Het verhaal dat in Carnivale wordt verteld ligt al vast en zou 6 over seizoenen verfilmd en uitgezonden worden. Als je na 2 seizoenen stopt, is er dus maar een deel van het verhaal verteld.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef spacemangraig het volgende:
Twin Peaks had toch ook maar 2 seizoenen? Ik zie het probleem niet echt, beter 2 goede seizoenen en dan stoppen dan nog een aantal slechte seizoenen er achteraan.
Ja de critici vinden het goed, maar als er vervolgens geen hond naar kijkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef fayle het volgende:
Last September, 14 sept 2004, CARNIVALE received five Emmys®, including: Main Title Design; Hairstyling for a Series; Costumes for a Series; Art Direction for a Single-Camera Series; and Cinematography for a Single-Camera Series.
Wrapping its first season in Nov. 2003, CARNIVALE sparked critical raves. Us Weekly called the show "positively addicting," terming it "a magical mystery tour de force," while TV Guide hailed it as "HBO's latest appointment-TV drama." The New York Times described CARNIVALE as "richly imagined," calling the show a "spooky supernatural adventure that tightly entwines magic and the mundane," and Time termed it "magical" and "spectacular."
Kortom, ratings zijn hoog, kritici lovend en publiek geboeid.
Wanneer er maar twee seizoenen komen is dat denk ik puur omdat de makers het dan genoeg vinden... niet omdat HBO besloten heeft dat het niet lonend is.
dat blijkt ook uit niks als je kijkt op de hbo site: http://www.hbo.com/carnivale/
Wow bizar verhaal dan als ze er al vanuit gaan dat het 6 seizoenen in beslag gaat nemen. Ik vind het nu al gaaf/spannend, kan me bijna niet voorstellen hoe cool het dan nog had kunnen wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:50 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het verhaal dat in Carnivale wordt verteld ligt al vast en zou 6 over seizoenen verfilmd en uitgezonden worden. Als je na 2 seizoenen stopt, is er dus maar een deel van het verhaal verteld.
Na 2 seizoenen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef PDOA het volgende:
Twin Peaks werd toch ook opgedoekt om er te weinig animo voor was?
Tsja diep triest... het chips-knagende publiek wil blijkbaar alleen dingen als Temptation Island en soortgelijke no-brainer tv. Nu vind ik Temptation Island ook wel grappig, maar iets diepzinnigers zo af en toe zou wel mogen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Na 2 seizoenen jaEn daar wordt nu ook in ieder I Love 80's programma over gesproken als DE serie, en kreeg ook allemaal lovende kritieken... en toch stop. Mulholland Drive is niet eens van de grond gekomen.
Je hebt gisteren aflevering 2 gezien. Vanavond om 22.40 uur komt aflevering 3.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:14 schreef LostFormat het volgende:
Gisteren een aflevering gezien. Erg tof. Maar hoe lang is dit al bezig?
Samson is toch managementquote:Op maandag 23 mei 2005 11:14 schreef P8 het volgende:
ook lekker vaag is dat het bed van management leeg was toen die gast ging checken. makes you wonder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |