Ik heb Se2 al helemaal gezien, ik zal nix vertellen verder.. (duh), maar et word echt nog heel vet en ingewikkeld (much to come
!).. ik volg het btw nu allemaal voor de 2e keer (zo goed is et)
quote:Ik heb seizoen 1 ook tweemaal gezien, want er gebeurt zoveel dat een tweede keer kijken echt wel handig is.
ik volg het btw nu allemaal voor de 2e keer (zo goed is et)
quote:Yup me 2
Op zondag 19 oktober 2003 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Ik heb seizoen 1 ook tweemaal gezien, want er gebeurt zoveel dat een tweede keer kijken echt wel handig is.
quote:ik gok dat zij zeggen van; "jaaa, maar er is een nuke in la... we moeten weg... bla bla..."
Op zondag 19 oktober 2003 23:46 schreef Burner2000 het volgende:
Kim is weer in big trouble.
hoppaa.... *chaos*
quote:Mason?
Op zondag 19 oktober 2003 23:03 schreef IP het volgende:
Ik had dat stukje op het einde met Kate niet verwachtHet afscheid van die vent (ben de naam vergeten
) met zijn zoon vond ik zo mooi en zielig
quote:Zielig he voor Mason! Mason is cool! En Lynne natuurlijk!!
Op maandag 20 oktober 2003 09:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Mason?
quote:De vorige keer zonden ze 2 afleveringen achter elkaar uit omdat het herhalingen waren. De eerste keer dat seizoen 1 werd uitgezonden, was het ook gewoon 1 aflevering per keer.
Op maandag 20 oktober 2003 17:51 schreef kreischer2000 het volgende:
hadden ze niet gewoon 2 afleveringen per avond kunnen doen net als vorig seizoen. k kijk nu alweer uit naar de volgende afleveringen! deze serie is echt verslavend!
quote:Ja. Een volledige beschrijving is hier te vinden: http://rtl.nl/programma/24/seizoen_2/timeline/6_1300_1400pm_lang.xml
Op maandag 20 oktober 2003 17:54 schreef Bhaartje het volgende:
Ik heb de aflevering van vorige week zondag gemist (12 oktober) ik was op vakantie maar Kim en die andere jongen hadden een auto gestolen..die was van Megan's vader neem ik aan? Dus hij heeft Carla ook vermoord?
quote:Kijk gewoon de herhaling aankomende woensdag om 20:30 op RTL5
Op maandag 20 oktober 2003 18:07 schreef Bhaartje het volgende:
Dank u!!!
quote:daar kun je de aflevering van 12 oktober niet zien hoor
Op maandag 20 oktober 2003 19:44 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Kijk gewoon de herhaling aankomende woensdag om 20:30 op RTL5
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:21 schreef MikeyMo het volgende:[..]
daar kun je de aflevering van 12 oktober niet zien hoor
quote:Ja idd en dan moet hij het wel vertellen van zijn ziekte. En die sherry vertrouw ik dus echt niet. Die probeert roger er echt in te luizen.
Op maandag 20 oktober 2003 19:08 schreef Pollo het volgende:
Bij CTU denken ze nu ten onrechte dat Mason zijn zoon heeft ingelicht over de atoombom, dat zal daar ook wel weer voor spanning zorgen....
Ik denk ook dat die Shelly niet te vertrouwen is, zoals ze tegen Lynn praatte.
Dat vind David Palmer ook, maar hij heeft gewoon haar info nodig. Anders mocht ze meteen weer weg.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat
quote:Ik vind die hele verhaallijn van Kim eigenlijk alleen maar zwaar irritant. Man, wat heeft zijn een ontiegelijk irritante (domme) rol.
Op maandag 20 oktober 2003 22:05 schreef SlimShady het volgende:
Damn! Ik had echt niet verwacht dat er op het laatst een lijk in de kofferbak ligt! Echt niet!
Dat vind ik zo genaaid! Precies op het moment dat die politie-agent van plan was om weg te gaan.
Die vader wou zeker zo snél mogelijk z'n dochter terug, dat ie geen tijd
nam om even het lijk weg te dumpen.
En hoezo gingen ze eigenlijk zo ver met die gestolen auto op pad? Ze hadden toch zelf een auto? Ok, dat ze die auto stukje namen zodat vader van dat meisje ze niet meteen kon volgen is tot daaraantoe. Maar om dan ook nog eens door te blijven rijden in die auto...
quote:Hihi geeft niet!
Op maandag 20 oktober 2003 20:42 schreef CloudStrife het volgende:[..]
wakker worden
Foutje
quote:Oh, dan heb ik niet goed opgelet.
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Kim had geen auto. De vriendje had 'r wel een, maar die had ie uitgeleend, en kwam naar het ziekenhuis met een taxi.
Maar goed, dan nog, dan vlucht je klein stukje weg met die auto tot het station en neemen je de trein ofzo. Elk weldenkend mens weet dat je je onnodig extra problemen op de hals haalt als je met gestolen auto gaat vluchten.
Oh, wacht, ik zei weldenkend....en het gaat over Kim he... ![]()
Nee maar serieus, ik vind de verhaallijn van Kim gewoon echt storend aangezien het zo dom is dat het nergens op slaat en totaal niet meer realistisch overkomt op mij. Goed, ik begrijp dat dat lijk in de bak moest worden gevonden voor de verhaallijn, maar om dat dan te laten gebeuren aan de hand van zo'n reeks onlogische rare menselijke beslissingen vind ik wel heel erg ver gezocht.
spoiler:
quote:heb jij uberhaupt wel een keer een post met "inhoud" geplaatst?
Op woensdag 22 oktober 2003 18:22 schreef SlimShady het volgende:
logisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |