quote:Ja dat heeft NET5 er niet onder staan
Op maandag 29 september 2003 00:58 schreef elcastel het volgende:
En de update om 20 uur.
quote:Ja precies..klopt!
Op maandag 29 september 2003 00:56 schreef -Mk- het volgende:[..]
Meintje ging er door een complot eruit geloof ik.
Volgens mij is dit topic ook alweer bijna vol
(en idd was ie alweer vol)
quote:Is dat zo? Dan bel ik wel.
Op maandag 29 september 2003 00:55 schreef -Mk- het volgende:[..]
SBS is vaak nogal traag met antwoorden, voor je het weet is Expeditie Robinson al weer voorbij
quote:tja.
Op maandag 29 september 2003 01:03 schreef JaapAap het volgende:
Ik heb het gemist, wanneer wordt het herhaald?
quote:Dat is de hamvraag.
quote:Je hebt héél wat gemist
quote:Zulke opmerkingen word ik dus niet vrolijk van.
Op maandag 29 september 2003 01:05 schreef sweetgirly het volgende:
Je hebt héél wat gemist![]()
quote:Plak er effe tekst in van dat er ook een samenvatting om 20:00 is.
Op maandag 29 september 2003 00:58 schreef -Mk- het volgende:
Deeltje 10: Expeditie Robinson, deel 10
quote:LOL ..sorry kon het niet laten..
Op maandag 29 september 2003 01:06 schreef JaapAap het volgende:[..]
Zulke opmerkingen word ik dus niet vrolijk van.
quote:Done
Op maandag 29 september 2003 01:07 schreef schatje het volgende:[..]
Plak er effe tekst in van dat er ook een samenvatting om 20:00 is.
quote:Mijn hele FiPo gelijk naar de gallemiezen.
Op maandag 29 september 2003 01:10 schreef -Mk- het volgende:
Done
quote:
Op maandag 29 september 2003 01:12 schreef elcastel het volgende:[..]
Mijn hele FiPo gelijk naar de gallemiezen.
Ik kan me haar echter nog steeds niet herinneren.
Ik zag er vandaag weer twee die ik nog nauwelijks opgemerkt had, terwijl ik op het manneneiland iedereen bij naam ken.
quote:Ja zij is het!! Meintje
Op maandag 29 september 2003 01:15 schreef Bus watcher het volgende:
Ik had eerder op Mijntje gezocht maar het is dus Meintje. Na zoeken op Fok! en m.b.v. Google is dit de enige foto die ik kon vinden.Ik kan me haar echter nog steeds niet herinneren.
quote:
Op maandag 29 september 2003 01:17 schreef APK het volgende:
Zijn er ook anderen die opeens op het vrouweneiland nieuwe bewoners ontdekken
quote:Ja heb ik ook (nog steeds) last van
Op maandag 29 september 2003 01:17 schreef APK het volgende:
Zijn er ook anderen die opeens op het vrouweneiland nieuwe bewoners ontdekkenIk zag er vandaag weer twee die ik nog nauwelijks opgemerkt had, terwijl ik op het manneneiland iedereen bij naam ken.
Oh edit..ik kon (en ken) nog steeds niet iedereen precies van naam op het manneneiland..dus beiden eilanden last van!
"als ik wist dat ik hiermee immumiteit (ofzoiets) bewaarde had ik het niet gedaan"
terwijl hij bewust op zichzelf opnieuw leider maakte
"wij kiezen eric"
wij? wanneer heb je dan overlegt?
"jutta is mijn soulmate"
? vorige was jutta nog de zwakste schakel
en esther was iets TÉ zeurderig deze aflevering...
ik ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren
En eh, is het zeker dat het op kamp noord zal zijn?
wat overigens ook een vette uitspraak was van esther:
"beetje het woud aan het kappen'
quote:Zou me niks verbazen, vorige jaar gebeurde ook zoiets na 3/4 weken.
Op maandag 29 september 2003 08:24 schreef _Supreme het volgende:
ja ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren
Al denk ik dat zowel Fatima als Björn dan snel op de achtergrond verdwijnen.
quote:hmmz als de vrouwen dan op het kamp komen waar nu de mannen zitten kunnen ze het nog wel eens heeeel moeilijk gaan krijgen met het eten, aangezien daar nu al vrijwel niks te vinden is...
Op maandag 29 september 2003 08:12 schreef YPPY het volgende:
Jammer dat Esther eruit is, zij zorgde nog voor leuke tv. Ik ben wel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Fatima zag het ook niet echt meer zitten toen haar team weg was. Misschien sturen ze de mannen nu wel naar de Bjorn en de vrouwen naar Fatima.
quote:Dat maakt het wel erg leuk, en ze hebben ineens een nieuwe leider. En die arme Fatima heeft weer honger, terwijl de mannen kunnen eten. En Bjorn krijgt dan echt tegengas. Ryan is wel een leuke voor hem en voor vuur maken is hij niet nodig, daar hebben ze Geert al voor.
Op maandag 29 september 2003 09:01 schreef EvilFaith het volgende:[..]
hmmz als de vrouwen dan op het kamp komen waar nu de mannen zitten kunnen ze het nog wel eens heeeel moeilijk gaan krijgen met het eten, aangezien daar nu al vrijwel niks te vinden is...
quote:Goh zeg, laat ik dat gevoel nu ook hebben.
Op maandag 29 september 2003 09:42 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb het gevoel dat er volgende week vet ruzie gaat komen
Wel jammer dat Esther weg is. .
quote:Meintje
Op maandag 29 september 2003 00:55 schreef Bus watcher het volgende:[..]
Ik herinner me de naam Mijntje nog wel maar dat is dan ook alles. Blijkbaar heeft ze weinig indruk op mij gemaakt.
En Judge is echt lief......
Robin vond ik in het begin niet zo fantastisch. Maar ik vind hem steeds leuker worden. Hoe hij deed tegen Ilona toen ze die wormen/larven moest opeten....haha echt fantastisch, dat is pas hard. Snap niet waarom hij er mee op moest houden......dat is toch ook het spel???
Ow lekker zo'n hagedisje........ik had wel een hapje genomen hoor. Wat liep esther te zeiken.......het is vlees en dat is goed voor je als je dat al een paar dagen niet heb gegeten.....dat geeft je weer wat kracht.
Voor de rest vind ik Jutta een erg lieve meid.....
quote:die Eshter vind maar een aso, maar Bjorn nog een ergere. Wat een dieronvriendelijke @#$%
Op maandag 29 september 2003 10:12 schreef berney het volgende:[..]
Goh zeg, laat ik dat gevoel nu ook hebben.
.
Wel jammer dat Esther weg is.
.
quote:Die heeft het behoorlijk achter haar ellebogen.
Op maandag 29 september 2003 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de rest vind ik Jutta een erg lieve meid.....
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 29-09-2003 11:11]
Ik geef ilona niet lang in de expeditie: zelfs de makkelijkste opdracht lukte haar niet.
Robin vond ik erg grappig en ik vind de manier waarop hij met het survivalen omgaat spreekt me wel aan: hij zeikt erg weinig. Jammer dat ie dat boomstam hangen zo kort volhield.
Jutta vind ik een doorzetter, maar ik denk wel dat ze iemand is waarvoor je moet oppassen.
Ryan: die kop toen fatima aangaf hem het minst te vertrouwen! Nee ryan, ook een vrouw trapt dus niet altijd in gladde praatjes.
Judge: mooi hoe hij huilde om het eten, illustreerde goed hun wanhoop over het tekort aan voedsel.
Bjorn: hij zat zijn mes al aardig te slijpen, ik kan niet wachten tot volgende week
Bjorn is aangewezen door de redactie als leider, hij doet het goed aangaande het "overleven" en wat zijn sociale vaardigheden aangaat, die spreken voor zichzelf. Maar ga er maar aanstaan met zo'n figuur als esther om je heen. Daarbij komt dat esther mischien terecht vraagt aan Bjorn om wat zich wat meer aan te passen aan de groep, maar zelf een stapje toenadering richting Bjorn was er niet bij.
Bjorn is echt gekomen om de ervaring van "survival" op te doen, dat heeft hij immer de eerste aflevering verteld, en daar houd hij zich aan, hij probeert van alles uit en gelijk heeft hij, nu ligt daar de kans, morgen ben je mischien weg,
En dan het trieste hoogtepunt van esther, een afspraak om haar eer hoog te houden tijdens het stemmen, walgelijk, triest en alle behalve eervol.
In het andere kamp begin ik Judge iets meer te waarderen, hij zou het wel even gaan winnen deze expeditie, maar durft nu gewoon toe te geven dat het geen appeltje-eitje is.
Daaaag ik-ga-weer-naar-Amsterdam-esther, veel plezier met het boeken van dj's voor de boerendisco in Lunteren, daaaag
ik denk dat de vrouwen een complot tegen bjorn gaan smeden. ze zeiden zelf dat ze geen leider meer nodig hebben en zien hem graag vertrekken (behalve jutta dan) I think..
hoop dat bjorn nog wel erin blijft, best wel lache zo'n vage dude erbij
over de winnaar durf ik nog niet te speculeren
quote:Het ging haar er meer om dat gemaakte afspraken door Bjorn.
Op maandag 29 september 2003 11:51 schreef macondo het volgende:
Haal de champagne maar uit de koelkast, wat een mooie afsluiting van het weekend : zeurkoe Esther opgerot!
Iedereen weet dat Bjorn geen sociaal wonder is, maar eigenlijk is die Esther veel erger - ze vind zichzelf namelijk een buitengewoon sociaal wezen. Als je op zo'n eiland zit moet je niet blijven zeiken over een te slachten kip (o o wat zielig), niet lopen klagen over het gebrek aan subtiliteit van Bjorn (je hebt vuur, onderdak en eten -wat wil je nog meer??) en ook over je rancune kunnen stappen. Blijven zeuren en klagen en jezelf lekker sociaal vinden.. pffft
Bjorn is gewoon een sukkel. . Een stiekemerd net als die Jutta.
.
. Die houdt het ook niet lang vol.
quote:Dat is heel persoonlijk. Fysiek is het een makkelijke opdracht, maar je moet maar net de knop in je hoofd om kunnen zetten.
Op maandag 29 september 2003 10:36 schreef Ripley het volgende:
Ik geef ilona niet lang in de expeditie: zelfs de makkelijkste opdracht lukte haar niet.
quote:Helemaal mee eens is.
Op maandag 29 september 2003 12:22 schreef du_ke het volgende:
Maar van mij mag Robin wel winnen.
Van de vrouwen heb ik nog niet veel kunnen ontdekken wie winares zou kunnen worden.
Hm, Fatima dan. Niet dat het mijn favoriet is. .
Jammer dat Ester weg is, had nog spannend kunnen worden!
quote:Het eten van de larven zou ik misschien idd ook niet kunnen, maar ikd oelde op de opdracht eerder in het spel: als ilona die taart gewoon naar binnen had gepropt (hetgeen mij een van de makkelijkere opdrachten leek) had die finale er niet hoeven komen.
Op maandag 29 september 2003 12:23 schreef Gert het volgende:[..]
Dat is heel persoonlijk. Fysiek is het een makkelijke opdracht, maar je moet maar net de knop in je hoofd om kunnen zetten.
Maar het zal haar wel gaan nekken inderdaad. Zeker bij een redelijk hecht clubje, dan zie je dat kandidaten vaak gaan zoeken naar een reden omdat ze geen echte voorkeur hebben. Dit incident kan dan weleens de aanleiding zijn om Ilona te nomineren.
quote:Van mij mag EVA winnen
Op maandag 29 september 2003 12:25 schreef berney het volgende:[..]
Helemaal mee eens is.
.
Van de vrouwen heb ik nog niet veel kunnen ontdekken wie winares zou kunnen worden.
Hm, Fatima dan. Niet dat het mijn favoriet is.
.
quote:Ik kan nog niet keizen tussen Robin of Jutta
Op maandag 29 september 2003 13:59 schreef pro_jeex het volgende:
Van mij mag EVA winnen
quote:Robin dat vind ik echt een viespeuk en Jutta een sneaky
Op maandag 29 september 2003 14:00 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik kan nog niet keizen tussen Robin of Jutta
Giovani houdt het denk ik niet meer lang vol op het eiland. En stiekem vind ik dat helemaal niet zo erg.
Fatima dwingt veel respect af, vind ik. Die mag van mij nog wel even blijven.
En Bjorn. Tja. Ik maak er maar niet teveel woorden aan vuil .
quote:Heeft die al iets gezegd dan.
Op maandag 29 september 2003 13:59 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Van mij mag EVA winnen
quote:Nee, maar daar zit de kracht juist in. Die houd zich heel low-profile. Als je een polariserende kracht in het team bent vlieg je er zo uit, zij doet dat niet.
Op maandag 29 september 2003 14:09 schreef berney het volgende:[..]
Heeft die al iets gezegd dan.
.
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:17 schreef Drinkemaatje het volgende:
Nee, maar ze heeft lekkere dikke tietten. En dat is reden genoeg!
quote:Ja dat klopt en de mannen ook. Volgens mij gaan ze er even uit, zoiets verstond ik
Op maandag 29 september 2003 15:59 schreef Tweater het volgende:
zag ik nou in het filmje van de volgende aflevering alle meiden (en bjorn) hun tas pakken? gaan ze verhuizen ofzo? of heb ik me vergist?
quote:dat word nog wat
Op maandag 29 september 2003 16:02 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ja dat klopt en de mannen ook. Volgens mij gaan ze er even uit, zoiets verstond ik
mooie foto's joh maar hoe maar je die, heb je een kabeltje tussen je computer & je tv ofzo?
quote:Thx! Ik heb een tv kaart in de pc. Kabeltje van de tv in de tvkaart, en met de software kan je screenshots maken.
Op maandag 29 september 2003 16:07 schreef Tweater het volgende:[..]
mooie foto's joh
maar hoe maar je die, heb je een kabeltje tussen je computer & je tv ofzo?
quote:owja, mooi
Op maandag 29 september 2003 16:11 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Thx! Ik heb een tv kaart in de pc. Kabeltje van de tv in de tvkaart, en met de software kan je screenshots maken.
dit is het laatste wat we zien van esther
(geniet er maar van, schatje
)
quote:Ik kies dan voor Robin, dat is echt een toffe gozer.
Op maandag 29 september 2003 14:00 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik kan nog niet keizen tussen Robin of Jutta
quote:Vieze dingen opeten zoals gefriteerde kikker, maden, en duizendpoten
Op maandag 29 september 2003 17:57 schreef Maidenfan het volgende:
wat moesten ze doen dan?
quote:reken maar dat ze daar nog flink last van gehad hebben, na een tijdje niks "gewoons" gehad te hebben slaat zoiets in als een bom denk ik......
Op maandag 29 september 2003 18:12 schreef elcastel het volgende:
En taart.
quote:Ze moeten altijd hun koffers pakken als er gestemd moet worden.
Op maandag 29 september 2003 16:02 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ja dat klopt en de mannen ook. Volgens mij gaan ze er even uit, zoiets verstond ik
quote:Nee ze stapten ook allemaal in de boot, zowel de mannen als de vrouwen. Bjorn en Fatima bleven achter op het eiland
Op maandag 29 september 2003 18:46 schreef berney het volgende:[..]
Ze moeten altijd hun koffers pakken als er gestemd moet worden.
- Hoe komen ze aan water?
- Wanneer en waarmee scheren die lui zich?
- Als een vrouw ongesteld is, hoe zit het dan?
- Als je 10 dagen zowat niks eet, en dan opeens een groot stuk taart opvreet, kots je dus alles er weer uit, zij niet?
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:59 schreef DJH het volgende:
Vet cool programma!! Alleen zit ik wel met een paar vragen:- Hoe komen ze aan water?--> er is een waterput op elk eiland, die regelamtig gevuld word met vers water.
- Wanneer en waarmee scheren die lui zich?---> knippen met schaartje van zakmes.
- Als een vrouw ongesteld is, hoe zit het dan?----> Worden ze wel ongesteld op het eiland, meen ergens gelezen te hebben dat dat gewoon uitgesteld word ofzo.
- Als je 10 dagen zowat niks eet, en dan opeens een groot stuk taart opvreet, kots je dus alles er weer uit, zij niet? ---> zal wel niet uitgezonden worden, ik weet haast wel zeker dat ze er last van gekregen hebben, net zoals van dat barbeknoeien.
je kon toch wel aan alles zien dat zij het personage was dat nolleke vorig jaar vervulde, waar ik ook een bloedhekel aan had.
welk personage bjorn vervuld is mij echter een raadsel. Ik geloof niet dat er 2 van die rare knakkers op de wereld rondlopen . wat een schitterende kerel!
quote:Helemaal mee eens!!!!
Op maandag 29 september 2003 16:54 schreef schatje het volgende:[..]
Ik kies dan voor Robin, dat is echt een toffe gozer.
quote:denk het niet, ze zullen het wel gewoon in de bosjes doen of ergens een gat graven en daar een soort van stoel ofzo over heen bouwen.
Op maandag 29 september 2003 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
En hebben ze ook een Dixie ergens staan ofzo??
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:18 schreef _Supreme het volgende:
moesten we op scouting kamp ook
quote:Er is ergens een put met vers drinkwater voor ze.
Op maandag 29 september 2003 18:59 schreef DJH het volgende:
Vet cool programma!! Alleen zit ik wel met een paar vragen:- Hoe komen ze aan water?
quote:Een echte Robinson scheert zich natuurlijk niet.
- Wanneer en waarmee scheren die lui zich?
quote:Volgens mij hebben ze geen medicijnen mee o.i.d. Maar ik denk niet dat een vrouw ongesteld wordt op zo'n eiland in een ongewone situatie blijft dat vanzelf wel uit. Zie maar naar Diane van bb3 die werd ook maanden niet ongesteld vanwege de ongewone situatie,
- Als een vrouw ongesteld is, hoe zit het dan?
quote:Neej
Op maandag 29 september 2003 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
En hebben ze ook een Dixie ergens staan ofzo??
quote:Ow heb ik zondag gemist dat Fatima even apart genomen werd door Ryan ?
Op maandag 29 september 2003 22:44 schreef Molletje het volgende:
[afbeelding]
quote:
[afbeelding]
quote:Heeft die hormonale probleemtjes dan? Lijkt meer op iets dat begint met B.
Op maandag 29 september 2003 22:45 schreef EmjaY het volgende:[..]
Ow heb ik zondag gemist dat Fatima even apart genomen werd door Ryan ?
quote:Lijkt me toch wel een malariagebied daar....
Op maandag 29 september 2003 22:23 schreef berney het volgende:
Volgens mij hebben ze geen medicijnen mee o.i.d.
quote:Die was helemaal abnormaal met haar hysterische jankbuien en haar kwijllapje.
denk niet dat een vrouw ongesteld wordt op zo'n eiland in een ongewone situatie blijft dat vanzelf wel uit. Zie maar naar Diane van bb3 die werd ook maanden niet ongesteld vanwege de ongewone situatie,.
quote:Die is lekker smerig trouwens!
[afbeelding]
Ik dacht dat ze dat soort luxe niet hadden
quote:Dat is een ervenis van die 5 meegenomen dingen (van de vrouwen i.d.g.) die Björn in deel 1 heeft uitgekozen, net zoals de bijvoorbeeld de boullionblokjes die ze bij Fatima d'r kamp hadden.
Op dinsdag 30 september 2003 04:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ze dat soort luxe niet hadden
quote:Volgens mij had Björn allemaal survival dingen en een beauty case tas. Dacht ik
Op dinsdag 30 september 2003 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze een toilettas hadden uitgekozen, maar dat verklaart het wel
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 06:51 schreef elcastel het volgende:[..]
Volgens mij had Björn allemaal survival dingen en een beauty case tas. Dacht ik
Gelukkig is ze weg, Gaat lekker Bjorn
Even iets anders, ik heb de 1e aflevering niet helemaal gezien, maar is het niet erg oneerlijk? Ik bedoel op het manneneiland is gewoon geen eten te vinden, terwijl op het vrouweneiland wel voldoende eten te vinden is. da klop toch nie??
quote:Dat was vorig jaar toch ook zo?
Op dinsdag 30 september 2003 08:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Even iets anders, ik heb de 1e aflevering niet helemaal gezien, maar is het niet erg oneerlijk? Ik bedoel op het manneneiland is gewoon geen eten te vinden, terwijl op het vrouweneiland wel voldoende eten te vinden is. da klop toch nie??
quote:Daar worden ze toch van te voren voor platgespoten.
Op dinsdag 30 september 2003 00:17 schreef APK het volgende:[..]
Lijkt me toch wel een malariagebied daar....
quote:En duim.
Op dinsdag 30 september 2003 00:17 schreef APK het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op maandag 29 september 2003 22:23 schreef berney het volgende:
Volgens mij hebben ze geen medicijnen mee o.i.d. <hr></blockquote>Lijkt me toch wel een malariagebied daar....<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>denk niet dat een vrouw ongesteld wordt op zo'n eiland in een ongewone situatie blijft dat vanzelf wel uit. Zie maar naar Diane van bb3 die werd ook maanden niet ongesteld vanwege de ongewone situatie,.<hr></blockquote>Die was helemaal abnormaal met haar hysterische jankbuien en haar kwijllapje.
quote:En het jaar daarvoor en daarvoor ook.
Op dinsdag 30 september 2003 09:22 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat was vorig jaar toch ook zo?
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 10:09 schreef berney het volgende:[..]
En het jaar daarvoor en daarvoor ook.
.
quote:Jaaaaaaaaaaaaa!!! Deze bedoelde ik.....schitterend shot.
Op maandag 29 september 2003 17:51 schreef -Mk- het volgende:
Leuke screenshots!
quote:
[afbeelding]
quote:is het een fake? Wnat ik kan me niet herinneren dat ik die screenshots zo genomen heb....
Op dinsdag 30 september 2003 11:12 schreef boku het volgende:[..]
Zie ik nou Bjorn op de achtergrond?
hehe......echt wel een goeie dan!
[Dit bericht is gewijzigd door charmed_angel op 30-09-2003 13:47]
quote:Om bang van te worden
Op dinsdag 30 september 2003 11:12 schreef boku het volgende:[..]
Zie ik nou Bjorn op de achtergrond?
quote:
[b]Op maandag 29 september 2003 22:44 schreef Molletje het volgende:
quote:Hij vergelijkt Bjorn met Gollem
Op dinsdag 30 september 2003 16:05 schreef Bommelding het volgende:
Iedereen al de Dijkshoorn columns gelezen over ER?
quote:waar staan die collums? heb ze van de vorige expeditie wel gelezen.
Op dinsdag 30 september 2003 16:05 schreef Bommelding het volgende:
Iedereen al de Dijkshoorn columns gelezen over ER?
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:42 schreef Tweater het volgende:
ja jongens, hou maar weer op hoor
quote:maar wel leuk
Op dinsdag 30 september 2003 18:22 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Het is niet netjes andermans screenshots te soepen!
quote:www.nicodijkshoorn.com
Op dinsdag 30 september 2003 18:06 schreef super_honda het volgende:[..]
waar staan die collums? heb ze van de vorige expeditie wel gelezen.
quote:Ik bedoel dat het niet netjes is om bjorn weg te halen
Op dinsdag 30 september 2003 19:50 schreef super_honda het volgende:[..]
maar wel leuk
quote:Er is wel eten te vinden, rode vruchtjes, boomschors, gras, bamboebladeren ect ect.
Op dinsdag 30 september 2003 08:39 schreef Bonobo11 het volgende:Even iets anders, ik heb de 1e aflevering niet helemaal gezien, maar is het niet erg oneerlijk? Ik bedoel op het manneneiland is gewoon geen eten te vinden, terwijl op het vrouweneiland wel voldoende eten te vinden is. da klop toch nie??
*zucht*
quote:Of van die smerige dingen van de rotsen afplukken, deed men vorig jaar ook.
Op dinsdag 30 september 2003 21:48 schreef DJH het volgende:
Waarom gaan die domkoppen niet wat beter hun best doen met vissen, daar zit echt wel veel vis...
quote:hehe
Op dinsdag 30 september 2003 11:38 schreef pro_jeex het volgende:
[afbeelding]
Ben zeer benieuwd wat huis-psychopaat/natuurmens Bjorn komende aflevering (da's toch de beruchte deel 4?) gaat flikken. Hoe langer hij meeloopt op dat eiland hoe beter natuurlijk.
quote:Die kop van Björn, verschrikkelijk. Lijkt wel een doorgedraaide weerwolf.
Op dinsdag 30 september 2003 11:38 schreef pro_jeex het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik denk dat het op internet allemaal teveel is opgeblazen en dat Bjorn gewoon van het eiland weg wil als hij doorheeft dat de meeste dames het wel met hem gehad hebben.
Op dinsdag 30 september 2003 22:58 schreef Sniper het volgende:[..]
hehe
Ben zeer benieuwd wat huis-psychopaat/natuurmens Bjorn komende aflevering (da's toch de beruchte deel 4?) gaat flikken. Hoe langer hij meeloopt op dat eiland hoe beter natuurlijk.
quote:Als Bjorn slim was geweest, dan had ie normaal gedaan, z'n paradisj behouden en al die vrouwen geneukt.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:18 schreef mbn het volgende:[..]
Ik denk dat het op internet allemaal teveel is opgeblazen en dat Bjorn gewoon van het eiland weg wil als hij doorheeft dat de meeste dames het wel met hem gehad hebben.
quote:In de gids stond van te voren dat een van de leiders ging dreigen met een mes. dat meot dus bjorn wel zijn die doordraait
Op woensdag 1 oktober 2003 10:18 schreef mbn het volgende:[..]
Ik denk dat het op internet allemaal teveel is opgeblazen en dat Bjorn gewoon van het eiland weg wil als hij doorheeft dat de meeste dames het wel met hem gehad hebben.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:03 schreef du_ke het volgende:[..]
In de gids stond van te voren dat een van de leiders ging dreigen met een mes. dat meot dus bjorn wel zijn die doordraait
.
Ja, maar...ik heb een mes!
quote:Dat lijkt mij ook. Maar als je midden op de dag vlak voor het strandje op je vlot gaat liggen vissen dan vang je niets. Leg je "stekken" (manier van stropen) in de avond uit en ga dan de volgende ochtend je vangst op halen. En er huppelt, kruipt of sluipt daar toch wel wat rond. Maar b.v. konijnen springen nog steeds niet vanzelf in de pan. Dus "strikken" (manier van stropen) zetten. Zelfs met een eenvoudige zelfgemaakte pijl en boog moet er bv een vogel te schieten zijn. Goed voor de vreemde vogelsoep!
Waarom gaan die domkoppen niet wat beter hun best doen met vissen, daar zit echt wel veel vis...
ps Schatje,
Die "vieze dingen" van de rotsen vorig jaar dat zijn alikruiken.
Belgen zijn in het algemeen verzot op die lekkernij. Zo ook die Belgische knul die de hele dag ze van de rots af stond te peuteren waar wij een man of zes al weken overheen piesten.
we hebben nooit wat gezegd
quote:precies, en helemaal die "survival specialist"(ben ze naam ff kwijt) zou toch wel wat eten in de pan moeten krijgen. je zou toch zeggen dat er op zo'n eiland best wel wat te eten is.....
Op woensdag 1 oktober 2003 17:08 schreef Coos het volgende:[..]
Dat lijkt mij ook. Maar als je midden op de dag vlak voor het strandje op je vlot gaat liggen vissen dan vang je niets. Leg je "stekken" (manier van stropen) in de avond uit en ga dan de volgende ochtend je vangst op halen. En er huppelt, kruipt of sluipt daar toch wel wat rond. Maar b.v. konijnen springen nog steeds niet vanzelf in de pan. Dus "strikken" (manier van stropen) zetten. Zelfs met een eenvoudige zelfgemaakte pijl en boog moet er bv een vogel te schieten zijn. Goed voor de vreemde vogelsoep!
ps Schatje,
Die "vieze dingen" van de rotsen vorig jaar dat zijn alikruiken.
Belgen zijn in het algemeen verzot op die lekkernij. Zo ook die Belgische knul die de hele dag ze van de rots af stond te peuteren waar wij een man of zes al weken overheen piesten.we hebben nooit wat gezegd
quote:Ik ben bij je aan het zoeken gegaan en als het die is die jij bedoelt is het idd een hele leuke.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:02 schreef -Mk- het volgende:
Ik heb een spoiler gelezen op m'n eigen site, die slaat echt alles
Heeft iemand toevallig die gids nog waar dat in stond en kan die mij vertellen wat het van de twee nou is?
Kan ook wel lachen zijn als Björn door een van die vrouwen met zijn kapmes achterna gezeten word.
quote:Volgens mij moet je in het begin als je nog energie genoeg hebt elk uur van de dag besteden om een voedselbron te vinden. Als je eenmaal een week bijna niks gegeten hebt heb je daar geen energie meer voor..
Op woensdag 1 oktober 2003 18:40 schreef super_honda het volgende:[..]
precies, en helemaal die "survival specialist"(ben ze naam ff kwijt) zou toch wel wat eten in de pan moeten krijgen. je zou toch zeggen dat er op zo'n eiland best wel wat te eten is.....
quote:Is dat niet Geert ? Die zei al in het begin dat hij bang was dat hij er teveel uit zou springen, dat bleek al (in Ryan's ogen) in het eerste deel, toen hij met iets teveel tips kwam. Misschien heeft hij daar uit opgemaakt dat hij wat tammer moet zijn.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:12 schreef Sniper het volgende:
Volgens mij moet je in het begin als je nog energie genoeg hebt elk uur van de dag besteden om een voedselbron te vinden. Als je eenmaal een week bijna niks gegeten hebt heb je daar geen energie meer voor..
quote:Ja, Geert
Op woensdag 1 oktober 2003 22:45 schreef elcastel het volgende:[..]
Is dat niet Geert ? Die zei al in het begin dat hij bang was dat hij er teveel uit zou springen, dat bleek al (in Ryan's ogen) in het eerste deel, toen hij met iets teveel tips kwam. Misschien heeft hij daar uit opgemaakt dat hij wat tammer moet zijn.
quote:Ik vond zijn redenering wel goed: Ik zit hier compleet stuk honger te lijden op een eiland. Dan wil ik niet dat agressieve gezeik van Giovanni er ook nog bij hebben. Een dealtje sluiten met Ryan is win-win voor zowel Ryan als Geert: Geert kan af van Giovanni en Ryan -die al in de gevarenzone zit- raakt een stem kwijt van Geert.
Op woensdag 1 oktober 2003 23:55 schreef Anzjie het volgende:
Ja, Geertmannetje dat alleen andere de grond in kan trappen om zijn eigen haggie proberen te reddden....Toch typisch dat ie eerst Ryan zat af te katten tegenover de rest en hem nu meenam "op expeditie" en daarbij zat te steuken over stemmen op Giovani
Tactiek..??? Nee dit vind ik uiterst onsportief....En dat voor een survival-expert...Triest mannetje
Dat dit dealtje toevallig op tv komt... de robinsonners maken VEEL meer dealtjes dan we op tv terug zien hoor!
quote:Dat zou idd wel een hele bizarre stunt zijn.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:11 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ik ben bij je aan het zoeken gegaan en als het die is die jij bedoelt is het idd een hele leuke.
quote:Dan moet je wel een visnet hebben
quote:Mee eens. Acceptabel tactisch gedrag.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:11 schreef Vamos het volgende:
Ik vond zijn redenering wel goed: Ik zit hier compleet stuk honger te lijden op een eiland. Dan wil ik niet dat agressieve gezeik van Giovanni er ook nog bij hebben. Een dealtje sluiten met Ryan is win-win voor zowel Ryan als Geert: Geert kan af van Giovanni en Ryan -die al in de gevarenzone zit- raakt een stem kwijt van Geert.Dat dit dealtje toevallig op tv komt... de robinsonners maken VEEL meer dealtjes dan we op tv terug zien hoor!
Maar die Geert had zich zo langzamerhand weleens wat nuttiger kunnen maken, zeker gezien zijn intro-gebral van "ik moet low-profile beginnen anders vinden ze mij als survival-specialist een te sterke concurrent."
quote:In het begin waren ze toch ook bezig met een vishengel. Om te vissen heb je niet veel energie nodig en visjes zijn wel voedzaam.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:03 schreef schatje het volgende:[..]
Dan moet je wel een visnet hebben
.
quote:Waarom hebben ze dan nog geen visjes gevangen??
Op donderdag 2 oktober 2003 15:11 schreef mbn het volgende:[..]
In het begin waren ze toch ook bezig met een vishengel. Om te vissen heb je niet veel energie nodig en visjes zijn wel voedzaam.
quote:Snap ik ook niet. Bij survivor 1 had Rich een soort speer en een duikbril en daar ving hij iedere dag vissen mee.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:43 schreef schatje het volgende:[..]
Waarom hebben ze dan nog geen visjes gevangen??
quote:Hun duikbril was toch meegenomen door Björn en een van zijn meiskes nadat ze een proef verloren hadden? Evenals hun net gevonden visnet.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:43 schreef schatje het volgende:[..]
Waarom hebben ze dan nog geen visjes gevangen??
quote:Jaa ze hadden n proef gewonnen en Bjorn met nog iemand mocht op het mannen-eiland gaan plunderen.
Op donderdag 2 oktober 2003 17:59 schreef Mr_T het volgende:[..]
Hun duikbril was toch meegenomen door Björn en een van zijn meiskes nadat ze een proef verloren hadden? Evenals hun net gevonden visnet.
quote:Ze hebben eten zat daar. En volgens mij vind Björn het leuker om hagedisjes te vangen (we zijn immers aan het "survivallen") dan iets met het net te gaan doen.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:00 schreef elcastel het volgende:
Heeft Björn al wat met dat net gedaan eigenlijk, ik kan me geen vis herrineren bij hen ?
(behalve Esther, maar dat telt niet en die is ook weg).
Volgens mij hebben ze toen bij die plundering ook vooral dingen meegenomen waarmee ze de anderen goed konden zieken, dan dat ze nou echt iets nodig hadden. Ze hadden bijvoorbeeld zelf ook al een duikbril.
quote:Nee ze gooien er insecten in zoals duizendpoten enzo brrrrr
Op donderdag 2 oktober 2003 18:15 schreef ZiaNini het volgende:[..]
Dus de vissoep op het manneneiland smaakt gewoon naar water met water.
quote:Klinkt alsof Robin kookt.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:52 schreef pos het volgende:
Nee ze gooien er insecten in zoals duizendpoten enzo brrrrr
Olivier
liet ze gewoon naar de zee gaan, en zo hoort het ook.
quote:"Olivier, je bent een kruising tussen een slang en een rat."
Op donderdag 2 oktober 2003 21:03 schreef schatje het volgende:
Laten we hopen dat Bjorn geen baby schilpadjes tegenkomt.Die eet ie ook gerust op.
Olivier
- Keo
quote:Ze moeten Björn gewoon in zijn eentje op eiland Zuid zetten, kijken of hij dan nog zo goed kan "survivallen"
Op donderdag 2 oktober 2003 21:03 schreef schatje het volgende:
Laten we hopen dat Bjorn geen baby schilpadjes tegenkomt.Die eet ie ook gerust op.
Olivier
quote:Ik ben er van overtuigd dat hij dit als geen ander kan.
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:17 schreef Mr_T het volgende:
Ze moeten Björn gewoon in zijn eentje op eiland Zuid zetten, kijken of hij dan nog zo goed kan "survivallen"
quote:Belgische co-host!
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:02 schreef elcastel het volgende:
Wie is zij ?
quote:Edoch duur in het onderhoud, elcastel.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:04 schreef elcastel het volgende:
Da's geen rommel.
quote:Ik kan wel wat hebben en het lijkt de moeite allemaal.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:06 schreef Bommelding het volgende:
Edoch duur in het onderhoud, elcastel.
quote:Die vrouwen zijn zeker ingehuurd voor de foto.
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:48 schreef -Mk- het volgende:
Fansite Ryanhttp://www.ryan-robinson.nl/
quote:Volgens mij is die rechtse Ilona/\.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:39 schreef ruby het volgende:[..]
Die vrouwen zijn zeker ingehuurd voor de foto.
quote:Ben benieuwd hoeveel die vrouwen gekost hebben.
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:48 schreef -Mk- het volgende:
Fansite Ryanhttp://www.ryan-robinson.nl/
quote:Damn die hebben het overleeft.
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:26 schreef _Supreme het volgende:
en die dan!
quote:Dat was volgens mij niet permanent.
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:16 schreef starbuck het volgende:
Ik zag op net 5 herhaaldelijk in een nieuwe promo dat de leiders van kamp waren verwisseld en Bjorn liep daar tussen de mannen
Ik ga voor EVA
Geweldig.....wat een aflevering,
Ben erg benieuwd wie Bjorn beu is.. de vrouwen, de crew of iets anders.. misschien wel de mannen)
Conclusie... Jutta en Robin mogen winnen....
quote:Yep.
Op zondag 5 oktober 2003 13:16 schreef schatje het volgende:
Is het vanavond al deel 4??
quote:Jij, met deze vraag ?!?!
Op zondag 5 oktober 2003 13:16 schreef schatje het volgende:
Is het vanavond al deel 4??
quote:En die linker is Esther...
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:17 schreef Day het volgende:[..]
Volgens mij is die rechtse Ilona/\.
quote:ik ook en ik moet verdomme wachten tot morgen voordat ik meer weet. moet vanavond werken en morgen de aflevering maar op video zien.
Op zondag 5 oktober 2003 13:25 schreef cptmarco het volgende:
Vanavond de nu al "beroemde" aflevering 4..... Ik ben heel benieuwd, wat er gebeuren gaat.
*erg nieuwsgierig is*
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, moesten ze niet ingrijpen in afl. 4?
quote:er gaan inderdaad wel ernstige geruchten over aflevering 4, we zullen zien... ik heb me ingehouden bij de Spoilers dus heb geen idee wat er gaat gebeuren
Op zondag 5 oktober 2003 14:15 schreef sindell het volgende:
Jaaaaah vanavond mogen we weer*erg nieuwsgierig is*
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, moesten ze niet ingrijpen in afl. 4?
quote:Ja ik ook en dat heb ik nog maar weinig bij tv programma's
Op zondag 5 oktober 2003 14:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb er al weer zin in
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 14:57 schreef pos het volgende:[..]
Ja ik ook en dat heb ik nog maar weinig bij tv programma's
Kopspijkers vind ik ook geen drol meer aan, net als die andere commerciele zooi. Zelfs voor films ga ik niet speciaal tv kijken. Als ik een film wil zien dan haal ik die wel op DVD bij FRS ofzo, kost nog geen 15 euro...
Maar Expeditie Robinson!!!
quote:ergens ben ik daar ook een beetje bang voor..... Dat het uiteindelijk niets is....
Op zondag 5 oktober 2003 14:31 schreef berney het volgende:
Mensen laten we ons niet te veel voorstellen. Straks valt het tegen..
Blijkt die al om half 8 te komen!!!!!!!! Daarna komt samenwonen en daarna dus pas ER aflevering 4.
weet niet of al eerder was gemeld, maar geen zin hele topic door te lezen
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:03 schreef sweetgirly het volgende:
*wrijft handen genietend tegen elkaar..heeft zin in vanavond*
Bjorn: Ik ben ze BEU!
quote:Net5 zal wel meer kijkers voor dat Samenwonen willen trekken.
Op zondag 5 oktober 2003 17:16 schreef MissX het volgende:
zoo ben blij dat ik ff op teletekst kijk, vorige week gemist. Dus dacht mooi de herhaling om 8 uur kijken.Blijkt die al om half 8 te komen!!!!!!!! Daarna komt samenwonen en daarna dus pas ER aflevering 4.
weet niet of al eerder was gemeld, maar geen zin hele topic door te lezen
quote:Me too
Op zondag 5 oktober 2003 14:57 schreef pos het volgende:[..]
Ja ik ook en dat heb ik nog maar weinig bij tv programma's
quote:Yep en goed dat jij deze post nog even quote, ik had daar weer overheen gelezen.
Op zondag 5 oktober 2003 17:22 schreef Elevation het volgende:
Net5 zal wel meer kijkers voor dat Samenwonen willen trekken.
Dank je.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 05-10-2003 17:28]
quote:Waarom die spoiler tag?
Op zondag 5 oktober 2003 17:24 schreef Jerruh het volgende:eva
.
edit: spoiler weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 05-10-2003 17:28]
quote:er zijn veel mensen die het kijken die het niet (willen) weten vandaar, ik heb er net ook iemand mee verrast...
Op zondag 5 oktober 2003 17:27 schreef Elevation het volgende:[..]
Waarom die spoiler tag?
Dat lieten ze vorige week toch gewoon zien?
quote:Zie edit.
Op zondag 5 oktober 2003 17:28 schreef Jerruh het volgende:[..]
er zijn veel mensen die het kijken die het niet (willen) weten vandaar, ik heb er net ook iemand mee verrast...
Graag volledige verslaglegging , dan heb ik wat te lezen als ik thuis kom vanavond
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:29 schreef static het volgende:[..]
Zie edit.
quote:dankje, k wist niet van het topic af
Op zondag 5 oktober 2003 17:29 schreef static het volgende:[..]
Zie edit.
quote:No problem.
Op zondag 5 oktober 2003 17:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
dankje, k wist niet van het topic af
.
Ik zal het voortaan in de startpost plaatsen.
quote:Dan mag je wel snel zijn vanavond, het gaat hier nogal hard (waarom vertel ik jou dat
Op zondag 5 oktober 2003 17:33 schreef static het volgende:
Ik zal het voortaan in de startpost plaatsen.
quote:Weet ik ook niet.
Op zondag 5 oktober 2003 17:36 schreef elcastel het volgende:[..]
(waarom vertel ik jou dat
).
Een edit met de link is snel geplaatst.
quote:Nu al???
Op zondag 5 oktober 2003 19:32 schreef elcastel het volgende:
Toch raar dat het nu al is (de Update !!!), zelfs op hun eigen website melden ze de gewone/oude tijd van 20 uur.
*tv aanzet*
quote:Daarom ook even die post ...
Op zondag 5 oktober 2003 19:40 schreef DuchessX het volgende:
Nu al???
quote:Vreemd
Op zondag 5 oktober 2003 19:40 schreef DuchessX het volgende:[..]
Nu al???
*tv aanzet*
quote:Deze week de update dus om 19.30.
Op zondag 5 oktober 2003 19:41 schreef yohan.nl het volgende:
20.30...
quote:Net5 zat vanmiddag ook al vreemd te doen met de programma's, alles was beetje omgedraait
Op zondag 5 oktober 2003 19:41 schreef DuchessX het volgende:[..]
Vreemd
quote:Voor zover ik weet gewoon om 20.30, er komt om 20.00 iets anders tussendoor, wat kijkers nodig heeft. Ik hou hem maar even aan voor de zekerheid.
Op zondag 5 oktober 2003 19:45 schreef pos het volgende:
En begint deel 4 nou om 20.00 of om 20.30?
quote:Dus dan is Bjorn de mannen beu
Op zondag 5 oktober 2003 19:55 schreef elcastel het volgende:
Oke ze wisselen dus van leider deze week, vertellen ze net.
quote:Het wordt steeds gekker met Net 5, hoe weet je dit nou weer ?
Op zondag 5 oktober 2003 19:56 schreef schatje het volgende:
Het begint dus gewoon om 20:00.
quote:dat lijkt me dan wel. Ze wisselen van groep en dan roept hij dat hij ze beu is. Dat moet dan wel op de mannen slaan.... De mannen lachen Bjorn recht in het gezicht uit, die accepteren zijn gedrag nooit....
Op zondag 5 oktober 2003 19:56 schreef GFP het volgende:[..]
Dus dan is Bjorn de mannen beu
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 05-10-2003 19:59]
[Dit bericht is gewijzigd door Sevein op 05-10-2003 19:59]
quote:oeh ben ik blij dat ik dit lees, anders zou ik gewoon een half uur missen! (dit klinkt vrij triest...maar toch, het is zonde om een half uur te missen..
Op zondag 5 oktober 2003 19:56 schreef schatje het volgende:
Het begint dus gewoon om 20:00.
quote:Ik bedoelde 20:30
Op zondag 5 oktober 2003 19:57 schreef elcastel het volgende:[..]
Het wordt steeds gekker met Net 5, hoe weet je dit nou weer ?
quote:De update.
Op zondag 5 oktober 2003 19:58 schreef toska het volgende:
Heb ik al wat gemist?
quote:haha, ik stond net op het punt naar beneden te rennen...
Op zondag 5 oktober 2003 19:59 schreef schatje het volgende:[..]
Ik bedoelde 20:30
![]()
.
quote:Flink posten hoor , ik wil niks sappigs missen. Moet weer aan het werk
Op zondag 5 oktober 2003 19:59 schreef elcastel het volgende:[..]
De update.
quote:Ik vertrouw niemand meer, ik hou hem gewoon aan, ook al is er nu inderdaad iets anders.
Op zondag 5 oktober 2003 19:59 schreef schatje het volgende:
Ik bedoelde 20:30![]()
.
quote:Wat voor werk doe je dan??
Op zondag 5 oktober 2003 20:00 schreef toska het volgende:[..]
Flink posten hoor , ik wil niks sappigs missen. Moet weer aan het werk
quote:haha goedzo je bent een échte Robinson FreAk..
Op zondag 5 oktober 2003 20:01 schreef elcastel het volgende:[..]
Ik vertrouw niemand meer, ik hou hem gewoon aan, ook al is er nu inderdaad iets anders.
quote:Dat komt omdat het heel belangrijk is om te weten en er was nogal wat twijfel over, wil je een samenvatting van het euvel ?
Op zondag 5 oktober 2003 20:00 schreef GFP het volgende:
Ik geloof dat bijna de helft van het topic vol staat met vragen over hoe laat het begint en zo, beetje zonde... imho
quote:Ik werk in de zorgsector. dus ik ren vanavond heen en weer tussen de afd. en de pc.
Op zondag 5 oktober 2003 20:01 schreef schatje het volgende:[..]
Wat voor werk doe je dan??
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:02 schreef elcastel het volgende:[..]
Dat komt omdat het heel belangrijk is om te weten en er was nogal wat twijfel over, wil je een samenvatting van het euvel ?
quote:Hoop dan niet dat er net iemand een flatline krijgt terwijl Bjorn uit zijn dak gaat
Op zondag 5 oktober 2003 20:05 schreef toska het volgende:[..]
Ik werk in de zorgsector. dus ik ren vanavond heen en weer tussen de afd. en de pc.
quote:gewoon weer op NET5 zetten...
Op zondag 5 oktober 2003 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
(en nou staat hier de bevalling op)
quote:He, jij ook hier
Op zondag 5 oktober 2003 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
deze switch is
(en nou staat hier de bevalling op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |