Nou, toch wel 8 dagen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:53 schreef flutterbye het volgende:
Hoe lang duren jouw menstruaties nu dan, Cinnamongirl?
Dat is normaal, je lichaam moet nog wennen aan dit nieuwe 'systeem'.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:11 schreef melonovy het volgende:
Bleven jullie ook nog dagen nabloeden na het plaatsen van een spiraatje?
Ik heb nu een week de mirenaa en heb nog steeds licht bloedverlies, de eerste dag van mijn menstruatie is inmiddels 10 dagen geleden, en ik ben het wel een beetje zat nu. Is dit wel of niet normaal?
2 maanden!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb denk ik een maandje of 2 heel licht gebloed, daarna was het over en bleef het weg. Net als de pijn en alle andere ongemakken overigens.
Nee hoor, absolute onzin. De Mirena heeft zo ontzettend veel minder hormonen dan welke pil dan ook, dat de kans op een verminderd libido (wat vaak oorzaak is van de hormonen in een pil) een heel stuk kleiner is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:38 schreef Misticle_lightning het volgende:
Grote kans dat als je een verminderd libido ervaart met de pil je de klok er op gelijk kan zetten dat dit ook gebeurt met mirena
Koperspiraaltjes of Mirena? En hoeveel heb je er gehad in totaal?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:06 schreef Malchevia het volgende:
Ik heb het wel gehad met die spiraaltjes, dan wordt de pijn tijdens mij periode erger, dan zitten ze weer niet goed en nou heb ik van de week onder de douche er 1 uit gewerkt omdat ie naar buiten kwam zetten. Klaar met die dingen.
Ik had 3 weken een bloody hell (quote:Op maandag 1 mei 2006 20:11 schreef melonovy het volgende:
Bleven jullie ook nog dagen nabloeden na het plaatsen van een spiraatje?
Ik heb nu een week de mirenaa en heb nog steeds licht bloedverlies, de eerste dag van mijn menstruatie is inmiddels 10 dagen geleden, en ik ben het wel een beetje zat nu. Is dit wel of niet normaal?
Als je een koperspiraaltje hebt is de Gynefix misschien iets voor jou? Die wordt van binnen vastgemaakt, dus kan er, als het goed is, niet zomaar uit komen zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:06 schreef Malchevia het volgende:
Ik heb het wel gehad met die spiraaltjes, dan wordt de pijn tijdens mij periode erger, dan zitten ze weer niet goed en nou heb ik van de week onder de douche er 1 uit gewerkt omdat ie naar buiten kwam zetten. Klaar met die dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |