quote:het echte jaren 80 gevoel zit in wayne's world
Op maandag 20 oktober 2003 12:50 schreef Djaser het volgende:
Ja okee maar dan zijn de parodien als nog vergelijkbaar.
geinig nummer trouwens
quote:Dus ze komen nu nog vaker voorbij
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Terecht de nieuwe 3FM megahit, erg lekker liedje.
kga denk ik ook maar 's kaartjes kopen voor februari....
quote:Zeg dan gewoon dat je hem aan het downloaden bent of hou je snavel erover ipv hier een beetje schijnheilig te gaan doen...
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:27 schreef Retro het volgende:
Ik ben nu het album aan het downloadenkopen, ben erg benieuwd. De paar nr's die ik er van gehoord heb beloven iig veel goeds.
quote:Het lijkt me vrij duidelijk dat ik hem gedownload heb dus zo schijnheilig is het niet. Het was een flauw grapje maar blijkbaar niet aan jou besteedt.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:30 schreef OProg het volgende:[..]
Zeg dan gewoon dat je hem aan het downloaden bent of hou je snavel erover ipv hier een beetje schijnheilig te gaan doen...
quote:neuh, alleen al omdat hij hem na een paar honderd keer gezien te hebben ook niet echt grappig meer is...
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:37 schreef Retro het volgende:[..]
Het lijkt me vrij duidelijk dat ik hem gedownload heb dus zo schijnheilig is het niet. Het was een flauw grapje maar blijkbaar niet aan jou besteedt.
[Dit bericht is gewijzigd door OProg op 25-10-2003 20:15]
quote:Paar dagen geleden was op The Box ook de clip van Growing On Me te zien. Die's nog hilarischer. Ik geloof dat Justin (de zanger) daarin in een roze balletachtig pakje rondloopt
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:37 schreef Disorder het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit niet leuk kunnen vinden. Doet me denken aan die glamrock periode. Grappig, en best goed ook. Geinige clip ook, en dat op TMF!
Super, jammer dat de DVD-singles hier niet uitgebracht worden
RAWK!!!
Nu nog een Skid Row reunie .
quote:Je kunt de clips wel bekijken op hun site.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:43 schreef PimD het volgende:[..]
Paar dagen geleden was op The Box ook de clip van Growing On Me te zien. Die's nog hilarischer. Ik geloof dat Justin (de zanger) daarin in een roze balletachtig pakje rondloopt
![]()
Super, jammer dat de DVD-singles hier niet uitgebracht worden
quote:Hehe, die ga ik vanavond zien. Een paar vrienden van me spelen in hun voorprogramma.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:51 schreef HomoUniversalis het volgende:
Fantastisch!. Hopenlijk krijgt The Darkness veel navolging en komt de echte rock weer terug
. Come on, dit is toch veel toffer dan al die zouteloze tmf-grunge als 3 doors down, intwine, etc.
quote:Ik heb gehoord dat ze niet zouden komen, maar later ook weer gehoord dat ze wel komen. Dus ik hoop voor je dat ze wel spelen.
Op vrijdag 7 november 2003 16:59 schreef Maestrov het volgende:
Maestrov gaat ze morgen bekijken!
quote:waar hoor je dat ?
Op vrijdag 7 november 2003 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat ze niet zouden komen, maar later ook weer gehoord dat ze wel komen. Dus ik hoop voor je dat ze wel spelen.
Dit is toch die Queen-persiflage band? Die zanger doet Freddie Mercury op zeer overdreven manier na, kapsel van de gitarist is bijna gelijk aan dat van Brian May...
Onvoorstelbaar, zoiets.
quote:Dat ga je niet menen!
Op vrijdag 7 november 2003 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat ze niet zouden komen, maar later ook weer gehoord dat ze wel komen. Dus ik hoop voor je dat ze wel spelen.
(BTW De Veils zijn ook de moeite waard)
quote:Ik las het op Usenet volgens mij (nl.muziek). Ik zal even zoeken ... hier staat dat.
Op vrijdag 7 november 2003 17:07 schreef KELDER het volgende:[..]
waar hoor je dat ?
op de site van paradiso staat nog niks over een afzegging oid, hun zijn nml de enige reden dat ik naar London Calling ga
quote:Verder weet ik er ook weinig van. In de nieuwsbrief van de 3Voor12 stond het niet. Daar stond nog gewoon in dat ze zouden komen.
Ze stonden geprogrammeerd (aangekondigd) voor 7 november Paradiso London Calling. Maar ze zijn geschrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |