abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13500352
hey, zijn er ook mensen die vriendin hebben die BI is ?

hoe ga je daar mee om dan ?
laat je haar gaan in wat ze wilt, geef je haar die vrijheid ?
of heb je zoiets van, het mag wel maar ik wil ook een graantje mee pikken
of is het van, word maar lekker pot en opzouten.

ik heb dus een vriendin die bi is en dat graag eens gaat proberen (gaat lastig is ze achter gekomen met al die fakers haha) en ik geef haar wel gewoon die vrijheid daarin (met mate natuurlijk) alleen denk ik toch wel dat ik gek ga worden als mijn vriendin met een andere dame in mijn bed licht in de kamer naast mij en ik me hormonen dan maar in moet houden.

andere die hier ervaring in hebben ?

zondag 28 september 2003 @ 16:32:33 #2
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_13500376
Als ik een vriendin had die bi was bleef ze maar lekker van andere meiden af, das gewoon vremdgaan imho.
pi_13500385
als mijn vriendin bi was, mocht ze haar vriendin wel een x meenemen
pi_13500408
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:33 schreef Tiemie het volgende:
als mijn vriendin bi was, mocht ze haar vriendin wel een x meenemen
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_13500426
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:31 schreef Ev3rQueST het volgende:

Je kan natuurlijk net zo goed trouw verwachten van iemand die biseksueel is, zonder het meteen uit te hoeven maken. Zij kan dan wel bepalen of ze die opoffering wil maken niet te ervaren hoe het is met een vrouw. Het feit dat ze vrouwen aantrekkelijk vindt doet neem ik aan niets af aan jullie relatie.

Als je er geen problemen mee hebt dat ze experimenteert met vrouwen dan is dat natuurlijk ook prima. Ik vind zoiets heel persoonlijk.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_13500437
Zou een vrouw het geil vinden als haar vriendje thuiskomt met een andere jongen...
pi_13500450
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:32 schreef GoLLeM het volgende:
Als ik een vriendin had die bi was bleef ze maar lekker van andere meiden af, das gewoon vremdgaan imho.
pi_13500467
quote:
Inderdaad.

Ik ben bi en daar hoeft mijn vriend helemaal niet "mee om te gaan". Wat een idioot idee zeg. Ik val net zo lief op mannen als op vrouwen; het vrijen met een andere vrouw is net zo goed vreemdgaan als het vrijen met een andere man. Als je vriendin je iets anders probeert wijs te maken is ze niet goed snik.

Als ze zegt dat het totaal anders is en niet te vergelijken....alle mannen waarmee ik het bed heb gedeeld waren niet met elkaar te vergelijken. Misschien wil ik naast een dominante lover ook wel een romantische lover. Want dat is niet te vergelijken en dús mag ik met beide types naar bed. Zo zie ik het vrijen met mannen en vrouwen dus ook.

En "bi" zijn is iets anders dan "tri"ootjes hebben (wat denken mannen toch altijd direct zielig in de richting van: oh lekker, mijn vriendin bi nu kan ik met twee vrouwen het bed delen!)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13500516
het is simpel

of je hebt een open relatie of niet...
omdat iemand ook van het zelfde geslacht houd maakt het niet per definitie ok om met andere naar bed te gaan...

wel kun je natuurlijk kijken of je niet iets samen met een derde kan doen...

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_13500548
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En "bi" zijn is iets anders dan "tri"ootjes hebben (wat denken mannen toch altijd direct zielig in de richting van: oh lekker, mijn vriendin bi nu kan ik met twee vrouwen het bed delen!)

Dat is niet zielig, dat is gewoon een fantasy van veel mannen...
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_13500600
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:39 schreef Lopat het volgende:
het is simpel

of je hebt een open relatie of niet...
omdat iemand ook van het zelfde geslacht houd maakt het niet per definitie ok om met andere naar bed te gaan...

Dat moet iedereen toch ook lekker zelf weten? Elke relatie heeft toch zijn eigen afspraken, als een stel tegen elkaar zegt: luister, je mag wel experimenteren met iemand van je eigen geslacht, maar niet iemand van het andere geslacht, en beiden gaan daarmee akkoord, dan kan een ander toch niet beslissen of dat goed is of niet?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 28 september 2003 @ 16:46:35 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_13500648
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:37 schreef Isabeau het volgende: (wat denken mannen toch altijd direct zielig in de richting van: oh lekker, mijn vriendin bi nu kan ik met twee vrouwen het bed delen!)
How wrong can you be... Het leuke is wel: de mannen voelen zich het heertje met hun twee vrouwen, maar ondertussen is zijn vriendin de échte grote bofferd (maar dat hoeft hij niet te weten en zo is iedereen blij).

Als ik een vriendin had die bi was, dan zou ik het prettigvinden als ze van de andere meiden kerels afbleef; da's gewoon vreemdgaan imho...

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_13500715
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:44 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dat moet iedereen toch ook lekker zelf weten? Elke relatie heeft toch zijn eigen afspraken, als een stel tegen elkaar zegt: luister, je mag wel experimenteren met iemand van je eigen geslacht, maar niet iemand van het andere geslacht, en beiden gaan daarmee akkoord, dan kan een ander toch niet beslissen of dat goed is of niet?

dat klopt..
dat noem ik dan een open relatie...
open omdat je ook andere toestaat...
pi_13500780
hmm... veel verschillende gedachtes dus

laat ik ff iets duidelijk maken, van mij mag ze haar gang gaan omdat ze daar nieuwschierig naar is, het is niet meteen van we hebben een open relatie, van haar zou ik als ik op mannen zou vallen met een vent mogen thuis komen, gelukkig wil ik dat niet maar het is geen vrijkaartje van nu mag ik ook andere vrouwen pakken of zij met andere gasten gaan. dat vind ik toch iets anders. en zij heeft mij nix wijs gemaakt, ik heb haar gewoon gezegd dat ze dat mag proberen en als het haar bevalt, fijn voor haar... en tja, moet toch toegeven, vind het wel een opwindend idee, vind 2 vrouwen zowieso mooi om samen te zien, dus waarom zij niet. en tja, mocht het een trio worden, helemaal mooi toch haha, alleen is dat dus niet het uitgangs punt. maar vroeg dus naar ervaring/opmerkingen van mensen die dat dus ook hebben, niet wat zou je doen ALS je een bi vriendin zou hebben. wil weten hoe mensen daar mee omgaan, ken stelletjes waar de vrouw haar gang mag gaan maar de vent er absoluut niets mee te maken heeft, bij de ander doet de vent vrolijk mee, bij de ander vind hij het maar nix dus gebeurt er nix... dat soort dingen.

zondag 28 september 2003 @ 16:59:34 #15
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_13500971
Of mijn vriendin bi is weet ik niet, misschien wel, misschien niet.
Er is ooit sprake van geweest een triootje te gaan doen maar niks van gekomen.

Ik zie het heel simpel, als ze wat met een vrouw wil proberen mag ze dat. Ik zie dat niet als vreemdgaan.
Of ze het eerlijk vertelt moet ze ook zelf weten, we hebben wel afgesproken altijd eerlijk te zijn tegen elkaar maar dit valt daar voor mij buiten.

Kort gezegd, zolang het om een andere dame gaat mag ze wat mij betreft alles.
Gaat het om een andere kerel, tsja, ze heeft er al 1 dus ik zou niet weten waarom dat nodig is.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_13502422
quote:
laat ik ff iets duidelijk maken, van mij mag ze haar gang gaan omdat ze daar nieuwschierig naar is, het is niet meteen van we hebben een open relatie, van haar zou ik als ik op mannen zou vallen met een vent mogen thuis komen, gelukkig wil ik dat niet maar het is geen vrijkaartje van nu mag ik ook andere vrouwen pakken of zij met andere gasten gaan. dat vind ik toch iets anders. en zij heeft mij nix wijs gemaakt, ik heb haar gewoon gezegd dat ze dat mag proberen en als het haar bevalt, fijn voor haar... en tja, moet toch toegeven, vind het wel een opwindend idee, vind 2 vrouwen zowieso mooi om samen te zien, dus waarom zij niet. en tja, mocht het een trio worden, helemaal mooi toch haha, alleen is dat dus niet het uitgangs punt. maar vroeg dus naar ervaring/opmerkingen van mensen die dat dus ook hebben, niet wat zou je doen ALS je een bi vriendin zou hebben. wil weten hoe mensen daar mee omgaan, ken stelletjes waar de vrouw haar gang mag gaan maar de vent er absoluut niets mee te maken heeft, bij de ander doet de vent vrolijk mee, bij de ander vind hij het maar nix dus gebeurt er nix... dat soort dingen.
klinkt alsof je al aardig weet hoe je ermee om moet gaan... waarom vraag je het dan?!
quote:
Ik ben bi en daar hoeft mijn vriend helemaal niet "mee om te gaan". Wat een idioot idee zeg. Ik val net zo lief op mannen als op vrouwen; het vrijen met een andere vrouw is net zo goed vreemdgaan als het vrijen met een andere man. Als je vriendin je iets anders probeert wijs te maken is ze niet goed snik.

Als ze zegt dat het totaal anders is en niet te vergelijken....alle mannen waarmee ik het bed heb gedeeld waren niet met elkaar te vergelijken. Misschien wil ik naast een dominante lover ook wel een romantische lover. Want dat is niet te vergelijken en dús mag ik met beide types naar bed. Zo zie ik het vrijen met mannen en vrouwen dus ook.

helemaal mee eens!!
pi_13516650
voor de post hierboven...

heb je mij horen zeggen dat ik niet weet hoe ermee om te gaan ? ik was/ben nieuwschierig... wou dus weten hoe andere dat deden.

en voor die andere reactie... dat je vriend er helemaal niet mee om hoeft te gaan, volgens mij lees je zowieso niet goed en wil je op een of andere manier er toch iets over kwijt, mijn vriendin maakt mij niets wijs wat wel en niet mag, en waar heb je het vandaan dat zij het anders vind dat zij met een vrouw gaat en ik dat niet mag ? weet niet waar je al je info vandaan haalt maar volgens mij zit je fout of heb je ergens een foute vriend gehad die er niet mee om kon gaan. maar zoals jij het omschrijft gaat het absoluut niet hier.

en hetzelfde geld als je opmerking van... waarom denken alle mannen dat als ze bi is meteen van "lekker, nog een vrouw erbij"

dit zal ook wel weer een van je eigen ervaringen zijn... voor mij is het gewoon dat zij haar ervaring krijgt omdat zij dat graag wilt... tuurlijk zou het leuk zijn als er een trio komt maar jij denk iets te sexistisch kwa mannen... sorry.

pi_13517339
als iemand bi is moet ie dat lekker zelf weten....en ik vind dus idd ook dat je best trouw mag verwachten van je biseksuele vriendin..op het moment dat ze met je een relatie in is gegaan, heeft ze toch voor jou gekozen en niet voor andere meiden?
  dinsdag 30 september 2003 @ 01:09:00 #19
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_13536303
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:41 schreef Lopat het volgende:

[..]

Dat is niet zielig, dat is gewoon een fantasy van veel mannen...

Today we escape, we escape.......
pi_13574326
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:31 schreef Ev3rQueST het volgende:
hey, zijn er ook mensen die vriendin hebben die BI is ?

hoe ga je daar mee om dan ?
laat je haar gaan in wat ze wilt, geef je haar die vrijheid ?
of heb je zoiets van, het mag wel maar ik wil ook een graantje mee pikken

ik heb dus een vriendin die bi is en dat graag eens gaat proberen (gaat lastig is ze achter gekomen met al die fakers haha) en ik geef haar wel gewoon die vrijheid daarin (met mate natuurlijk) alleen denk ik toch wel dat ik gek ga worden als mijn vriendin met een andere dame in mijn bed licht in de kamer naast mij en ik me hormonen dan maar in moet houden.

andere die hier ervaring in hebben ?

is dat een probleem dan dat was me ex ook
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_13578547
grrrr.... wat een denk/leesvermogen hier zeg.

ik heb geen 1 x gezegd dat het een probleem was, ik heb het geen 1 x gehad over vreemdgaan, sterker nog... 80% van de reacties hebben helemaal niets te maken met wat ik zeg of vraag.

vrraag... nee ik vroeg naar ervaringen van stelletjes waarvan 1 bi was.. wat je ervan vond en alles en hoe het ging. niet over vreemdgaan, niet dat ze moet oprotten, niet dat het geil is dat er nog een wijf bij komt.

woensdag 1 oktober 2003 @ 21:39:27 #22
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_13582293
quote:
Jij bent geen echte man
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_13599948
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik val net zo lief op mannen als op vrouwen; het vrijen met een andere vrouw is net zo goed vreemdgaan als het vrijen met een andere man.

Als ze zegt dat het totaal anders is en niet te vergelijken....alle mannen waarmee ik het bed heb gedeeld waren niet met elkaar te vergelijken.

Precies! Ben het helemaal met je eens,

Grtx Ferret

donderdag 2 oktober 2003 @ 18:06:52 #24
34400 PietF
Captain Obvious
pi_13602987
simpel:
Of ze nou een man of vrouw neukt, vreemdgaan is vreemdgaan. Tenzij je er vanaf weet, natuurlijk. In mijn geval is het voor beiden: NEE.

Als ze over wil naar een vrouw, is goed, maar niet tijdens een relatie met mij. Van 2 walletjes eten, OK, maar ik heb d'r ook geen ander bij, als het allemaal goed zit heb ik aan 1 genoeg, en zo zou het voor haar ook moeten gelden, lijkt me.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  donderdag 2 oktober 2003 @ 18:07:57 #25
34400 PietF
Captain Obvious
pi_13603013
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 21:39 schreef Domai het volgende:

[..]

Jij bent geen echte man

dat ze met een andere vrouw ligt te rollebollen betekent NIET dat jij dan ook meedoet.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')