abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13547614
Wat een heerlijk nummer..
Nu heb ik enkele versies gedownload..

maar van wie is nu het orginele nummer? en hoor ik nu echt eminem op de achtergrond? wat doet hij daar dan?

en het schijnt dat ik nu een remix van deep dish heb..??
wat doet hij in de techno?

heb nu bijv. ook de 'orginele' van base attack...maar die is me veel te hardhouserig..

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13547659
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Wat een heerlijk nummer..
Nu heb ik enkele versies gedownload..

maar van wie is nu het orginele nummer? en hoor ik nu echt eminem op de achtergrond? wat doet hij daar dan?

en het schijnt dat ik nu een remix van deep dish heb..??
wat doet hij in de techno?

Eminem - without me
Jah !
Fröm Sveden.
pi_13547700
Dammit bedacht wee een stukje van het liedje van the trip, alleen nu weggevaagd van me hand
pi_13547925
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:13 schreef Swedish_Sven het volgende:

[..]

Eminem - without me
Jah !

ik hoor in dat nummer geen 'nobody listen to techno'?
zelfs niet in het zweeds
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13547990
Een vriendin van mij zoekt een Nederlandstalig nummer
dat woensdag 24 september tussen 11.00 en 12.00 uur op RTL FM werd gedraaid.
De stem klonk een beetje als die van Henny Vrienten.
En een quote uit het nummer luid: "huil maar meisje.."
pi_13548037
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:10 schreef -Frankie- het volgende:
another chance - roger sanchez
las het toevallig
heb 'm net weer eens lekker gekocht..

ik word altijd zo vrolijk van dit nummer

pi_13548044
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

zelfs niet in het zweeds

Nobody listens to techno so let's go. Just give me the signal , I'll be there with a whole list full of new insults... etc.

jah?

Fröm Sveden.
pi_13548260
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:28 schreef Swedish_Sven het volgende:

[..]

Nobody listens to techno so let's go. Just give me the signal , I'll be there with a whole list full of new insults... etc.

jah?

oke ik geloof je
maar de rest van de vragen?
pi_13548341
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:39 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Ook al in het vorige topic: DJ Chiren - Convicted.

Heb ik dan waarschijnlijk overheen gelezen, sorry

iig bedankt

Hardcore will never die!!
pi_13549219
quote:
This was the year he fell to pieces and ironically this was the year when more people than he knew even existed scrambled to put him back together again, and as they tried they didn't notice that he was smiling, smiling his ass off. (No pun intended.)

Oh what have we become, oh what have you become, not allowed to kick the feet up and sleep until its done.

Ground control, ground control to Major Tom, we found a hole in your theory and we named it "Sean".

So when the leaves fall the land looks more human, it's got me questioning the essence of my farm-boy blues hence I never wore the fashions of the know-what-I'm-doing but there wont be no alarm when we sound up the movement.

A river runs through it until I'm made out of fluid. My father's name is "Art" and my name's "Pride", and while my destiny reads the recipe for confusion, I'm looking for whoever writes so empty inside.

As the paneling comes unglued, I'm averaging a camel every hour as a substitute for food, standing in this field waiting for the storm, trying to teach the alphabet to the children of the corn and YO the music aint LOUD enough, I can still hear the voices in your head, the choices they've chosen to choose temporarily impaired me and I'm terribly proud and if you don't turn it up louder ... I'm breaking out, I face the sun when I talk and I hold his hand as I walk him across the street, got caught inside of a self taught it just don't stop and I'll trade you a "parable" for a "probably", so kick this one for St. Paul and this for Minneapolis and kick this one here for me and my super hero complex, and when i can I'm gonna build a castle that touches the clouds, not to get closer to god, but to get further from y'all.

Dit hoor je iemand zeggen in een dancenummer die ik regelmatig op ID&T hoor langskomen (een paar minuten geleden bijvoorbeeld).

Ik heb deze volledige lyrics weliswaar kunnen vinden via Google, maar ik kan nergens vinden hoe het nummer nou heet.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de tekst oorpsronkelijk van een andere bron (een film of zo) komt, en in dit nummer is overgenomen. Geen idee.

Wie kan er hier wel vertellen hoe dit nummer heet en van welke artiest/groep het is?

Ars longa, vita brevis
pi_13549583
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:14 schreef Mr_Noname het volgende:
Dammit bedacht wee een stukje van het liedje van the trip, alleen nu weggevaagd van me hand
Ik zat er ook mee in mijn hoofd. Was het iets van

Far away and in foreign places, foreign places, foreign places again?

12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_13552298
familliar places!! Dat is het niet foreign maar zo heet ie niet natuurlijk

Maaruh had nog iets alelen dat is door het zweet (Ging veel lopen ..werk zoeken) Weggevaagd kan echt niks meer lezen!!

*Kan het nummer al een beetje zingen weet iig het wijsje nu . Nog 1 dagje en we weten het hoop ik :p

pi_13552701
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:53 schreef MarkzMan_X het volgende:

Ja k*t! die ken ik wel. Werd ook gedraaid door Marco V. toen ik 'm zag @ Dancepop.
Laatst wist ik gewoon de titel/artiest.. ik kom er zo wel op.

DK8 - Murder was the bass (Reworked)

Maar dat wist ie nu al

pi_13553197
Hoe heet dat happy hardcore nummer waarbij in het refrein dit constant terugkomt:

Hardcore life.

Het zit ook in de happy-hardcore mix van 3fm
http://www.omroep.nl/bnn/ruuddewild.nl/items/zolder/images/Hakkuh_mix.mp3

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
  dinsdag 30 september 2003 @ 20:22:37 #115
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_13553657
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:06 schreef Par4n0id het volgende:
Hoe heet dat happy hardcore nummer waarbij in het refrein dit constant terugkomt:

Hardcore life.

Het zit ook in de happy-hardcore mix van 3fm
http://www.omroep.nl/bnn/ruuddewild.nl/items/zolder/images/Hakkuh_mix.mp3

Dune - Hardcore vibes...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_13553813
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dune - Hardcore vibes...

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_13554664
Hoe heet dat nummer dat te horen is in de nieuwe reclame van de NS, dat de NS wat tegen de herfst bladeren heeft gedaan.

Beatles volgens mij?

pi_13554910
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:51 schreef Fillipe het volgende:
Hoe heet dat nummer dat te horen is in de nieuwe reclame van de NS, dat de NS wat tegen de herfst bladeren heeft gedaan.

Beatles volgens mij?

California Dreaming van Mama's & Papa's...
pi_13554979
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

zelfs niet in het zweeds

Beter lyrics lezen.
Hij zegt het mbt op Moby.
quote:
And Moby? You can get stomped by Obie
You thirty-six year old baldheaded fag, blow me
You don't know me, you're too old, let go
It's over, nobody listen to techno
Techno-nummer is DJ Isaac - Nobody listen to techno.
pi_13555506
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:09 schreef motown het volgende:

[..]

Dit hoor je iemand zeggen in een dancenummer die ik regelmatig op ID&T hoor langskomen (een paar minuten geleden bijvoorbeeld).

Ik heb deze volledige lyrics weliswaar kunnen vinden via Google, maar ik kan nergens vinden hoe het nummer nou heet.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de tekst oorpsronkelijk van een andere bron (een film of zo) komt, en in dit nummer is overgenomen. Geen idee.

Wie kan er hier wel vertellen hoe dit nummer heet en van welke artiest/groep het is?

Futureshock - Prides Paranoia. Gewoon een hele gave plaat, ik ga ff de film opzoeken.
It's been a long time, I shouldn't have left you
Without a strong rhyme to step to.
pi_13555807
Ik zoek het nummer dat je hoort bij die nieuwe axe reclame (je kent m wel, die ene van al die grieten die zo "aantrekkelijk gekleed" zijn omdat er een nieuwe axe aankomt).
Tis een beetje een hip-hop nummer denk ik...

Kan iemand vertellen welk nummer dit is???

[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
pi_13556316
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 21:19 schreef Bass_Boy het volgende:
Ik zoek het nummer dat je hoort bij die nieuwe axe reclame (je kent m wel, die ene van al die grieten die zo "aantrekkelijk gekleed" zijn omdat er een nieuwe axe aankomt).

Volgens mij is het al een paar keer hier genoemd, je kan ff het topic doorlezen volgens staat er ergens dat het speciaal voor die reclame gemaakt is en niet op single te verkrijgen is.

-edit- je kan ook ff op www.ster.nl kijken

It's been a long time, I shouldn't have left you
Without a strong rhyme to step to.
pi_13556444
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 21:30 schreef Stokvis het volgende:

-edit- je kan ook ff op www.ster.nl kijken

Daar had ik dus ook al gekeken maar daar staat dus totaal nix van zover ik gezien heb...
[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
pi_13556447
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 21:19 schreef Bass_Boy het volgende:

Adverteerder/merk: Axe
Product: Deodorant
Titel commercial: Everready
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 1 september 2003
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: I see girls
Componist: Charlie Morgen, Sebastian van Dam en Daniel Anderson
Uitvoerende(n): onbekend
pi_13556629
Ik zoek een nummer en dan zingen ze wat over Jupiter ofso en de artiest is iets van Clocks ofso!
Kan iemand me hier uit helpen!
[14.gif]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')