quote:8 november spelen ze in Paradiso, en ergens volgend jaar (februari) in de Effenaar, geloof ik.
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:13 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Wanneer ze in Nederland optreden zal ik zeker een poging wagen om erbij te zijn.
Ik vind de zanger trouwens wel iets weg hebben van een jongere versie van Ted Nugent. Die kijkt ook zo wild onder zijn krullenbos uit.
quote:Maar nu noem je ook een publiek op. Je moet em even snappen. Die clip is een parodie/hommage aan de jaren 80. Daarnaast is het gewoon geweldige rock 'n roll.
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik zag gisteren die clip op TMF (!) en die is echt ont-zet-tend fout. Hij werd dan ook compleet afgekraakt door het TMFclipstempubliek.
Ik zet 1987 van Whitesnake nog maar eens op
Vond het ontzettend slecht.. Zo'n zanger die net doet of de zanger van Led Zeppelin is, die zijn stem soms hoog laat uitschieten en de camera zoende.
Dacht bij mezelf wat ze in godsnaam daar deden met hun aanmodderen.. en laatst zag ik zelfs een clip van hun op mtv
Ik word oud denk ik.. of ik ga ook maar een band beginnen..
quote:Ja, dat snap ik. Was ook geen kritiek op The Darkness, want ik vind die clip vrij briljant. En het liedje is ook wel te pruimen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:47 schreef kriele het volgende:[..]
Maar nu noem je ook een publiek op. Je moet em even snappen. Die clip is een parodie/hommage aan de jaren 80. Daarnaast is het gewoon geweldige rock 'n roll.
quote:he gatverdamme..
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:18 schreef Kirke het volgende:
WEG MET DIE BLOKJES!)
quote:Waar in A'dam? Op grond van dat ene nummer wil ik ze al zien.
Op zondag 19 oktober 2003 00:04 schreef MCH het volgende:
The Darkness iig. in A'dam volgens mojo feb. 2004.
quote:Ja maar dat is functioneel..
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:41 schreef Kirke het volgende:
Ja, kom OP zeg, is er 1 keer een clip zonder halfnaakte vrouwen en MET een naakte man, DOEN ZE ER BLOKJES VOOR! Tsjezus. Niet eerlijk.
quote:Melkweg volgens mij
Op zondag 19 oktober 2003 00:06 schreef Georges het volgende:[..]
Waar in A'dam? Op grond van dat ene nummer wil ik ze al zien.
quote:Mwjah ik vind de clip vooral gay overkomen, voor een goede 80 pardoie heb ik liever Austin Power. Ik vind de gitaren in het nummer wel leuk.
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:47 schreef kriele het volgende:[..]
Maar nu noem je ook een publiek op. Je moet em even snappen. Die clip is een parodie/hommage aan de jaren 80. Daarnaast is het gewoon geweldige rock 'n roll.
quote:Austin Powers heeft niks te maken met jaren '80. Meer de flower power tijd (jaren '60).
Op maandag 20 oktober 2003 12:25 schreef Djaser het volgende:[..]
Mwjah ik vind de clip vooral gay overkomen, voor een goede 80 pardoie heb ik liever Austin Power. Ik vind de gitaren in het nummer wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |