quote:Ze kondigen het in ieder geval op tijd aan
Op dinsdag 30 september 2003 14:23 schreef F1Bas het volgende:[..]
Risiscowedstrijd
quote:tegen die tijd is zwolle al gedegradeerd
Op dinsdag 30 september 2003 14:27 schreef Againzender het volgende:[..]
Ze kondigen het in ieder geval op tijd aan
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:32 schreef HeatWave het volgende:
tegen die tijd is zwolle al gedegradeerd.
Eigenlijk vind ik het wel logisch, met het debacle van WHC in het achterhoofd, dat dit een risicowedstrijd wordt want als er nu gedonder uitbreekt dan komt het nieuwe stadion er nooit. En geloof me het wordt echt tijd dat die er gaat komen!
quote:Iets wat je wel vaker bij nieuwe spelers ziet, ze willen zo graag dat het uiteindelijk tegen hun werkt.
30/9/2003 - "Sonck kan handelingssnelheid nog niet aan"
(Van onze verslaggever RvN)
Tegenover Het Nieuwsblad liet Ronald Koeman weten dat Sonck nog te onzeker is. "Hij eist van zichzelf dat hij aan de lopende band scoort, maar hij kan de handelingssnelheid nog niet aan." Koeman liet echter weten alle vertrouwen te hebben dat Sonck de komende maanden zal groeien in het elftal. Sonck zal dan wel positiever moeten worden als het tegenzit. "Wesley moet ook niet zoveel gebaren maken als het wat minder loopt. Hij moet positief zijn voor zichzelf."
quote:Yup, maar het gaat al beter met "onze" sonck
Op dinsdag 30 september 2003 17:22 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Iets wat je wel vaker bij nieuwe spelers ziet, ze willen zo graag dat het uiteindelijk tegen hun werkt.
quote:Koeman is wel positief
Club Brugge is voor Ajax geen onbekende meer. ,,Wij hebben ons huiswerk gedaan", stelde Koeman vast. ,,Net zoals zij dat gedaan zullen hebben. We hebben Club Brugge vier keer gezien, weten dat ze 4-3-3 spelen, al zal dat morgen misschien anders zijn heb ik begrepen. Hoewel Club Brugge geen echt verdedigende ploeg is, zijn ze stug. Het zal zeker geen makkelijke wedstrijd worden, want als je Borussia Dortmund uitschakelt ben je een goede ploeg. Ze zijn fysiek sterk, spelen vanuit een goede organisatie. Wij hebben in het verleden problemen gehad met dit soort fysieke ploegen, die vanuit een gesloten verdediging spelen. We moeten niet de duels aangaan, die zullen we niet winnen. Bij ons moet voetbal weer de basis zijn, zoals dat het was tegen RKC, AC Milan en Willem II. Dan zal Club Brugge moeite met ons hebben."
De selectie voor morgen:
Lobont, Boschker, Trabelsi, Pasanen, Escudé, Yakubu, Van Damme, De Jong, Maxwell, Galásek, Sneijder, Van der Vaart, Wamberto, Pienaar, Sikora, Soetaers, Sonck, Ibrahimovic, Mitea.
quote:Werkt Ruud nu ook al voor de krant?
Op dinsdag 30 september 2003 17:22 schreef Duiveltja het volgende:(Van onze verslaggever RvN)
quote:Canal+ wedstrijd bedoelen ze waarschijnlijk
Op dinsdag 30 september 2003 14:23 schreef F1Bas het volgende:Risiscowedstrijd
quote:Hij mag niet meer voetballen van Advocaat, dus moet'ie z'n geld maar ergens anders vandaan halen, hč?
Op dinsdag 30 september 2003 18:59 schreef muismatje het volgende:
Werkt Ruud nu ook al voor de krant?
quote:WTF!
Op woensdag 1 oktober 2003 15:22 schreef methodmich het volgende:
Ajax gaat binnenkort om de tafel met de Zuid-Afrikaanse bond om te praten over het afstaan van Pienaar. In het ergste geval is Ajax hem namelijk 12 duels kwijt, door interlands.
12 wedstrijden
quote:OMFG hoe kan dat
Op woensdag 1 oktober 2003 15:22 schreef methodmich het volgende:
Ajax gaat binnenkort om de tafel met de Zuid-Afrikaanse bond om te praten over het afstaan van Pienaar. In het ergste geval is Ajax hem namelijk 12 duels kwijt, door interlands.
quote:Nouja, ik vond \'m niet zo heel slecht als de andere. Hoewel ik ook de nodige keren heb gescholden, is die hetze tegen van der Vaart toch een klein beetje overdreven. Welke speler blinkt jaar in jaar uit uit bij zijn/haar team? Oké, hij zit gewoon in een kutfase, maar volgens mij is \'ie er weer langzaam bovenop aan het komen. Hij speelde in tegenstelling tot eerdere wedstrijden niet overduidelijk ondermaats. Gewoon matig.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Nette overwinning! Leuke pot! Heb me alleen aan een ding heel erg zitten ergeren: van der Vaart grrrrrrrr zo irritant! hij bleef ver achter bij de anderen op het veld. Ging liggen en mekkeren om vrije trappen. Bah. Hij moet gewoon geen aanvoerder meer zijn, dat kan hij nog niet aan. Sonck was erg goed(duh) en SQD speelde zijn beste wedstrijd.
Er moet nog heel veel gebeuren, het moet minder slordig, balvaster en sneller. De passing is vaak erg zwak...
Als vd Vaart weer in vorm is (of Litmanen ) dan zal je het middenveld betere onder controle krijgen... EN dat ga je dan merken...
1/10/2003 22:52
Wat als Bengt Sćternes wel had gescoord, dat was de eerste gedachte die spelers en coach van Club Brugge door het hoofd schoot vlak na afloop van het verloren duel met Ajax. Club ging met 2-0 ten onder in de Arena. 'Zij kunnen zeker voetballen.'
'Als Bengt scoort, zoals hij normaal doet, dan speel je heel wat meer relaxed', mijmerde coach Trond Sollied voor de Belgische televisiecamera's van VRT. 'We zaten erg goed in de match tot die tweede goal, die volgens mij erg veel weg had van buitenspel. Toen was het moeilijk ons weer op te laden. Zij hadden toen het spel onder controle en wij hadden niet voldoende spelers die genoeg macht hadden om iets te doen.'
Aanvoerder Timmy Simons toonde meer respect voor Ajax. 'Zij kunnen zeker voetballen, maar niemand van ons heeft ook beweerd dat ze dat niet kunnen. Buiten het doelpunt hadden zij in de eerste helft niet zo veel kansen. Maar wij zijn er zelf ook niet veel uit kunnen komen. We hebben geprobeerd ze niet te laten voetballen, maar na die 2-0 waren zij technisch zo sterk, dat ze het gewoon konden uittikken tot het einde.'
Aanvaller Gert Verheyen wist waarom Ajax won en Club verloor: 'Er waren twee momenten waardoor het duel anders had kunnen verlopen. En dan bedoel ik de kans van Bengt en die van Ivan Gvozdenovic vlak na rust. Zij hebben niet veel meer dan twee kansen gehad, maar wel twee keer gescoord. Wij hebben twee kansen gehad en niet gescoord. Maar de uitslag is denk ik toch verdiend.'
quote:Wie was dat ook alweer?
Op woensdag 1 oktober 2003 23:07 schreef HeatWave het volgende:
(of Litmanen)
quote:Eeeehmmmm, een godenzoon geloof ik
Op woensdag 1 oktober 2003 23:08 schreef twi het volgende:[..]
Wie was dat ook alweer?
En een meesterlijke zet van Koeman om Litmanen pas na de winterstop in te brengen.
In de kwartfinale is ie pas echt van belang.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:14 schreef tong80 het volgende:
Ajax was briljant vanavond. Balvast als het moest, effectief in de afwerking.En een meesterlijke zet van Koeman om Litmanen pas na de winterstop in te brengen.
In de kwartfinale is ie pas echt van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |