abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:14:24 #226
52458 sn7ke
Bijt niet
pi_13626844
Ik zoek een nummer dat werd gebruikt in de radio reklame voor MisteryLand (??) Of zon ander Dance event van 6 maanden geleden ongeveer....*trance muziek was het*
pi_13628926
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:35 schreef Chillz het volgende:

[..]

zegt niet echt veel natuurlijk...

maar omdat jij Celvin Rotane zegt,
zeg ik: Celvin Rotane - Theme from Magnum PI

en als ut'm nie is, dan issie gewoon lekker

Zegt niet veel maar toch genoeg blijkbaar

Die is ook oke, maar had ik al.

wat je iemand geeft die alles al heeft? een allesbrander...
pi_13628974
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:37 schreef ric0 het volgende:

[..]

Gokjes:

Happy Clappers - I Believe
of
Ruffneck (niet de hardcore Ruffneck) feat. Yavahn - Everybody (wants to be somebody).

Geheel logisch (zelfde sample als in Celvin Rotane nummer) alleen ben ik niet zo snugger
Thanks!!
wat je iemand geeft die alles al heeft? een allesbrander...
pi_13629087
Ik zoek nog steeds het nummer dat 538 gebruikt voor de aankondiging van dat feest van Nokia's Dance Department (Revolution??).

Iemand enig idee?

vrijdag 3 oktober 2003 @ 19:58:22 #230
12569 Sony
Just me!
pi_13630783
Ik heb de salsa-versie van Aisha inmiddels gevonden dus laat verder maar...
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_13632632
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 21:42 schreef theofiel172 het volgende:

[..]

Train - Drops Of Jupiter

[14.gif]
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:58:28 #232
27971 Koen
ik heb je lief!
pi_13633990
Ik zoek dat nummer uit die film, "het zakmes"

"ik ben pas 6... tom ik heb jou mes... ik sla op mijn torm.. mijn stokken haast krom"

Weet iemand hoe dit nummer heet? Ik kan het niet vinden.

Het kan in Almere!
pi_13635811
Omroep Brabant zond een hele tijd geleden elke paar uur een clip uit, maar ik weet niet meer hoe de artiest heet. Het is een clip met een man -de artiest- die met een koffer door een stad loopt en iedereen die hij tegenkomt krijgt groene accesoires en wordt helemaal blij. De titel van het nummer is kort en bondig: Glasgow.
Vrolijke muziek, met fluitjes en dergelijke. De enige tekst die ik nog weet is Jeah, jeah, jeah whow.. Daar heb je ook niet veel aan natuurlijk maar eeh..

Hellup

Mon 'en!
pi_13635977
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:09 schreef bloempjuh het volgende:
Omroep Brabant zond een hele tijd geleden elke paar uur een clip uit, maar ik weet niet meer hoe de artiest heet. Het is een clip met een man -de artiest- die met een koffer door een stad loopt en iedereen die hij tegenkomt krijgt groene accesoires en wordt helemaal blij. De titel van het nummer is kort en bondig: Glasgow.
Vrolijke muziek, met fluitjes en dergelijke. De enige tekst die ik nog weet is Jeah, jeah, jeah whow.. Daar heb je ook niet veel aan natuurlijk maar eeh..

Hellup

glasgow star van eddie reader?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_13636052
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:15 schreef nectarientje het volgende:

[..]

glasgow star van eddie reader?

Nee, het is echt 'Glasgow', gezongen door een man die er niet ouder uitziet dan 30. Hij klinkt best wel Engels, het zal geen Brabander zijn iig
Volgens mij heb ik zijn site ooit gevonden (hoe in hemelsnaam?) en hij is echt Brits (of Schots, of Iers of whatever ).
Mon 'en!
pi_13639724
Heb deze nummers laatst gehoord toen ik uit ging in Den Haag...

De vocal gaat als volgt: Baby don't hesitate. Hesitate. And show me your affection.

Is een wat club achtig plaat. Beetje in de trend van funk-a-tron van Robbie Rivera.

En dan is er ook nog een remix van sandstorm (feel the beat - Darude... Komen maar twee samples in voor van dat nummer. Voor de rest is het een eigen nummer op zich.

Heeft de vocal feel the beat (duidelijk de darude vocal en dan het bekende rifje uit sandstorm. Is ook een wat club achtige plaat.

Als jullie me ff uit de puree helpen en ff zeggen welke nummers dit zijn. Alvast bedankt!

English, mother fucker! Do you speak it?!?
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 03:41:53 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13639816
Ik ben even de naam kwijt van die parodie-langhaar-eightiesrockers met die overdreven clip waarin die zanger met dat slechte gebit, wit pak en roze strengen in z'n haar met z'n gitaar allemaal wormen neerknalt. Het lijkt op 70's-rock.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 03:48:18 #238
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_13639847
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:17 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nee, het is echt 'Glasgow', gezongen door een man die er niet ouder uitziet dan 30. Hij klinkt best wel Engels, het zal geen Brabander zijn iig
Volgens mij heb ik zijn site ooit gevonden (hoe in hemelsnaam?) en hij is echt Brits (of Schots, of Iers of whatever ).

Billy Conolly ?
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_13639849
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben even de naam kwijt van die parodie-langhaar-eightiesrockers met die overdreven clip waarin die zanger met dat slechte gebit, wit pak en roze strengen in z'n haar met z'n gitaar allemaal wormen neerknalt. Het lijkt op 70's-rock.
The Darkness - I Believe In A Thing Called Love
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_13639858
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:48 schreef defender het volgende:
Billy Conolly ?
Vast niet.

Ik zoek een nummer van een zangeres die zingt over een bepaalde tijd die ze mooi vindt.
Blondharig.
Vrij oud voor fok! begrippen.

Iemand?

zaterdag 4 oktober 2003 @ 03:51:10 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13639859
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:49 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

The Darkness - I Believe In A Thing Called Love

have I told you lately that i love you
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 03:53:57 #242
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_13639871
Soul Asylum - runaway train
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_13639882
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:50 schreef Insomnia het volgende:

[..]

Vast niet.

Ik zoek een nummer van een zangeres die zingt over een bepaalde tijd die ze mooi vindt.
Blondharig.

Iemand?

Het eerste wat in me opkomt is "I've had the time of my life" van Bill Medley & Jennifer Warnes.

Maar dat bedoel je vast niet.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 04:02:45 #244
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_13639905
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:50 schreef Insomnia het volgende:

[..]

Vast niet.

Blondharig.

Iemand?

Meer aanwijzingen ? Welke periode ?
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_13640464
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:42 schreef ernie09 het volgende:
Ik zoek nog steeds het nummer dat 538 gebruikt voor de aankondiging van dat feest van Nokia's Dance Department (Revolution??).

Iemand enig idee?

Volgens mij hoor je gewoon Traffic van Tiesto, aangezien die daar gaat draaien!
Ik ben eigenlijk op zoek naar die andere aankondiging van de normale uitzending van dance department?? Iemand?
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_13640616
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 09:02 schreef boeltje.nl het volgende:

[..]

Volgens mij hoor je gewoon Traffic van Tiesto, aangezien die daar gaat draaien!
Ik ben eigenlijk op zoek naar die andere aankondiging van de normale uitzending van dance department?? Iemand?

Nee, die bedoel ik niet, misschien bedoelen we dan dezelfde... Thanx anyway...
pi_13640706
Hoe heet het liedje in de nieuwe Saab reclame? Ik kan 'm niet vinden
pi_13640845
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:48 schreef defender het volgende:

[..]

Billy Conolly ?

Neen. Hij heet Gary ofzo van zijn voornaam, iets dat echt wel een beetje Brits klinkt iig..
Mon 'en!
pi_13642139
Ik zoek het nummer van R.Kelly dat er alemaal meisjes op zo'n vloer aan de dansen zijn. En dat er twee met zo'n 'karate' pakje aan het dansen zijn. Iemand?
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:10:00 #250
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_13642159
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:09 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek het nummer van R.Kelly dat er alemaal meisjes op zo'n vloer aan de dansen zijn. En dat er twee met zo'n 'karate' pakje aan het dansen zijn. Iemand?
Thoia Thong of
Snake
Ga doorrrrrr!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')