abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13710586
als het bekend word iwe het heeft gedaan.

dan adviseer ik hun 1 ding

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 12:30:08 #177
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_13710678
Het zal waarschijnlijk wel poging tot doodslag worden

oja en natuurlijk een stadionverbod

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_13711026
Poging tot doodslag?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 12:52:08 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13711188
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:45 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Poging tot doodslag?
Slaapplaats(en) in bus aanwezig. Bij de gemiddelde superdeluxe touringcar (die van Ajax valt toch wel in die categorie) is de slaapplaats voor de chauffeur dusdanig dat erin overnachten geen probleem is. Bovendien stond dat ding zo dicht bij het hotel dat zelfs een rund had geweten dat de vlammen zouden overslaan.

Die flippo van een Hugo Borst had het erover dat de daders de schade zouden moeten afbetalen gedurende hun hele leven. Vind ik wel goed, want ik geloof dat de schade in totaal zo'n 4 euroton was. Miljoentje ofzo.

En natuurlijk bestaat er een kans dat iemand niet eens gezien heeft dat het om de Ajax bus ging en 'm voor de lol aanstak. Maar het lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk als het hier om een daad gaat die niet door een supporter(sgroepje) van een bepaalde club is gedaan. Dan ben je toch wel erg naief...

pi_13711240
De dader is nog niet gepakt, dus het is nog lang niet zeker dat die bus is aangestoken omdat het een Ajax-bus is/was.

Daarnaast valt het nog maar te bezien of hier een veroordeling voor poging tot doodslag uit te halen valt. Ik geloof er geen snars van.

Dat van die schade ben ik het mee eens. Ze hebben die bus vernield plus dat hotel. Laat ze er maar voor opdraaien.

dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:22:05 #181
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13717181
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:54 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

Daarnaast valt het nog maar te bezien of hier een veroordeling voor poging tot doodslag uit te halen valt. Ik geloof er geen snars van.

Dat van die schade ben ik het mee eens. Ze hebben die bus vernield plus dat hotel. Laat ze er maar voor opdraaien.

Of het een veroordeling wordt hangt natuurlijk van de rechter af, maar als ik het OM was zou ik betreffende perso(o)n(en) wel poging tot doodslag danwel poging tot zware mishandeling ten laste leggen.
Behalve het feit dat de chauffeur nog wel eens in de bus pit, stond de bus ook nog eens erg dicht op het hotel.

Maar ik neem genoegen met het dokken voor de schade. Dat is alleen al €400.000,- voor de bus. En een gevalletje vernieling lijkt mij wel bewezen.

En om nog even op de kotsman terug te komen:

quote:
Mateja Kezman gaat niet akkoord met
het schikkingsvoorstel van de KNVB dat
hem drie duels schorsing,waarvan één
voorwaardelijk,zou opleveren.De zaak is
nu overgedragen aan de tuchtcommissie,
die de zaak volgende week behandelt.
En zojuist krijg ik de bevestiging dat de vergadering op 22 oktober doorgaat waardoor ik niet naar Ajax-Celta kan
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 8 oktober 2003 @ 17:42:39 #182
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_13744895
Is er al een nieuwe TD in Amsterdam?
pi_13745023
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:42 schreef Speed1971 het volgende:
Is er al een nieuwe TD in Amsterdam?
Arnold de Terminator is gekozen......
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_13749120
De Belg Jelle van Damme heeft zich vanmorgen lelijk geblesseerd na een uitglijertje in het zwembad van het hotel waar de Belgische selectie zich momenteel bevindt. Het gevolg is een diepe vleeswond dat ervoor zorgt dat de verdediger de komende dagen aan de kant staat bij de training. Bondscoach Anthuenis nam zij talent in bescherming door te zeggen dat het niet zijn schuld was en dat de Belg vaak pech heeft als hij weet dat hij in de basis staat. Waarschijnlijk is Van Damme voor het duel van zaterdag tegen Estland wel hersteld.
pi_13757047
Opnieuw heeft Jari Litmanen moeten afzeggen voor een interland van Finland. De middenvelder was wel geselecteerd, maar is nog niet wedstrijdfit. Hij is hersteld van zijn blessure, maar heeft nog enige tijd te gaan om wedstrijdfit te worden. Een verkoudheid vertraagde daarbij afgelopen dagen zijn herstel.

Jari...dus wel hersteld nu nog enkele weken wedstrijdfit worden en hij is weer inzetbaar....

donderdag 9 oktober 2003 @ 07:55:25 #186
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13757182
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 07:00 schreef superjoden het volgende:
Jari...dus wel hersteld nu nog enkele weken wedstrijdfit worden en hij is weer inzetbaar....
Totdat hij op de training opnieuw een blessure oploopt.

Je weet dat het waar is

donderdag 9 oktober 2003 @ 08:20:47 #187
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_13757307
Toch jammer van zo'n goede voetballer. Ik zie hem graag spelen, zeker tegen een ploeg als PSV. Mooi overzicht en prachtige steekpasjes om de toch al onzekere PSV verdediging zoek te spelen (maar volgens mij speelde Litmanen zijn beste wedstrijden altijd tegen Feyenoord).
Hard, gemeen en snel
pi_13757571
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 08:20 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Toch jammer van zo'n goede voetballer. Ik zie hem graag spelen, zeker tegen een ploeg als PSV. Mooi overzicht en prachtige steekpasjes om de toch al onzekere PSV verdediging zoek te spelen (maar volgens mij speelde Litmanen zijn beste wedstrijden altijd tegen Feyenoord).
Alle Ajacieden spelen goede wedstrijden tegen Feyenoord.

Maar dit seizoen kijk ik echt uit naar de ontmoetingen tegen PSV en over 2 weken is de eerste al.
Erg leuk als PSV geen landskampioen wordt want dan moeten we maar afwachten hoe de lampies het eraf gaan brengen in de kwalificatie wedstrijd voor de CL. Zal ook wel weer hopeloos zijn.

donderdag 9 oktober 2003 @ 09:20:16 #189
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_13757841
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 08:59 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Maar dit seizoen kijk ik echt uit naar de ontmoetingen tegen PSV en over 2 weken is de eerste al.
Erg leuk als PSV geen landskampioen wordt want dan moeten we maar afwachten hoe de lampies het eraf gaan brengen in de kwalificatie wedstrijd voor de CL. Zal ook wel weer hopeloos zijn.

Na zoveel jaar gepruts zou PSV het recht ontnomen moeten worden nog aan de CL deel te mogen nemen. Dit recht moet overgaan naar de volgende in de NL comptitie.
Hard, gemeen en snel
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:21:33 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13757854
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 07:55 schreef Leshy het volgende:

[..]

Totdat hij op de training opnieuw een blessure oploopt.

Je weet dat het waar is

ja, helaas wel.

Het help Litmanen het seizoen door fonds is ook nog niet erg succesvol .

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13758534
Duurt toch wel lang voordat Ajax met de nieuwe TD naar buiten komt. Het is nu gvd donderdag en het zou deze week bekend worden. Zou hij op het laatste moment nog dwars liggen........?
  donderdag 9 oktober 2003 @ 18:34:07 #192
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_13770852
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:07 schreef Speed1971 het volgende:
Duurt toch wel lang voordat Ajax met de nieuwe TD naar buiten komt. Het is nu gvd donderdag en het zou deze week bekend worden. Zou hij op het laatste moment nog dwars liggen........?
Net op het 3FM nieuws, het is............

Van Gaal geworden.

quote:
663 Teletekst do 09 okt

**Louis van Gaal volgt Leo Beenhakker
op als technisch directeur van Ajax.

De voormalig trainer van Ajax,Barcelona
en het Nederlands elftal werd het met
de Amsterdammers eens over een contract
voor onbepaalde tijd.

Van Gaal zal op 1 november beginnen in
zijn nieuwe functie.Beenhakker vertrok
eerder dit jaar naar Mexico om daar als
clubtrainer aan de slag te gaan.

donderdag 9 oktober 2003 @ 19:45:32 #193
67428 Vurby
Geile neuk Harrie
pi_13772533
Mooi. Eerst de jeugdopleiding afbreken, daarna dat bij Barcelona doen en nu weer bij ajax. Goed bezig die gast. Hij heeft zelf vast geen aandelen ajax.

V.

+1 normaal

[b]Op vrijdag 26 september 2003 23:24 schreef Cynix ® het volgende:[/b][br][br]Zullen we gek doen en een schaap laten aanrukken? :9~
pi_13772572
Wat is een Louis van Gaal?
  donderdag 9 oktober 2003 @ 19:54:04 #195
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_13772785
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:46 schreef SCH het volgende:
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  Trouwste user 2022 donderdag 9 oktober 2003 @ 20:06:43 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_13773148
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:45 schreef Vurby het volgende:
Mooi. Eerst de jeugdopleiding afbreken
Van Gaal won de EC-1 met spelers die hij als jeugdtrainer zelf had opgeleid.

Maar geef eens een voorbeeld kwa afbreken van de jeugdopleiding. Welk talent heeft ie in de kiem gesmoord ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 9 oktober 2003 @ 20:08:07 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_13773189
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:46 schreef SCH het volgende:
Nee, wat is een vragend voornaamwoord.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 oktober 2003 @ 20:08:41 #198
67428 Vurby
Geile neuk Harrie
pi_13773207
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:06 schreef tong80 het volgende:

Maar geef eens een voorbeeld kwa afbreken van de jeugdopleiding. Welk talent heeft ie in de kiem gesmoord ?

geef maar voorbeelden van jeugdspelers die zijn doorgebroken in de jaren NA hem. Nu begint er pas weer iets te komen. Hij dreef nog op de voorgaande jaren.

V.

+1 normaal

[b]Op vrijdag 26 september 2003 23:24 schreef Cynix ® het volgende:[/b][br][br]Zullen we gek doen en een schaap laten aanrukken? :9~
  Trouwste user 2022 donderdag 9 oktober 2003 @ 20:14:44 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_13773384
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:08 schreef Vurby het volgende:

[..]

geef maar voorbeelden van jeugdspelers die zijn doorgebroken in de jaren NA hem. Nu begint er pas weer iets te komen. Hij dreef nog op de voorgaande jaren.

Die voorgaande jaren was ie zelf jeugdtrainer. Hij werd als trainer van het c-elftal de opvolger van Beenkakker.

Kluivert, Seedorf, Davids etc heeft ie zelf opgeleid.

Jeugdspelers met te weinig talent die tekort schoten als aanvaller maakte ie verdediger, Zoals Reiziger.

De jaren na hem kenmerkten zich door de verkoop van al die spelers.

Bosman arrest. Ooit van gehoord ?

donderdag 9 oktober 2003 @ 20:18:26 #200
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13773472
quote:
9/10/2003 - LOUIS VAN GAAL NIEUWE TECHNISCH DIRECTEUR
(Van onze verslaggever T., met dank aan forumlid sonck)

BRON: WWW.AJAX.NL

Na een lange periode van onzekerheid en discussie is de kogel dan toch door de kerk: Louis van Gaal treedt per 1 november in dienst als technisch directeur van Ajax. De 52-jarige Amsterdammer en Ajax zijn een contract voor onbepaalde tijd overeengekomen. Van Gaal was tussen 1991 en 1997 al als trainer verbonden aan Ajax.

De successen van Louis van Gaal in zijn jaren als trainer van Ajax zijn bekend. Na het trainersschap van Barcelona (2x) en een periode als bondscoach van Oranje keert Louis van Gaal als technisch directeur terug naar de club die hij naar de hoogste regionen van Europa leidde en waar hij zijn naam als trainer vestigde. Van Gaal over zijn terugkeer: Ik kom weer terug op het oude nest. Dit is mijn club. Ik ga voorlopig in de luwte aan de slag. Ik wil mij eerst eens rustig oriënteren.

De reactie van Ronald Koeman op de komst van Van Gaal, onder wie hij bij Barcelona werkte is positief: De komst van Louis van Gaal is een goede zaak voor de club en voor mijzelf. Ik heb de stellige indruk dat deze positie voor Louis van Gaal een eindstation is. Hij heeft afscheid van zijn actieve trainerscarrière genomen. Ik zie de komst van Louis van Gaal als iets dat voor mij een steun kan zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')