abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26882912
Twin Peaks had toch ook maar 2 seizoenen? Ik zie het probleem niet echt, beter 2 goede seizoenen en dan stoppen dan nog een aantal slechte seizoenen er achteraan.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_26886852
Last September, 14 sept 2004, CARNIVALE received five Emmys®, including: Main Title Design; Hairstyling for a Series; Costumes for a Series; Art Direction for a Single-Camera Series; and Cinematography for a Single-Camera Series.

Wrapping its first season in Nov. 2003, CARNIVALE sparked critical raves. Us Weekly called the show "positively addicting," terming it "a magical mystery tour de force," while TV Guide hailed it as "HBO's latest appointment-TV drama." The New York Times described CARNIVALE as "richly imagined," calling the show a "spooky supernatural adventure that tightly entwines magic and the mundane," and Time termed it "magical" and "spectacular."

Kortom, ratings zijn hoog, kritici lovend en publiek geboeid.
Wanneer er maar twee seizoenen komen is dat denk ik puur omdat de makers het dan genoeg vinden... niet omdat HBO besloten heeft dat het niet lonend is.
dat blijkt ook uit niks als je kijkt op de hbo site: http://www.hbo.com/carnivale/
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:50:27 #103
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_26891956
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef spacemangraig het volgende:
Twin Peaks had toch ook maar 2 seizoenen? Ik zie het probleem niet echt, beter 2 goede seizoenen en dan stoppen dan nog een aantal slechte seizoenen er achteraan.
Het verhaal dat in Carnivale wordt verteld ligt al vast en zou 6 over seizoenen verfilmd en uitgezonden worden. Als je na 2 seizoenen stopt, is er dus maar een deel van het verhaal verteld.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:27:18 #104
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26893278
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:46 schreef fayle het volgende:
Last September, 14 sept 2004, CARNIVALE received five Emmys®, including: Main Title Design; Hairstyling for a Series; Costumes for a Series; Art Direction for a Single-Camera Series; and Cinematography for a Single-Camera Series.

Wrapping its first season in Nov. 2003, CARNIVALE sparked critical raves. Us Weekly called the show "positively addicting," terming it "a magical mystery tour de force," while TV Guide hailed it as "HBO's latest appointment-TV drama." The New York Times described CARNIVALE as "richly imagined," calling the show a "spooky supernatural adventure that tightly entwines magic and the mundane," and Time termed it "magical" and "spectacular."

Kortom, ratings zijn hoog, kritici lovend en publiek geboeid.
Wanneer er maar twee seizoenen komen is dat denk ik puur omdat de makers het dan genoeg vinden... niet omdat HBO besloten heeft dat het niet lonend is.
dat blijkt ook uit niks als je kijkt op de hbo site: http://www.hbo.com/carnivale/
Ja de critici vinden het goed, maar als er vervolgens geen hond naar kijkt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_26893281
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:50 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het verhaal dat in Carnivale wordt verteld ligt al vast en zou 6 over seizoenen verfilmd en uitgezonden worden. Als je na 2 seizoenen stopt, is er dus maar een deel van het verhaal verteld.
Wow bizar verhaal dan als ze er al vanuit gaan dat het 6 seizoenen in beslag gaat nemen. Ik vind het nu al gaaf/spannend, kan me bijna niet voorstellen hoe cool het dan nog had kunnen worden
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_26900123
Twin Peaks werd toch ook opgedoekt om er te weinig animo voor was?
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:59:05 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_26907046
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef PDOA het volgende:
Twin Peaks werd toch ook opgedoekt om er te weinig animo voor was?
Na 2 seizoenen ja En daar wordt nu ook in ieder I Love 80's programma over gesproken als DE serie, en kreeg ook allemaal lovende kritieken... en toch stop. Mulholland Drive is niet eens van de grond gekomen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ang3l op 11-05-2005 11:09:48 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_26946248
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Na 2 seizoenen ja En daar wordt nu ook in ieder I Love 80's programma over gesproken als DE serie, en kreeg ook allemaal lovende kritieken... en toch stop. Mulholland Drive is niet eens van de grond gekomen.
Tsja diep triest... het chips-knagende publiek wil blijkbaar alleen dingen als Temptation Island en soortgelijke no-brainer tv. Nu vind ik Temptation Island ook wel grappig, maar iets diepzinnigers zo af en toe zou wel mogen.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:24:09 #109
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_26982875
vage, intrigerende en daardoor weer frustrerende serie

hoe meer afleveringen ik kijk, hoe meer vragen erbij komen

maar des te meer reden om er nog meer te kijken. Ben nu bij episode 6, ik vraag me af of er ook nog een keer antwoorden komen. Aan sommige replies in dit topic had ik wel enigszins iets, maar voor de rest blijft het allemaal nog een groot mysterie.

Twin Peaks heb ik nog nooit gezien dus daar kan ik verder geen zinnig woord over zeggen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_26984311
Ik vind het echt een geweldige serie
Eigenlijk de enige serie van dit moment die ik echt interesant vind.
Heel erg dat het stopt
pi_27030182
Gisteren een aflevering gezien. Erg tof. Maar hoe lang is dit al bezig?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_27030379
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:14 schreef LostFormat het volgende:
Gisteren een aflevering gezien. Erg tof. Maar hoe lang is dit al bezig?
Je hebt gisteren aflevering 2 gezien. Vanavond om 22.40 uur komt aflevering 3.

Zondags --> nieuwe aflevering
Zaterdags --> oude aflevering
  zondag 15 mei 2005 @ 17:31:50 #113
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27030525
ben inmiddels aan seizoen 2 begonnen, ik zit in een serieuze uitputtingsmarathon. De finale van season 1 maakt veel duidelijk! Mooie climax, erg goed gedaan.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_27040863
net de derde aflevering gezien. dit is echt voor het eerst in 10 jaar dat ik echt voor een programma ga zitten wachten tot het begint. heerlijk psycho

ik vind die moeder cool. die moeder van die kaartenlegster. toen ze vanavond haar pap ging geven die lekkere doodse uitdrukking van die moeder
Extremistisch gematigd.
pi_27042463
Dit is ook de eerste serie die ik volg in vele jaren, eindelijk weer wat van kwaliteit op tv.
  maandag 16 mei 2005 @ 00:52:19 #116
13148 Shogo
Psycho...
pi_27043020
verdikkie vanavond vergeten, nou ja kijken of zaterdag lukt ( )...
pi_27043334
ik ben trouwens ook wel benieuwd wat "Management" nou precies is. In deel 2 zag je een droom van Ben waarin hij werd aangevallen door een beer in een outfit, n op het laatst zag je die outfit aan de deur van Management hangen.

en ik kijk ook uit naar het moment waarin Ben en die priester elkaar ontmoeten...
Extremistisch gematigd.
  maandag 16 mei 2005 @ 03:58:54 #118
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27046277
het duurt nog een hele tijd voor duidelijk is wat het management precies is. Ben nu ook door season 2 heen en aan het eind is alles juist weer verwarrender geworden door een hoop vage en onverwachte plotwendingen (ook deels die ik eigenlijk wel had kunnen zien aankomen maar er toen nog niet genoeg aandacht aan had besteed)
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:21:48 #119
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27086991
Het trekt me nog niet echt, maar die priester vind ik zo cool dat hij bijna mij dwingt om te kijken.
pi_27252526
Om 22.40 uur deel 4!
  maandag 23 mei 2005 @ 10:32:36 #121
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_27267136
Damn, jammer dat ze er mee kappen. Eerste serie in jaren die ik weer volg...
Wel een rare aflevering de vierde. Nodigt toch weer uit om te kijken.
Vaag mens die Sofie.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_27268401
ook lekker vaag is dat het bed van management leeg was toen die gast ging checken. makes you wonder....
Extremistisch gematigd.
  maandag 23 mei 2005 @ 12:19:57 #123
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_27270588
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:14 schreef P8 het volgende:
ook lekker vaag is dat het bed van management leeg was toen die gast ging checken. makes you wonder....
Samson is toch management
Of mis ik iets? Heb overigens de eerste aflevering gemist.
~Leonard Cohen
pi_27270654
Samson zegt dat hij dingen doet in opdracht van het management.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  maandag 23 mei 2005 @ 12:26:23 #125
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_27270808
Ah, dank. Toch eens de eerste aflevering bekijken, ook gezien de reacties hier.
Nog een ding, als ik op die HBO site kijk, naar cast en crew, zie ik nergens die eh, reptiel-man.
Of kijk ik gewoon verkeerd?
gave site overigens
~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')