quote:treurig.... voor hetzelfde geldt zouden er gewonden vallen en zou zelfs de wedstrijd geen doorgang hebben gevonden.... rivaliteit is leuk maar dit is treurig....
Op zondag 5 oktober 2003 12:15 schreef Againzender het volgende:
Nou, dat wordt lopen naar Groningen?:
[..]Zal dit de nieuwe mode worden?
quote:idd... volgens mij staan er ook aardige straffen op zeker doordat er nu levens in gevaar zijn gebracht vanwege het aanliggende hotel....
Op zondag 5 oktober 2003 12:24 schreef Againzender het volgende:
Er zullen nu wel weer een paar jochies heel erg trots op hunzelf zijn omdat ze zo stoer zijn geweest de spelersbus van de 'vijand' in de hens te steken.
Hierbij ga ik even uit van brandstichting natuurlijk, net als de brandweer.
quote:En als ze gepakt worden mogen ze lekker paar ton aan schade vergoeding betalen!
Op zondag 5 oktober 2003 12:25 schreef superjoden het volgende:[..]
idd... volgens mij staan er ook aardige straffen op zeker doordat er nu levens in gevaar zijn gebracht vanwege het aanliggende hotel....
Naast dat het een trieste reden is om iets in brand te steken is het nog triester dat je mensenlevens in gevaar brengt.
Maar het excuus (als ze de brandstichter(s) ooit pakken) zal wel weer iets worden van ja ik was dronken en ik dacht niet na.
quote:Plus een levenslange SV
Op zondag 5 oktober 2003 12:45 schreef raptorix het volgende:[..]
En als ze gepakt worden mogen ze lekker paar ton aan schade vergoeding betalen!
quote:Waarschijnlijk waren ze gewoon een ochtendtraining aan het doen, en hoorde ze het aan afloop van de training
Op zondag 5 oktober 2003 12:58 schreef mbn het volgende:
Wat er in het bericht niet bijstaat is of de ajax-spelers het hotel uit moesten. Waarschijnlijk zijn ze minstens een tijd op geweest. Zal niets goeds betekenen voor de wedstrijd.
quote:Het was 's nachts
Op zondag 5 oktober 2003 13:00 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Waarschijnlijk waren ze gewoon een ochtendtraining aan het doen, en hoorde ze het aan afloop van de training
quote:24ofAjax variatie op LeMans
Op zondag 5 oktober 2003 13:11 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Het was 's nachts
quote:Met of zonder Kezman wint Ajax dit seizoen eindelijk eens van PSV.
Op zondag 5 oktober 2003 13:15 schreef Korneel het volgende:
Ik denk dat Kezman gewoon mee doet tegen Ajax, PSV gaat in hoger beroep en dan zal je zien dat door de traagheid van de KNVB Kezman gewoon kan spelen.
quote:kunnen we peter hoekstra niet nog 1 keertje van stal halen
Op zondag 5 oktober 2003 13:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Met of zonder Kezman wint Ajax dit seizoen eindelijk eens van PSV.
Overigens heeft Zlatan nummer 4 al binnengelegd, die gaat ook lekker.
quote:i know.... wel weer gelijk na een CL duel deze pot... lijkt mij ook dat kezman een aantal wedstrijden geschorst gaat worden... weet alleen niet of de tuchtcommissie deze overtreding behandeld alszijnde een elleboogstoot....
Op zondag 5 oktober 2003 15:39 schreef methodmich het volgende:
Superjoden, die wedstrijd is pas over 3 weken. Dan is er echt al uitspraak geweest, ongeacht of PSV in beroep gaat. Kezman krijgt minimaal 4 duels lijkt me, anders is het vrij krom. Dus die doet niet mee.Overigens heeft Zlatan nummer 4 al binnengelegd, die gaat ook lekker.
quote:'t wordt saai he?
Op zondag 5 oktober 2003 17:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gefeliciteerd wederom, ik had het graag anders gezien, maar er zat niet meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |