Carnivale justice.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef PDOA het volgende:
Vond het wel mooi dat Samson die kerel alsnog voor z'n flikker schoot op het einde. Ben ook benieuwd wanneer Ben zich nou eens toegeeft aan die blinde rakker.
Het duurt altijd een paar seconden voordat je bloed ziet, en tegen die tijd was ie al op de grond gevallen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hij bloedde ook niet toen Samson hem neer schoot. Vond ik ook appart.
Hm, voorlopig denk ik nog niet dat Ben dat doet, vooral niet gezien zijn recente droom.
Maar lag het nou aan mij of stond er in de vorige aflevering "whore" op haar hoofd en nu "harlot" of verzin ik nu dingen
Je verzint dingen. Er stond al 'harlot'.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hij bloedde ook niet toen Samson hem neer schoot. Vond ik ook appart.
Hm, voorlopig denk ik nog niet dat Ben dat doet, vooral niet gezien zijn recente droom.
Maar lag het nou aan mij of stond er in de vorige aflevering "whore" op haar hoofd en nu "harlot" of verzin ik nu dingen
Mee eens, het intro brengt je er gelijk in. Erg goed gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
De intro is geweldig. Die plaatjes en de overgangen die sfeer!
Heerlijk gevoel krijg ik daar bij.
Ik mis wel een "wat vooraf ging" zoals bij bv desp.housewives.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
[..]
Mee eens, het intro brengt je er gelijk in. Erg goed gedaan.
Zat ik ook al aan te denken, maar het is natuurlijk wel zo vaag af en toe dat ik nu niet weet wat ze wel en niet zouden moeten laten zien.quote:
Nergens voor nodig, zo'n vooraf filmpje. Goed te volgen die serie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar het is natuurlijk wel zo vaag af en toe dat ik nu niet weet wat ze wel en niet zouden moeten laten zien.
Mijn ontging de reden daarvoor? Kan iemand mij misschien inlichten...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:38 schreef Toad het volgende:
Werd die vrouw toch even flink geslagen met die stok....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |