bloedende lip, it was worth it)
EDIT: Trouwens, ik snap niet hoe de vergelijking met Queen in godsnaam hier door komt? Kan iemand mij dat even uitleggen
[Dit bericht is gewijzigd door Forau_Diavolina op 10-11-2003 10:46]
quote:Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet... De pakjes van Justin (de zanger) hebben af en toe wel wat weg van de pakjes van Freddie uit de jaren '70... Maar voor de rest...
Op maandag 10 november 2003 10:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:EDIT: Trouwens, ik snap niet hoe de vergelijking met Queen in godsnaam hier door komt? Kan iemand mij dat even uitleggen
quote:
BELANGRIJKSTE INVLOEDEN
"AC/DC, Queen, Led Zeppelin, Thin Lizzy, Fleetwood Mac, Abba, Rolling Stones, The Beatles op songschrijversgebied, alhoewel de rest van band een schijthekel heeft aan ze. En ik ben Queen vergeten, of niet? "
uit hun interview wat ze hebben gegeven voor london calling.
quote:Zeer zeker. Toen ik ze voor het eerst zag dacht ik echt een seconde lang "Crüe!!!".
Op maandag 10 november 2003 11:50 schreef Zander het volgende:
Ja, ik had ook meer iets als Kiss, Van Halen, Motley Crue en Poison verwacht als invloeden. En Spinal Tap, natuurlijk.
quote:En Europe. in t begin vond ik niet zo veel aan t liedje, maar naarmate ik het vaker hoor, begint t zeker leuker te worden
Op maandag 10 november 2003 11:50 schreef Zander het volgende:
Ja, ik had ook meer iets als Kiss, Van Halen, Motley Crue en Poison verwacht als invloeden. En Spinal Tap, natuurlijk.
The Darkness Rocks!!
wel grappig een "normale (??)" zanger die stryper shirts draagt.. of zou het de "Sally Forth" versie zijn:
-edit- best moeilijk een plaatje posten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |