Ok, maar dan blijft de smaak nog over, en dat is ook niet die van een sigaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:35 schreef detulp050 het volgende:
Je hebt moods mét en zonder filter, en je hebt ze op sigaretformaat en groter (tubos)
Vind je het not-done omdat je het niet uit vindt zien of is er een andere reden? De vlam van een gasaansteker is toch een van de zuiverste vlammen die je kunt hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:33 schreef Gunner het volgende:
Persoonlijk vindt ik het 'not-done' om een sigaar met een (gas)aansteker te gebruiken. Gewoon een lucifer gebruiken (waarvan je toch altijd een doosje krijgt bij aanschaf van Hajenius bij mijn sigarenboer iig wel) en dan het zwavel laten verbranden
Dat is echt nonsens, hij smaakt anders dan andere sigaren, maar om te zeggen dat moods geen sigarensmaak heeft,...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:37 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ok, maar dan blijft de smaak nog over, en dat is ook niet die van een sigaar.
Precies... moet je is een sigarenaansteker vragen bij Hajenius en kijken waar hij mee aan komt zetten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Vind je het not-done omdat je het niet uit vindt zien of is er een andere reden? De vlam van een gasaansteker is toch een van de zuiverste vlammen die je kunt hebben.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef DionysuZ het volgende:
Vind je het not-done omdat je het niet uit vindt zien of is er een andere reden? De vlam van een gasaansteker is toch een van de zuiverste vlammen die je kunt hebben.
Ik heb de tips opgevolgd van de Hajenius site en sindsdien steek ik elke sigaar aan met een lucifer. gewoonte en daar wordt het afgeraden om het met een gas aansteker te doen en daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:55 schreef WaStEd het volgende:
Precies... moet je is een sigarenaansteker vragen bij Hajenius en kijken waar hij mee aan komt zetten.
Een koekblik met een stukje oase gebruikt en de sigaren in keukenrol gelegd. Ze begonnen al te kraken en ik heb ze nog maar een weekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:04 schreef DionysuZ het volgende:
als je ze van plan bent om langer te bewaren zul je toch een oplossing moeten zoeken. Maar anders is bewaren in de gesloten doos in een niet-te-droge kamer wel even goed. Je kunt ook zelf een soort homemade humidor makenmet bijv. een tupperware doos met daarin een stukje oase en een bakje water. Is niet helemaal de real deal, maar het kan ermee door
ik heb het zelf nog nooit gedaan, ik rook sigaren altijd snel opquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:31 schreef Mr.G het volgende:
Dus met de oase en zonder het schaaltje lukt het ook? het schaaltje past niet meer in het blik ...
het valt me altijd op dat mensen die aan de verkeerde kant rokenquote:Op zondag 2 april 2006 01:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb nu weer een doosje knakjes van De Olifant. Prettige sigaartjes voor in de kroeg
Ik kreeg laatst ook weer de omerking dat ik hem aan de verkeerde kant aanstak. Had die gast hem dus zelf verkeerd omquote:Op zondag 2 april 2006 04:39 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
het valt me altijd op dat mensen die aan de verkeerde kant roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |