maar van wie is nu het orginele nummer? en hoor ik nu echt eminem op de achtergrond? wat doet hij daar dan?
en het schijnt dat ik nu een remix van deep dish heb..??
wat doet hij in de techno?
heb nu bijv. ook de 'orginele' van base attack...maar die is me veel te hardhouserig..
quote:Eminem - without me
Op dinsdag 30 september 2003 16:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Wat een heerlijk nummer..
Nu heb ik enkele versies gedownload..maar van wie is nu het orginele nummer? en hoor ik nu echt eminem op de achtergrond? wat doet hij daar dan?
en het schijnt dat ik nu een remix van deep dish heb..??
wat doet hij in de techno?
quote:ik hoor in dat nummer geen 'nobody listen to techno'?
Op dinsdag 30 september 2003 16:13 schreef Swedish_Sven het volgende:[..]
Eminem - without me
Jah !
quote:las het toevallig
Op zondag 28 september 2003 22:10 schreef -Frankie- het volgende:
another chance - roger sanchez
ik word altijd zo vrolijk van dit nummer
quote:Nobody listens to techno so let's go. Just give me the signal , I'll be there with a whole list full of new insults... etc.
Op dinsdag 30 september 2003 16:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
ik hoor in dat nummer geen 'nobody listen to techno'?
zelfs niet in het zweeds
jah?
quote:oke ik geloof je
Op dinsdag 30 september 2003 16:28 schreef Swedish_Sven het volgende:[..]
Nobody listens to techno so let's go. Just give me the signal , I'll be there with a whole list full of new insults... etc.
jah?
quote:Heb ik dan waarschijnlijk overheen gelezen, sorry
Op dinsdag 30 september 2003 14:39 schreef SuperUli het volgende:[..]
Ook al in het vorige topic: DJ Chiren - Convicted.
iig bedankt
quote:Dit hoor je iemand zeggen in een dancenummer die ik regelmatig op ID&T hoor langskomen (een paar minuten geleden bijvoorbeeld).
This was the year he fell to pieces and ironically this was the year when more people than he knew even existed scrambled to put him back together again, and as they tried they didn't notice that he was smiling, smiling his ass off. (No pun intended.)Oh what have we become, oh what have you become, not allowed to kick the feet up and sleep until its done.
Ground control, ground control to Major Tom, we found a hole in your theory and we named it "Sean".
So when the leaves fall the land looks more human, it's got me questioning the essence of my farm-boy blues hence I never wore the fashions of the know-what-I'm-doing but there wont be no alarm when we sound up the movement.
A river runs through it until I'm made out of fluid. My father's name is "Art" and my name's "Pride", and while my destiny reads the recipe for confusion, I'm looking for whoever writes so empty inside.
As the paneling comes unglued, I'm averaging a camel every hour as a substitute for food, standing in this field waiting for the storm, trying to teach the alphabet to the children of the corn and YO the music aint LOUD enough, I can still hear the voices in your head, the choices they've chosen to choose temporarily impaired me and I'm terribly proud and if you don't turn it up louder ... I'm breaking out, I face the sun when I talk and I hold his hand as I walk him across the street, got caught inside of a self taught it just don't stop and I'll trade you a "parable" for a "probably", so kick this one for St. Paul and this for Minneapolis and kick this one here for me and my super hero complex, and when i can I'm gonna build a castle that touches the clouds, not to get closer to god, but to get further from y'all.
Ik heb deze volledige lyrics weliswaar kunnen vinden via Google, maar ik kan nergens vinden hoe het nummer nou heet.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de tekst oorpsronkelijk van een andere bron (een film of zo) komt, en in dit nummer is overgenomen. Geen idee.
Wie kan er hier wel vertellen hoe dit nummer heet en van welke artiest/groep het is?
quote:Ik zat er ook mee in mijn hoofd. Was het iets van
Op dinsdag 30 september 2003 16:14 schreef Mr_Noname het volgende:
Dammit bedacht wee een stukje van het liedje van the trip, alleen nu weggevaagd van me hand![]()
Far away and in foreign places, foreign places, foreign places again?
Maaruh had nog iets alelen dat is door het zweet (Ging veel lopen ..werk zoeken) Weggevaagd kan echt niks meer lezen!!
*Kan het nummer al een beetje zingen weet iig het wijsje nu . Nog 1 dagje en we weten het hoop ik :p
quote:DK8 - Murder was the bass (Reworked)
Op dinsdag 30 september 2003 14:53 schreef MarkzMan_X het volgende:Ja k*t! die ken ik wel. Werd ook gedraaid door Marco V. toen ik 'm zag @ Dancepop.
Laatst wist ik gewoon de titel/artiest..ik kom er zo wel op.
Maar dat wist ie nu al
Hardcore life.
Het zit ook in de happy-hardcore mix van 3fm
http://www.omroep.nl/bnn/ruuddewild.nl/items/zolder/images/Hakkuh_mix.mp3
quote:Dune - Hardcore vibes...
Op dinsdag 30 september 2003 20:06 schreef Par4n0id het volgende:
Hoe heet dat happy hardcore nummer waarbij in het refrein dit constant terugkomt:Hardcore life.
Het zit ook in de happy-hardcore mix van 3fm
http://www.omroep.nl/bnn/ruuddewild.nl/items/zolder/images/Hakkuh_mix.mp3
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:22 schreef AirwiN het volgende:[..]
Dune - Hardcore vibes...
Beatles volgens mij?
quote:California Dreaming van Mama's & Papa's...
Op dinsdag 30 september 2003 20:51 schreef Fillipe het volgende:
Hoe heet dat nummer dat te horen is in de nieuwe reclame van de NS, dat de NS wat tegen de herfst bladeren heeft gedaan.Beatles volgens mij?
quote:Beter lyrics lezen.
Op dinsdag 30 september 2003 16:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
ik hoor in dat nummer geen 'nobody listen to techno'?
zelfs niet in het zweeds
quote:Techno-nummer is DJ Isaac - Nobody listen to techno.
And Moby? You can get stomped by Obie
You thirty-six year old baldheaded fag, blow me
You don't know me, you're too old, let go
It's over, nobody listen to techno
quote:Futureshock - Prides Paranoia. Gewoon een hele gave plaat, ik ga ff de film opzoeken.
Op dinsdag 30 september 2003 17:09 schreef motown het volgende:[..]
Dit hoor je iemand zeggen in een dancenummer die ik regelmatig op ID&T hoor langskomen (een paar minuten geleden bijvoorbeeld).
Ik heb deze volledige lyrics weliswaar kunnen vinden via Google, maar ik kan nergens vinden hoe het nummer nou heet.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de tekst oorpsronkelijk van een andere bron (een film of zo) komt, en in dit nummer is overgenomen. Geen idee.
Wie kan er hier wel vertellen hoe dit nummer heet en van welke artiest/groep het is?
Kan iemand vertellen welk nummer dit is???
quote:Volgens mij is het al een paar keer hier genoemd, je kan ff het topic doorlezen volgens staat er ergens dat het speciaal voor die reclame gemaakt is en niet op single te verkrijgen is.
Op dinsdag 30 september 2003 21:19 schreef Bass_Boy het volgende:
Ik zoek het nummer dat je hoort bij die nieuwe axe reclame (je kent m wel, die ene van al die grieten die zo "aantrekkelijk gekleed" zijn omdat er een nieuwe axe aankomt).
Tis een beetje een hip-hop nummer denk ik...Kan iemand vertellen welk nummer dit is???
-edit- je kan ook ff op www.ster.nl kijken
quote:Daar had ik dus ook al gekeken maar daar staat dus totaal nix van zover ik gezien heb...
Op dinsdag 30 september 2003 21:30 schreef Stokvis het volgende:-edit- je kan ook ff op www.ster.nl kijken
quote:Adverteerder/merk: Axe
Op dinsdag 30 september 2003 21:19 schreef Bass_Boy het volgende:
Ik zoek het nummer dat je hoort bij die nieuwe axe reclame (je kent m wel, die ene van al die grieten die zo "aantrekkelijk gekleed" zijn omdat er een nieuwe axe aankomt).
Tis een beetje een hip-hop nummer denk ik...Kan iemand vertellen welk nummer dit is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |