quote:Die van het radio1 journaal staat hier:
Op zondag 28 september 2003 20:12 schreef Annamaria het volgende:
Help...
Voor m'n opleiding leisure management moet ik met de moduulopdracht een presentatie geven. Dit doen we in een vorm van een toneelstukje. We doen een nieuwsbulletin met daarin veel info over het onderwerp elfstedentocht.Mooi zou zijn als we het inleidende muziekje van het nieuws zouden kunnen afspelen of iets wat daar op lijkt. Het probleem is alleen dat ik die nergens kan vinden.
Wie heeft het of weet waar ik het kan vinden?
http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/nos/nieuws/radio1/promo/basistune.rm
quote:nummertje van roger sanchez.
Op zondag 28 september 2003 22:09 schreef Doagere het volgende:
Er zit een chance in de naam van de titel van het nummer. Maar ik download van alles behalve de goede.
Het is zo'n vrouw die met een groot hart overal heen loopt over straat. Hoe heet dit nummer?
quote:another chance
Op zondag 28 september 2003 22:10 schreef kiw het volgende:[..]
nummertje van roger sanchez.
quote:Had dat van te voren gezegd, dan had ik gisteren met notitieblokje in de bios kunnen zitten
Op zondag 28 september 2003 21:33 schreef Draaitafeltje het volgende:
Heb vandaag de film American Pie the Wedding gezien en daarin was de scene met Stifler op de dansvloer in een gaybar.
In deze scene worden enkele te gekke jaren 80 nummers achter elkaar geplakt, maar de enige die ik onthouden heb is Duran Duran - The Reflex (topnummer!).Mijn vraag is nu: wat waren de andere platen die in die scene te horen waren??
Er schiet me overigens niks te binnen.
quote:Antwoord was al gegeven in het vorige topic
Op zondag 28 september 2003 22:22 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Had dat van te voren gezegd, dan had ik gisteren met notitieblokje in de bios kunnen zitten
Er schiet me overigens niks te binnen.
'Dancing and i'm feeling fine'
'Been so long, i don't know why'
'Turn up the noise, this is my time/life'
Wie-o-wie?
quote:Captain Hollywood Project - Only You ?
Op zondag 28 september 2003 22:36 schreef Timo20 het volgende:
Kzoek het volgende nummer: tis een dance/house remix van een oud nummer ( Only You). Khoorde het gisteren in de disco. En nee tis niet die van Jan Wayne
Wie helpt???
Deze mc's herken ik erin Mystikal, Ja Rule...maar de andere stemmen kan ik niet plaatsen.
"Yo little moms wright, ???? You looking good from a distance, ??? get in my car and let me do some pimpin'
REFR. "love how you working babe, love how you working babe...you so sexy, sexy sexy sexy"
Het is echt een droge RNB klapper, iemand die het herkend?
quote:Crystal Waters - My Time
Op zondag 28 september 2003 22:54 schreef Henk-Wim het volgende:
Nummertje wat regelmatig op ID&T is te horen. Flarden van de tekst zijn'Dancing and i'm feeling fine'
'Been so long, i don't know why'
'Turn up the noise, this is my time/life'Wie-o-wie?
quote:Dat heette: 'Only with you' (1993)
Op zondag 28 september 2003 23:42 schreef Pugsley het volgende:[..]
Captain Hollywood Project - Only You ?
Wie heeft het of weet waar ik het kan vinden?
--------------------------------------------------------------------------------
Heb nog wel andere nieuws riedels hier liggen...
Mail ff :-D
Wie o wie weet:
nummer 1 in de dance chart op id&t met de tekst "wehere's the sunshining,.......you gotta live"
kan m niet op kazaa vinden, al helemaal uitgemolken
quote:heb echt ff iets meer info nodig...
Op maandag 29 september 2003 00:49 schreef noplayer het volgende:
(R&B) wat is de titel van deze song?Deze mc's herken ik erin Mystikal, Ja Rule...maar de andere stemmen kan ik niet plaatsen.
"Yo little moms wright, ???? You looking good from a distance, ??? get in my car and let me do some pimpin'REFR. "love how you working babe, love how you working babe...you so sexy, sexy sexy sexy"
quote:is dit niet het nummer Four minutes warning van Mark owen?
Op maandag 29 september 2003 01:22 schreef jwvink het volgende:
ik zoek een nummer waar de volgende tekst in voorkomt (volgens mij is het een nieuw nummer)
er komt in voor: "Three times to go" en dan nog een woordje "stereo"
oja hoe heet dat nummer van scooter met dat ongelofelijk bekende hardcore deuntje in zit?
quote:Uhm, kijk hier eens op:
Op maandag 29 september 2003 10:00 schreef Keyser het volgende:
Okee, ik zoek ook een nummer...
Wie o wie weet:nummer 1 in de dance chart op id&t met de tekst "wehere's the sunshining,.......you gotta live"
quote:Maria (I like it loud)
Op maandag 29 september 2003 10:13 schreef SeVeN.HA.TS het volgende:[..]
oja hoe heet dat nummer van scooter met dat ongelofelijk bekende hardcore deuntje in zit?
quote:Nummer heet 'Let The Sunshine In', artiest weet ik niet.
Op maandag 29 september 2003 10:00 schreef Keyser het volgende:
Okee, ik zoek ook een nummer...
Wie o wie weet:nummer 1 in de dance chart op id&t met de tekst "wehere's the sunshining,.......you gotta live"
Die site van de Dancechart op id-t.com is al 2 weken ofzo niet geupdate, erg slordig en lastig voor zoekenden
het is een nieuwe lounge cd, iets van music for .... Ik geloof dat het iets van een nieuwe royal club cd is (i.i.g ook dat nummer van armada erop)
[Dit bericht is gewijzigd door Batsies op 29-09-2003 14:20]
quote:Milk & Sugar ???
Op maandag 29 september 2003 10:29 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Nummer heet 'Let The Sunshine In', artiest weet ik niet.
Die site van de Dancechart op id-t.com is al 2 weken ofzo niet geupdate, erg slordig en lastig voor zoekenden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |