quote:Ben ik het mee eens. Dat is het allerbelangrijkste en daar wordt dan ook van veel kanten aan gewerkt. De fixatie op het groepje idioten dat met geweld het gelijk wil halen, heeft niet mijn voorkeur en vertroebelt de discussie.
Op maandag 29 september 2003 10:50 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Er is natuurlijk geen sprake van een compromis.
Wanneer men wil dat het welzijn van de dieren nog verder verbetert, of zelfs alle 200 bedrijven worden gesloten, dan dient men een dergelijk politiek doel met democratische middelen na te streven. Simpel.
quote:Nee, want dát is juist waar deze hele discussie over gaat!
Op maandag 29 september 2003 10:51 schreef SCH het volgende:
De fixatie op het groepje idioten dat met geweld het gelijk wil halen, heeft niet mijn voorkeur en vertroebelt de discussie.
Als je het zonodig over het afschaffen van de bontfokkerij wil hebben, dan open je daar maar een topic over, dit topic gaat over het aanpakken van milieu-terroristen.
Mijn god zeg.
quote:Ik praat over nertsenfok hier en laat me niet verleiden tot allerlei wazige zijpaden. Ik ben geen vegetarier, geen geen veganist, geen dierenactivist tot op de kleinste millimeter. Waar het mij om gaat is dat ik de nertsenfok een duidelijke uitwas vind, een totaal onnodige en absurde vorm van dierenmishandeling die zo snel mogelijk verboden moet worden.
Op maandag 29 september 2003 10:50 schreef Lithion het volgende:
SCH, wat vind je eigenlijk van dierenspeciaalzaken? Moeten die ook verboden worden?
quote:Lul niet zo dom. Het gaat hier over de nertsenfok, anders moet je je bilmaatje DM even tot de orde roepen
Op maandag 29 september 2003 10:52 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee, want dát is juist waar deze hele discussie over gaat!
.
Als je het zonodig over het afschaffen van de bontfokkerij wil hebben, dan open je daar maar een topic over, dit topic gaat over het aanpakken van milieu-terroristen.
Mijn god zeg.
quote:Mag ik dit zien als een 'nee, het hoeft niet verboden te worden'?
Op maandag 29 september 2003 10:53 schreef SCH het volgende:
Ik praat over nertsenfok hier en laat me niet verleiden tot allerlei wazige zijpaden. Ik ben geen vegetarier, geen geen veganist, geen dierenactivist tot op de kleinste millimeter. Waar het mij om gaat is dat ik de nertsenfok een duidelijke uitwas vind, een totaal onnodige en absurde vorm van dierenmishandeling die zo snel mogelijk verboden moet worden.
quote:Bekijk de topictitel, bekijk de openingspost, bekijk de topictitel van het vorige topic... moeilijk hè, lezen?
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef SCH het volgende:
Lul niet zo dom. Het gaat hier over de nertsenfok
quote:1. Uiteraard. Volgens nette democratische manieren, en met wáre argumenten, en geen zielige fotootjes van 10 jaar geleden.
Op maandag 29 september 2003 10:48 schreef SCH het volgende:1. is discutabel
2. nog slechter dan hier is geen sterk argument
3. economische argumenten wegen nooit op tegen welzijnsargumenten.
quote:Nee, ik heb geen bontmantel.
Maar het is eigenlijk geen antwoord op mijn vraag: mijn vraag was waarom het voor jouzo belangrijk is.
quote:En wat heeft de dierenwinkel met terrorisme te maken?
Op maandag 29 september 2003 10:55 schreef Lithion het volgende:[..]
Bekijk de topictitel, bekijk de openingspost, bekijk de topictitel van het vorige topic... moeilijk hè, lezen?
quote:Het woord 'bijna' betekent hetzelfde als 'niet' en dient puur als stemmingmakerij.
Op maandag 29 september 2003 08:35 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Onzin. Bij een brandstichting van een auto van een fokker vloog bijna zijn huis met zijn kinderen erin in de fik. Dat is wat mij betreft gewoon poging tot moord.
quote:Dat leg ik wel uit als ik een antwoord krijg.
Op maandag 29 september 2003 10:57 schreef pro_jeex het volgende:
En wat heeft de dierenwinkel met terrorisme te maken?
Bovendien hóeft het van mij niet uitsluitend over milieu-terrorisme te gaan, het ging er mij om dat SCH beweerde dat milieu-terrorisme een oninteressante discussie-vertroebelende zijstraat was in deze discussie, terwijl dat juist het hoofdonderwerp is.
quote:Mensen zijn geld ontnemen het juiste doel
Op maandag 29 september 2003 10:14 schreef SCH het volgende:[..]
Wat jij wilt. Ik vind de benaming niet zo belangrijk, jij hebt het blijkbaar nodig om je punt sterker te maken. Maar dan zijn het terroristen. Die met de verkeerde middelen de juiste doelen nastreven.
Waar woont u, kom ik ook ff me goede diel nastreven.
quote:Nee, het dient hier om aan te geven dat er een groot risico was, en dus een grote dreiging.
Op maandag 29 september 2003 10:57 schreef thabit het volgende:Het woord 'bijna' betekent hetzelfde als 'niet' en dient puur als stemmingmakerij.
quote:Sprak hij met zijn leren schoenen aan.
Op maandag 29 september 2003 10:53 schreef SCH het volgende:[..]
Ik praat over nertsenfok hier en laat me niet verleiden tot allerlei wazige zijpaden. Ik ben geen vegetarier, geen geen veganist, geen dierenactivist tot op de kleinste millimeter. Waar het mij om gaat is dat ik de nertsenfok een duidelijke uitwas vind, een totaal onnodige en absurde vorm van dierenmishandeling die zo snel mogelijk verboden moet worden.
quote:Goed, als ik dan op jouw ga schieten met een pistool en je bijna raakt, dan is er niets aan de hand he?
Op maandag 29 september 2003 10:57 schreef thabit het volgende:[..]
Het woord 'bijna' betekent hetzelfde als 'niet' en dient puur als stemmingmakerij.
quote:Gisteren op TV: Ned 1 netwerk.
Op maandag 29 september 2003 08:49 schreef SCH het volgende:[..]
Bron?
Is eigenlijk wel een apart topic waard. Zou hij al op Fok! zijn geweest en hebben gepost?
quote:Je kan overal wel van beweren dat het bijna gebeurt. Je hoeft het niet eens te staven aangezien het niet echt is gebeurd. Met dit soort 'bijna'-verslaggeving ben je buiten de feiten aan het treden en ben je gewoon de lezer aan het ophitsen.
Op maandag 29 september 2003 11:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, het dient hier om aan te geven dat er een groot risico was, en dus een grote dreiging.
quote:Gisteren op TV: Ned 1 netwerk.
Op maandag 29 september 2003 08:52 schreef SCH het volgende:[..]
Bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |