Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
Hier verder dus.
Ik mis a.s. Europees kampioen.
Oh ja... zoals ik al in vorige deel vermelde: een bankzitter/Rivaldo is transfer-vrij te krijgen.
Iets voor ons?
quote:ach ja,een buitenlander meer of minder kijken ze toch niet van op in amsterdam
Op zondag 28 september 2003 01:28 schreef golfer het volgende:
Tja..ik laat het aan Doc (who? waar is ie?) wel over om het te verbeteren.Oh ja... zoals ik al in vorige deel vermelde: een bankzitter/Rivaldo is transfer-vrij te krijgen.
Iets voor ons?
quote:Ik heb een rothekel aan die gast, dus van mij hoeft het niet. Maar als er een meerderheid voor is leg ik mij er bij neer
Op zondag 28 september 2003 01:28 schreef golfer het volgende:Oh ja... zoals ik al in vorige deel vermelde: een bankzitter/Rivaldo is transfer-vrij te krijgen.
Iets voor ons?
Mijn eerste zorg voor vanmiddag: kan ik droog naar het stadion fietsen? Ben bang van niet......
"Tot de transfer van Cristian Chivu kan AS Roma bevestigen dat de nog openstaande rekeningen zijn betaald en naar Ajax zijn opgestuurd. Zoals was afgesproken bij de officiële onderhandelingen", zo liet AS Roma weten in een officiële persverklaring.
Chivu maakte in zijn eerste wedstrijden in de Serie A grote indruk. Verdedigend was de Roemeen solide, terwijl hij zowel tegen Brescia als tegen Juventus vanuit een vrije trap wist te scoren.
quote:Zolang Ajax niks zegt geloof ik er helemaal NIKS van.
Op zondag 28 september 2003 11:15 schreef superjoden het volgende:
AS Roma heeft bevestigd dat de transfer van Cristian Chivu naar de Italiaanse club is afgerond. De Romeinse club kende zeer veel problemen met de betalingen van de Roemeense speler, maar kwam er financieel uiteindelijk er toch uit."Tot de transfer van Cristian Chivu kan AS Roma bevestigen dat de nog openstaande rekeningen zijn betaald en naar Ajax zijn opgestuurd. Zoals was afgesproken bij de officiële onderhandelingen", zo liet AS Roma weten in een officiële persverklaring.
Chivu maakte in zijn eerste wedstrijden in de Serie A grote indruk. Verdedigend was de Roemeen solide, terwijl hij zowel tegen Brescia als tegen Juventus vanuit een vrije trap wist te scoren.
quote:Nouja, z'n salaris zal wel rond de 5 miljoen liggen. Toch maar niet doen.
Op zondag 28 september 2003 11:14 schreef G1Ace het volgende:
baat het niet, dan schaadt het niet
ik bedoel, het is rivaldo
De politie komt er net achter dat om 15:00 uur er een bijeenkomst is bij de Pepsi stage waar zo'n 1500 Marokkanen worden verwacht. Het gaat nog druk worden op de Arena-boulevard dus.
quote:shit, dan is de kans op een overwinning van Ajax groter
Op zondag 28 september 2003 13:57 schreef zjroentje het volgende:
Van der Vaart schijnt niet in de basis te staan.
quote:Hoor jij je niet eerst fatsoenlijk te integreren op dit forum?
Op zondag 28 september 2003 14:00 schreef JuppieP het volgende:
Horen deze 'supporters' niet in het stadion te zitten?
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
shit, dan is de kans op een overwinning van Ajax groter
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
shit, dan is de kans op een overwinning van Ajax groter
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:grmbl $#^(*&^%#@& vd vaart (*&%#@*#& Montana (*^#@)()^@#&%^ schop ()^^(*&#@^%* grmbl (*^)#@(%*^)!#%
Op zondag 28 september 2003 14:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |