[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 28-09-2003 16:24]
quote:ok.
Op zondag 28 september 2003 16:14 schreef uberlamer het volgende:
Nou dat wilde ik even kwijt...
De MB C280 sport AMG van mn broertje is een stuk sneller als de mijne, maar daabij heb ik ook niet echt het idee "tering, wat gaat dat hard"
quote:Zal misschien ook aan het soort auto liggen denk ik. Als je een skelter hebt die in 5 seconden naar de honderd gaat, dan is het wel een andere gewaarwording denk ik.
Op zondag 28 september 2003 16:15 schreef vosss het volgende:
mijnes doet het op papier rond de 8, maar een VR6 houdt ik goed bij en die doet het op papier in 7,5 geloof ik.De MB C280 sport AMG van mn broertje is een stuk sneller als de mijne, maar daabij heb ik ook niet echt het idee "tering, wat gaat dat hard"
quote:VR6 op papier 7,5?
Op zondag 28 september 2003 16:15 schreef vosss het volgende:
mijnes doet het op papier rond de 8, maar een VR6 houdt ik goed bij en die doet het op papier in 7,5 geloof ik.De MB C280 sport AMG van mn broertje is een stuk sneller als de mijne, maar daabij heb ik ook niet echt het idee "tering, wat gaat dat hard"
quote:idd, maar ik heb het nog nooit gehad dat ik echt dacht van kut, dit is echt rap (zoals bv in superman the ride van 0-90 in 3,5 seconden ofzo)
Op zondag 28 september 2003 16:17 schreef uberlamer het volgende:[..]
Zal misschien ook aan het soort auto liggen denk ik. Als je een skelter hebt die in 5 seconden naar de honderd gaat, dan is het wel een andere gewaarwording denk ik.
in een auto dan
quote:Ach ja, u en uw gemotoriseerde fiets zullen vast wel snel naar de honderd komen.
Op zondag 28 september 2003 16:19 schreef BertV het volgende:
amateurs!
quote:jaja 2wielers zijn rapper... maar dit gaat over 4wielers!!!!
Op zondag 28 september 2003 16:19 schreef BertV het volgende:
amateurs!
quote:Kijk dat willen we horen.
Op zondag 28 september 2003 16:22 schreef Kaj_A het volgende:
Ik reed gisteren nog mee in een subaru impreza wrx (nieuw model)
en die acceleratie vond ik echt wel snel!
Vooral dat stukje in de eerste versnelling, doortrekken tot 8000+ rpm
quote:Vosss, rijdt een Mazda met een 2.5 V6
Op zondag 28 september 2003 16:18 schreef Youp het volgende:[..]
VR6 op papier 7,5?
de golf MK2 1800 16v GTI deed het op papier toch al in 7,5.......... een VR6 is echtwel sneller hoor
btw onze BMW 320Ci exacutive (1999) doet het op papier in 8 sec. en een MK2 1800 16v GTI houdt ie niet bij
maar binnekort krijgen we een nieuwe... snellere
en hij vergelijkt deze met een VR6
Ik hou ze volgende week allebei niet bij, de C 250 Turbo Diesel welke ik volgende week krijg doet er 10,3 seconden over, met maar 150pk en een 5 traps automaat. Maar wel lekker luxe en ruim (is belangrijk als je veel grote dingen mee hebt)
quote:Forced Induction powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op zondag 28 september 2003 16:22 schreef Kaj_A het volgende:
Ik reed gisteren nog mee in een subaru impreza wrx (nieuw model)
en die acceleratie vond ik echt wel snel!
Vooral dat stukje in de eerste versnelling, doortrekken tot 8000+ rpm
had ik in een porsche 911 carrera 4S, hoe het kwam. ik heb geen idee, ik had er denk ik gewoon meer van werwacht.
had ik in een Rover 220 Turbo allemachtig het geluid van de wastegate de sensatie en de turbo die je in de stoel drukte, het maakte me he-le-maal gek. maar toch is de porsche sneller.
had ik in een Mercedes S klasse. via school een keer in gereden, en dacht dat ik in een 320 zat ofzo, ik wist gewoon niet welke.
vloerde op het gegeven moment het gaspedaal, de bak schakelde terug, en ik werd gelanceerd in dat ding niet normaal meer. later even gestopt en gekeken wat er in lag. V12 6.0 Bi turbo dat verklaarde een hoop. 80-100 in 2.8 seconden geloof ik..
quote:t gaat me niet om welke auto vosss rijdt... t gaat me ff om de cijfers...
Op zondag 28 september 2003 16:24 schreef PeuRac het volgende:[..]
Vosss, rijdt een Mazda met een 2.5 V6
en hij vergelijkt deze met een VR6
Ik hou ze volgende week allebei niet bij, de C 250 Turbo Diesel welke ik volgende week krijg doet er 10,3 seconden over, met maar 150pk en een 5 traps automaat. Maar wel lekker luxe en ruim (is belangrijk als je veel grote dingen mee hebt)
quote:Zijn zo duur
Op zondag 28 september 2003 16:25 schreef Virus.NL het volgende:
Hier een overzichtje van snelle auto'shttp://www.supercars.net/index-sixty.html
quote:Je vergeet dat een Golf 2 gti 16v het uiterste uit het blok haalt en licht is, een Golf 3 VR6 is zwaar een 2.7 en heeft weining vermogen per liter die waarden komen mij dus niet onwaarschijnlijk voor. kijk anders eens op de Autoweek site.
Op zondag 28 september 2003 16:26 schreef Youp het volgende:[..]
t gaat me niet om welke auto vosss rijdt... t gaat me ff om de cijfers...
quote:dat is natuurlijk wel waar alhoewel de golf 2 haalt niet het max uit de motor... 130-140pk... er valt nog veel meer uit te halen maar goed van de VR6 weet ik niet zo ontzettend veel alleen dat ze wel erg snel te maken zijn
Op zondag 28 september 2003 16:29 schreef PeuRac het volgende:[..]
Je vergeet dat een Golf 2 gti 16v het uiterste uit het blok haalt en licht is, een Golf 3 VR6 is zwaar een 2.7 en heeft weining vermogen per liter die waarden komen mij dus niet onwaarschijnlijk voor. kijk anders eens op de Autoweek site.
WAT EEN WAGEN
komt denk ik ook door die turbo, en doordat ie in 4,7 sec. op de honderd zit
quote:Woei
Op zondag 28 september 2003 16:26 schreef Ultimora het volgende:
het is een beetje gek, maar ik heb soms in rete snelle auto's zo iets vanen in andere minder snelle weer
![]()
had ik in een porsche 911 carrera 4S, hoe het kwam. ik heb geen idee, ik had er denk ik gewoon meer van werwacht.
had ik in een Rover 220 Turbo allemachtig het geluid van de wastegate de sensatie en de turbo die je in de stoel drukte, het maakte me he-le-maal gek. maar toch is de porsche sneller.
had ik in een Mercedes S klasse. via school een keer in gereden, en dacht dat ik in een 320 zat ofzo, ik wist gewoon niet welke.
vloerde op het gegeven moment het gaspedaal, de bak schakelde terug, en ik werd gelanceerd in dat ding niet normaal meer. later even gestopt en gekeken wat er in lag. V12 6.0 Bi turbodat verklaarde een hoop. 80-100 in 2.8 seconden geloof ik..
quote:Als ik op tijd mn rijbewijs had gehad, dan had ik ook in zo'n S ( of CL, SL, ML E) kunnen rijden
Op zondag 28 september 2003 16:36 schreef uberlamer het volgende:[..]
Woei
jij rijdt wel in leuke wagens zeg
Verder heeft Ulti een geweldig stage bedrijf (t mijne is ook niet verkeerd, maar zou zo willen ruilen).
quote:prima
Op zondag 28 september 2003 16:26 schreef Youp het volgende:[..]
t gaat me niet om welke auto vosss rijdt... t gaat me ff om de cijfers...
quote:
golf 2 16v:
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1781 cm3
boring x slag 81,0 x 86,4 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 95 kW (129 pk)
5800tpm
max. koppel 168 Nm
4250tpm
topsnelheid 200 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,0 sVR6:
cilinderinhoud 2792 cm3
boring x slag 81,0 x 90,3 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 128 kW (174 pk)
5800tpm
max. koppel 235 Nm
4200tpm
topsnelheid 224 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
626 Xerxes:
ilinderinhoud 2497 cm3
boring x slag 84,5 x 74,2 mm
compressieverh. 9,2:1
max. vermogen 123 kW (167 pk)
5600tpm
max. koppel 221 Nm
4800tpm
topsnelheid 220 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,5 sbron: www.autoweek.nl
quote:Dat zal je in een auto nooit meemaken, die superman wordt gelanceerd en heeft een gemiddelde van 1,5 G maar in het begin is dit veel hoger. Een auto doet het andersom die geeft een constante versnelling en resulteert dus in een veel minder spectaculair gevoel terwijl die toch misschien ook in 3,5 sec van 0-90 gaat
Op zondag 28 september 2003 16:18 schreef vosss het volgende:[..]
idd, maar ik heb het nog nooit gehad dat ik echt dacht van kut, dit is echt rap (zoals bv in superman the ride van 0-90 in 3,5 seconden ofzo)
in een auto dan
maar goed, ik denk dat je bijv, in de koenigsegg CC wel het idee hebt dat je even niet weet wat je overkomt
quote:haha ok ik zat er dus naast... dan was de 1800 16v van mn neef wel erg getuned
Op zondag 28 september 2003 16:40 schreef vosss het volgende:[..]
prima
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Youp op 28-09-2003 16:45]
De Dodge Hennessy Viper Venom 800TT
8.0 liter V12 V10 BiTurbo
800 pk - 1152 nm
0 - 100 2.7 seconden
topsnelheid 378,2 km/h
Dat is wel zweten denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 28-09-2003 16:51]
quote:het is een V10 btw...
Op zondag 28 september 2003 16:45 schreef uberlamer het volgende:
[afbeelding]De Dodge Hennessy Viper Venom 800TT
8.0 liter V12 BiTurbo
800 pk - 1152 nm
0 - 100 2.7 seconden
topsnelheid 378,2 km/hDat is wel zweten denk ik.
als je een snelle viper wilt zien... ga dan maar eens googlen op de Stryker Viper er zijn er 2 als het goed is... een met 1100pk en een met meer dan 1200pk (konden ze niet meer meten) en ze schatte hem op 1400pk.... ook V10 Biturbo
0-100 ???
verbruik 1:SLURP
topsnelheid ???
Voorheen gereden:
Renault Laguna I 1.8i 0 tot 100 = 12,9 (was een station overigens)
Renault Laguna II 1.8 16v o tot 100 = 10,8 (idem als hierboven)
En dan nu een Opel Astra Sport 1.8 16v en die is aanzienlijk rapper. Dankzij zijn gunstige gewicht van 1000kg en dan 130pk (nu door aanpassingen aan uitlaat etc.) is het wel een lekker bakje, wat netjes van zijn plaats wil. En zo snel hoeft het voor mij toch allemaal niet. Als het me maar van A naar B brengt.
quote:Eerder 7 vriend ... of weegt je fiets minder dan 150kg? Of jij 30?
Op zondag 28 september 2003 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik doe het in zo'n 5,5 seconden gok ik. En dat met 25kw.. als de begrenzers eruit zijn gok ik rond de 4 seconden.
En daarbij had ik bestwel iets van "tering wat gaat dit hard"
quote:Ligt eraan of de MK2 1800 16v GTI motorcode PL heeft of KR, een KR is veeel sneller dan een PL
Op zondag 28 september 2003 16:18 schreef Youp het volgende:[..]
VR6 op papier 7,5?
de golf MK2 1800 16v GTI deed het op papier toch al in 7,5.......... een VR6 is echtwel sneller hoor
btw onze BMW 320Ci exacutive (1999) doet het op papier in 8 sec. en een MK2 1800 16v GTI houdt ie niet bij
maar binnekort krijgen we een nieuwe... snellere
quote:7, right
Op zondag 28 september 2003 18:11 schreef Wimo het volgende:[..]
Eerder 7 vriend ... of weegt je fiets minder dan 150kg? Of jij 30?
quote:zal dan wel KR geweest zijn...
Op zondag 28 september 2003 18:15 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Ligt eraan of de MK2 1800 16v GTI motorcode PL heeft of KR, een KR is veeel sneller dan een PL
Binnenkort komt mijn nieuwe auto binnen uit Canada. Dit is een nieuwe Dodge Ram Pickup, waar ook een V8 in ligt maar dan een 5.7l HEMI met 345 pk en een koppel van 550NM@4200 deze gaat van 0-100km in 6,8 sec.
Houdt er wel rekening mee dat deze Dodge 2600kg weegt.
quote:ik weet niet wat jij snel vind, maar een Grand Cherokee 4.7 vind ik dus nie echt snel helemaal niet boven de 80
Op zondag 28 september 2003 19:41 schreef 001 het volgende:
Mijn huidige auto een Jeep Grand Cherokee gaat van 0-100km in 8 seconde. Er ligt een V8 4.7l in. Deze auto weegt natuurlijk nogal zwaar. Het voordeel van een V8 is dat vooral de tussen-acceleratie veel sneller gaat.
Als je bij 80 km/h het gas vol intrapt dan spuit die vooruit.Binnenkort komt mijn nieuwe auto binnen uit Canada. Dit is een nieuwe Dodge Ram Pickup, waar ook een V8 in ligt maar dan een 5.7l HEMI
met 345 pk en een koppel van 550NM@4200 deze gaat van 0-100km in 6,8 sec.
Houdt er wel rekening mee dat deze Dodge 2600kg weegt.
quote:Voor zo'n zware auto is hij best wel snel, ik vind dat hij bij 80km/h snel doortrekt. kijk het is geen raceauto, daar heb je gelijk in.
Op zondag 28 september 2003 19:47 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik weet niet wat jij snel vind, maar een Grand Cherokee 4.7 vind ik dus nie echt snel helemaal niet boven de 80
Daarom heb ik ook een Dodge Ram Pickup met HEMI-blok gekocht!
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:22 schreef uberlamer het volgende:[..]
Ach ja, u en uw gemotoriseerde fiets zullen vast wel snel naar de honderd komen.
Ennu snel naar de honderd ? .. ook nog ruim over de 200 = dezelfde tijd als een snelle auto naar 100 ..
quote:Merk je niet zo erg onder de 100km/u ?! Ben je getikt ofzo
Op zondag 28 september 2003 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
7, right
Standaard doet ie er 4 seconden over, en 25kw merk je niet zo erg onder de 100km/h. Dus ik zou zeggen zo'n 5,5 seconden
quote:psst ..vraag ff naar zijn rijbewijs..
Op zondag 28 september 2003 19:57 schreef Wimo het volgende:[..]
Merk je niet zo erg onder de 100km/u ?! Ben je getikt ofzo
Ik zou zeggen.. koop een kookwerkkertje en schrik van de tijd dat ie erover doet om van 0-100 te komen
Je praat net als een gti mannetje wat binnen 5 sec naar 100 gaat....
quote:Ik ken het verhaal.. hij heeft ook op mf gezeten...
Op zondag 28 september 2003 20:01 schreef Patrick281 het volgende:[..]
psst ..vraag ff naar zijn rijbewijs..
Specs van je bandiet ..
Maximum vermogen
57,0 kW (78 pk)/10.500 t.p.m.
Maximum koppel
54,1 Nm/9.500 t.p.m.
Ok... je hebt momenteel met pijn en moeite 30 pk .. met een gewicht van 200+ kilo EXCL jouzelve En jij wilt binnen 5sec naar de 100?
op een motor die in 5 sec op de 100 zit breekt het zweet je toch wel uit
quote:Minder dan 5 .. en je hebt geen tijd tot nadenken ..
Op zondag 28 september 2003 20:17 schreef Metro2005 het volgende:op een motor die in 5 sec op de 100 zit breekt het zweet je toch wel uit
Snelste waarin ik zelf reed was een licht getunede VR6, ging wel aardig vooruit maar ik vond het niet echt rillingen-over-rug verwekend.
Opel Kadett 1.2 S LS
acceleratie 0-100 km/h 17,0 s
max. vermogen 40 kW (54 pk)
5600tpm
max. koppel 84 Nm
3600tpm
En dat vond ik dus best wel snel
jullie patsers met die opgeklote karretjes, wat heeft t voor nut?
quote:Weer zo'n moraalridder.
Op zondag 28 september 2003 23:24 schreef Killer_Mom het volgende:
als ik mijn auto uit de garage rijd, gaat t bord : "u rijd te snel " al aan op de dorpstraat!
weten hun hoe snel ik ergens moet zijn?jullie patsers met die opgeklote karretjes, wat heeft t voor nut?
Nee, wat nou snel is ligt aan je zelf.
Toen ik voor het eerst mee reed in de Corrado van mijn broer had ik zoiets van: "Wow, dit gaat hard."
Maar nu vind ik het niet zo speciaal meer. Het is gewoon wat je gewend bent. Iemand die nooit in snelle auto's rijd zal bijv. een VR6 snel vinden, maar een Ferrari rijder zal hem weer langzaam vinden.
quote:dude ikke moraal ridder?
Op zondag 28 september 2003 23:27 schreef jeucken het volgende:[..]
Weer zo'n moraalridder.
Nee, wat nou snel is ligt aan je zelf.
Toen ik voor het eerst mee reed in de Corrado van mijn broer had ik zoiets van: "Wow, dit gaat hard."
Maar nu vind ik het niet zo speciaal meer. Het is gewoon wat je gewend bent. Iemand die nooit in snelle auto's rijd zal bijv. een VR6 snel vinden, maar een Ferrari rijder zal hem weer langzaam vinden.
quote:Het ging hier toch om hoe snel het kan....
Op zondag 28 september 2003 23:24 schreef Killer_Mom het volgende:
als ik mijn auto uit de garage rijd, gaat t bord : "u rijd te snel " al aan op de dorpstraat!
weten hun hoe snel ik ergens moet zijn?jullie patsers met die opgeklote karretjes, wat heeft t voor nut?
Niet dat we er een goede gewoonte van maken?
PRESTATIES
topsnelheid 280 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,1 s
verbruik binnen b.k. 24,6 l/100km
verbruik buiten b.k. 11,3 l/100km
verbruik gecombineerd 16,2 l/100km
Niet supersnel, maar is goed meekomen in het dagelijks verkeer....
N.
quote:
Op zondag 28 september 2003 23:42 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Visie op 28-09-2003 23:55]
Wat een snelheid, ik word echt in mijn stoel gedrukt
quote:ok daar tegenop is wel moeilijk (iig in het aantal pk's dan)
Op zondag 28 september 2003 23:53 schreef Visie het volgende:[..]
quote:Nog netjes voor een 1.2 tje
Op zondag 28 september 2003 23:12 schreef SvenThaMan het volgende:
Uit autoweek carbase:Opel Kadett 1.2 S LS
acceleratie 0-100 km/h 17,0 s
max. vermogen 40 kW (54 pk)
5600tpm
max. koppel 84 Nm
3600tpm
![]()
btw ik denk dat het pas snel begint te voelen in een auto als je rond de 6 seconde zit, en een turbo helpt bij dit gevoel omdat je zo'n lekkere kick in je rug krijgt.
quote:Vooral vervelend als die stoplichten vervolgens weer 'ns op rood gaan
Op zondag 28 september 2003 23:24 schreef Killer_Mom het volgende:
als ik mijn auto uit de garage rijd, gaat t bord : "u rijd te snel " al aan op de dorpstraat!
weten hun hoe snel ik ergens moet zijn?
quote:Word toch aan gewerkt
Op zondag 28 september 2003 20:01 schreef Patrick281 het volgende:[..]
psst ..vraag ff naar zijn rijbewijs..
quote:Jammer dat jij alleen daarin niet vliegt en ik wel in die andere
Op maandag 29 september 2003 16:17 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
quote:De vriend van me zus wilt straaljagerpiloot worden, en dan mag ik vast wel een keertje mee
Op maandag 29 september 2003 16:20 schreef Visie het volgende:[..]
Jammer dat jij alleen daarin niet vliegt en ik wel in die andere
quote:Nope mag niet!
Op maandag 29 september 2003 16:23 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
De vriend van me zus wilt straaljagerpiloot worden, en dan mag ik vast wel een keertje mee
![]()
quote:
Op maandag 29 september 2003 16:44 schreef 001 het volgende:
van 0 naar 100km/h is een hele "afstand". In een goeie auto met goed onderstel, goed afgestelde motor en versnellingsbak, en natuurlijk goede geluidsisolatie, zal de beleving niet zo snel zijn.
quote:nissan 200sx heb ik nog nooit in gereden de S3 wel.. leuke auto, meestal supervol met luxe (leer, etc..) rijdt lekker... maar ik vond hem toen niet opkunnen tegen de auto die ik nu heb... vond ik lekkerder onderin en mooiere auto om te zien..! en vooral het onderstel van bmw vond ik beter maar s3 =
Op maandag 29 september 2003 16:48 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn nissan 200sx doet er 7,5 seconden over, m'n volgende auto; audi s3 gaat er 6,8 seconden over doen.
quote:Nee achterwielaandrijving en niet zo snel als S3 van 0-100 in tussen acceleratie is ie meen ik wel weer sneller door aantal NM`s!
Op maandag 29 september 2003 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
330 is idd zeer geil, alleen die heeft volgens mij geen 4 wiel aandrijving en is qua acceleratie niet zo snel...toch? Prijskaartje is trouwens veeeel te hoog voor mij.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 29-09-2003 16:56]
quote:
Op maandag 29 september 2003 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
Nissan heeft ook achterwielaandrijvingheerlijk...totdat het glad wordt
quote:Deze kan er ook wat van trouwens:
Op maandag 29 september 2003 16:56 schreef Visie het volgende:[..]
driften...
Porsche Carrera GT
nieuwprijs ¤ 646.485
afleveringskosten ¤ 1.021
wegenbelasting 3mnd ¤ 121 - ¤ 146
carrosserie 2-deurs, cabriolet
transmissie 6 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 10 jaar
introductie maart 2003
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 10, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 5733 cm3
boring x slag 98,0 x 76,0 mm
compressieverh. 12,0:1
max. vermogen 450 kW (612 pk)
8000tpm
max. koppel 590 Nm
5750tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
topsnelheid 330 km/h
acceleratie 0-100 km/h 3,9 s
quote:Kan ik helaas niet betalen
Op maandag 29 september 2003 16:59 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Deze kan er ook wat van trouwens:
Porsche Carrera GT
nieuwprijs ¤ 646.485
afleveringskosten ¤ 1.021
wegenbelasting 3mnd ¤ 121 - ¤ 146
carrosserie 2-deurs, cabriolet
transmissie 6 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 10 jaar
introductie maart 2003
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 10, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 5733 cm3
boring x slag 98,0 x 76,0 mm
compressieverh. 12,0:1
max. vermogen 450 kW (612 pk)
8000tpm
max. koppel 590 Nm
5750tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeldtopsnelheid 330 km/h
acceleratie 0-100 km/h 3,9 s
quote:We staan achter je ..
Op maandag 29 september 2003 08:12 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Word toch aan gewerkt
Komt goed..
ontopic : ZX-9R 0-200 in 8/9 seconden ..
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 29-09-2003 21:44]
quote:Als jij een PORSCHE GT voor ¤ 620.000 heb gekocht dan haal jij dat wel ja ...
Op maandag 29 september 2003 22:13 schreef generalist het volgende:
Denk dat ik de 200 ook wel binnen de 10 sec haal ... de kick is enorm, maar uiteindelijk gaat het om de kunde om het voertuig te blijven besturen op die snelheden
quote:hij kan ook een motorfiets hebben, die trekken wel binnen 10sec naar de 200 (een r1 zou het kunnen denk ik)
Op maandag 29 september 2003 23:30 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Als jij een PORSCHE GT voor ¤ 620.000 heb gekocht dan haal jij dat wel ja ...
quote:wat is dat voor auto?
Op maandag 29 september 2003 21:36 schreef Patrick281 het volgende:[..]
ontopic : ZX-9R
0-200 in 8/9 seconden ..
ow heb je openingspost niet goed gelezen?
ontopic
mijn stationwagon doet het in 9 sec...
en de audi van mijn baas in 5.4 sec (fabrieksopgave ,alleen hij is al weer getuned......
standaard 360 pk nu boven de 400,kijk dat is nu een auto..en daar rijd ik liever 270 in dan op jouw motortje)
quote:Kijkt naar eigen avatar ... tjah .... zal maar niets zeggen hè
Op maandag 29 september 2003 23:30 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Als jij een PORSCHE GT voor ¤ 620.000 heb gekocht dan haal jij dat wel ja ...
Het ging mij om het voorbeeld dat je wel snelheid kan behalen ... maar het moet bestuurbaar blijven en dat je zo hard moet rijden als je ervaring aankan
Tis dus maar net hoe een auto reageert op het moment dat je het gaspedaal intrapt.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:44 schreef jogie het volgende:
Weet je wat het grootste probleem is...de manier waarop je naar de 100 gaat. In een Bentley gaat het ook echt ontaard hard, maar je hoort niets, je ziet niets (behalve een naald die als een achterlijke naar de 100 gaat) en je voelt alleen dat je rug in de lederen zetels gedrukt wordt! neej dan een Ferrari 360 Modena, het geluid, het gevoel, dan merk je pas hoe hard het gaat.Tis dus maar net hoe een auto reageert op het moment dat je het gaspedaal intrapt.
Mijn auto 7 jaar geleden = 1996.
Automaat 5.7 liter V8 .. gas intrappen en brrr trekt op naar de honderd op zijn gemak.
Kijk je in je spiegel ben je helemaal alleen .. overige verkeer is een stipje geworden..
quote:
Op maandag 29 september 2003 23:38 schreef WittE_ReuS het volgende:[..]
wat is dat voor auto?
ow heb je openingspost niet goed gelezen?
![]()
ontopic
quote:`
Op dinsdag 30 september 2003 20:09 schreef Patrick281 het volgende:[..]
en jij de overige reactie's niet ..
Wilde iedereen eens van de acceleratie van een motorfiets laten genieten.
Maar ja de automob's zijn over het algemeen weer eens jaloers ipv relaxed.
maak dan topic aan over motoracceleratie ?????????
niets jaloers heb ook motor ,maar daar gaat topic NIET over........
quote:Same Here
Op dinsdag 30 september 2003 19:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
ahem.. van 0 naar 100 km/u in 10 seconden.. met een 16 jaar oude BX
(toeval? )
quote:Ga wachten tot je je rijbewijs mag halen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:03 schreef seweso het volgende:
Ga dragracen!
Filmpje: ZX 9 R van 0 - 300 km/h Pas op! 2,4 MB!
quote:Mijn Yamaha R1 maakt gehakt van je
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:12 schreef ZX9R het volgende:
Dit doe ik in een paar seconden!Filmpje: ZX 9 R van 0 - 300 km/h Pas op! 2,4 MB!
quote:Geef ik lekker niets om. Dat mag gerust.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:17 schreef Viper_74 het volgende:
Mijn Yamaha R1 maakt gehakt van je
Een R1 is voor mij veel te nerveus rijden.
Een ZX9R kan ook heel relaxed rijden. Als je maar onder de 4000 toeren blijft.
quote:Zeur dan niet over dat je harder trekt dan andere mensen, geven wij ook niks om.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:22 schreef ZX9R het volgende:[..]
Geef ik lekker niets om. Dat mag gerust.
Mag je jezelf ook doodrijden daarmee.Liever niet natuurlijk!
Een R1 is voor mij veel te nerveus rijden.
Een ZX9R kan ook heel relaxed rijden. Als je maar onder de 4000 toeren blijft.
R1 rijdt niet nerveus, hij rijdt lekker, als je er aan wendt.
Geen idee, nog nooit gereden.
quote:Nee serieus, ga dragracen als je het gevoel wil krijgen dat je écht accelereert. Dát gaat écht hard. Én het is legaal. Én als er iets fout gaat is er binnen seconden hulp aanwezig, wat jullie waarschijnlijk niet kunnen zeggen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:10 schreef _oxje_ het volgende:[..]
Ga wachten tot je je rijbewijs mag halen...
Verder weet ik wel waar ik over praat, een goede vriend van mij dacht ook dat hij 150 kon rijden waar je 80 moest....opeens uitwijken en hij lag op zijn bek. Motor schept een fietser. Verder doet bouwt de vriend van mijn zus aan een drag-race-motor (in zijn eentje btw) erg cool om die dingen te zien rijden (doet ook pijn aan je oren).
Dus dragracen is een erg goed en welbedoeld advies!
* kleur van seweso is FFFFFF303030000000
quote:* heel, heel erg jaloers is...
Op dinsdag 30 september 2003 12:45 schreef Predemius het volgende:
Toen ik in een 320 PK Evo meereed, van rond de 4,5... dat ging echt snel...
De halve snelweg schrikt zich altijd te pletter als ik in kom voegen
quote:Lijkt me sterk....bron?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:13 schreef griffx het volgende:
Mijn Nissan Sunny GTI 2.0 16V Doet er 6.8 Seconden over.
Maar niet echt het idee dat het hard gaat.
Lijkt me sterk....bron?
Standaard rijd die auto in 8 seconden naar de honderd, Aangezien deze auto niet meer standaard is.
RVS uitlaatsysteem, nieuw Spruitstuk, Geen kat meer, Rally Nokkenassen, Powerfilter, Chiptuning. moet ik nog doorgaan.
heb de auto zo gekocht trouwens
See it for your self, We hebben via een geeikte stopwatch getest, bij een oprit. daar meete hij 6.0, maar dat geloof ik zelf niet dus om en nabij 7 seconden.
Niet dat je het ooit gebruikt maar dat terzijde.
Bron??
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1998 cm3
boring x slag 86,0 x 86,0 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 165PK
6400tpm
max. koppel 189 Nm
4800tpm
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7.9 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 8,6 l/100km
genoeg zo??
quote:ja.
[b]Op vrijdag 3 oktober 2003 17:29 schreef griffx het volgendegenoeg zo??
...alleen ik schakel sneller, yeah!
quote:0wnag3
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:59 schreef sop het volgende:
Ik vind mijn Ford Fiesta 1.3 altijd een hele belevenis als ik hem strak in de 6500 toeren jaag en dan vol tandjes poetsend doorschakel.De halve snelweg schrikt zich altijd te pletter als ik in kom voegen
Dat is vet, dan moet je mensen zien kijken als je door de stad rijdt... GRRRRRR. Dat lukt je nog niet eens met een dikke ferrari. Natuurlijk hebben ze dan zoiets van, jesus gare auto maarja boeiend.
quote:Respect!
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:12 schreef ZX9R het volgende:
Dit doe ik in een paar seconden!Filmpje: ZX 9 R van 0 - 300 km/h Pas op! 2,4 MB!
quote:Woww, heel strak, wat is het? Camaro van begin/halverwege jaren 80? Heb je wat meer specs, info of plaatjes?
Op dinsdag 30 september 2003 20:08 schreef Patrick281 het volgende:[..]
![]()
Mijn auto 7 jaar geleden = 1996.
Automaat 5.7 liter V8 .. gas intrappen en brrr trekt op naar de honderd op zijn gemak.
Kijk je in je spiegel ben je helemaal alleen .. overige verkeer is een stipje geworden..
quote:Tja meer info dan wat er staat heb ik niet.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:13 schreef $tranger het volgende:
[..]
Woww, heel strak, wat is het? Camaro van begin/halverwege jaren 80? Heb je wat meer specs, info of plaatjes?
quote:En ook niet onder de 7.000
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:12 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Tja meer info dan wat er staat heb ik niet.
Ik denk ook niet dat het de allersnelste wagen is (250 Pk) , maar je merkt door de V8 5.7 liter motor (veel koppel ..maar hoeveel) gewoon niet dat je lekker optrekt.. en zeker niet expres hard ofzo
Toen kostte die bak mij maar Hfl 10.900, en nu kan ik geen mooie van hetzelfde jaar (arghh het is 7 jaar later) in die uitvoering onder de ¤ 5.000 vinden..
quote:Ja en is het een beetje kicken? Zal wel als je hoog in de toeren zit
Op zondag 12 oktober 2003 20:25 schreef Corona1972 het volgende:
Mijn mx3-v6 moet volgens het boekje in 8.5 sec op de 100 zitten(haal ik net in 2e versnelling,dan wil ie wel janken hoor bij 7000 toeren met green open air filter).
voelt wel redelijk snel omdat je best laag zit...
En een Nissan Sunny GTI in 6.8 seconden naar de honderd? De 143pk sterke Sunny GTI doet het in 8.4 seconden, althans dat vind ik in de autoboeken, dus de 6.8 maar ook de 7.9 kan ik nergens terugvinden...of was dat een testwaarde gemeten door een autoprogramma of automagazine? Want dan zou 7.9 seconden in principe wel kunnen. Daarnaast zou 6.8 seconden wel kunnen als het een Sunny GTI-R betreft, maar deze jongens zijn zeldzaam...dat is 4WD en een 2.0 turboblok van 220pk en even over de 300nm dacht ik....zeg maar de voorloper van Escort Cosworth en even na de grondlegger Lancia Delta Integrale (rulezz big time!)....
N.
quote:Gare auto? Hij is 2 jaar oud. Valt wel mee hoor.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:42 schreef Viper_74 het volgende:[..]
0wnag3
Dat is vet, dan moet je mensen zien kijken als je door de stad rijdt... GRRRRRR. Dat lukt je nog niet eens met een dikke ferrari. Natuurlijk hebben ze dan zoiets van, jesus gare auto
maarja boeiend.
quote:En maar 1.700 toeren bij 120 kilomter per uur
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:37 schreef Novitec het volgende:
Camaro V8 5.7...is dat niet circa 200pk en een hele boel koppel (> 350nm)? Ik meen dat het 210km/h rijdt en dat het in circa 7 blank naar de honderd gaat? Niet verkeerd en altijd een onverwachte actie, want wie gelooft nou dat zo'n grote, zware Amerikaanse coupe nog zo snel uit de startblokken komt?
quote:0-200 8,5 sec maar dan op 2 wielen
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:37 schreef GiSH het volgende:
wat een verhalen allemaal.. over van 0-100...
maar hoelang doet je auto er over om op topsnelheid te komen,
als je de specs van een beetje sportauto leest staat er ook vaak bij
van 0-200 ... das pas leuk als je dat binnen 10 sec. afleg..
quote:Ik doe het grotendeels op 1 wiel
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:01 schreef yeftha het volgende:[..]
0-200 8,5 sec maar dan op 2 wielen
[Dit bericht is gewijzigd door Born2Speed op 15-10-2003 21:02]
quote:Tsja oud nieuws. Maar het blijft een snelle golf
Op woensdag 15 oktober 2003 20:53 schreef Born2Speed het volgende:
Er is ook een Golf MK IV van Dahlback Racing uit Zweden die 0-100 km/h in 2.9 seconde doet... heeft maar liefst 900 PK en 4WD
quote:allemaal leuk en aardig.. maar het blijft misbruik maken van de naam RSI
Op woensdag 15 oktober 2003 20:53 schreef Born2Speed het volgende:
Er is ook een Golf MK IV van Dahlback Racing uit Zweden die 0-100 km/h in 2.9 seconde doet... heeft maar liefst 900 PK at FULL BOOST en 4WD.
quote:Da's heel knap van jou Patrick281
Op woensdag 15 oktober 2003 18:34 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik doe het grotendeels op 1 wiel
mijn supersport is ook 40 kilo lichter en handelbaarder..
Op een of andere manier rijd ik liever in papa's auto
en dan bij records, er staat een mitsubishi skyline gtr HKS, die gaat van 0 tot 96 (60 miles) in 2.87
ziekelijk gewoon
quote:Zozo een mitsubishi skyline nog wel.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:06 schreef Jackal_Omega het volgende:
kijk maar eens op deze site: http://exvitermini.ipspace.com/en dan bij records, er staat een mitsubishi skyline gtr HKS, die gaat van 0 tot 96 (60 miles) in 2.87
ziekelijk gewoon
quote:Jij snapt er al helemaal nix van halve gek. VR6 onder de 7.5 sec .... laat je nakijken
Op zondag 28 september 2003 16:18 schreef Youp het volgende:[..]
VR6 op papier 7,5?
de golf MK2 1800 16v GTI deed het op papier toch al in 7,5.......... een VR6 is echtwel sneller hoor
btw onze BMW 320Ci exacutive (1999) doet het op papier in 8 sec. en een MK2 1800 16v GTI houdt ie niet bij
maar binnekort krijgen we een nieuwe... snellere
(Citroen BX 1.4 )
quote:Over die ervaring kan ik mee praten .... dat ding is echt verziekend rap. In een vloek en een zucht zit dat ding op de 200, ik neem 15sec
Op zondag 28 september 2003 16:26 schreef Ultimora het volgende:had ik in een Mercedes S klasse. via school een keer in gereden, en dacht dat ik in een 320 zat ofzo, ik wist gewoon niet welke.
vloerde op het gegeven moment het gaspedaal, de bak schakelde terug, en ik werd gelanceerd in dat ding niet normaal meer. later even gestopt en gekeken wat er in lag. V12 6.0 Bi turbodat verklaarde een hoop. 80-100 in 2.8 seconden geloof ik..
quote:Volgens mij ontging jou het cynische ondertoontje, maar je kan nu eenmaal niet alles aanvoelen hè
Op woensdag 15 oktober 2003 22:54 schreef Born2Speed het volgende:
quote:Ik wil niet de negatieve peer uithangen. Maar dit soort waardes kloppen gewoon voor geen meter... dat betekend dat hij net zo snel is als een audi S4 en een Mercedes C32 AMG. Jongetje ... het volvo blokje 2.4 wat mijn vader ook heeft en fantastisch rijdt in een S80 ... dus het loopt nog beter in een s60, dat blokje levert Max 200PK en dan heb je zelfs te turbo versie al. Dus ik denk niet dat je het helemaal begrijpt
Op woensdag 15 oktober 2003 23:04 schreef Qweraz het volgende:
zozo
Eigen Autootje: Nissen Micra 1.2: 12,nogwat seconden
Papa's auto: Volvo S60 2.4: 5.6 Sec.Op een of andere manier rijd ik liever in papa's auto
Tenzij je weet waar het over gaat
quote:Jongetje, waarom kan dat nou niet, ga het zelf proberen dan, trek hem in ze 1 door tot 7000 toeren, en in ze 2 tot de 100.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:24 schreef jackson het volgende:[..]
Ik wil niet de negatieve peer uithangen. Maar dit soort waardes kloppen gewoon voor geen meter... dat betekend dat hij net zo snel is als een audi S4 en een Mercedes C32 AMG. Jongetje ... het volvo blokje 2.4 wat mijn vader ook heeft en fantastisch rijdt in een S80 ... dus het loopt nog beter in een s60, dat blokje levert Max 200PK en dan heb je zelfs te turbo versie al. Dus ik denk niet dat je het helemaal begrijpt
. Kijk eens op autoweek voordat je wat uitkraamt ofzo ...mafketeltje!
Tenzij je weet waar het over gaat
Natuurlijk zijn de specs op papier anders, maar het lukt je makkelijk, en zeg nou niet dat het onmogelijk is, totdat je het zelf geprobeerd heb
Dat ding weegt bijna 1600 (!) kilo en de beste uitvoering heeft (maar) 210pk. Volgens autoweek doet ie het in 7,5 sec naar de 100, en alle andere versies met iets tussen 170-200pk zitten al ruim boven de 8 sec.
Enne je zegt dat je hem in z'n 1 doortrekt tot 7000 toeren? Ik neem aan dat jullie een van de snelste versies hebben, en die bereiken hun max koppel al bij 1800 rpm. Als je hem tot 7000 toeren doortrekt ipv te schakelen, dan haal je de fabrieksopgave van 7,3 sec waarschijnlijk al niet eens.
Ik vind het ook een hele mooie auto, maar het cijfer dat je noemde is gewoon onmogelijk
quote:In de praktijk is het zo dat de specs op papier nagenoeg nooit zelf te reproduceren zijn. Door mindere omstandigheden qua asfalt of weer, omdat je het materiaal niet wilt wasten, omdat je zelf niet zo'n koppelingskoning als de testrijder bent etc. Heb zelf ook tientallen keren sprintjes gedaan maar onder de fabriekstijd komen is geen sinecure.
Op donderdag 16 oktober 2003 09:12 schreef Qweraz het volgende:[..]
Natuurlijk zijn de specs op papier anders, maar het lukt je makkelijk, en zeg nou niet dat het onmogelijk is, totdat je het zelf geprobeerd heb
Dat je met een S60 2.4 onder de zes seconden op de 100 kilometer per uur zit is gewoon een onzin opmerking. Een S60R haalt dat heeeeeel misschien net aan, en zelfs dat is nog twijfelachtig. Zeker met een voorwielaangedreven auto is een perfecte sprint zeer lastig. Als je in de buurt woont wil ik met mijn 850 er wel eens naast komen staan. Ben wel benieuwd. Als jij dan binnen de zes seconden 100 rijdt mag je mijn auto hebben.
quote:Kerel ik heb zelf in een audi S4 gereden en in een C32 AMG. Die auto's redden het net binnen de 6sec naar de 100. Die audi was een handbak dus ik denk dat het me daar net niet lukte.. heb niet geclockt verder hoor. En mijn pa rijd een S80 2.4 20klepper... deze is trager dan die van jou pa dat weet ik. Maar binnen de 6sec slaat gewoon nergens op zoals andere met mij eens zijn. Die 170PK of 140PK want dat kan ook nog als je de 10klepper hebt is niet zo snel. Ik quote even de waarde die op autoweek staan voor je. En zelfs die waardes zijn moeilijk te halen aangezien jij geen coureur bent (is ook al eerder gezegt in dit topic).
Op donderdag 16 oktober 2003 09:12 schreef Qweraz het volgende:[..]
Jongetje, waarom kan dat nou niet, ga het zelf proberen dan, trek hem in ze 1 door tot 7000 toeren, en in ze 2 tot de 100.
Natuurlijk zijn de specs op papier anders, maar het lukt je makkelijk, en zeg nou niet dat het onmogelijk is, totdat je het zelf geprobeerd heb
S60 2.4 10 klepper
max. vermogen 103 kW (140 pk)
max. koppel 220 Nm
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,2 s
S60 2.4 20 klepper
max. vermogen 125 kW (170 pk)
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
max. koppel 230 Nm
(bron autoweek.nl)
Waarom ik al die moeite doe weet ik ook niet maargoed
quote:Waarom die moeite wet ik ook niet,maargoed.
Op donderdag 16 oktober 2003 11:40 schreef jackson het volgende:[..]
Kerel ik heb zelf in een audi S4 gereden en in een C32 AMG. Die auto's redden het net binnen de 6sec naar de 100. Die audi was een handbak dus ik denk dat het me daar net niet lukte.. heb niet geclockt verder hoor. En mijn pa rijd een S80 2.4 20klepper... deze is trager dan die van jou pa dat weet ik. Maar binnen de 6sec slaat gewoon nergens op zoals andere met mij eens zijn. Die 170PK of 140PK want dat kan ook nog als je de 10klepper hebt is niet zo snel. Ik quote even de waarde die op autoweek staan voor je. En zelfs die waardes zijn moeilijk te halen aangezien jij geen coureur bent (is ook al eerder gezegt in dit topic).
S60 2.4 10 klepper
max. vermogen 103 kW (140 pk)
max. koppel 220 Nm
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,2 sS60 2.4 20 klepper
max. vermogen 125 kW (170 pk)
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
max. koppel 230 Nm
(bron autoweek.nl)Waarom ik al die moeite doe weet ik ook niet maargoed
Ik heb verder de ballen verstand van het koppel, nm, toeren, vermogen, en de verhoudingen daartussen, dus ik kan mijn ervaringen met een S60 niet beargumenteren op basis daarvan, alleen maar op wat ik gemeten heb op een stopwatch.
quote:Wie zegt dat hij de 170 pk versie heeft, miss. is het wel de 140 zelfs.
Op donderdag 16 oktober 2003 00:57 schreef PEP het volgende:
Een S60 2.4 heeft 170pk. Netjes, als je dan in 5.6 seconden op de 100 zit. Hebben andere merken nog een hoop te leren.
quote:Die van me pa doet er 9.9 sec over meen ik ...
Op donderdag 16 oktober 2003 15:37 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Wie zegt dat hij de 170 pk versie heeft, miss. is het wel de 140 zelfs.
de 170 doet het trouwens in 8,7 (autoweek) maarja vind je het gek met 1451 kg man da's het M3 gewicht. Die trek ik er nog uit joh
De 140 doet het in maar liefst 10,2 s.
quote:Jij snapt gewoon nie veel van dit onderwerp en dat is niet erg. Maar praat dan ook niet mee. Teller afwijking en dergelijke zeggen je nix ??
Op donderdag 16 oktober 2003 15:17 schreef Qweraz het volgende:[..]
Waarom die moeite wet ik ook niet,maargoed.
Als jij zo gelooft in die autoweek specificaties, dan klopt de topsnelheid van 210 zeker ook?
Maargoed, je heb gelijk, ik heb inderdaad weinig verstand van specificaties van auto's, maar dat betekend niet dat ik een volvo niet in een kleine 6 sec naar de 100 kan trekken
quote:lukt em lekker toch niet
Op donderdag 16 oktober 2003 16:29 schreef Qweraz het volgende:
Nee nooit van gehoord, en je hoeft trouwens niet echt een coureur te zijn om een auto in ze 2e versnelling te zetten.Maargoed, je heb gelijk, ik heb inderdaad weinig verstand van specificaties van auto's, maar dat betekend niet dat ik een volvo niet in een kleine 6 sec naar de 100 kan trekken
quote:Dus als jullie allemaal een sprint naar de 100 trekken, klokken jullie pas af als de teller 110 aangeeft?...
Op donderdag 16 oktober 2003 16:32 schreef Ultimora het volgende:[..]
lukt em lekker toch niet
maar teller afwijking wil zeggen dat de teller meer aangeeft dan dat je rijdt ivm eventuele claims op autofabrikanten. als de teller 100 aangeeft rijd je waarschijnlijk 92 ofzo. en 110 op de teller is mischien 100, dus dan moet je vaak net ff doorschakelen naar zijn 3.
quote:VR6 onder de 7.5 seconden kan echt wel hoor. Die Corrado VR6 van mijn broer doet het namelijk in 7.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:11 schreef jackson het volgende:
Jij snapt er al helemaal nix van halve gek. VR6 onder de 7.5 sec .... laat je nakijken. Waar heb je dat vandaan eigenlijk ??
quote:TDI met rode DI?
Op donderdag 16 oktober 2003 16:48 schreef Arnold74 het volgende:
Ik heb een Golf 4 met 150 pk's, wel een diesel. Heb op vakantie tegen de 240 (!) gereden, net voordat de turbo stuk ging...
quote:Kom dan effe m'n autosleutels ophalen, hij is helemaal yours. Heb veel onzinverhalen gelezen op Fok maar dit is echt een van de meest brute ooit.
Op donderdag 16 oktober 2003 16:29 schreef Qweraz het volgende:
Maargoed, je heb gelijk, ik heb inderdaad weinig verstand van specificaties van auto's, maar dat betekend niet dat ik een volvo niet in een kleine 6 sec naar de 100 kan trekken
quote:Kom richting Maasdijk en ik zal het laten zien. Na al die commotie heb ik het net nog zelf geprobeerd, want ik ging nogal aan mezelf twijfelen, maar toch, het lukte binnen 6 seconde naar de 100, NIET naar de 110 want dat red 'ie idd niet
Op donderdag 16 oktober 2003 17:06 schreef PEP het volgende:[..]
Kom dan effe m'n autosleutels ophalen, hij is helemaal yours. Heb veel onzinverhalen gelezen op Fok maar dit is echt een van de meest brute ooit.
quote:TDI met rode TDI
Op donderdag 16 oktober 2003 16:56 schreef jeucken het volgende:[..]
TDI met rode DI?
En voor diegene met die minder dan 6seconde na de 100... keep on dreaming!
Of het ligt aan jou en je stopwatch OF het ligt aan de auto (dat ie 300pk heeft gekregen van de 1 op de andere dag)
quote:Heeft je pa een T5 toevallig ?? Niet dat je het daarmee haalt ofzo maar toch... die zijn wel lekker rap.
Op donderdag 16 oktober 2003 17:15 schreef Qweraz het volgende:[..]
Kom richting Maasdijk en ik zal het laten zien. Na al die commotie heb ik het net nog zelf geprobeerd, want ik ging nogal aan mezelf twijfelen, maar toch, het lukte binnen 6 seconde naar de 100, NIET naar de 110 want dat red 'ie idd niet
quote:Die heeft ook 192 PK toch meen ik zou uit mijn hoofd. Tsja ... rap issie, misschien dat je et net haalt
Op donderdag 16 oktober 2003 16:42 schreef jeucken het volgende:[..]
VR6 onder de 7.5 seconden kan echt wel hoor. Die Corrado VR6 van mijn broer doet het namelijk in 7.
quote:Je lult uit je nek en snapt nix van auto's ... daar hou ik het voorlopig even op. Of die stopwatch deugt niet. Je kan ook een keer met een echt snelle auto meerijden dan merk je het verschil
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:04 schreef Qweraz het volgende:
whatever, laten we het erop houden dat kilometer tellers van een Volvo erg veel afwijken van wat ze werkelijk aan zouden moeten geven
Volvo 850R: 0 - 100 in 6.3 sec
NO WAY dat een S60 2.4 hier onder komt. Ik sluit mij aan bij PEP.
Biggest Bullshit Everrrr....
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 18-10-2003 17:08]
Acceleratie 0-100: 7,41s
200Meter (1/8 mile)= 9,81s @ 74,7 mph
400 Meter (1/4 mile): : 15,26s @ 91,40 mph
zie voor overige resultaten :
http://www.seat-online.nl/viewtopic.php?t=3006&highlight=mini+meet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |