SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk allemaal speculatie... maar toch.
[ Bericht 80% gewijzigd door Forau_Diavolina op 23-05-2005 15:12:16 ]"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is hij homofiel? Hm, niet gemerkt.
EDIT:
Nog iets, ik keek net op de IMDB site en dehttp://www.hbo.com/carnivale/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk allemaal speculatie... maar toch.
Tis wel duidelijk ja, na een bezoekje aan de site..
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is hij homofiel? Hm, niet gemerkt.
EDIT:
Nog iets, ik keek net op de IMDB site en deHet ligt een heel stuk ingewikkelder dan dat, maar ik zal er verder niks over zeggen want dat zou een hoop van de magie wegnemen, evenals het 'wtf'! effect. Die zul je nog wel een paar keer krijgen denk ik, als je de serie verder volgt. Als je later de storyline en de hele uitleg gaat lezen (een uitleg die overigens ook op veel speculaties en hints van de makers berust) dan wordt wel een hoop duidelijk, maar tegelijkertijd roept het ook weer een hoop vragen op. Deze serie schreeuwt gewoon om nog een derde seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk allemaal speculatie... maar toch.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
DVD box bij cdwow.net voor 44,99: Hier de linkquote:Op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef mindwar het volgende:Dit is inderdaad een heerlijke serie!
Ik zag btw de dvd box bij de free record shop staan voor 70 euro's...
Ik geloof voor de eerste 2 series...
Maar ik kijk al uit naar de nieuwe aflevering...
Zaterdag...rond middernacht volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb afgelopen zondag Carnivale gemist
Wordt dat nou vrijdag herhaald en zo ja waar en hoe laat?
Anders moet ik met spoed ergens iets zien te "kopen"
rond half 1 snachts. Van zaterdag op zondag. gewoon nederland 3quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zaterdag...rond middernacht volgens mij
Eerst een topic lezen voordat je er post blijkt ook hier geen overbodige luxe.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:10 schreef dvdfreak het volgende:
Ik weet niet of het voorbij is gekomen:
HBO has confirmed that Carnivale has been cancelled.
In a statement, HBO's president of entertainment Carolyn Strauss said that the show reached a good rounding-off point at the end of its second season.
"We feel the two seasons we had on the air told the story very well," said Strauss, adding that HBO was "proud of what everyone associated with the show accomplished."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |