Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
Hier verder dus.
Ik mis a.s. Europees kampioen.
Oh ja... zoals ik al in vorige deel vermelde: een bankzitter/Rivaldo is transfer-vrij te krijgen.
Iets voor ons?
quote:ach ja,een buitenlander meer of minder kijken ze toch niet van op in amsterdam
Op zondag 28 september 2003 01:28 schreef golfer het volgende:
Tja..ik laat het aan Doc (who? waar is ie?) wel over om het te verbeteren.Oh ja... zoals ik al in vorige deel vermelde: een bankzitter/Rivaldo is transfer-vrij te krijgen.
Iets voor ons?
quote:Ik heb een rothekel aan die gast, dus van mij hoeft het niet. Maar als er een meerderheid voor is leg ik mij er bij neer
Op zondag 28 september 2003 01:28 schreef golfer het volgende:Oh ja... zoals ik al in vorige deel vermelde: een bankzitter/Rivaldo is transfer-vrij te krijgen.
Iets voor ons?
Mijn eerste zorg voor vanmiddag: kan ik droog naar het stadion fietsen? Ben bang van niet......
"Tot de transfer van Cristian Chivu kan AS Roma bevestigen dat de nog openstaande rekeningen zijn betaald en naar Ajax zijn opgestuurd. Zoals was afgesproken bij de officiële onderhandelingen", zo liet AS Roma weten in een officiële persverklaring.
Chivu maakte in zijn eerste wedstrijden in de Serie A grote indruk. Verdedigend was de Roemeen solide, terwijl hij zowel tegen Brescia als tegen Juventus vanuit een vrije trap wist te scoren.
quote:Zolang Ajax niks zegt geloof ik er helemaal NIKS van.
Op zondag 28 september 2003 11:15 schreef superjoden het volgende:
AS Roma heeft bevestigd dat de transfer van Cristian Chivu naar de Italiaanse club is afgerond. De Romeinse club kende zeer veel problemen met de betalingen van de Roemeense speler, maar kwam er financieel uiteindelijk er toch uit."Tot de transfer van Cristian Chivu kan AS Roma bevestigen dat de nog openstaande rekeningen zijn betaald en naar Ajax zijn opgestuurd. Zoals was afgesproken bij de officiële onderhandelingen", zo liet AS Roma weten in een officiële persverklaring.
Chivu maakte in zijn eerste wedstrijden in de Serie A grote indruk. Verdedigend was de Roemeen solide, terwijl hij zowel tegen Brescia als tegen Juventus vanuit een vrije trap wist te scoren.
quote:Nouja, z'n salaris zal wel rond de 5 miljoen liggen. Toch maar niet doen.
Op zondag 28 september 2003 11:14 schreef G1Ace het volgende:
baat het niet, dan schaadt het niet
ik bedoel, het is rivaldo
De politie komt er net achter dat om 15:00 uur er een bijeenkomst is bij de Pepsi stage waar zo'n 1500 Marokkanen worden verwacht. Het gaat nog druk worden op de Arena-boulevard dus.
quote:shit, dan is de kans op een overwinning van Ajax groter
Op zondag 28 september 2003 13:57 schreef zjroentje het volgende:
Van der Vaart schijnt niet in de basis te staan.
quote:Hoor jij je niet eerst fatsoenlijk te integreren op dit forum?
Op zondag 28 september 2003 14:00 schreef JuppieP het volgende:
Horen deze 'supporters' niet in het stadion te zitten?
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
shit, dan is de kans op een overwinning van Ajax groter
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
shit, dan is de kans op een overwinning van Ajax groter
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:grmbl $#^(*&^%#@& vd vaart (*&%#@*#& Montana (*^#@)()^@#&%^ schop ()^^(*&#@^%* grmbl (*^)#@(%*^)!#%
Op zondag 28 september 2003 14:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vermoeid?
quote:Nee, een druiper.
Op zondag 28 september 2003 16:34 schreef mitt het volgende:
Waarom stond v/d Vaart niet in de basis?Vermoeid?
6-0, dat had ik dan weer niet verwacht.
quote:hahaha
Op zondag 28 september 2003 16:35 schreef StarGazer het volgende:[..]
Nee, een druiper.
6-0, das nog eens andere koek dan 2-4
Of kun je Willem II zien als een gewillige del ?
quote:Sletten zijn het dus.
Op zondag 28 september 2003 17:22 schreef JeroenV het volgende:
Willem 2 houdt er van om te voetballen, dan heeft Ajax het makkelijk.
Gewillig II.
quote:Zelfs nummer 2 al
Op zondag 28 september 2003 20:58 schreef G1Ace het volgende:
sonck ook gescoort
numero uno! alweer
Ik als rechtgeaard Brugge-supporter heb al gemerkt dat Ajax in een mindere periode zit, maar dat hoeft daarom geen nadeel te zijn... want ook Club zit niet echt in vorm. Al is een CL-wedstrijd natuurlijk wel iets anders dan spelen tegen Beveren
In België denkt men dat men een goede kans heeft tegen dit Ajax en dat de ploegen aan elkaar gewaagd zijn...
Wat denken jullie?
(gelieve arrogantie achterwege te laten, enkel serieuze opmerkingen )
quote:Dan ben je hier verkeerd.
Op zondag 28 september 2003 21:41 schreef muismatje het volgende:
(gelieve arrogantie achterwege te laten, enkel serieuze opmerkingen)
quote:Denk (hoop) dat AJAX er zonder veel problemen overheen gaat.. 3-0 woensdag..
Op zondag 28 september 2003 21:41 schreef muismatje het volgende:
Wat denken jullie van de wedstrijd tegen Brugge?Ik als rechtgeaard Brugge-supporter heb al gemerkt dat Ajax in een mindere periode zit, maar dat hoeft daarom geen nadeel te zijn... want ook Club zit niet echt in vorm. Al is een CL-wedstrijd natuurlijk wel iets anders dan spelen tegen Beveren
In België denkt men dat men een goede kans heeft tegen dit Ajax en dat de ploegen aan elkaar gewaagd zijn...
Wat denken jullie?(gelieve arrogantie achterwege te laten, enkel serieuze opmerkingen
)
quote:Al ben ik geen fan van Sikora, die bal ramde die er wel geweldig lekker in
Op zondag 28 september 2003 19:40 schreef mat_herben het volgende:
Zaten leuke goals tussen
quote:Tegen TEC deed hij het aardig.
Op zondag 28 september 2003 22:32 schreef mitt het volgende:
de Jong in de basis.
quote:www.ajax.nl
Overgang Cristian Chivu naar AS Roma definitief
Amsterdam, 29 september 2003
Ajax heeft met AS Roma de definitieve transfer van Cristian Chivu afgewikkeld. De Romeinse club heeft aan haar verplichtingen voldaan door betaling van een bedrag ineens, in plaats van de oorspronkelijk overeengekomen bankgarantie.
Op 1 september bereikten Ajax en AS Roma overeenstemming over de verhuur van Cristian Chivu. Als gevolg van de nu getroffen regeling wordt Chivu per 1 januari 2004 definitief overgeschreven naar AS Roma.
Wie zeiden ook alweer dat Ajax genaaid zou worden met deze transfer?
Lekker dat die poen binnen is.
quote:Willem II is gewoon een super kutteam aan het worden.
Op zondag 28 september 2003 18:21 schreef zjroentje het volgende:
Fijne sparringspartner voor de top, die Tilburgers.
quote:Nouja, eind augustus hebben we 'm allemaal even geknepen. Geef toe....
Op maandag 29 september 2003 11:41 schreef Speed1971 het volgende:[..]
www.ajax.nl
Wie zeiden ook alweer dat Ajax genaaid zou worden met deze transfer?
Lekker dat die poen binnen is.
Mooi samenspel en zaten inderdaad schitterende goals tussen (of overdrijf ik nu nee toch )
We zijn klaar voor brugge
quote:Bron: AT5
Het aanvangstijdstip van de competitiewedstrijd tussen FC Zwolle en Ajax in Zwolle is met twee uur vervroegd.
Het duel staat gepland voor zondag 2 mei 2004. De oorspronkelijke aanvangstijd van 14.30 uur is veranderd naar 12.30 uur.
Op verzoek van de lokale autoriteiten is het aanvangstijdstip gewijzigd.
quote:Risiscowedstrijd
Op dinsdag 30 september 2003 14:15 schreef Againzender het volgende:
En schrijf maar vast in je agenda, Zwolle-Ajax begint twee uur vroeger:
[..]Bron: AT5
quote:Ze kondigen het in ieder geval op tijd aan
Op dinsdag 30 september 2003 14:23 schreef F1Bas het volgende:[..]
Risiscowedstrijd
quote:tegen die tijd is zwolle al gedegradeerd
Op dinsdag 30 september 2003 14:27 schreef Againzender het volgende:[..]
Ze kondigen het in ieder geval op tijd aan
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:32 schreef HeatWave het volgende:
tegen die tijd is zwolle al gedegradeerd.
Eigenlijk vind ik het wel logisch, met het debacle van WHC in het achterhoofd, dat dit een risicowedstrijd wordt want als er nu gedonder uitbreekt dan komt het nieuwe stadion er nooit. En geloof me het wordt echt tijd dat die er gaat komen!
quote:Iets wat je wel vaker bij nieuwe spelers ziet, ze willen zo graag dat het uiteindelijk tegen hun werkt.
30/9/2003 - "Sonck kan handelingssnelheid nog niet aan"
(Van onze verslaggever RvN)
Tegenover Het Nieuwsblad liet Ronald Koeman weten dat Sonck nog te onzeker is. "Hij eist van zichzelf dat hij aan de lopende band scoort, maar hij kan de handelingssnelheid nog niet aan." Koeman liet echter weten alle vertrouwen te hebben dat Sonck de komende maanden zal groeien in het elftal. Sonck zal dan wel positiever moeten worden als het tegenzit. "Wesley moet ook niet zoveel gebaren maken als het wat minder loopt. Hij moet positief zijn voor zichzelf."
quote:Yup, maar het gaat al beter met "onze" sonck
Op dinsdag 30 september 2003 17:22 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Iets wat je wel vaker bij nieuwe spelers ziet, ze willen zo graag dat het uiteindelijk tegen hun werkt.
quote:Koeman is wel positief
Club Brugge is voor Ajax geen onbekende meer. ,,Wij hebben ons huiswerk gedaan", stelde Koeman vast. ,,Net zoals zij dat gedaan zullen hebben. We hebben Club Brugge vier keer gezien, weten dat ze 4-3-3 spelen, al zal dat morgen misschien anders zijn heb ik begrepen. Hoewel Club Brugge geen echt verdedigende ploeg is, zijn ze stug. Het zal zeker geen makkelijke wedstrijd worden, want als je Borussia Dortmund uitschakelt ben je een goede ploeg. Ze zijn fysiek sterk, spelen vanuit een goede organisatie. Wij hebben in het verleden problemen gehad met dit soort fysieke ploegen, die vanuit een gesloten verdediging spelen. We moeten niet de duels aangaan, die zullen we niet winnen. Bij ons moet voetbal weer de basis zijn, zoals dat het was tegen RKC, AC Milan en Willem II. Dan zal Club Brugge moeite met ons hebben."
De selectie voor morgen:
Lobont, Boschker, Trabelsi, Pasanen, Escudé, Yakubu, Van Damme, De Jong, Maxwell, Galásek, Sneijder, Van der Vaart, Wamberto, Pienaar, Sikora, Soetaers, Sonck, Ibrahimovic, Mitea.
quote:Werkt Ruud nu ook al voor de krant?
Op dinsdag 30 september 2003 17:22 schreef Duiveltja het volgende:(Van onze verslaggever RvN)
quote:Canal+ wedstrijd bedoelen ze waarschijnlijk
Op dinsdag 30 september 2003 14:23 schreef F1Bas het volgende:Risiscowedstrijd
quote:Hij mag niet meer voetballen van Advocaat, dus moet'ie z'n geld maar ergens anders vandaan halen, hè?
Op dinsdag 30 september 2003 18:59 schreef muismatje het volgende:
Werkt Ruud nu ook al voor de krant?
quote:WTF!
Op woensdag 1 oktober 2003 15:22 schreef methodmich het volgende:
Ajax gaat binnenkort om de tafel met de Zuid-Afrikaanse bond om te praten over het afstaan van Pienaar. In het ergste geval is Ajax hem namelijk 12 duels kwijt, door interlands.
12 wedstrijden
quote:OMFG hoe kan dat
Op woensdag 1 oktober 2003 15:22 schreef methodmich het volgende:
Ajax gaat binnenkort om de tafel met de Zuid-Afrikaanse bond om te praten over het afstaan van Pienaar. In het ergste geval is Ajax hem namelijk 12 duels kwijt, door interlands.
quote:Nouja, ik vond \'m niet zo heel slecht als de andere. Hoewel ik ook de nodige keren heb gescholden, is die hetze tegen van der Vaart toch een klein beetje overdreven. Welke speler blinkt jaar in jaar uit uit bij zijn/haar team? Oké, hij zit gewoon in een kutfase, maar volgens mij is \'ie er weer langzaam bovenop aan het komen. Hij speelde in tegenstelling tot eerdere wedstrijden niet overduidelijk ondermaats. Gewoon matig.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Nette overwinning! Leuke pot! Heb me alleen aan een ding heel erg zitten ergeren: van der Vaart grrrrrrrr zo irritant! hij bleef ver achter bij de anderen op het veld. Ging liggen en mekkeren om vrije trappen. Bah. Hij moet gewoon geen aanvoerder meer zijn, dat kan hij nog niet aan. Sonck was erg goed(duh) en SQD speelde zijn beste wedstrijd.
Er moet nog heel veel gebeuren, het moet minder slordig, balvaster en sneller. De passing is vaak erg zwak...
Als vd Vaart weer in vorm is (of Litmanen ) dan zal je het middenveld betere onder controle krijgen... EN dat ga je dan merken...
1/10/2003 22:52
Wat als Bengt Sæternes wel had gescoord, dat was de eerste gedachte die spelers en coach van Club Brugge door het hoofd schoot vlak na afloop van het verloren duel met Ajax. Club ging met 2-0 ten onder in de Arena. 'Zij kunnen zeker voetballen.'
'Als Bengt scoort, zoals hij normaal doet, dan speel je heel wat meer relaxed', mijmerde coach Trond Sollied voor de Belgische televisiecamera's van VRT. 'We zaten erg goed in de match tot die tweede goal, die volgens mij erg veel weg had van buitenspel. Toen was het moeilijk ons weer op te laden. Zij hadden toen het spel onder controle en wij hadden niet voldoende spelers die genoeg macht hadden om iets te doen.'
Aanvoerder Timmy Simons toonde meer respect voor Ajax. 'Zij kunnen zeker voetballen, maar niemand van ons heeft ook beweerd dat ze dat niet kunnen. Buiten het doelpunt hadden zij in de eerste helft niet zo veel kansen. Maar wij zijn er zelf ook niet veel uit kunnen komen. We hebben geprobeerd ze niet te laten voetballen, maar na die 2-0 waren zij technisch zo sterk, dat ze het gewoon konden uittikken tot het einde.'
Aanvaller Gert Verheyen wist waarom Ajax won en Club verloor: 'Er waren twee momenten waardoor het duel anders had kunnen verlopen. En dan bedoel ik de kans van Bengt en die van Ivan Gvozdenovic vlak na rust. Zij hebben niet veel meer dan twee kansen gehad, maar wel twee keer gescoord. Wij hebben twee kansen gehad en niet gescoord. Maar de uitslag is denk ik toch verdiend.'
quote:Wie was dat ook alweer?
Op woensdag 1 oktober 2003 23:07 schreef HeatWave het volgende:
(of Litmanen)
quote:Eeeehmmmm, een godenzoon geloof ik
Op woensdag 1 oktober 2003 23:08 schreef twi het volgende:[..]
Wie was dat ook alweer?
En een meesterlijke zet van Koeman om Litmanen pas na de winterstop in te brengen.
In de kwartfinale is ie pas echt van belang.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:14 schreef tong80 het volgende:
Ajax was briljant vanavond. Balvast als het moest, effectief in de afwerking.En een meesterlijke zet van Koeman om Litmanen pas na de winterstop in te brengen.
In de kwartfinale is ie pas echt van belang.
Edit: kleurverschillijnen = grasbanen natuurlijk kon er niet opkomen...
quote:Mooi, dat haalt het beste in Ajax naar boven. Gewoon net doen alsof ze tegen het zwakke Feyenoord spelen, dan winnen ze wel met 4 of 5 nul.
Op donderdag 2 oktober 2003 13:40 schreef Eb het volgende:
Leuk uit-shirt van Celta de Vigo:
Maar serieus, ik denk dat het tegen Celta nog best wel eens moeilijk kan gaan worden. Celta kampt momenteel weliswaar met een vormprobleem, maar dat kan zo omslaan aangezien de volgende CL wedstrijden pas over 3 weken gespeeld zullen worden. Een Celta de Vigo in vorm is gevaarlijk.
Natuurlijk werd Club de tweede helft overigens compleet van de mat gespeeld, maar in het begin van die helft was het even spannend... (momenten die ik op tv heb moeten kijken omdat die dozen bij de catering niet weten wat werken is )
quote:Hij heeft zich knap hersteld.
Op donderdag 2 oktober 2003 13:29 schreef thetruth het volgende:
Ik vond Pasanen wel tegenvallen eigenlijk.
Op vd Vaart na, vond ik iedereen een behoorlijk niveau halen. Kvond Van Damme ook goed invallen trouwens.
En Sandman, ik vind dat je brugge tekort doet, want als ze compleet zijn kan het nog een verdomd lastige ploeg zijn
quote:Nou, ik had er persoonlijk meer van verwacht. Ik zat gisterenmiddag te ouwehoeren met wat Belgen die zich inderdaad wat ingroeven om precies die reden, maar er wel bij zeiden dat ondanks dat Brugge gewoon sterk was... Vandaar dat ik ze een beetje tegen vond vallen...
Op donderdag 2 oktober 2003 16:11 schreef StarGazer het volgende:[..]
Hij heeft zich knap hersteld.
Op vd Vaart na, vond ik iedereen een behoorlijk niveau halen. Kvond Van Damme ook goed invallen trouwens.
En Sandman, ik vind dat je brugge tekort doet, want als ze compleet zijn kan het nog een verdomd lastige ploeg zijn
ziet er gezellig uit
quote:mjah klopt, erg leuke en geslaagde aktie van 410
Op donderdag 2 oktober 2003 16:36 schreef mat_herben het volgende:
deze kwam ik tegen op de ajaxfotoside:
Wedstrijd tegen Bruggeziet er gezellig uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb vaak wat op ze te zeiken maar dit was ok.
quote:En het Feyenoord kamp maar beweren dat de ArenA een kil stadion is, waar nooit een sfeertje gecrëeerd wordt.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:36 schreef mat_herben het volgende:
deze kwam ik tegen op de ajaxfotoside:
Wedstrijd tegen Bruggeziet er gezellig uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:eigelijk zouden we deze foto's ff in het feyenoord topic moeten plaatsen
Op donderdag 2 oktober 2003 16:40 schreef Qi het volgende:[..]
En het Feyenoord kamp maar beweren dat de ArenA een kil stadion is, waar nooit een sfeertje gecrëeerd wordt.
quote:Onverwacht misschien? Maar klopt wel, ik hoorde dat het ook op tv te horen was. De reactie vond ik wel weer leuk.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:07 schreef F1Bas het volgende:
Sfeer was er wel, alleen was het soms wel wat stil in....vooral toen de brugge supporters hand in hand kameraden zongen was het wel stil...
quote:En vervolgens werden ze weer hard afgestraft.
Sfeer was er wel, alleen was het soms wel wat stil in....vooral toen de brugge supporters hand in hand kameraden zongen was het wel stil...
quote:Dat was de eerste keer, de tweede keer niet....
Op donderdag 2 oktober 2003 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En vervolgens werden ze weer hard afgestraft.
quote:Juist de tweede keer. De eerste keer werd er een beetje teruggeklapt op de manier van "oooooh wat knap bedacht!", en de tweede keer was het homo's lopen hand in hand
Op donderdag 2 oktober 2003 18:35 schreef F1Bas het volgende:[..]
Dat was de eerste keer, de tweede keer niet....
Maar ja boeie, de sfeer was okee dus dat is goed he
quote:en 10 sec later zongen wij hooomoooos lopen hand in hand.... .hoooomooooos lopen hand in hand laalala
quote:Telegraaf van vandaag.
RONALD KOEMAN WIL CONTRACT Bij AJAX VERLENGENAMSTERDAM, vrijdag
Trainer-coach Ronald Koeman heeft Ajax laten weten dat hij zijn contract, dat volgende zomer afloopt, wil verlengen. Ik heb de intentie om ook na 2004 te blijven en inmiddels heeft mijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk een eerste oriënterend gesprek gevoerd met Ajaxdirecteur Arie van Eijden over contractverlenging. Al eerder liet de club weten ook na 2004 graag met de huidige oefenmeester door te willen.Volgens Koeman was het een aftastend en louter informatief onderhoud en is nog niet specifiek over de voorwaarden of lengte (1 of 2 jaar) van het nieuwe contract gesproken. Beide partijen hebben elkaar laten weten hoe we tegenover een gezamenlijke toekomst staan. Het gegeven dat we om de tafel zitten, geeft aan dat ik positief sta tegenover een langer verblijf bij Ajax.
Overigens verwacht Koeman niet dat hij binnenkort al een handtekening zet in de Amsterdam ArenA. Er zal nog wel een keer gesproken worden alvorens de definitieve beslissing valt. Het uiteindelijke besluit valt in december zoals ik al eerder heb laten weten. Koeman kwam in december 2001 van Vitesse naar Ajax als opvolger van de ontslagen Co Adriaanse.
quote:Zou erg mooi zijn ja!
Op vrijdag 3 oktober 2003 08:23 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Telegraaf van vandaag.
![]()
![]()
Edit
Van VI.nl
Coach Koeman wil langer bij Ajax blijven
3/10/2003 8 :39
Als het aan Ronald Koeman ligt, dan is hij ook volgend seizoen nog coach van Ajax. De trainer heeft de leiding van de Amsterdamse club laten weten dat hij zijn contract bij de huidige koploper in de Holland Casino Eredivisie wil verlengen.
'Ik heb de intentie om ook na 2004 te blijven en inmiddels heeft mijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk een eerste oriënterende gesprek gevoerd met Ajax-directeur Arie van Eijden over contractverlenging', vertelt Koeman in De Telegraaf. Diezelfde Van Eijden had begin augustus al laten weten dat Ajax graag verder wilde met de veertigjarige oefenmeester.
Koeman: 'Beide partijen hebben elkaar laten weten hoe wij tegenover elkaar staan. Het gegeven dat we om de tafel zitten, geeft aan dat ik positief sta tegenover een langer verblijf bij Ajax.'
Volgens de voormalig international was het gesprek louter informatief en is er nog niet onderhandeld over de lengte van het nieuwe contract. 'Er zal nog wel een keer gesproken worden alvorens de definitieve beslissing valt. Het uiteindelijke besluit valt in december zoals ik al eerder heb laten weten.'
Koeman werkt sinds december 2001 als coach bij Ajax. Destijds kwam hij als opvolger van Co Adriaanse, die vanwege slechte resultaten was ontslagen. Tijdens de kleine twee jaar dat hij trainer is van de Amsterdammers, won Ajax in het seizoen 2001/02 de titel en de beker en slaagde de ploeg er vorig seizoen in de kwartfinales van de Champions League te bereiken.
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 03-10-2003 11:10]
quote:Goed nieuws, dat Barcelona kan wel wachten. Koeman ziet ook wel dat zelfs hij dat zooitje daar aan het voetballen kan krijgen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:00 schreef F1Bas het volgende:[..]
Zou erg mooi zijn ja!
Edit
Van VI.nlCoach Koeman wil langer bij Ajax blijven
3/10/2003 8 :39
Als het aan Ronald Koeman ligt, dan is hij ook volgend seizoen nog coach van Ajax. De trainer heeft de leiding van de Amsterdamse club laten weten dat hij zijn contract bij de huidige koploper in de Holland Casino Eredivisie wil verlengen.
'Ik heb de intentie om ook na 2004 te blijven en inmiddels heeft mijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk een eerste oriënterende gesprek gevoerd met Ajax-directeur Arie van Eijden over contractverlenging', vertelt Koeman in De Telegraaf. Diezelfde Van Eijden had begin augustus al laten weten dat Ajax graag verder wilde met de veertigjarige oefenmeester.Koeman: 'Beide partijen hebben elkaar laten weten hoe wij tegenover elkaar staan. Het gegeven dat we om de tafel zitten, geeft aan dat ik positief sta tegenover een langer verblijf bij Ajax.'
Volgens de voormalig international was het gesprek louter informatief en is er nog niet onderhandeld over de lengte van het nieuwe contract. 'Er zal nog wel een keer gesproken worden alvorens de definitieve beslissing valt. Het uiteindelijke besluit valt in december zoals ik al eerder heb laten weten.'
Koeman werkt sinds december 2001 als coach bij Ajax. Destijds kwam hij als opvolger van Co Adriaanse, die vanwege slechte resultaten was ontslagen. Tijdens de kleine twee jaar dat hij trainer is van de Amsterdammers, won Ajax in het seizoen 2001/02 de titel en de beker en slaagde de ploeg er vorig seizoen in de kwartfinales van de Champions League te bereiken.
quote:Dus hij zal wel in de winterstop verkocht worden mits hij bijtekend
Milan wil voor-overeenkomst met Trabelsi
MILAAN, 3 oktober 2003 12:20 - Adriano Galliani, de vice-president van AC Milan, heeft laten lekken dat hij in gesprek wil gaan met de zaakwaarnemers van Hatem Trabelsi. De Tunesiche international van Ajax is in zijn laatste contractjaar bij de Amsterdammers en Milan wil, voor dat er andere kapers op de kust komen, komen tot een contract. De Italiaanse grootmacht wil de verdediging sterker maken. In dit kader past dan ook het contracteren van Trabelsi.
quote:Zucht, soms wou ik dat wel net als psv faalden in de CL, dan kon je eens een selectie bijeenhouden..
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:13 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dus hij zal wel in de winterstop verkocht worden mits hij bijtekend
Klote Milan.....
quote:100% correct!
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:15 schreef HeatWave het volgende:[..]
Zucht, soms wou ik dat wel net als psv faalden in de CL, dan kon je eens een selectie bijeenhouden..
Klote Milan.....
quote:verwacht ik dus ook
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:43 schreef F1Bas het volgende:
Ajax zal iig hun eenzijdige optie lichten, zodat Trabelsi tot 2006 een contract heeft bij Ajax en Ajax veel geld voor hem kan vragen.
quote:Ze zullen het Philips stadion wel bedoelen. Alleen vind ik Arena en Philips stadion qua naam niet echt op elkaar lijken? Maja, tzijn en blijven Feyenoord supporters
Op donderdag 2 oktober 2003 16:40 schreef Qi het volgende:[..]
En het Feyenoord kamp maar beweren dat de ArenA een kil stadion is, waar nooit een sfeertje gecrëeerd wordt.
quote:En tradities zijn er om gebroken te worden
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een ding is zeker, winnen in de Arena is een traditie
quote:Humor, ze denken dat 'ie transfervrij is
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:13 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dus hij zal wel in de winterstop verkocht worden mits hij bijtekend
Ketsjing, ketsjing, 20 miljoen per favore
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:08 schreef MaStar het volgende:
......Ajax supporter uit Arnhem.........ik niet zovaak ga..............
quote:
.......mijn clubbie........
quote:Sorry, maar ik heb nog nooit zo'n stil stadion gezien als tijdens Ajax Amsterdam - Club Brugge... Zelfs FC Utrecht - Zilina was sfeervoller. :/
Dit zou de haast zekere komst van van Gaal wel eens kunnen dwarsbomen.
Persoonlijk heb ik liever Jansen.
quote:Ik ook, ongeacht z'n verleden.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:14 schreef methodmich het volgende:Persoonlijk heb ik liever Jansen.
quote:Tja, what else is new. Bij elke openstaande vacature bij Ajax pleit Cruijff voor Wim Jansen als ideale man.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:14 schreef methodmich het volgende:
Johan Cruyff heeft in een onderhoud met de Ajax-voorzitter gepleit voor Wim Jansen als TD, meldt VI.nl.
quote:A...
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:32 schreef Doc het volgende:
[edit: hij was op zich wel grappig, maar toch maar niet]
B...
quote:Ik had een post geplaatst, terwijl ik dus eigenlijk een andere post wilde editten...
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:33 schreef keeper het volgende:[..]
A...
B...
quote:Heuj! Jij weer!!
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:15 schreef Heero het volgende:[..]
Sorry, maar ik heb nog nooit zo'n stil stadion gezien als tijdens Ajax Amsterdam - Club Brugge... Zelfs FC Utrecht - Zilina was sfeervoller. :/
Stond dit topic bovenaan.
Waar gaat het hier over ?
Ajax ?
quote:Mooi gesproken
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:35 schreef tha_dark het volgende:[..]
En tradities zijn er om gebroken te worden
quote:laat eerst de tuchtcommissie spreken...
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, voor PSV - Ajax is Kezman geschorst, wegens een rode kaart vanavond tegen ADO Den Haag
quote:die is toch ook pro ajax net als nos
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:49 schreef DutchGooner het volgende:[..]
laat eerst de tuchtcommissie spreken...
quote:klopt,stom van me,dat gaan dus 10 wedstrijden worden
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:51 schreef superjoden het volgende:[..]
die is toch ook pro ajax net als nos
quote:wedstrijdje of 2, 3 als hij niet wordt vrijgesproken.... offtopic feli met de periodetitel of neem je daar geen genoegen mee...
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:52 schreef DutchGooner het volgende:[..]
klopt,stom van me,dat gaan dus 10 wedstrijden worden
quote:jij snapt,slechts een appeltje voor de dorst
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:54 schreef superjoden het volgende:[..]
offtopic feli met de periodetitel of neem je daar geen genoegen mee...
Dus zit er dik in dat ie het mist
quote:Mooi nog een ajax landskampioen
Van de ajax websiteAjax Orlando doet aanvraag voor nationale voetbal-licenties
Orlando, 4 oktober 2003
Ajax Orlando Football Club (AOFC) heeft deze week aangekondigd dat het zich officieel heeft aangemeld voor deelname aan twee nationale voetbalcompetities, de 'Premier Development League' (PDL) en de 'A-League', een top professioneel voetbalcircuit in de Verenigde Staten.
,,We zijn erg blij met het vooruitzicht van het spelen in de PDL gedurende het seizoen 2004, en het terugbrengen van A-League-voetbal in de omgeving in 2005, zei Ajax Orlando voorzitter Mark Dillon, een voormalig profvoetballer in de Verenigde Staten en Europa die verschillende professionele teams in de omgeving van Orlando heeft gecoacht en bestuurd.De PDL-organisatie die Ajax Orlando wil, zal een tweede vooraanstaand ontwikkelingsteam toevoegen aan de 'voetbalgekke' omgeving van Groot-Orlando. Op dit moment speelt de Central Florida Kraze in de districten North Orange en Seminole. De PDL bevat bijna 60 teams in de VS. De teams bestaan uit een mengeling van jong talent en universiteitsspelers die hun talenten willen ontwikkelen in een sterke competitie.
Dillon liet weten dat Ajax Orlando en zijn financiële partner ATP Online (gevestigd in Amsterdam en London), van plan zijn in beide competities zeer ambitieuze teams op de been te brengen waarin jonge spelers uitkomen die opgeleid zullen worden in het wereldberoemde systeem van Orlando's technische partner, Europese topclub AFC Ajax. Ajax verleende onlangs aan Dillons groep de eerste en enige rechten in de Verenigde Staten voor het gebruik van het beroemde Ajax-logo, zijn marketingbekwaamheid en het systeem voor trainen van jeugdspelers, dat beschouwd wordt als de 'gouden maatstaf' van jeugdopleiding.
,,Een van onze voornaamste prioriteiten zal het verkrijgen van een permanent stadion zijn waar ons A-Leagueteam zijn wedstrijden kan spelen, verklaarde Dillon. ,,Dat is een gezamelijk doel van Ajax, de A-League en Ajax Orlando, en we zijn al aan dat proces begonnen met hulp uit het bedrijfsleven en de overheid.
quote:Zal dit de nieuwe mode worden?
ZEEGSE De spelersbus van Ajax is de
afgelopen nacht in het Drentse Zeegse
uitgebrand.De touringcar stond naast
een hotel,waar de Ajacieden logeerden
in verband met de wedstrijd tegen FC
Groningen.Bij de brand zijn geen
gewonden gevallen.
Een aantal hotelgasten moest worden
geëvacueerd;het gebouw heeft lichte
schade opgelopen.De politie gaat uit
van brandstichting.De technische
recherche is inmiddels begonnen met
een uitgebreid sporenonderzoek.
De wedstrijd begint om half drie.Het
doorgaan van het duel was vanwege de
brand enige tijd onzeker.
quote:treurig.... voor hetzelfde geldt zouden er gewonden vallen en zou zelfs de wedstrijd geen doorgang hebben gevonden.... rivaliteit is leuk maar dit is treurig....
Op zondag 5 oktober 2003 12:15 schreef Againzender het volgende:
Nou, dat wordt lopen naar Groningen?:
[..]Zal dit de nieuwe mode worden?
quote:idd... volgens mij staan er ook aardige straffen op zeker doordat er nu levens in gevaar zijn gebracht vanwege het aanliggende hotel....
Op zondag 5 oktober 2003 12:24 schreef Againzender het volgende:
Er zullen nu wel weer een paar jochies heel erg trots op hunzelf zijn omdat ze zo stoer zijn geweest de spelersbus van de 'vijand' in de hens te steken.
Hierbij ga ik even uit van brandstichting natuurlijk, net als de brandweer.
quote:En als ze gepakt worden mogen ze lekker paar ton aan schade vergoeding betalen!
Op zondag 5 oktober 2003 12:25 schreef superjoden het volgende:[..]
idd... volgens mij staan er ook aardige straffen op zeker doordat er nu levens in gevaar zijn gebracht vanwege het aanliggende hotel....
Naast dat het een trieste reden is om iets in brand te steken is het nog triester dat je mensenlevens in gevaar brengt.
Maar het excuus (als ze de brandstichter(s) ooit pakken) zal wel weer iets worden van ja ik was dronken en ik dacht niet na.
quote:Plus een levenslange SV
Op zondag 5 oktober 2003 12:45 schreef raptorix het volgende:[..]
En als ze gepakt worden mogen ze lekker paar ton aan schade vergoeding betalen!
quote:Waarschijnlijk waren ze gewoon een ochtendtraining aan het doen, en hoorde ze het aan afloop van de training
Op zondag 5 oktober 2003 12:58 schreef mbn het volgende:
Wat er in het bericht niet bijstaat is of de ajax-spelers het hotel uit moesten. Waarschijnlijk zijn ze minstens een tijd op geweest. Zal niets goeds betekenen voor de wedstrijd.
quote:Het was 's nachts
Op zondag 5 oktober 2003 13:00 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Waarschijnlijk waren ze gewoon een ochtendtraining aan het doen, en hoorde ze het aan afloop van de training
quote:24ofAjax variatie op LeMans
Op zondag 5 oktober 2003 13:11 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Het was 's nachts
quote:Met of zonder Kezman wint Ajax dit seizoen eindelijk eens van PSV.
Op zondag 5 oktober 2003 13:15 schreef Korneel het volgende:
Ik denk dat Kezman gewoon mee doet tegen Ajax, PSV gaat in hoger beroep en dan zal je zien dat door de traagheid van de KNVB Kezman gewoon kan spelen.
quote:kunnen we peter hoekstra niet nog 1 keertje van stal halen
Op zondag 5 oktober 2003 13:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Met of zonder Kezman wint Ajax dit seizoen eindelijk eens van PSV.
Overigens heeft Zlatan nummer 4 al binnengelegd, die gaat ook lekker.
quote:i know.... wel weer gelijk na een CL duel deze pot... lijkt mij ook dat kezman een aantal wedstrijden geschorst gaat worden... weet alleen niet of de tuchtcommissie deze overtreding behandeld alszijnde een elleboogstoot....
Op zondag 5 oktober 2003 15:39 schreef methodmich het volgende:
Superjoden, die wedstrijd is pas over 3 weken. Dan is er echt al uitspraak geweest, ongeacht of PSV in beroep gaat. Kezman krijgt minimaal 4 duels lijkt me, anders is het vrij krom. Dus die doet niet mee.Overigens heeft Zlatan nummer 4 al binnengelegd, die gaat ook lekker.
quote:'t wordt saai he?
Op zondag 5 oktober 2003 17:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gefeliciteerd wederom, ik had het graag anders gezien, maar er zat niet meer in
quote:nogal ja
Op zondag 5 oktober 2003 17:10 schreef Suijk het volgende:
't wordt saai he?
Of 25 x winnen en 2 x gelijk tegen PSV.
quote:Winnen van psv is nog steeds lastig als je Ajax heet, dat laten we aan AZ over.
Op zondag 5 oktober 2003 17:29 schreef methodmich het volgende:Of 25 x winnen en 2 x gelijk tegen PSV.
quote:Pijnlijk verhaal
Op zondag 5 oktober 2003 19:55 schreef popolon het volgende:[..]
Winnen van psv is nog steeds lastig als je Ajax heet, dat laten we aan AZ over.
quote:mja = 7
Op zondag 5 oktober 2003 16:40 schreef methodmich het volgende:
Zlatan 4, Sonck 3. Voorwaar geen slecht duo toch?
Kezman alleen = 8
Maar het gaat wel steeds beter ja
quote:Bekijk het van de positieve kant: Zlatan en Sonck hebben beiden oneindig keer meer gescoord dan Kezman in de laatste drie wedstrijden.
Op maandag 6 oktober 2003 17:08 schreef PLAE@ het volgende:[..]
mja = 7
Kezman alleen = 8
![]()
quote:tja maar als hij niet speelt dan zit je dadelijk in de problemen (daarom hoop geluk met ado uit)
Op maandag 6 oktober 2003 17:08 schreef PLAE@ het volgende:[..]
mja = 7
Kezman alleen = 8
![]()
en ja kezman is in de cl ook zo goed
quote:Het begint voorin lekker te lopen idd.
Op zondag 5 oktober 2003 16:39 schreef mitt het volgende:
Wel een goede zaak dat Sonck begint te scoren, en dat Ibrahimovic blijft scoren
Wim Janssen bij Ajax.
Die demente randdebiel spoort echt niet meer. Als ik voorzitter van Ajax was dan zou ik hem lekker in Catalonië laten.
quote:Zo zijn de regels nu eenmaal. Daar zal Ajax ook vast al een keer van hebben geprofiteerd.
Op zondag 5 oktober 2003 13:15 schreef Korneel het volgende:
Ik denk dat Kezman gewoon mee doet tegen Ajax, PSV gaat in hoger beroep en dan zal je zien dat door de traagheid van de KNVB Kezman gewoon kan spelen.
v/d Vaart doet toch ook gewoon mee? Die heeft ook wel een schorsing verdiend.
quote:waaarvoor omdat hij om iemand wegduwd die hem helemaal klemt
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:56 schreef Drive-By-Shooters het volgende:v/d Vaart doet toch ook gewoon mee? Die heeft ook wel een schorsing verdiend.
quote:Zal ik de CL-cijfers er ff bijpakken
Op maandag 6 oktober 2003 17:08 schreef PLAE@ het volgende:
mja = 7Kezman alleen = 8
![]()
Dat je scoort in de HCE is leuk, maar de belangrijke goals worden in de CL gemaakt he .
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:43 schreef Maxximus het volgende:[..]
waaarvoor omdat hij om iemand wegduwd die hem helemaal klemt
![]()
Het gaat voorin steeds beter en ook achterin gaan de dingen steeds meer op hun plaats vallen. Maar vooral voorin lijken de zaken nu goed geregeld. Sonck is los en heeft laten zien dat hij idd dodelijk is in de zestien. Ajax zal goed instaat zijn om flink te drukken op de helft van PSV. Dat zal de verdediging van Ajax de nodige rust geven waardoor Maxwell zich ook kan gaan richten op het goed opbouwen. Komt bij dat PSV thuis niet zoveel voorstelt dit seizoen. Ook zal de deceptie groot zijn als PSV zijn derde CL wedstrijd verloren heeft in Athene op 21 oktober want dan is de uitschakeling een feit!
quote:Afreageren op 'n tegenstander.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:50 schreef Maxximus het volgende:
wat heeft hij wel gedaan dan gelsagen geschopt nope dus wat wel dat zo erg is dat hij een schorsing moet hebben.
Alsof Kezman Van As een mega harde rechtse verkocht...
PSV zal wel beroep aantekenen, dus Kezman zal meedoen denk ik.
quote:in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:50 schreef Maxximus het volgende:
wat heeft hij wel gedaan dan gelsagen geschopt nope dus wat wel dat zo erg is dat hij een schorsing moet hebben.
quote:Helaas voor psv zit er nog een wedstrijdje tussen psv - Ajax, dus die vlieger gaat niet op.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:53 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
PSV zal wel beroep aantekenen, dus Kezman zal meedoen denk ik.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:53 schreef pfaf het volgende:[..]
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
hij trapte wel:N bekijk de beelde nog maar eens goed.
en kerstman sloeg og het nu een elleboog was of niet hij slaat dus direct rood dus een schorsing.
[Dit bericht is gewijzigd door Maxximus op 07-10-2003 11:57]
quote:Juich niet te vroeg. Het is en blijft de KNVB he...
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:56 schreef keeper het volgende:[..]
Helaas voor psv zit er nog een wedstrijdje tussen psv - Ajax, dus die vlieger gaat niet op.
quote:En hoe kom je er bij dat dit is gedaan door een supportersgroep? Wordt er zo moe van dat "wïj" gelijk weer de schuldigen zij, terwijl er nog helemaal niks bekend is. Hoorde dat de bussen van Feijenoord, Vitesse en Utrecht ook doelwit waren geweest van vandalisme. Wil niet gelijk betekenen dat dit gedaan wordt door een supporter.
Op zondag 5 oktober 2003 12:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat een zieke actie om die bus in de hens te steken, dat heeft niks meer met rivaliteit te maken
quote:Wat denk je nou zelf....
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:09 schreef Cart_man het volgende:[..]
En hoe kom je er bij dat dit is gedaan door een supportersgroep? Wordt er zo moe van dat "wïj" gelijk weer de schuldigen zij, terwijl er nog helemaal niks bekend is. Hoorde dat de bussen van Feijenoord, Vitesse en Utrecht ook doelwit waren geweest van vandalisme. Wil niet gelijk betekenen dat dit gedaan wordt door een supporter.
dan adviseer ik hun 1 ding
oja en natuurlijk een stadionverbod
quote:Slaapplaats(en) in bus aanwezig. Bij de gemiddelde superdeluxe touringcar (die van Ajax valt toch wel in die categorie) is de slaapplaats voor de chauffeur dusdanig dat erin overnachten geen probleem is. Bovendien stond dat ding zo dicht bij het hotel dat zelfs een rund had geweten dat de vlammen zouden overslaan.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:45 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Poging tot doodslag?
Die flippo van een Hugo Borst had het erover dat de daders de schade zouden moeten afbetalen gedurende hun hele leven. Vind ik wel goed, want ik geloof dat de schade in totaal zo'n 4 euroton was. Miljoentje ofzo.
En natuurlijk bestaat er een kans dat iemand niet eens gezien heeft dat het om de Ajax bus ging en 'm voor de lol aanstak. Maar het lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk als het hier om een daad gaat die niet door een supporter(sgroepje) van een bepaalde club is gedaan. Dan ben je toch wel erg naief...
Daarnaast valt het nog maar te bezien of hier een veroordeling voor poging tot doodslag uit te halen valt. Ik geloof er geen snars van.
Dat van die schade ben ik het mee eens. Ze hebben die bus vernield plus dat hotel. Laat ze er maar voor opdraaien.
quote:Of het een veroordeling wordt hangt natuurlijk van de rechter af, maar als ik het OM was zou ik betreffende perso(o)n(en) wel poging tot doodslag danwel poging tot zware mishandeling ten laste leggen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:54 schreef Drive-By-Shooters het volgende:Daarnaast valt het nog maar te bezien of hier een veroordeling voor poging tot doodslag uit te halen valt. Ik geloof er geen snars van.
Dat van die schade ben ik het mee eens. Ze hebben die bus vernield plus dat hotel. Laat ze er maar voor opdraaien.
Maar ik neem genoegen met het dokken voor de schade. Dat is alleen al €400.000,- voor de bus. En een gevalletje vernieling lijkt mij wel bewezen.
En om nog even op de kotsman terug te komen:
quote:En zojuist krijg ik de bevestiging dat de vergadering op 22 oktober doorgaat waardoor ik niet naar Ajax-Celta kan
Mateja Kezman gaat niet akkoord met
het schikkingsvoorstel van de KNVB dat
hem drie duels schorsing,waarvan één
voorwaardelijk,zou opleveren.De zaak is
nu overgedragen aan de tuchtcommissie,
die de zaak volgende week behandelt.
quote:Arnold de Terminator is gekozen......
Op woensdag 8 oktober 2003 17:42 schreef Speed1971 het volgende:
Is er al een nieuwe TD in Amsterdam?
Jari...dus wel hersteld nu nog enkele weken wedstrijdfit worden en hij is weer inzetbaar....
quote:Totdat hij op de training opnieuw een blessure oploopt.
Op donderdag 9 oktober 2003 07:00 schreef superjoden het volgende:
Jari...dus wel hersteld nu nog enkele weken wedstrijdfit worden en hij is weer inzetbaar....
Je weet dat het waar is
quote:Alle Ajacieden spelen goede wedstrijden tegen Feyenoord.
Op donderdag 9 oktober 2003 08:20 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Toch jammer van zo'n goede voetballer. Ik zie hem graag spelen, zeker tegen een ploeg als PSV. Mooi overzicht en prachtige steekpasjes om de toch al onzekere PSV verdediging zoek te spelen (maar volgens mij speelde Litmanen zijn beste wedstrijden altijd tegen Feyenoord).
Maar dit seizoen kijk ik echt uit naar de ontmoetingen tegen PSV en over 2 weken is de eerste al.
Erg leuk als PSV geen landskampioen wordt want dan moeten we maar afwachten hoe de lampies het eraf gaan brengen in de kwalificatie wedstrijd voor de CL. Zal ook wel weer hopeloos zijn.
quote:Na zoveel jaar gepruts zou PSV het recht ontnomen moeten worden nog aan de CL deel te mogen nemen. Dit recht moet overgaan naar de volgende in de NL comptitie.
Op donderdag 9 oktober 2003 08:59 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Maar dit seizoen kijk ik echt uit naar de ontmoetingen tegen PSV en over 2 weken is de eerste al.
Erg leuk als PSV geen landskampioen wordt want dan moeten we maar afwachten hoe de lampies het eraf gaan brengen in de kwalificatie wedstrijd voor de CL. Zal ook wel weer hopeloos zijn.
quote:ja, helaas wel.
Op donderdag 9 oktober 2003 07:55 schreef Leshy het volgende:[..]
Totdat hij op de training opnieuw een blessure oploopt.
Je weet dat het waar is
Het help Litmanen het seizoen door fonds is ook nog niet erg succesvol .
quote:Net op het 3FM nieuws, het is............
Op donderdag 9 oktober 2003 10:07 schreef Speed1971 het volgende:
Duurt toch wel lang voordat Ajax met de nieuwe TD naar buiten komt. Het is nu gvd donderdag en het zou deze week bekend worden. Zou hij op het laatste moment nog dwars liggen........?
Van Gaal geworden.
quote:
663 Teletekst do 09 okt**Louis van Gaal volgt Leo Beenhakker
op als technisch directeur van Ajax.
De voormalig trainer van Ajax,Barcelona
en het Nederlands elftal werd het met
de Amsterdammers eens over een contract
voor onbepaalde tijd.
Van Gaal zal op 1 november beginnen in
zijn nieuwe functie.Beenhakker vertrok
eerder dit jaar naar Mexico om daar als
clubtrainer aan de slag te gaan.
V.
+1 normaal
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:46 schreef SCH het volgende:
Wat is een Louis van Gaal?
quote:Van Gaal won de EC-1 met spelers die hij als jeugdtrainer zelf had opgeleid.
Op donderdag 9 oktober 2003 19:45 schreef Vurby het volgende:
Mooi. Eerst de jeugdopleiding afbreken
Maar geef eens een voorbeeld kwa afbreken van de jeugdopleiding. Welk talent heeft ie in de kiem gesmoord ?
quote:Nee, wat is een vragend voornaamwoord.
Op donderdag 9 oktober 2003 19:46 schreef SCH het volgende:
Wat is een Louis van Gaal?
quote:geef maar voorbeelden van jeugdspelers die zijn doorgebroken in de jaren NA hem. Nu begint er pas weer iets te komen. Hij dreef nog op de voorgaande jaren.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:06 schreef tong80 het volgende:Maar geef eens een voorbeeld kwa afbreken van de jeugdopleiding. Welk talent heeft ie in de kiem gesmoord ?
V.
+1 normaal
quote:Die voorgaande jaren was ie zelf jeugdtrainer. Hij werd als trainer van het c-elftal de opvolger van Beenkakker.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:08 schreef Vurby het volgende:[..]
geef maar voorbeelden van jeugdspelers die zijn doorgebroken in de jaren NA hem. Nu begint er pas weer iets te komen. Hij dreef nog op de voorgaande jaren.
Kluivert, Seedorf, Davids etc heeft ie zelf opgeleid.
Jeugdspelers met te weinig talent die tekort schoten als aanvaller maakte ie verdediger, Zoals Reiziger.
De jaren na hem kenmerkten zich door de verkoop van al die spelers.
Bosman arrest. Ooit van gehoord ?
quote:
9/10/2003 - LOUIS VAN GAAL NIEUWE TECHNISCH DIRECTEUR
(Van onze verslaggever T., met dank aan forumlid sonck)BRON: WWW.AJAX.NL
Na een lange periode van onzekerheid en discussie is de kogel dan toch door de kerk: Louis van Gaal treedt per 1 november in dienst als technisch directeur van Ajax. De 52-jarige Amsterdammer en Ajax zijn een contract voor onbepaalde tijd overeengekomen. Van Gaal was tussen 1991 en 1997 al als trainer verbonden aan Ajax.
De successen van Louis van Gaal in zijn jaren als trainer van Ajax zijn bekend. Na het trainersschap van Barcelona (2x) en een periode als bondscoach van Oranje keert Louis van Gaal als technisch directeur terug naar de club die hij naar de hoogste regionen van Europa leidde en waar hij zijn naam als trainer vestigde. Van Gaal over zijn terugkeer: Ik kom weer terug op het oude nest. Dit is mijn club. Ik ga voorlopig in de luwte aan de slag. Ik wil mij eerst eens rustig oriënteren.
De reactie van Ronald Koeman op de komst van Van Gaal, onder wie hij bij Barcelona werkte is positief: De komst van Louis van Gaal is een goede zaak voor de club en voor mijzelf. Ik heb de stellige indruk dat deze positie voor Louis van Gaal een eindstation is. Hij heeft afscheid van zijn actieve trainerscarrière genomen. Ik zie de komst van Louis van Gaal als iets dat voor mij een steun kan zijn.
Het Bosman arrest werkt 2 kanten op. ajax zou ook kunnen kopen.
V.
+1 normaal
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:19 schreef Vurby het volgende:
ajax zou ook kunnen kopen.
Cruijff, van Basten, Bergkamp, Kluivert.
Zelf opgeleid.
Romario, Ronaldo, Nistelrooij, Kezman.
Zelf gekocht.
1988/'89 Ajax (Ned)
1989/'90 Ajax (Ned)
1990/'91 Ajax (Ned)
1991/'92 Ajax (Ned)
Daarna werd 'ie hoofdcoach. Hij was dus een onderdeel van de lichting die een paar jaar later de CL won. Jongetjes als Kluivert, Seedorf en Davids waren indertijd 13, 14, 15 jaar oud.
In de periode nadat Louis vertrok als hoofdcoach van Ajax zijn er twee, drie jaar mindere spelers afgeleverd. Knopper, van der Gun, van der Meyde (in eerste instantie te licht), Willems (wie kent hem nog?) en Pique. Maar wat wil je? Het kan niet altijd feest zijn met 5 à 6 talenten die binnen een drietal jaren sterspelers zijn in Europa.
Ik ben wel benieuwd wat jij 'afgebroken' noemt. Destijds is er juist een begin gemaakt met De Toekomst, als nieuwe basis voor de opleidingen. Louis heeft aangetoond goed te kunnen werken met jonge spelers in zijn periode als jeugdtrainer en hoofdcoach van Ajax. Ik heb daar dus volle vertrouwen in. En om over Co nog iets te zeggen: die heeft het gebrek aan eigen materiaal ruimschoots goedgemaakt door spelers als Maxwell, Trabelsi, Pienaar, Ibrahimovic, Pasanen, en Galasek te brengen. Bovendien heeft hij geloof ik van der Meyde weer teruggehaald naar Amsterdam, al ben ik van het laatste niet erg zeker.
Beiden hebben qua productiviteit van, en oog voor jonge veelbelovende spelers dus meer dan genoeg kwaliteiten naar binnen gebracht bij Ajax (al was Galasek niet zo jong ).
quote:Maar niet onder Lowieke zijn supervisie. DAT is het punt. Dat Lowieke jeugdtrainer was heeft geen fuck te maken met dat tijdens zijn hoofdtrainerschap de opleiding in het slop raakte. Kom zeg. Vroeger speelden alle teams van ajax hetzelfde format zodat je spelers 1 op 1 kon doorsluizen naar een hoger team. Ineens was dat weg en gingen ze kopen. Wat heeft ajax nu nog aan eigen kweek
Op donderdag 9 oktober 2003 20:21 schreef tong80 het volgende:Zelf opgeleid.
V.
+ 1 normaal
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 22:54 schreef twi het volgende:
Ik denk dat hij de nodige spelers over kan halen om naar Ajax te komen.
Dat is al helemaal achterhaald. Ze voetballen voor 100 euro meer per maand al bij de tegenstander.
V.
+1 normaal
quote:Nee inderdaad, de Jong, Sneijder en Stekelenburg kan je doorstrepen en ook Heitinga gaat er echt niet komen. Schandalig als ze de Ridder de komende tijd door zouden laten stomen naar het eerste en dat Ajax 2 van de laatste tijd heeft ook nooit wat opzienbarends neergezet....
Op donderdag 9 oktober 2003 23:02 schreef Vurby het volgende:[..]
Maar niet onder Lowieke zijn supervisie. DAT is het punt. Dat Lowieke jeugdtrainer was heeft geen fuck te maken met dat tijdens zijn hoofdtrainerschap de opleiding in het slop raakte. Kom zeg. Vroeger speelden alle teams van ajax hetzelfde format zodat je spelers 1 op 1 kon doorsluizen naar een hoger team. Ineens was dat weg en gingen ze kopen. Wat heeft ajax nu nog aan eigen kweek
v/d Vaart en daar houd het ongeveer op.
V.
+ 1 normaal
Geweldige slotjes ook. Er wordt me een bagger geopend op Fok! Dat wil je niet weten.
Normale voetbaltopics worden gesloten. Er zijn nu eenmaal jankers. Voor Tong zijn het wankers.
De jankers rulen.
Laatste vbl. post :
Ajax.
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 10-10-2003 01:29]
quote:Tong,je was een fijne VBL-user,misschien dat ik je in een ander fora nog mag ontmoeten.
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:19 schreef tong80 het volgende:
Door wie laat ik me in hemelsnaam uitdagen ?Geweldige slotjes ook. Er wordt me een bagger geopend op Fok! Dat wil je niet weten.
Normale voetbaltopics worden gesloten. Er zijn nu eenmaal jankers. Voor Tong zijn het wankers.De jankers rulen.
Laatste vbl. post :
Ajax.
quote:de Jong zal er zeker wel komen maar het zou me niets verbazen als die andere 3 een soort vd Guns,Turpijns etc. worden
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:18 schreef twi het volgende:[..]
Nee inderdaad, de Jong, Sneijder en Stekelenburg kan je doorstrepen en ook Heitinga gaat er echt niet komen. Schandalig als ze de Ridder de komende tijd door zouden laten stomen naar het eerste en dat Ajax 2 van de laatste tijd heeft ook nooit wat opzienbarends neergezet....
quote:Dat krijg je als het elftal nieuw is. Heerenveen speelde in het begin van het vorige seizoen ook niet geweldig. Gelukkig zijn ze dit seizoen goed van start gegaan.
Op vrijdag 10 oktober 2003 02:23 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Wat dat betrefd is ajax ajax niet meer.
quote:Oké, met de Ridder heb ik misschien wat overdreven, maar ik zie Heitinga en met name Stekelenburg het nog wel halen. Wanneer Lobont na dit (of volgend) seizoen vertrekt en Maarten zo lang tevreden is op de bank, zit er daar alvast een prima opvolger klaar. Sneijder stond er al tussen en die is toch wel een maatje te groot om te spreken van een niveautje Turpijn. (Je hebt overigens ook nog Splinter, wederom zo'n fantastisch talent). Maar ook al gaat het om Ajax, je kunt niet altijd maar toptalenten hebben.
de Jong zal er zeker wel komen maar het zou me niets verbazen als die andere 3 een soort vd Guns,Turpijns etc. worden
de Ridder zal ongetwijfeld kwaliteiten hebbenmaar dan moet ie langzamerhand wel een kansje in het eerste gaan krijgen.
Ik ben het wel met je eens dat Ajax (het) Ajax ('van vroeger') niet meer is. Met overmacht (zelfs in Europa) 4-3-3 spelen met een hoop Nederlandse talenten is er niet meer bij. Dat is simpelweg niet meer van deze tijd (in 94/95 was het zelfs al vrij uniek). Tegenwoordig is een 4-4-2 de meest aanvallende mogelijkheid internationaal gezien, met 2 opkomende spelers in de vorm van Maxwell en Trabelsi. Maar als je puur kijkt naar het aantal jonge talenten dat bij Ajax speelt, dan ben ik (ondanks dat veel niet van de eigen opleiding komen of van de Nederlandse nationaliteit zijn) toch trots op de hoeveelheid talent in de spelersgroep. Want qua voetballende kwaliteiten is Ajax in mijn ogen superieur aan F'noord en PSV. En wat dat betreft vind ik ook dit Ajax gewoon Ajax-waardig.
Overigens vind ik het best wel frappant dat de meeste Ajacieden die ik hier zie een 4-4-2 (variant) tegenwoordig prefereren boven een 4-3-3. Dit ondanks dat met Sikora, Soetaers en Mitea op papier toch hele snelle en/of doelgerichte spelers beschikbaar zijn die op de zijkanten uit de voeten kunnen. Opmerkelijk dat Koeman het toch voor elkaar gekregen heeft om zowel de club als de supporters afstand te laten nemen van die heilige 4-3-3.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 10-10-2003 08:27]
quote:Grotere onzin kan je niet verkondigen. Onder Van Gaal braken er meer spelers door dan ooit tevoren. Dus hoe ruim je dat met die zogenaamde slechte jeugdopleiding?
Op donderdag 9 oktober 2003 20:19 schreef Vurby het volgende:
Onder Lowieke en Co-tje is de hele opleiding afgebroken. Dat hij zelf trainer is geweest van de jeugd was niet door hem maar was hij er onderdeel van. Nadat die 2 het voor het zeggen kregen braken er geen talenten meer door in ajax1 als in de jaren ervoor waar ze elk jaar wel een blik nieuwe spelers opentrokken.
En ook de laatste jaren zijn er voldoende talenten door gestroomd. Van de Vaart, Sneijder, Pienaar, De Jong. Noem het maar niks.
Cruijff heeft meestal zinnige dingen te vertellen, het is alleen zo jammer dat het zo'n betweter is en dat hij zich in dit geval laat leiden door persoonlijke rancune.
quote:Sneijder bij de vd Guns en Turpijns?? Sneijder is puur op basis van compleetheid nu al de beste voetballer in de HCE, vind ik.
de Jong zal er zeker wel komen maar het zou me niets verbazen als die andere 3 een soort vd Guns,Turpijns etc. worden
de Ridder zal ongetwijfeld kwaliteiten hebbenmaar dan moet ie langzamerhand wel een kansje in het eerste gaan krijgen.
Of je hebt over Sneijder heen gelezen...
Wat betreft Louis: gemengde gevoelens.
Als ie zich maar buiten het veld houdt .
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 02:20 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Tong,je was een fijne VBL-user,misschien dat ik je in een ander fora nog mag ontmoeten.
Tong,het ga je goed.
quote:Beenhakker weg, Lois terug
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Helemaal niets mis mee, V Gaal terug. Iemand met wat aanzien en reputatie in de top kan alleen maar deuren openen bij bv andere clubs als we iemand willen kopen ofzo.Als ie zich maar buiten het veld houdt
.
quote:IK kan het niet veel beter bedenken, of JC moet willen, maar die doet echt nooit meer iets anders dan vanaf de zijlijn zeggen dat het anders moet...
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:41 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Beenhakker weg, Lois terug
Ik zie dan liever de oude situatie: Louis rot op !
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:01 schreef popolon het volgende:
Louis terug, Tong weg.Ik zie dan liever de oude situatie: Louis rot op !
Het was natuurlijk al enige tijd duidelijk dat hij terug zou keren naar Ajax maar dat maakt het er niet minder mooi op dat het nu definitief is!
Ik zal nooit die huldiging vergeten....we zijn de beste van Rotterdam.....we zijn de beste van Eindhoven. Heerlijk zo`n vent. Ook zal door zijn aanstelling als TD de klap minder hard aankomen als Koeman weggaat. Maar Koeman zie ik voorlopig nog wel blijven hij heeft de intentie uitgesproken om te blijven en dat is al heel wat. Koeman weet heus wel dat hij in het buitenland veel meer kan verdienen en hij zal dus niet verbaast zijn als een topclub met veel geld komt. Ik denk dat hij voldoende perspectief ziet bij Ajax om nog een tijdje te blijven.
Met Louis erbij heeft Ajax inmiddels een technische staf om van te water tanden
Louis van Gaal
Ronald Koeman
Marco van Basten
Danny Blind
Just to name a few
Succes verzekerd
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:28 schreef Speed1971 het volgende:
LouisHet was natuurlijk al enige tijd duidelijk dat hij terug zou keren naar Ajax maar dat maakt het er niet minder mooi op dat het nu definitief is!
Ik zal nooit die huldiging vergeten....we zijn de beste van Rotterdam.....we zijn de beste van Eindhoven. Heerlijk zo`n vent. Ook zal door zijn aanstelling als TD de klap minder hard aankomen als Koeman weggaat. Maar Koeman zie ik voorlopig nog wel blijven hij heeft de intentie uitgesproken om te blijven en dat is al heel wat. Koeman weet heus wel dat hij in het buitenland veel meer kan verdienen en hij zal dus niet verbaast zijn als een topclub met veel geld komt. Ik denk dat hij voldoende perspectief ziet bij Ajax om nog een tijdje te blijven.
Met Louis erbij heeft Ajax inmiddels een technische staf om van te water tandenLouis van Gaal
Ronald Koeman
Marco van Basten
Danny BlindJust to name a few
Succes verzekerd
Hier, bij Ajax ligt mijn hart
Een club fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar Godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens achterna
En treedt technisch toe in de ArenA
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel ècht weer rond
Tering ikke gaat mijn sig weer ff aanpassen hoor want AJAX is sterker dan vorig seizoen
kan van Gaal voldoende afstand nemen van het werk van Koeman?
En:
kan van Gaal zich in de pers op een Ajax-waardige manier profileren?
quote:De toekomst zal het uitwijzen
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:10 schreef methodmich het volgende:
Maar de vraag blijft overeind:kan van Gaal voldoende afstand nemen van het werk van Koeman?
En:
kan van Gaal zich in de pers op een Ajax-waardige manier profileren?
Ten eerste weet Ajax dat er misschien een probleem is wat betreft de communicatie tussen van Gaal en de pers. Ten tweede verbaasde mij het heel erg dat hij laatst bij SBS6 zat en dat prima deed. Daar heeft hij dus klaarblijkelijk vooruitgang in geboekt.
quote:er op achteruitgaan kon toch niet?
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:15 schreef Speed1971 het volgende:
. Daar heeft hij dus klaarblijkelijk vooruitgang in geboekt.
quote:Dat is maar hoe je het bekijkt. Ik vond het altijd heerlijk om te zien/horen. De pers zijn natuurlijk ook vaak azijnzeikers en soms zelfs mega sukkels. Misschien was zijn relatie met de pers niet goed maar wat hij met name voor Ajax als coach heeft betekend was altijd helemaal goed. Hij heeft vuur in zich en daar houd ik van.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:16 schreef DutchGooner het volgende:[..]
er op achteruitgaan kon toch niet?
Is dit echt van de persconferentie ?
If so: Gatverdumme, wat een kleffe baggerbende, vooral met zo'n theatraal kloterig sinterklaasrijmpje.
quote:Ik vind het wel mooi.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:27 schreef popolon het volgende:
-knip-
Is dit echt van de persconferentie ?If so: Gatverdumme, wat een kleffe baggerbende, vooral met zo'n theatraal kloterig sinterklaasrijmpje.
Zegt hij eens iets moois is het weer niet goed.
Ga maar lekker kankeren op die vent. Van Gaal heeft veel, heel veel credit onder de echte Ajax-supporters. De tegenstanders van Ajax en van van Gaal zullen idd dit soort reactie`s geven. I don`t care. Ik zie het alleen maar als een goed teken want met de (terug)komst van van Gaal zal Ajax zeker weer van zich gaan laten horen in de toekomst en daar zijn natuurlijk een hoop mensen niet blij mee.
quote:Hij droeg het iig apart voor
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:27 schreef popolon het volgende:
Is dit echt van de persconferentie ?If so: Gatverdumme, wat een kleffe baggerbende, vooral met zo'n theatraal kloterig sinterklaasrijmpje.
Poppenkast.
Van Gaal heeft aangetoond bij Ajax het maximale uit de club/ploeg te halen.
quote:Als trainer ja, had ie wel een goede generatie mee natuurlijk.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:45 schreef Speed1971 het volgende:
Het zal mij worst wezen wat andere van zijn gedichtje vinden.
Van Gaal heeft ook bewezen dat ie kan falen. Cuts both ways.
quote:precies, zo'n sterke persoonlijkhied aan de onderhandelingstafel kan alleen maar in het voordeel van Ajax werken....
quote:En een echt Ajacied te zijn...
Welkom terug Louis!
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:Welkom terug Louis!
/10/2003 - AT5 zendt Djurgardens IF - Ajax integraal uit
(Van onze verslaggever RvN)
De Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de exclusieve uitzendrechten weten te verkrijgen voor het vriendschappelijke duel tussen Djurgardens IF - Ajax van aanstaande dinsdag. AT5 zendt de oefenmatch dinsdag in zijn geheel maar wel integraal uit vanaf 22.45 uur.
quote:AT5 zendt Djurgardens-Ajax toch niet uit
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:29 schreef lupo het volgende:
Voor mensen wonend in de buurt van Amsterdam:/10/2003 - AT5 zendt Djurgardens IF - Ajax integraal uit
(Van onze verslaggever RvN)De Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de exclusieve uitzendrechten weten te verkrijgen voor het vriendschappelijke duel tussen Djurgardens IF - Ajax van aanstaande dinsdag. AT5 zendt de oefenmatch dinsdag in zijn geheel maar wel integraal uit vanaf 22.45 uur.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:41 schreef F1Bas het volgende:
AT5 zendt Djurgardens-Ajax toch niet uit
De oefenwedstrijd Djurgardens-Ajax zal komende dinsdag toch niet uitgezonden worden op AT5. Het was de bedoeling dat de regionale zender de wedstrijd integraal zou uitzenden, maar vrijdagmiddag werd bekend dat de Zweedse TV de wedstrijd niet zal coveren, waardoor AT5 noodgedwongen van de uitzending af moet zien.
Er is zo'n 410 mail adres voor maar die gasten reageren maar niet hier zei iemand dat ze ook in sommige winkels te kopen waren.. maar waar?
Of Van Gaal neemt nu met een stuk minder genoegen of Van Gaal verdient, naar Nederlandse maatstaven omgerekent, nu een zeer hoog salaris bij Ajax. Nou gun ik Louis best wat geld hoor, maar ik hoop niet dat hij nog even zijn zakken komt vullen in zijn laatste jaren.
quote:Denk niet dat hij veel meer gaat verdienen dan Leo
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:07 schreef Qi het volgende:
Is bekend wat Van Gaal gaat verdienen? Ik kan me nog het voorval met Fulham herinneren, Louis vroeg toen abnormaal veel geld in ruil voor zijn trainersschap. Het bedrag kan ik me niet meer precies herinneren, maar ze schrokken er zelfs in Engeland van.Of Van Gaal neemt nu met een stuk minder genoegen of Van Gaal verdient, naar Nederlandse maatstaven omgerekent, nu een zeer hoog salaris bij Ajax. Nou gun ik Louis best wat geld hoor, maar ik hoop niet dat hij nog even zijn zakken komt vullen in zijn laatste jaren.
quote:Louis kennende weet je dat maar nooit. Hij heeft nog weleens de neiging om bijzonder veel geld te vragen als een club interesse in hem heeft. Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat hij relatief veel verdient bij Ajax, ik zeg dat het zou kunnen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:26 schreef F1Bas het volgende:[..]
Denk niet dat hij veel meer gaat verdienen dan Leo
quote:Dat zullen we helaas nooit weten...
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:46 schreef Qi het volgende:[..]
Louis kennende weet je dat maar nooit. Hij heeft nog weleens de neiging om bijzonder veel geld te vragen als een club interesse in hem heeft. Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat hij relatief veel verdient bij Ajax, ik zeg dat het zou kunnen.
quote:misschien toch weer wel, omdat ajax beursgenoteerd staat en de salaris van de directie bekend moet worden gemaakt
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:07 schreef F1Bas het volgende:[..]
Dat zullen we helaas nooit weten...
Voor 35 Euro in Vak 415, rij 26! Dat waren de enigste die er nog waren....
oftwel deel 14.14.4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |