abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13515148
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Er is natuurlijk geen sprake van een compromis.
Wanneer men wil dat het welzijn van de dieren nog verder verbetert, of zelfs alle 200 bedrijven worden gesloten, dan dient men een dergelijk politiek doel met democratische middelen na te streven. Simpel.

Ben ik het mee eens. Dat is het allerbelangrijkste en daar wordt dan ook van veel kanten aan gewerkt. De fixatie op het groepje idioten dat met geweld het gelijk wil halen, heeft niet mijn voorkeur en vertroebelt de discussie.
  maandag 29 september 2003 @ 10:52:36 #102
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13515174
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:51 schreef SCH het volgende:
De fixatie op het groepje idioten dat met geweld het gelijk wil halen, heeft niet mijn voorkeur en vertroebelt de discussie.
Nee, want dát is juist waar deze hele discussie over gaat! .

Als je het zonodig over het afschaffen van de bontfokkerij wil hebben, dan open je daar maar een topic over, dit topic gaat over het aanpakken van milieu-terroristen.

Mijn god zeg.

pi_13515192
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:50 schreef Lithion het volgende:
SCH, wat vind je eigenlijk van dierenspeciaalzaken? Moeten die ook verboden worden?
Ik praat over nertsenfok hier en laat me niet verleiden tot allerlei wazige zijpaden. Ik ben geen vegetarier, geen geen veganist, geen dierenactivist tot op de kleinste millimeter. Waar het mij om gaat is dat ik de nertsenfok een duidelijke uitwas vind, een totaal onnodige en absurde vorm van dierenmishandeling die zo snel mogelijk verboden moet worden.
pi_13515205
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:52 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nee, want dát is juist waar deze hele discussie over gaat! .

Als je het zonodig over het afschaffen van de bontfokkerij wil hebben, dan open je daar maar een topic over, dit topic gaat over het aanpakken van milieu-terroristen.

Mijn god zeg.

Lul niet zo dom. Het gaat hier over de nertsenfok, anders moet je je bilmaatje DM even tot de orde roepen
  maandag 29 september 2003 @ 10:54:24 #105
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13515212
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:53 schreef SCH het volgende:
Ik praat over nertsenfok hier en laat me niet verleiden tot allerlei wazige zijpaden. Ik ben geen vegetarier, geen geen veganist, geen dierenactivist tot op de kleinste millimeter. Waar het mij om gaat is dat ik de nertsenfok een duidelijke uitwas vind, een totaal onnodige en absurde vorm van dierenmishandeling die zo snel mogelijk verboden moet worden.
Mag ik dit zien als een 'nee, het hoeft niet verboden te worden'?
  maandag 29 september 2003 @ 10:55:09 #106
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13515227
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef SCH het volgende:
Lul niet zo dom. Het gaat hier over de nertsenfok
Bekijk de topictitel, bekijk de openingspost, bekijk de topictitel van het vorige topic... moeilijk hè, lezen?
pi_13515238
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:48 schreef SCH het volgende:

1. is discutabel
2. nog slechter dan hier is geen sterk argument
3. economische argumenten wegen nooit op tegen welzijnsargumenten.

1. Uiteraard. Volgens nette democratische manieren, en met wáre argumenten, en geen zielige fotootjes van 10 jaar geleden.
2. Natuurlijk wel. Wanneer dierenleed voorkomen moet worden, moet je je niet beperken tot NL.
3. Dat zal van geval tot geval bekeken moeten worden. Je visie is wereldvreemd.
quote:
Maar het is eigenlijk geen antwoord op mijn vraag: mijn vraag was waarom het voor jouzo belangrijk is.
Nee, ik heb geen bontmantel.
Nee, ik heb geen familie of vrienden die in een nertsenhouderij werken.
Zo goed? .
pi_13515273
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:55 schreef Lithion het volgende:

[..]

Bekijk de topictitel, bekijk de openingspost, bekijk de topictitel van het vorige topic... moeilijk hè, lezen?

En wat heeft de dierenwinkel met terrorisme te maken?
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13515282
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:35 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Onzin. Bij een brandstichting van een auto van een fokker vloog bijna zijn huis met zijn kinderen erin in de fik. Dat is wat mij betreft gewoon poging tot moord.

Het woord 'bijna' betekent hetzelfde als 'niet' en dient puur als stemmingmakerij.
  maandag 29 september 2003 @ 10:59:09 #110
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13515306
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:57 schreef pro_jeex het volgende:
En wat heeft de dierenwinkel met terrorisme te maken?
Dat leg ik wel uit als ik een antwoord krijg.

Bovendien hóeft het van mij niet uitsluitend over milieu-terrorisme te gaan, het ging er mij om dat SCH beweerde dat milieu-terrorisme een oninteressante discussie-vertroebelende zijstraat was in deze discussie, terwijl dat juist het hoofdonderwerp is.

pi_13515316
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef SCH het volgende:

je bilmaatje DM

Wat een humor. .
pi_13515321
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat jij wilt. Ik vind de benaming niet zo belangrijk, jij hebt het blijkbaar nodig om je punt sterker te maken. Maar dan zijn het terroristen. Die met de verkeerde middelen de juiste doelen nastreven.

Mensen zijn geld ontnemen het juiste doel

Waar woont u, kom ik ook ff me goede diel nastreven.

mmmmja
pi_13515358
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:57 schreef thabit het volgende:

Het woord 'bijna' betekent hetzelfde als 'niet' en dient puur als stemmingmakerij.

Nee, het dient hier om aan te geven dat er een groot risico was, en dus een grote dreiging.
pi_13515395
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Sprak hij met zijn leren schoenen aan.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13515409
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:57 schreef thabit het volgende:

[..]

Goed, als ik dan op jouw ga schieten met een pistool en je bijna raakt, dan is er niets aan de hand he?
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13515431
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Bron?

Gisteren op TV: Ned 1 netwerk.
  maandag 29 september 2003 @ 11:06:10 #117
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_13515457
Na het lezen van deze thread krijg ik steeds meer het idee dat SCH gewoon Volkert is die vanuit zijn 3 sterren hotel lekker zit te internetten. Zieke gast.

Is eigenlijk wel een apart topic waard. Zou hij al op Fok! zijn geweest en hebben gepost?

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_13515464
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, het dient hier om aan te geven dat er een groot risico was, en dus een grote dreiging.

Je kan overal wel van beweren dat het bijna gebeurt. Je hoeft het niet eens te staven aangezien het niet echt is gebeurd. Met dit soort 'bijna'-verslaggeving ben je buiten de feiten aan het treden en ben je gewoon de lezer aan het ophitsen.
pi_13515481
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Bron?

Gisteren op TV: Ned 1 netwerk.
pi_13515501
Ho maar. Herhaling van zetten enzo, en dit gaat meer over elkaar dan over argumenten.

Mag ik jullie allemaal verzoeken niet continu in discussies op de man te spelen? Dat maakt het ook voor andere users interessant zich in een dergelijk topic te roeren.

Deze gaat dicht.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')