DATA :
Length:5.807 km
Nb of Laps:53 (307.573 Km)
Best Lap:
M. Schumacher - 1'36''125
(2002, Ferrari)
Record Pole:
M. Schumacher - 1'31''317
(2002, Ferrari)
2002 Pole:
M. Schumacher - 1'31''317
(Ferrari)
2002 Podium:
M. Schumacher - R. Barrichello - K. Raikkonen
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent er vroeg bij
deze vlag die gaat hopelijk uit na de gp van Japan!
Maar goed het zal wel bij hopen blijven...
1 - M. Schumacher
2 - Kimi
3 - Ralf
Ik denk dat Montoya helemaal de kluts kwijt is na vandaag (Race op Indy), maar dat Ferrari gaat winnen staat voor mij wel vast. Al zullen ze minder dominant zijn als in 2002, maar dat zal niemand verbazen na dit leuke seizoen.
quote:Ik ben ook benieuwd wat Renault en Toyota volgend jaar gaan doen...
Op maandag 29 september 2003 09:22 schreef danerit het volgende:
volgend jaar wordt bwm kampioen, montaya wordt wereldkampioen, en bwm wint de constructeurstitel. vergeet namelijk niet dat montoya nog maar een jon mannetje is en schumacher al ontzettend veel ervaring heeft. montoya heeft dit seizoen laten zien wat hij kan. (dit geld trouwens ook voor kimi, maar goed, ik blijf montoya fan).
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:23 schreef Pretzel het volgende:
[afbeelding]deze vlag die gaat er hopelijk uit na de gp van Japan!
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:25 schreef firecow het volgende:
montoya in de eerste bocht tikkie op schumiekimi winnen,
kimi wereld kampioen
quote:Daarna mag Kimi de hele race Barichello en de Saubers gaan ontwijken....................
kimi wereld kampioen
quote:Eerder Rubens tikkie uitdelen aan Montoya....
kimi wereld kampioen
quote:Of coulthard. In iedergeval ervoor zorgen dat schummi niet door de eerste bocht komt
kimi wereld kampioen
Supergaaf trouwens, dat het kampioenschap weer in de laatste race beslist kan worden.
quote:Poll: Waar rijd Jos volgend jaar:
Verstappen's kansen voor 2004De Nederlander Jos Verstappen rijdt volgend jaar niet bij Minardi, dat heeft de Minardi-coureur tegenover het blad RaceReport verklaard. Waar Jos wel zal rijden is nog niet duidelijk, wel vertelde Verstappen in hetzelfde intervieuw met RaceReport dat hij en zijn management zich op Jordan en Jaguar richten.
Verstappen zegt dat hij bij Jordan het team waarschijnlijk beter naar zijn hand kan zetten, maar toch stapt hij liever in de Jaguar. Dat is goed te begrijpen, want Jordan zit in een neerwaartse spiraal, en zakt steeds verder weg. Daarentegen heeft Jaguar eveneens niet het budget van een topteam, maar het is wel een fabrieksteam en heeft gewoon een betere wagen. Over het algemeen wordt er verwacht dat Jaguar volgend seizoen weer een stap voorwaarts gaat maken, en bij het armlastige Jordan is die kans klein. Het Ierse team heeft snel geld nodig, willen ze nog een beetje een redelijke wagen voor 2004 neer kunnen zetten. Eddie Jordan wil graag het sponsorgeld dat Jos achter zich heeft staan, dat bedrag is waarschijnlijk zo'n tien miljoen euro.
"Bij Jordan kan ik misschien het team beter naar mijn hand zetten, maar geef mij maar een Jaguar. Dat zal in het begin misschien wat moeilijker zijn, ik zal harder moeten vechten, maar als ik een goede race-engineer heb kan ik ver komen".
Het is dus nog niet duidelijk waar we Jos volgend seizoen zien rijden, maar in ieder geval valt Minardi zo goed als af: ''Het is een zootje hier. Ik heb veel meegemaakt maar Minardi slaat alles. Er is hier helemaal geen beleid'', aldus Verstappen.
Jos wordt al langere tijd in verband gebracht met Jaguar, terwijl Mark Webber een contract tot eind 2005 heeft bij het team, is de tweede rijder voor 2004 nog niet bekend. Justin Wilson maakt, nadat hij afgelopen zondag in de Jaguar een punt scoorde, een redelijke kans. Maar of Jaguar het ene puntje van WIilson tot nu toe ook ziet als het bewijs om hem te houden, is de vraag. Wilson maakte na elf race de overstap van Minardi naar Jaguar om Pizzonia te vervangen, maar heeft buiten zijn wk-punt van afgelopen zondag nog niet veel spectaculairs laten zien de Jaguar. Verder heeft de lange Brit het nadeel dat hij geen sponsoren achter zich heeft staan. Jos maakt dus wel degelijk kans op het tweede stoeltje bij Jaguar, met name vanwege zijn ervaring en het sponsorgeld van Trust, Wilux, Halfords en Muermans dat hij achter zich heeft staan.
Toch maakt Jos waarschijnlijk een grotere kans op een stoeltje bij Jordan, simpelweg omdat daar nog twee stoeltjes vrij zijn voor 2004. De huidige Jordan-coureur Giancarlo Fisichella vertrekt naar Sauber. En de andere Jordan-coureur Ralph Firman, heeft weliswaar een contract, maar of Jordan hem echt wil houden is de vraag. Voor Firman is Fisichella duidelijk een maatje te groot, en ook Firman heeft geen grote sponsor achter zich staan. Misschien dat Benson+Hedges een rol van betekenis kunnen spelen voor Firman, door een Britse coureur bij Jordan te eisen, maar er zijn wel meer Britse rijders op zoek naar een stoeltje.
Als Jos niet bij Jordan of Jaguar terecht kan, is het nog maar de vraag of we hem in 2004 terug zien in de Formule 1. Bij Sauber is nog een stoeltje vrij naast Giancarlo Fisichella, maar teambaas Peter Sauber heeft al verklaard dat het tweede stoeltje zeer waarschijnlijk voor Felipe Massa zal zijn. Ook bij BAR is nog een klein kansje voor Jos, daar is eveneens nog geen tweede coureur bevestigd voor 2004, het eerste stoeltje bij BAR is voor Jenson Button. Het tweede stoeltje bij het team van David Richards zal waarschijnlijk naar Takuma Sato gaan. Motorleverancier van BAR, Honda, heeft al verklaard dat ze resultaten willen zien van het team, maar die zijn er vooralsnog niet echt. Richards zou door de Japanner Sato in het tweede stoeltje te zetten de Japanse motorleverancier zoet kunnen houden. Ook is er een kans dat Villeneuve ook volgend seizoen voor BAR rijdt, maar die kans wordt niet groot geacht.
Verder is er dan nog voor de optie Minardi, maar hier lijkt hij zich nog eens aan te willen wagen. Het team van Stoddart gaat in 2004 waarschijnlijk met het oude Arrows A23-chassis rijden, en daarmee zullen ze ook gewoon achteraan rijden. Als Verstappen inderdaad vertrekt bij Minardi moet Paul Stoddart haastig opzoek naar nieuwe sponsoren, omdat het team nu zo ongeveer volledig afhankelijk is van Jos' sponsoren.
Waar Jos uiteindelijk in 2004 zal rijden, zullen we pas tijdens de Australische Grand Prix weten, aangezien het tekenen van een contract wel eerder geen zekerheid heeft gegeven...
bron: www.raceplanet.net
De keuze is wel lastig.
Jaguar : Kunnen nog steeds geen 2 gelijkwaardige auto's bouwen
Jorden : Zie ik ook steeds meer afzakken richting Minardi.
quote:Jordan is al afgezakt naar hun niveau....maar Minardi gaat volgend jaar rijden met de wagen van 2 jaar geleden...
Op dinsdag 30 september 2003 19:45 schreef Lintie het volgende:
Ik denk dat verstappen volgend jaar niet meer rijd. Ik hoop natuurlijk van wel, maar ik zie het donker in.De keuze is wel lastig.
Jaguar : Kunnen nog steeds geen 2 gelijkwaardige auto's bouwen
Jorden : Zie ik ook steeds meer afzakken richting Minardi.
quote:ik hoop dat iemand schumacher afmaakt in japan
Op zondag 28 september 2003 23:05 schreef Pretzel het volgende:
ik hoop dat schumacher het in japan afmaakt!
quote:Eerder mag ook hoor
Op dinsdag 30 september 2003 19:57 schreef verschoor het volgende:[..]
ik hoop dat iemand schumacher afmaakt in japan
quote:Hier zul je het wel kunnen vinden: http://www.suzukacircuit.co.jp/
Op dinsdag 30 september 2003 20:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe heet de Nederlander die het circuit van Suzuka heeft ontworpen?
Fotootje misschien?
quote:
Op maandag 29 september 2003 09:22 schreef danerit het volgende:
volgend jaar wordt bwm kampioen, montaya wordt wereldkampioen, en bwm wint de constructeurstitel. vergeet namelijk niet dat montoya nog maar een jon mannetje is en schumacher al ontzettend veel ervaring heeft. montoya heeft dit seizoen laten zien wat hij kan. (dit geld trouwens ook voor kimi, maar goed, ik blijf montoya fan).
quote:Of Mark Webber moet in die bak stappen...
Op dinsdag 30 september 2003 20:55 schreef montoya01 het volgende:[..]
![]()
alleen montoya moet een tikkeltje rustiger worden
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:57 schreef verschoor het volgende:[..]
ik hoop dat iemand schumacher afmaakt in japan
Misschien DC wel! hij heeft het al geprobeerd tijdens de race op Indy. Check die band afdruk op het Shell logo maar eens. ![]()
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=63648
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 30-09-2003 21:39]
quote:Kwam dat niet doordat Michael de eerste keer de (natte) pitlane inging en daar de muur raakte?
Op dinsdag 30 september 2003 21:37 schreef -Hans- het volgende:Misschien DC wel! hij heeft het al geprobeerd tijdens de race op Indy. Check die afdruk ten hoogte van het Shell logo maar eens.
quote:Nope, dat dacht ik eerst ook.
Op dinsdag 30 september 2003 21:39 schreef Retro het volgende:[..]
Kwam dat niet doordat Michael de eerste keer de (natte) pitlane inging en daar de muur raakte?
't was DC
quote:Is die muur van rubber dan...???
Op dinsdag 30 september 2003 21:39 schreef Retro het volgende:[..]
Kwam dat niet doordat Michael de eerste keer de (natte) pitlane inging en daar de muur raakte?
quote:Hugenholz dacht ik.
Fotootje misschien?
quote:Hans geloof ik, Hugenholz klopt ook geloof ik
Op dinsdag 30 september 2003 21:45 schreef Elevation het volgende:[..]
Hugenholz dacht ik.
Kan ff niet op z'n voornaam komen.
quote:Ik dacht dat 6 uur ja.
Op maandag 29 september 2003 19:37 schreef erikh het volgende:
Hoe laat begint die race eigenlijk, zal wel 's ochtend om een uur of 6 zijn zeker
quote:Fout! De Erodinamica (kan verkeerd geschreven zijn) is verkeerd van de Minardi.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:59 schreef Viper_74 het volgende:
Hopen dat die wagen iets harder gaat. Oude techniek, maar goed als ie goed afgesteld wordt. Je ziet toch bij de top snelheiden altijd een groot verschil tussen topteams en skeltars. ik bedoel montoya 350 km/h ofzo, en verstappen nog geen 300 dan.
Motor zuigt.
quote:Wat is er fout aan het ontwerp?
Op woensdag 1 oktober 2003 11:15 schreef Apehaar het volgende:[..]
Fout! De Erodinamica (kan verkeerd geschreven zijn) is verkeerd van de Minardi.
Die cosworth motor is snel zat. Het ligt aan het ontwerp van de auto.
Gewoon, ik denk oude model = niet gestroomlijnd, dus veel weerstand, niet trekken lage top etc.
Als ik het echt zou weten zou ik bij de F1 werken
quote:Die is veels te traag. Die motor is wel goed genoeg. Alleen het ontwerp
Op woensdag 1 oktober 2003 11:24 schreef Billekoek het volgende:[..]
Wat is er fout aan het ontwerp?
quote:Het is inderdaad een bagger ontwerp. Alhoewel ik met zo'n auto best mee thuis zou willen komen
Op woensdag 1 oktober 2003 11:30 schreef Apehaar het volgende:[..]
Die is veels te traag. Die motor is wel goed genoeg. Alleen het ontwerp
is bagger niet goed
quote:Nou liever een Jaguar.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:33 schreef Billekoek het volgende:[..]
Het is inderdaad een bagger ontwerp. Alhoewel ik met zo'n auto best mee thuis zou willen komen
quote:Zo'n Minardi is natuurlijk te onzinnig voor het leven dus neem voor mij ook maar een Jaguar mee.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:35 schreef Apehaar het volgende:[..]
Nou liever een Jaguar.
quote:John Hugenholz
Fotootje misschien?
Hans is van Zandvoort.
quote:Inderdaad, de huidige motor is best wel goed. Kijk maar eens naar Jaguar, okay Minardi loopt waarschijnlijk 1 specificatie (of meer?) achter t.o.v. Jaguar maar dat verklaard nog niet het mega verschil tussen beide auto's.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:30 schreef Apehaar het volgende:[..]
Die is veels te traag. Die motor is wel goed genoeg. Alleen het ontwerp
is bagger niet goed
Het aërodynamica pakket van de huidige Minardi is gewoon _klote_ en ze (Jos / Minardi) zijn nu dus aan het testen met het chassis wat werd gebruikt voor de Arrows uit 2002, geloof het of niet maar met dat chassis zijn ze nu al 3/10e sneller dan de huidige Minardi uit 2003.. ![]()
De huidige auto van Minardi is dus verslagen door een wagen uit 2002, ze noemen het de PS04 maar het is nog steeds het oude Arrows chassis.
quote:Ik heb een voorgevoel dat er een spannende race komt. Dat schumie uitvalt.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:55 schreef -Hans- het volgende:[..]
![]()
quote:Dan is Schumi boy kampioen, dus ik heb liever dat Kimi wint.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:57 schreef Apehaar het volgende:[..]
Ik heb een voorgevoel dat er een spannende race komt. Dat schumie uitvalt.
En dat Kimi net 2e wordt bv.
quote:Aerodynamisch is de wagen een ramp (niet vreemd aangezien er nauwelijks getest is en ze geen windtunnel hebben) maar ook de motor is niet goed.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:44 schreef -Hans- het volgende:[..]
Inderdaad, de huidige motor is best wel goed. Kijk maar eens naar Jaguar, okay Minardi loopt waarschijnlijk 1 specificatie (of meer?) achter t.o.v. Jaguar maar dat verklaard nog niet het mega verschil tussen beide auto's.
Minardi heeft de Cosworth Racing CR-3 achterin liggen, en dat ding is inmiddels al 2 jaar oud.
En met 2 jaar oud materiaal red je het niet, da's wel duidelijk....
Die motor was 2 jaar geleden al geen topper, nu al helemaal niet.
quote:Volgens mij is het een betere versie dan die van Jordan. Want die hebben
Op woensdag 1 oktober 2003 14:35 schreef Elevation het volgende:[..]
Aerodynamisch is de wagen een ramp (niet vreemd aangezien er nauwelijks getest is en ze geen windtunnel hebben) maar ook de motor is niet goed.
Minardi heeft de Cosworth Racing CR-3 achterin liggen, en dat ding is inmiddels al 2 jaar oud.
quote:Ok, bedankt
Op woensdag 1 oktober 2003 13:21 schreef Riert het volgende:[..]
John Hugenholz
[afbeelding]Hans is van Zandvoort.
quote:Jordan heeft de Cosworth RS 1, 1 jaar oud. Die is misschien wat minder betrouwbaar maar zal zeker sneller zijn.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:40 schreef Apehaar het volgende:[..]
Volgens mij is het een betere versie dan die van Jordan. Want die hebben
ook vaak een Blowup. En ik denk dat de motor een grote rol speelt. Het is
nog altijd een snelle motorblok die veel toeren kan maken. Jammer dat ze
geen "Supertech" hadden. Die zijn pas snel
quote:Omdat die beter dan een Asiatech is misschien? of beter
Op woensdag 1 oktober 2003 14:49 schreef Elevation het volgende:[..]
Jordan heeft de Cosworth RS 1, 1 jaar oud. Die is misschien wat minder betrouwbaar maar zal zeker sneller zijn.
Minardi heeft gewoon de zwakste motor van alle teams, snap niet waarom iedereen zo positief over die motor is?
quote:Begin Januari hebben ze voor het laatst het chassis getest in een windtunnel, vraag mij niet welke windtunnel dat dan is geweest want dat zou ik niet weten.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:35 schreef Elevation het volgende:Aerodynamisch is de wagen een ramp (niet vreemd aangezien er nauwelijks getest is en ze geen windtunnel hebben)
Bij Arrows hebben ze voor het laatst rond eind Juni 2002 met het huidige chassis wat nu voor de PS04 wordt gebruikt in de windtunnel gestaan (rond de grandprix op de Nurburgring)
Het Arrows chassis van medio Juni 2002 is op dit moment dus sneller dan het huidige Minardi chassis. (Januari 2003)
quote:Zo oud al?!?! ik had op zijn ergst verwacht dat er een 2002 motor in zou liggen maar als het een motor van 2 jaar terug is...
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 01-10-2003 15:03]
quote:Ik denk in de westerschelde tunnel.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:01 schreef -Hans- het volgende:[..]
Begin Januari hebben ze voor het laatst het chassis getest in een windtunnel, vraag mij niet welke windtunnel dat dan is geweest want dat zou ik niet weten.
![]()
quote:lol
Op woensdag 1 oktober 2003 15:04 schreef Apehaar het volgende:[..]
Ik denk in de westerschelde tunnel.
![]()
quote:Minardi moet iets doen met de bouw tekeningen van de A24, de opvolger van de A23. Maar goed om weer in de buurt te komen van Jordan en de andere teams zal er toch erg veel moeten gebeuren.
Maar ja die wagen moeten ze wegdonderen. En gewoon een compleet nieuw chassis ontwerpen.
quote:Ten eerste hebben ze geld nodig. Dus eigenlijk is het onbegonnen werk.
Op woensdag 1 oktober 2003 16:27 schreef -Hans- het volgende:[..]
lol
[..]Minardi moet iets doen met de bouw tekeningen van de A24, de opvolger van de A23. Maar goed om weer in de buurt te komen van Jordan en de andere teams zal er toch erg veel moeten gebeuren.
quote:http://www.minardi.it/eng/team/vettura/motore.asp
Op woensdag 1 oktober 2003 15:01 schreef -Hans- het volgende:Zo oud al?!?! ik had op zijn ergst verwacht dat er een 2002 motor in zou liggen maar als het een motor van 2 jaar terug is...
![]()
Dat kan ik mij haast niet voorstellen om eerlijk te zijn, volgens mij hebben ze toch wel een wat recentere motor in de huidige Minardi liggen
Minardi heeft geen geld, dus ook niet voor een motor.
De CR-3 zat ook in de Jaguar van 2001 (Jaguar R2)
quote:Of het blad en de site van F1 Racing heeft het fout, Of de Minardi site is niet echt up-to-date.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:00 schreef Elevation het volgende:[..]
http://www.minardi.it/eng/team/vettura/motore.asp
Minardi heeft geen geld, dus ook niet voor een motor.
De CR-3 zat ook in de Jaguar van 2001 (Jaguar R2)
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=53041&from=search => site
quote:En in het blad F1 Racing staat:
" Deze combinatie van chassis en motor is zonder enig twijfel het beste technische pakket uit de geschiedenis van ons team. [![]()
![]()
!! ] Er zijn dan ook geen excuses om dit jaar niet te presteren." [
]
Minardi pakt in 2003 uit met een nieuw PS03 chassis en beschikt over de Cosworth CR4-motor waarmee Jaguar vorig jaar reed
Hier nog een bron: http://www.r-f1.de/main3/2003/minardi.htm
Maar hier staat weer iets anders (CR-3) http://f1manager.fok.nl/index.fok?onderdeel=puntenverdeling&race=14
![]()
Laten we het maar op de CR-3 houden.
't is z'n laatste gp voor minardi ... volgend jaar zien we em niet of ergens anders terug.
ben benieuwd.
schumi mag van mij ergens buiten de baan eindigen.
het is tijd dat ie opstapt...
quote:Minardi maakt gebruik van de windtunnel van Fondmetal Technologies in Casumaro, Ferrara.
vraag mij niet welke windtunnel dat dan is geweest want dat zou ik niet weten.
Leve het internet, en dan met name Verstappen.nl ![]()
bron
quote:ik heb liever ook dat kimi wint en Schumi een lekke band krijgt net als in 1998
Op woensdag 1 oktober 2003 14:03 schreef -Hans- het volgende:[..]
Dan is Schumi boy kampioen, dus ik heb liever dat Kimi wint.
![]()
nu montoya niet meer kan strijden voor de titel hoop ik dat kimi Wereldkampioen wordt en niet schumel
quote:Denk niet dat verstappen opeens zoveel trager gaat rijden hoor. En Stoddart weet ook wel dat er grondig iets aan het team moet veranderen als ze hogerop willen komen. Hij zal Jos echt niet achter Kiesa zetten omdat hij ook weet dat Jos de enige is die wellicht een punt kan halen
Op donderdag 2 oktober 2003 14:06 schreef bruinekanarie het volgende:
Verstappen zijn uitspraken over Minardi hebben ook al de internationale sites bereikt....zal dat een lekkere sfeer zijn tijdens de laatste GP....het zal me niks verbazen als Kiesa voor Verstappen gaat komen om zodoende Jos in een slecht daglicht te plaatsen....
on-topic: ik zie eerder ralf schumacher winnen dan kimi. Ralf zal wel redelijk gebrand zijn om wat te laten zien
quote:Die mening heb ik ook....of de heren van Williams kegelen elkaar eraf, we hebben het eerder gezien en ze zijn beide niet vies van een beetje duwwerk...
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:33 schreef ik_hier het volgende:
on-topic: ik zie eerder ralf schumacher winnen dan kimi. Ralf zal wel redelijk gebrand zijn om wat te laten zien
quote:Het silly season voor volgend jaar is al aan de gang....het zou wel top zijn om Webber in een topwagen te zien...
WEBBER FOR RENAULT IN 2006?
Mark Webber goes to Japan knowing that his exertions this year have seen his stock grow sharply in the driver market.
While he will stay with Jaguar next season he could be in line for a big move for 2005.
With Juan Pablo Montoya appearing very likely to move to McLaren, Williams could come in for Webbers services.
The big hitch to this is Webbers long-term contract with Renault.
And the French team are not going to let such a prize asset wander to their rivals.
That would see the Australian join Fernando Alonso in the team in 2006 after completing a two-year contract at Jaguar Racing. A veritable dream-team for the ever ambitious Flavio Briatore.
Of course Webber might eye a move to Williams as a preferred option yet Briatore will simply refuse to do a deal over the Australian's future.
quote:Deze kun je beter in het Silly Season topic posten, heeft nl op zich niet zoveel met de komende race te maken
Op maandag 6 oktober 2003 14:33 schreef bruinekanarie het volgende:[..]
Het silly season voor volgend jaar is al aan de gang....het zou wel top zijn om Webber in een topwagen te zien...
quote:Ik heb het silly-season-topic geheel over het hoofd gezien.
Op maandag 6 oktober 2003 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Deze kun je beter in het Silly Season topic posten, heeft nl op zich niet zoveel met de komende race te maken
quote:Nou Jaguar heeft ook een Ford Cosworth en die was niet echt vooruit te branden op Monza. Zo goed is die domme Form Cosworth echt niet...
Op woensdag 1 oktober 2003 11:15 schreef Apehaar het volgende:[..]
Fout! De Erodinamica (kan verkeerd geschreven zijn) is verkeerd van de Minardi.
Die cosworth motor is snel zat. Het ligt aan het ontwerp van de auto.
quote:En het zal waarschijnlijk alleen maar minder worden omdat Ford nogal fors in de schulden zit.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
goed is die domme Form Cosworth echt niet...
code:Vroeg uit bed dus.=> 10 oktober 01.30-03.30 Extra training
04.00-05.00 1e vrije training
07.00-08.00 1e kwalificatie=> 11 oktober
02.00-02.45 1e vrije training
03.15-04.00 2e vrije training
07.00-08.00 2e kwalificatie=> 12 oktober
07.30 Race
quote:Mwah..laat naar bed dus....
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:12 schreef -Hans- het volgende:[..]
En het zal waarschijnlijk alleen maar minder worden omdat Ford nogal fors in de schulden zit.
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=61368&from=searchcode:Vroeg uit bed dus.=> 10 oktober 01.30-03.30 Extra training
04.00-05.00 1e vrije training
07.00-08.00 1e kwalificatie=> 11 oktober
02.00-02.45 1e vrije training
03.15-04.00 2e vrije training
07.00-08.00 2e kwalificatie=> 12 oktober
07.30 Race
We krijgen een nieuwe debutant vrijdag tijdens de testsessies ook. In de jordan gaat Satoshi Motoyama vrijdag testen, leider in Nippon kampioenschap en 2e in de overall japanse Gran Touring Championship.

Ik hoop niet dat dit enige concurrentie voor verstappen is voor volgend jaar om evt. bij Jordan in te kunnen stappen.
zie [F1] SBS6 Rechten formule 1 2004....
[Dit bericht is gewijzigd door ChatGirl op 07-10-2003 18:13]
quote:Ja, echt jammer, hij had gewoon nooit voor BAR moeten kiezen, hij had een hele grote kunnen worden
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:58 schreef TimoBasso het volgende:
Laatste F1 race (bijna zeker) voor Jacques
quote:Het was een grote gok,Helaas mislukt door interne problemen binnen het team...
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:02 schreef erikh het volgende:[..]
Ja, echt jammer, hij had gewoon nooit voor BAR moeten kiezen, hij had een hele grote kunnen worden
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE in vredesnaam waarom!?!? <censuur> ik haat SBS6! krijgen we straks Hans Kraaij JR in de rol van Ruud Ter Weijden of zo
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:07 schreef ChatGirl het volgende:
hm, sbs 6 gaat volgend seizoen de F1 uitzenden. rtl5 had wel geboden maar heeft niet gewonnen.
of Olav Mol meegaat is nog niet bekend.
bron: 3fm nieuwszie [F1] SBS6 Rechten formule 1 2004....
Ik was al van plan om die klote zender eraf te gooien, want ik kijk er alleen naar als het NL - elftal speelt. Het is te hopen dat die mafkees die ook verslag doet van de DTM het niet gaat presenteren want dan wordt ik helemaal
.
Wat een shit nieuws, sorry maar hier baal ik echt zwaar van! SBS6 en Formule 1 mijn god.
shit had beter ff die link kunnen checken voordat ik dit poste.
quote:aaaaaaaahhhhhhhhh!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:07 schreef ChatGirl het volgende:
hm, sbs 6 gaat volgend seizoen de F1 uitzenden. rtl5 had wel geboden maar heeft niet gewonnen.
of Olav Mol meegaat is nog niet bekend.
bron: 3fm nieuwszie [F1] SBS6 Rechten formule 1 2004....
quote:Of we moeten gewoon naar de circuits gaan
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:19 schreef Lintie het volgende:[..]
aaaaaaaahhhhhhhhh!!
Ik denk dat ik dan volgend jaar maar naar RTL+ ga kijken. Of SBS moet de presentatoren mee overnemen.
Anders Kai Ebel, here I come.
quote:Belgie zendt ook de meeste races uit! Geen reclame en degelijk commentaar. Staan een kwartiertje voor de race met beeld op het circuit! Jammer genoeg zenden ze niet elke wedstijd uit, volgens mij alleen die om 14 uur lokale tijd worden uitgezonden. Kunt beter kijken of je kunt overstappen naar ITV...
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:19 schreef Lintie het volgende:[..]
aaaaaaaahhhhhhhhh!!
Ik denk dat ik dan volgend jaar maar naar RTL+ ga kijken. Of SBS moet de presentatoren mee overnemen.
Anders Kai Ebel, here I come.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
Belgie zendt ook de meeste races uit! Geen reclame en degelijk commentaar. Staan een kwartiertje voor de race met beeld op het circuit! Jammer genoeg zenden ze niet elke wedstijd uit, volgens mij alleen die om 14 uur lokale tijd worden uitgezonden. Kunt beter kijken of je kunt overstappen naar ITV...
Hans, ik leef met je mee.. Hoeveel moeite zou t kosten om Martin Brundle te ontvangen in Scheveningen? Moet ik dan een schotel gaan aanschaffen
quote:Dit zou wel een mogelijkheid kunnen zijn....
Jos niet op Suzuka?Mag Jos Verstappen na zijn uitlatingen over het team niet rijden op Suzuka?
Volgens de Belgische F1-site F1 World is er een kans dat Jos Verstappen komend weekend niet in zijn Minardi te zien zal zijn. Het team heeft namelijk Gianmaria Bruni meegenomen naar Japan en de testrijder zou een zodanig goede indruk gemaakt hebben dat hij Jos voor de laatste wedstrijd zou gaan vervangen.
Nicolas Kiesa mag niet vervangen worden want de Deen nam al eerder het stoeltje over van Justin Wilson en volgens de reglementen mag een eerste rijder niet twee keer vervangen worden.
Jos Verstappen is ondertussen in Tokio aangekomen en zal donderdag naar Suzuka doorreizen. Op zijn officiële website staat niks over een eventuele absentie van Jos tijdens de race.
quote:En gelijk tegen antwoord...
Bruni zal Verstappen niet vervangen
Gianmaria Bruni zal Jos Verstappen niet vervangen in Suzuka, dit in tegenstelling tot andere geruchten die er vandaag opdoken. Minardi wist de F1world.be redactie te bevestigen dat het Italiaans-Engelse team gewoon aan de start zal komen met Nicolas Kiesa en Jos Verstappen. Bruni zal tijdens de vrijdagtrainingen met de derde Minardi mogen rijden."Het is absolute onzin dat Gianmaria Jos of Nicolas zou gaan vervangen in Japan. Gianmaria zal zoals afgesproken enkel op vrijdag met de 3de wagen rijden tijdens de privé-testen", aldus Minardi woordvoerder Graham Jones aan F1world.be.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:23 schreef bruinekanarie het volgende:[..]
En gelijk tegen antwoord...
quote:Nee dan komt er de naam van zijn vliegtuig bedrijf op te staan.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Leek me ook erg onwaarschijnlijk. Volgens mij is het geld van Jos' sponsors zo'n beetje het enige wat daar aan financiën binnenkomt. Hoe zou de Minardi er uitzien zonder de sponsor-stickers van Jos? Bijna helemaal zwart lijkt me
quote:<offtopic>
In tegenstelling tot de Grand Prix van Amerika zal de Grand Prix van Japan komend weekend hoogstwaarschijnlijk niet door weersomstandigheden beïnvloed worden.Het lijkt erop de komende dagen droog te blijven in Suzuka.
Vandaag, donderdag, hangt er geen wolkje in de lucht en is het 23 graden. De grootste kans op regen is er zondag, echter slechts 30%
Vrijdag en zaterdag kunnen er wat wolken boven het circuit hangen, maar kans is minimaal. Beide dagen wordt het zo'n 25 graden.
Op zondag blijft het waarschijnlijk droog, maar op maandag konden er nog wel eens flinke buien vallen, tenzij deze buien versneld komen, dan kon het zondag nog wel eens een interessante race worden.
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=64078
Exclusief! de allernieuwste Ferrari ! kijk eens naar dat ontwerp mensen, is het niet geweldig. ![]()
Deze Ferrari 2004 heeft i.t.t. de F-2003 geen moeite met het inhalen.
Extra training
code:1e trainingPos. Naam Land Team Tijd
1 A. McNish Schotland Renault 1.32.170
2 F. Alonso Spanje Renault 1.32.367
3 J. Trulli Italië Renault 1.32.891
4 G. Fisichella Italië Jordan 1.33.497
5 M. Webber Australië Jaguar 1.33.897
6 R. Firman Engeland Jordan 1.34.054
7 J. Wilson Engeland Jaguar 1.34.297
9 J. Verstappen Nederland Minardi 1.35.579
10 G. Bruni Italië Minardi 1.35.695
11 N. Kiesa Denemarken Minardi 1.36.558
code:1e kwalificatieP. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 7 TRULLI Renault M 1'30"727 230.419 Km/h 15
2. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'31"009 + 0'00"282 18
3. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'31"019 + 0'00"292 21
4. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'31"217 + 0'00"490 19
5. 8 ALONSO Renault M 1'31"276 + 0'00"549 19
6. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'31"303 + 0'00"576 21
7. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'31"654 + 0'00"927 9
8. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'31"977 + 0'01"250 23
9. 20 PANIS Toyota M 1'32"011 + 0'01"284 21
10. 21 DA MATTA Toyota M 1'32"133 + 0'01"406 25
11. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'32"208 + 0'01"481 18
12. 16 SATO BAR Honda B 1'32"295 + 0'01"568 20
13. 10 FRENTZEN Sauber Petronas B 1'32"422 + 0'01"695 18
14. 9 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'32"694 + 0'01"967 17
15. 15 WILSON Jaguar Cosworth M 1'32"735 + 0'02"008 21
16. 12 FIRMAN Jordan Ford B 1'33"306 + 0'02"579 18
17. 11 FISICHELLA Jordan Ford B 1'33"956 + 0'03"229 17
18. 17 BUTTON BAR Honda B 1'34"445 + 0'03"718 9
19. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'35"180 + 0'04"453 13
20. 18 KIESA Minardi Cosworth B 1'35"900 + 0'05"173 14
code:P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 7 TRULLI Renault M 1'30"281 231.557 Km/h 3
2. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'30"343 + 0'00"062 3
3. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'30"464 + 0'00"183 3
4. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'30"482 + 0'00"201 3
5. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'30"558 + 0'00"277 3
6. 8 ALONSO Renault M 1'30"624 + 0'00"343 3
7. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'30"758 + 0'00"477 3
8. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'31"201 + 0'00"920 3
9. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'31"305 + 0'01"024 3
10. 9 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'31"783 + 0'01"502 3
11. 16 SATO BAR Honda B 1'31"832 + 0'01"551 3
12. 10 FRENTZEN Sauber Petronas B 1'31"892 + 0'01"611 3
13. 20 PANIS Toyota M 1'31"908 + 0'01"627 3
14. 21 DA MATTA Toyota M 1'32"256 + 0'01"975 3
15. 15 WILSON Jaguar Cosworth M 1'32"291 + 0'02"010 3
16. 17 BUTTON BAR Honda B 1'32"374 + 0'02"093 3
17. 12 FIRMAN Jordan Ford B 1'33"057 + 0'02"776 3
18. 11 FISICHELLA Jordan Ford B 1'33"313 + 0'03"032 3
19. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'34"836 + 0'04"555 3
20. 18 KIESA Minardi Cosworth B 1'36"181 + 0'05"900 3
quote:Bron: RTLgrandprix.nl
Minardi laat in Japan op briljante wijze zien dat zij niet langer met zich laat sollen, tenminste op het gebied van de sponsoring dan. Het bedrijf Stayer bleek voor het team financieel in ieder geval geen stayer.Het Italiaanse team had weer eens te kampen met een wanbetaler, dit maal was het Italiaanse bedrijf Stayer. Stayer produceert allerhande elektrische gereedschappen voor de bouw, maar wist blijkbaar het geld niet op tijd over te boeken richting Paul Stoddart.
Dit werd in Suzuka prompt afgestraft door een rode sticker met "not paid" over het logo van Stayer heen te plakken. Veel slechtere reclame is natuurlijk niet denkbaar voor je bedrijf.

Stayer - Minardi
GazProm - Minardi
BSA - Minardi
Eurobet - Arrows
Repsol - Arrows
Hype - Williams
Paar voorbeelden die ik zo weet, maar het zullen er nog veel meer zijn.
quote:op andere circuits was hij ook wel eens sneller dan Kiesa, dus het verbaast me niet zo. Ik neem ook aan dat Kiesa voor de 1e kwalificatie met weinig brandstof reed, maar misschien maakte hij een foutje.
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan niet zien met hoeveel benzine hij reed, maar Bruni is in de Extra Vrije Training sneller als Kiesa het hele weekend...
Wilson bijna een volle seconde trager dan zijn teammate. ![]()
Wat een scherpe tijd heeft Kiesa gereden * proest * bijna 1, 5 seconde trager t.o.v. Jos The Boss.
quote:Maar dan nog vind ik het gat t.o.v. Fisico wel een beetje erg groot.
Ralph Firman betreedt tijdens de laatste race van het seizoen voor het eerst een circuit dat hij goed kent en de Brit rekent op zijn ervaring om een sterke prestatie neer te zetten. Die moet het team er van overtuigen dat hij volgend jaar overal beter zal presteren nu hij alle circuits al eens heeft bedwongen.Wat ik in Japan wil bereiken is een voorproefje geven van het niveau dat ik volgend jaar hopelijk in alle races zal bereiken.
Ze hebben bij Mclaren al veel zin in het weekend gezien de onderstaande foto's.

Maarre, gat Wilson - Webber is weer errug groot
quote:Tijd voor Wilson om plaats te maken voor The Boss uit Nederland.
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:47 schreef Atreidez het volgende:
hehe, die foto'sMaarre, gat Wilson - Webber is weer errug groot
quote:Hehe, dat zou errug mooi worden ja
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:38 schreef -Hans- het volgende:[..]
Tijd voor Wilson om plaats te maken voor The Boss uit Nederland.
quote:ik kan het niet eens zien, tijdens de qual ben ik al aan het werk, kon ik maar slapen dan
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:43 schreef Atreidez het volgende:[..]
Hehe, dat zou errug mooi worden ja
Qual morgen om 7 uur trouwens, ik hoop dat ik t ga redden. Ik
nogal diep.
quote:Zonder enige twijfel vind ik dat 1 van de beste onderdelen van het programma, ik hoop dan ook dat dit gewoon blijft bestaan!
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:31 schreef Atreidez het volgende:
Wat nu op tv is ga ik echt missen. De nieuwtjes in de pits met een lekker relaxed deuntje erachter..
De kans op regen is ineens een stuk groter geworden, eerst was het nog maar 30% nu 65%. Zullen we dan een herhaling krijgen van de race @ Indy? waar de Bridgestone band echt zeer sterk was in de regen.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 11-10-2003 00:10]
quote:Zekers. Jammer dat de Jordan's toch sneller zijn.
Op zaterdag 11 oktober 2003 07:14 schreef Remzz het volgende:
Goed rondje van Jos.
Toyota's dus op 3 en 4!
code:De uitslag.P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'31"713 227.942 Km/h 3
2. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'32"412 + 0'00"699 3
3. 21 DA MATTA Toyota M 1'32"419 + 0'00"706 3
4. 20 PANIS Toyota M 1'32"862 + 0'01"149 3
5. 8 ALONSO Renault M 1'33"044 + 0'01"331 3
6. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'33"106 + 0'01"393 3
7. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'33"137 + 0'01"424 3
8. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'33"272 + 0'01"559 3
9. 17 BUTTON BAR Honda B 1'33"474 + 0'01"761 3
10. 15 WILSON Jaguar Cosworth M 1'33"558 + 0'01"845 3
11. 9 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'33"632 + 0'01"919 3
12. 10 FRENTZEN Sauber Petronas B 1'33"896 + 0'02"183 3
13. 16 SATO BAR Honda B 1'33"924 + 0'02"211 3
14. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'34"302 + 0'02"589 3
15. 12 FIRMAN Jordan Ford B 1'34"771 + 0'03"058 3
16. 11 FISICHELLA Jordan Ford B 1'34"912 + 0'03"199 3
17. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'34"975 + 0'03"262 3
18. 18 KIESA Minardi Cosworth B 1'37"226 + 0'05"513 3
19. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'58"100 + 0'26"387 2
20. 7 TRULLI Renault M 1'59"200 + 0'27"487 1
quote:Door deze uitslag durf ik dat juist niet meer te zeggen
Op zaterdag 11 oktober 2003 08:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik durf slechts nog 1 ding te voorspellen voor morgen na deze kwal. Schumi wordt kampioen!
quote:Indd, ik dacht al wat heb ik gemist?
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:21 schreef Atreidez het volgende:[..]
Door deze uitslag durf ik dat juist niet meer te zeggen
zoiets
quote:Gewoon een bikkel wezen en opblijven, doe ik ook, al jaren.
Op zondag 12 oktober 2003 03:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Blijven er mensen op of is iedereen strategisch vroeger naar bed gegaan?
Elke race live, mooiste wat er is.
quote:Ik ga toch maar even slapen voor een paar uurtjes
Op zondag 12 oktober 2003 03:44 schreef Kanjer het volgende:[..]
Gewoon een bikkel wezen en opblijven, doe ik ook, al jaren.
Elke race live, mooiste wat er is.
quote:Je gaat je verslapen....
Op zondag 12 oktober 2003 03:49 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Ik ga toch maar even slapen voor een paar uurtjes
doe nou niet , 2 uurtjes nog maar.
Ik hou je wel wakker.
quote:Nee hoor, geen probleem, zet m'n wekker wel extra hard.
Op zondag 12 oktober 2003 03:50 schreef Kanjer het volgende:[..]
Je gaat je verslapen....
doe nou niet , 2 uurtjes nog maar.
Ik hou je wel wakker.
quote:Als het nou een rondje met Schumi had geweest,,,'
Op zondag 12 oktober 2003 04:10 schreef A.l.e.x het volgende:
Voor de mensen die nog wakker zijn:[afbeelding]
20MBHeel rondje onboard met Kimi + commentaar van Martin Brundle
quote:Ja, dat maakt echt veel verschil
Op zondag 12 oktober 2003 04:18 schreef Kanjer het volgende:[..]
Als het nou een rondje met Schumi had geweest,,,'
quote:nee het begint pas over 1,5 uur>:)
Op zondag 12 oktober 2003 05:57 schreef Libris het volgende:
Grom, waarom nou weer om ..:30, Ben ik weer een half uur te vroeg opgestaan, had met veel moeite en tijdsverschillen de starttijd berekend. Het begint dus over een half uurtje?
quote:En we zingen met zijn allen, Libris kan niet rekenen, Libris kan niet rekenen.....
Op zondag 12 oktober 2003 06:11 schreef montoya01 het volgende:[..]
nee het begint pas over 1,5 uur>:)
Zucht, dan nog maar een uurtje Maleisische tekenfilms kijken
Ik zit ook al aan de koffie. Vraag me af of kanjer nog wakker is, of Ambrosius. Start over 40 min.
quote:Mij nog wat te vroeg om aan vrouwen te denken
Op zondag 12 oktober 2003 06:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Haaa, ik heb net weer even die leuke meid gezien bij Toyota, net na het interview met Da Matta..
quote:Ach, het is hier nu 13:00, alleen was ik vannacht om een uur of 5 thuis, na een nachtje met vreemde mensen op een feestje ergens. Ik ben iig niet te laat. Voorprogramma begint hier nu.
Op zondag 12 oktober 2003 06:50 schreef Atreidez het volgende:Libris.. had je nog lekker kunnen tukken.
Ik zit ook al aan de koffie. Vraag me af of kanjer nog wakker is, of Ambrosius. Start over 40 min.
quote:Suzuka
Op zondag 12 oktober 2003 07:03 schreef Libris het volgende:
Wat is het weer eigenlijk in Sazuka?
F1-Live.com geeft regen aan
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 07:05 schreef Atreidez het volgende:[..]
Suzuka
![]()
F1-Live.com geeft regen aan
http://dutch.wunderground.com/global/Region/i_jp/Humidity.html
quote:Maleisische tv meldt dat het nu niet regent, maar dat er een kans is van 70% dat het regent tijdens de race.
Op zondag 12 oktober 2003 07:12 schreef Atreidez het volgende:
Actuele weerkaart geef 70/80% luchtvochtigheid, maar vooralsnog regent t op de startgrid niethttp://dutch.wunderground.com/global/Region/i_jp/Humidity.html
Ralf Schumacher had het over regen.. kan nog leuk worden dus.
quote:Jah, ze zouden in Suzuka eigenlijk om 00:00 moeten beginnen
Op zondag 12 oktober 2003 07:23 schreef Elevation het volgende:
Wat een ongelooflijk kuttijdstip voor een f1-race.![]()
![]()
Ralf Schumacher had het over regen.. kan nog leuk worden dus.
Java applet
ECHT realtime
en beter dan die van f1-live.com
quote:Kimi IS kansloos...
Op zondag 12 oktober 2003 07:23 schreef Atreidez het volgende:
Voor mij hoeft t niet te regenen. Dan is Kimi echt kansloos
quote:Hoop doet leven ja
Op zondag 12 oktober 2003 07:25 schreef Elevation het volgende:[..]
Kimi IS kansloos...
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 07:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het gaat beginnen!
quote:Schumacher wordt toch wel weltmeister. Dan ga ik toch voor de leuke race, wie er ook wint.
Op zondag 12 oktober 2003 07:23 schreef Atreidez het volgende:
Voor mij hoeft t niet te regenen. Dan is Kimi echt kansloos
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 07:24 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Jah, ze zouden in Suzuka eigenlijk om 00:00 moeten beginnen
quote:Tss, ik wil ook ITV
Op zondag 12 oktober 2003 07:28 schreef Libris het volgende:Martin Brundle commentaar
Hahaaaa, Montoya! Goeie actie!
quote:http://www.itv-f1.com/itv_team/
Op zondag 12 oktober 2003 07:34 schreef Libris het volgende:
En Verstappen in de pitsbtw, wie is de andere commentator van ITV?
quote:Mja, bijna onvermijdelijk, hè?
Op zondag 12 oktober 2003 07:51 schreef Elevation het volgende:
Ferrari is wereldkampioen bij de constructeurs.
quote:Nee, hij is kaput
Op zondag 12 oktober 2003 07:56 schreef Remzz het volgende:
Doet F1 timings bij jullie het ook niet goed?
quote:Die loopt 5 rondjes ofzo achter. Ik heb 'm maar weer uitgezet.
Op zondag 12 oktober 2003 07:56 schreef Remzz het volgende:
Doet F1 timings bij jullie het ook niet goed?
quote:Beter
Op zondag 12 oktober 2003 08:25 schreef A.l.e.x het volgende:
http://www.formula1.com/race/livetiming/33.htmlhij doet het weer
quote:En daar was'ie dan, die Schumi.
Op zondag 12 oktober 2003 08:29 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij zijn degene die nu stoppen allemaal klaar, en moet Schumi nog een keer naar binnen. Dan zou die toch weer buiten de punten vallen
6e Wereldtitel Schumi en 5e constructeurstitel op rij voor Ferrari. Dat gaat weer de boeken in, zeker een seizoen om te onthouden dit
quote:Hehe, leuke icon
Op zondag 12 oktober 2003 08:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
quote:Is dat niet hetzelfde bij de laatste race van het seizoen..
Op zondag 12 oktober 2003 09:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Olav zei: "Tot een volgende keer..." Niet: "Tot volgend jaar"
quote:[F1] SBS6 Rechten formule 1 2004....
Op zondag 12 oktober 2003 09:17 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Is dat niet hetzelfde bij de laatste race van het seizoen..
quote:mazzel?
Op zondag 12 oktober 2003 09:29 schreef gijsje79 het volgende:
Schumacher weer een mazzeltje.*)
quote:Ja mazzel ja, 2 aanrijdingen.
Op zondag 12 oktober 2003 09:30 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
mazzel?
quote:nee, maar het was goed genoeg!
Op zondag 12 oktober 2003 09:36 schreef gijsje79 het volgende:
Of wou je het zeggen dat ie het vandaag goed deed.![]()
Damn wat een vreemde race, met veel spanning en een aantal mooie momenten.
Ik zal er niet zoveel moeite me hebben wanneer Olav Mol niet naar SBS6 verhuist, want de woorden "mijns inziens", "gevoelsmatig", "laten we reeel wezen" komen me de strot uit.
quote:Hij zei het zelf nog in de pers.
Op zondag 12 oktober 2003 09:38 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
nee, maar het was goed genoeg!
ik zie niks wat met mazzel te maken heeft!?
quote:Ik denk dat hij vrijdagavond bij de samenvatting zit
Op zondag 12 oktober 2003 09:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Olav zei: "Tot een volgende keer..." Niet: "Tot volgend jaar"
* deliberator is blij voor Schumi
quote:die wil ik inderdaad ook graag hebben
Op zondag 12 oktober 2003 10:23 schreef deliberator het volgende:
heeft iemand trouwens de samenvatting van schumi en het seizoen al op internet geplaats?
mail me anders ff deliberator* deliberator is blij voor Schumi
iemand enig idee of de filmpjes van vorige seizoenen ergens online staan?
Wat gaat Verstappen volgend jaar doen?
We gaan het allemaal in de winter meemaken!
Werd pas om 8:10 wakker met een leuke stand zeg, Schumi P11 of P12 en de Mclarens op P2 en P3 dus dat was lekker wakker worden.
Jammer dat Kimi het niet heeft gered, maar goed hij was er dichtbij. Ik hoorde van Olav dat Jos zijn laatste rondje nog een aardig snelle tijd had neergezet, daarvoor hulde!
Wat een actie van Schumi, Ralf en de Matta dat was echt bijzonder close zeg.
Nou straks maar even de herhaling zien want de eerste drie kwartier heb ik zoals gezegd gemist, wel fucking veel reclames zeg.
Heeft iemand nog de tijden van Wilson t.o.v. Webber in de gaten gehouden?
Zo nu eerst maar even eten, ben nog niet helemaal wakker.
quote:Vond de samenvatting van het seizoen ook wel leuk, met Metallica.
Op zondag 12 oktober 2003 11:16 schreef Baklap het volgende:
Die schumie seizoenssamenvatting was idd tof, alleen lekker fout dat er een Di-rect nummer onder zat.
i.i.g. beter dan Direct, vorig jaar hadden ze bij RTL 5 een clip over Schumi met als achtergrond muziek Queen - One Vision en dat vond ik toch even iets geslaagder. ![]()
Heeft Paul Stoddart negatief gedaan over Jos n.a.v. de harde uitspraken van onze langgenoot? althans dat lees ik op het forum van Verstappen.
Gelukkig wordt de uitzending nog herhaald.
please upload er snel een
Ferrari - 8
Wederom beide titels, 50% van de overwinningen. Kortom, gewoon de beste. Voorsprong to.v. voorgaande jaren is tanende. Zullen volgend jaar waarschijnlijk nóg harder moeten knokken vooraan te blijven.
Schumacher - 8
Barrichello - 7,5
Williams - 7,5
Duidelijk dat ze het kampioenschap vooral in de eerste paar wedstrijden hebben verspeeld. O.a. door slecht kwalificeren van Ralf en fouten van Montoya. Team herstelde zich knap mid-season, maar de laatste 2 races waren weer huilen met de pet op.
Montoya - 7,5
Ralf - 7
Gene - 7
McLaren - 7,5
Erg constant gepresteerd. Helaas kwamen ze vrijwel elk weekend nét tekort om echt mee te strijden voor de zeges. Ze profiteerden knap van de malaise bij Ferrari en Williams in de eerste races, mede waardoor Raikkonen tot de laatste race kon blijven meestrijden. De Fin is een toekomstig kampioen.
Coulthard - 7
Raikkonen - 8
Renault - 7,5
Veel progressie t.o.v. vorig jaar, maar nog niet genoeg constantheid om elk weekend vooraan mee te doen. Fraaie overwinning van Alonso in Hongarije, hij is een man voor de toekomst. Trulli viel over het geheel gezien toch weer wat tegen.
Alonso - 8
Trulli - 7
BAR - 7
Prima seizoen van Button, die vooral de eerste helft vh jaar op dreef was. Deklasseerde Villeneuve, die er weinig van bakte en terecht de laan uit werd gestuurd. Teveel fouten gemaakt, de Canadees. Goed optreden van Sato dit weekend.
Button - 7,5
Villeneuve - 5
Sato - 7
Sauber - 5,5
Het is dat ze in Indianapolis zo goed scoorden, anders hadden ze een onvoldoende gehad. Te langzaam, te onbetrouwbaar en weinig gemotiveerde rijders. Frentzen is duidelijk toe aan pensioen, toekomst van Heidfeld is onzeker. Gemis van een windtunnel deed zich voelen dit jaar bij de Zwitsers.
Heidfeld - 6
Frentzen - 5,5
Jaguar - 7
Topjaar voor Mark Webber, die zowat in z'n eentje alle punten moest binnenhalen. Jammer genoeg wist Jaguar geen twee gelijkwaardige auto's te prepareren, waardoor Pizzonia en Wilson nauwelijks tot presteren kwamen. Dat moet volgend jaar beter.
Webber - 8
Pizzonia - 6
Wilson - 6
Toyota - 7
Prima tweede seizoenshelft, helaas werden de punten vooral gemorst in de eerste helft van het jaar. Da Matta moest even op gang komen, maar is inmiddels een consistente factor. Panis kende veel pech, als dat er volgend jaar af is moet hij veel meer kunnen scoren.
Panis - 7
Da Matta - 7
Jordan - 5
Het was niet veel soeps met de gele rakkers. Overwinning in Brazilie redt het seizoen, verder was er niet veel te juichen. Fisichella viel keer op keer uit met pech, Firman reed onzichtbaar rond en van Baumgartner viel eigenlijk niks te verwachten in zijn twee optredens.
Fisichella - 7
Firman - 5,5
Baumgartner - 6
Minardi - 4
Met afstand slechtste team dit seizoen. Dat ze achteraan rijden ala, maar vooral schrijnend was het verschil met de andere teams. Daar kon ook Verstappen helaas niks aan veranderen. Teammaat Kiesa is waarschijnlijk een eendagsvlieg gebleken.
Verstappen - 6
Kiesa - 5
Wilson - 6
Een streng doch rechtvaardig rapport
Williams - 9
Wat heeft dit team een progressie doorgemaakt zeg en vooral Montoya heeft een sterke ogaande lijn vertoond, jammer dat hij in indianapolis door het ijzakte eigenlijk maar voor de rest briljant
Montoya - 9
Ralf - 7,5
Gene - 8
McLaren - 7
Goede prestatie voor een team dat met de auto van vorig jaar is gestart. Raikkonen heeft werkelijk het maximale uit dit seizoen gehaadl, bijna geen fouten gemaakt
Coulthard - 7,5
Raikkonen - 9,5
Renault - 8,5
Het team met de meeste progressie, vooral Alonso kwam verbazend goed uit de verf een paar keer. Ook trullie heeft een prima seizoen achter de rug, volgend jaar denk ik dat zij meestrijden om de titel
Alonso - 9
Trulli - 8
BAR - 6
Een team dat helaas niet echt indruk kon maken, had met Button nog een paar goede resultaten maar dat was meer zijn verdienste dan die van het team. Ook villeneuve heeft belachelijk veel pech gehad dit seizoen, jammer dat hij weg is.
Button - 7,5
Villeneuve - 6,5
Sato - 7
Sauber - 5
Jammerlijk tegenvallend, ze leken de aansluiting met de top te hebben maar dit seizoen toch laten zien dat ze dat niveau niet vast kunnen houden en presteerden onder hun niveau
Heidfeld - 4,5
Frentzen - 5,5
Jaguar - 7
Vooral aan Webber hebben ze heel veel te danken, als die er niet was stond het team een stuk lager. Moet een stuk constanter voor volgend seizoen want ik geloof er niks van dat wilson en Pizzonia zoveel trager zijn.
Webber - 9
Pizzonia - 6
Wilson - 6
Toyota - 7
Komt gestaag omhoog, als ze zo doorgaan kunnen ze over 2 of 3 jaar meestrijden om de titel. Da matta vond ik in de 2e helft van het seizoen erg goed uit de verf komen, Panis was vrij kleurloos maar wel constant
Panis - 7
Da Matta - 7
Jordan - 5
Tja, Jordan, hoe diep kun je zinken, als het niet was gaan regenen in Brazillie was het resultaat nog veel slechter.
Fisichella - 8 (voor een superrace in brazillie)
Firman - 5,5
Baumgartner - 6
Minardi - 4
Een team dat als het volgend jaar niet beter gaat niet lang meer zal overleven denk ik. Verstappen heeft ze letterlijk en figuurlijk gered met zijn sponsors en prestaties. Hij kon er helaas ook niet veel van maken, Wel goed optreden van hem en Wilson, Kiesa is echt een coureur die niet in de formule1 thuis hoort
Verstappen - 7,5
Kiesa - 3
Wilson - 7
quote:8e
Op zondag 12 oktober 2003 13:37 schreef Seal_force het volgende:
Op welke positie is hij geeindicht?M Schumacher
Het lijkt de TROS wel.
Coole Schumacher, er viel maar weinig vreugde bij de man te bespeuren maar dat komt nog wel. Hij oogde ook vermoeid, leeg. Dit is echt een beter seizoen geworden dan 2002, dat was gewoon niet leuk. Ik hoop dat 2004 ook zo'n spannend seizoen gaat worden, dat wordt sowieso een interessant seizoen qua rijderscontracten want er lopen aardig wat contracten af.
(o.a. het contract van Rubens en Montoya)
En ze mogen niet meer switchen van motor, dus heb je een probleem op de vrijdag met je motor dan heb je een serieus probleem want de motor mag niet verwisseld worden. Gelukkig bestaat er dan nog zo iets als een T-car. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 12-10-2003 16:29]
quote:Hoeveel T-cars mag je eigenlijk hebben? 1 per coureur?
Op zondag 12 oktober 2003 16:26 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig bestaat er dan nog zo iets als een T-car.
maar jos komt in de jag let maar op:o
hulde aan mol....
en tja volgend jaar iemand anders dan schumacher hoop ik
quote:Hulde aan Mol??
Op zondag 12 oktober 2003 16:47 schreef firecow het volgende:
iemand die filmpies gecapt ?![]()
lekker met dat geschreeuw van mol er door!
hulde aan mol....en tja volgend jaar iemand anders dan schumacher hoop ik
Mol stapelde zoals gewoonlijk weer eens fout op fout. De beste man is de realiteit duidelijk uit het oog verloren.
oh ja het icoontje even geleend, is toch strak!
[Dit bericht is gewijzigd door Pretzel op 12-10-2003 20:27]
quote:dat is dan 10 Euro
Op zondag 12 oktober 2003 20:26 schreef Pretzel het volgende:
[afbeelding]
oh ja het icoontje even geleend, is toch strak!
quote:ik wil ook, ik wil ook!
Op zondag 12 oktober 2003 11:37 schreef deliberator het volgende:
heeft iemand al de seizoenssamenvatting en de samenvatting van schumi dan?
vond die van schumi ook wel erg vet met metallica als achtergrond muziekplease upload er snel een
Mocht iemand het online hebben staan... please mail or ICQ me
quote:hier staat het jaaroverzicht: http://www.f1movies.nl/
Op zondag 12 oktober 2003 21:49 schreef meneer draak het volgende:[..]
ik wil ook, ik wil ook!
Mocht iemand het online hebben staan... please mail or ICQ me
morgen het Schumi filmpje
quote:thnx!!!!
Op zondag 12 oktober 2003 22:12 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
hier staat het jaaroverzicht: http://www.f1movies.nl/
Michel
quote:oke dan! bedankt voor de link
Op zondag 12 oktober 2003 22:12 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
hier staat het jaaroverzicht: http://www.f1movies.nl/
En wel kudo's geven als je em download
quote:Foto's vind je hier
Feest Schumi loopt totaal uit de handAls er drank in de man is.......dan gebeuren er wel eens dingen waar je spijt van krijgt. Zo ook tijdens het eindfeest van Schumacher gisteravond in het Hotel van de Duitser. Een feestje wat rustig begon liep aan 't eind van de nacht totaal op één grote chaos uit.
Het begon met wat drank naar elkaar toe gooien, maar dat werd al snel gegooi met stoelen, tafels en zelfs een TV moest het begeven.
"Het leek wel alsof er oorlog was geweest" aldus één van de schoonmaaksters die na het feest nog uren bezig waren het spul weer op te ruimen.
"Michael gaf z'n broer een televisie die Ralf daarna zo uit het raam gegooid heeft. Daarna was het hek van de dam en gooiden Schumacher, gehuld in een Toyota shirt, en Panis nog stoelen en tafels door het raam. "
Ook de koelkast moest er aan geloven. Deze werd vakkundig door Schumacher gekanteld en op de grond neergelegd.
Het feest in de VIP-room eindigde op een 'gekaapte' vorkheftruck waar Schumacher samen met een aantal gasten rondjes op ging rijden.
Leuke boel daaro. ![]()

Die is behoorlijk ver heen.
quote:Ik zie geen ferrari crew
Op maandag 13 oktober 2003 14:03 schreef Koen het volgende:
hahaha ze kunnen dus toch feesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |