abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13498787
Stel ik wil als Endemol zijnde, Big Brother in Indonesië verkopen.

Waar zou ik mijn zoek toch naar informatie moeten beginnen, en wat zou ik moeten weten weten over de cultuur, welke omroepen geschikt zijn?

Deze vraag is naar aanleiding van een casus op school dus als hij in het verkeerde forum staat zou dan een lief modje hem willen verplaatsen!

Iemand blij maken met een dode mus!
pi_13498799
geen moslims, christenen in het zelfde huis gooien
pi_13498807
Ik denk niet dat BB geheel binnen een moslimcultuur past
slettebak [@] gmail.com
  zondag 28 september 2003 @ 15:35:27 #4
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_13498815
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:34 schreef SPETSSNAZZ het volgende:

Waar zou ik mijn zoek toch naar informatie moeten beginnen, en wat zou ik moeten weten weten over de cultuur, welke omroepen geschikt zijn?

Deze vraag is naar aanleiding van een casus op school dus als hij in het verkeerde forum staat zou dan een lief modje hem willen verplaatsen!

Eerst bij wat overheidsinstanties daar aankloppen of het wel in de cultuur past, bij wat kerken/moskee'en langsgaan om te kijken of hun bezwaar hebben
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13498822
Ga er eerst eens rondkijken ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13499082
Bij het minesterie van Buitenlandse zaken krijgen we als studenten geen informatie...

Verder zijn we nog op zoek naar contact met mensen uit indonesië, voor een klein interview over de levens stijl.

Het is de bedoelen dat we het "verkoopgesprek" voorbereiden.

en site's als deze geven ook niet mega veel informatie!

Ik zal later nog wat meer achtergrond informatie geven.

Offtopic: waar was je vrijdagavond elcastel!!!

pi_13499250
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:45 schreef SPETSSNAZZ het volgende:
Offtopic: waar was je vrijdagavond elcastel!!!
Leuk offtopic in je eigen topic
Vorige week was ik ... weet ik niet meer ....... deze vrijdag was ik er in vol ornaat, tot een uur of sluiting in ieder geval. En ik was behoorlijk aanwezig ook, kon bijna niet missen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13499851
quote:

2e jaars MEM?
pi_13499871
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:34 schreef _The_General_ het volgende:
geen moslims, christenen in het zelfde huis gooien
opzich wel goed voor de kijkcijfers denk ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 28 september 2003 @ 16:16:08 #10
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13499956
Even een schopje naar het (Real Life) Soaps, Showbiz & Sterren forum
pi_13500076
quote:
Je zou denk ik moeten weten hoe de media daar georganiseerd is. Staatstelevisie, omroepmodel, en/of commerciële netwerken. Je verkoopgesprek zal inhoudelijk afhankelijk zijn van wie je tegenover je treft. Hebben religieuze leiders en de politiek invloed op televisie.

Verder is het denk ik van belang waar de ontwikkeling van televisie zich bevind. Wat kan er op de indonesische televisie? Waar kijken ze naar?

pi_13500669
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:12 schreef Citroentje het volgende:

[..]

2e jaars MEM?

Nee hoor
Ik doe gewoon als hobby Fec21 opdrachten!!

Ontopic:
Bedankt voor de tips, het vult wel aan op wat wij tot nu toe hadden.
We zoeken nog contact met Indonesiërs, dit lijkt ons een gemakkelijke manier om aan informatie te komen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')