Nou, toch wel 8 dagen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:53 schreef flutterbye het volgende:
Hoe lang duren jouw menstruaties nu dan, Cinnamongirl?
Dat is normaal, je lichaam moet nog wennen aan dit nieuwe 'systeem'.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:11 schreef melonovy het volgende:
Bleven jullie ook nog dagen nabloeden na het plaatsen van een spiraatje?
Ik heb nu een week de mirenaa en heb nog steeds licht bloedverlies, de eerste dag van mijn menstruatie is inmiddels 10 dagen geleden, en ik ben het wel een beetje zat nu. Is dit wel of niet normaal?
2 maanden!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb denk ik een maandje of 2 heel licht gebloed, daarna was het over en bleef het weg. Net als de pijn en alle andere ongemakken overigens.
Nee hoor, absolute onzin. De Mirena heeft zo ontzettend veel minder hormonen dan welke pil dan ook, dat de kans op een verminderd libido (wat vaak oorzaak is van de hormonen in een pil) een heel stuk kleiner is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:38 schreef Misticle_lightning het volgende:
Grote kans dat als je een verminderd libido ervaart met de pil je de klok er op gelijk kan zetten dat dit ook gebeurt met mirena
Koperspiraaltjes of Mirena? En hoeveel heb je er gehad in totaal?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:06 schreef Malchevia het volgende:
Ik heb het wel gehad met die spiraaltjes, dan wordt de pijn tijdens mij periode erger, dan zitten ze weer niet goed en nou heb ik van de week onder de douche er 1 uit gewerkt omdat ie naar buiten kwam zetten. Klaar met die dingen.
Ik had 3 weken een bloody hell (quote:Op maandag 1 mei 2006 20:11 schreef melonovy het volgende:
Bleven jullie ook nog dagen nabloeden na het plaatsen van een spiraatje?
Ik heb nu een week de mirenaa en heb nog steeds licht bloedverlies, de eerste dag van mijn menstruatie is inmiddels 10 dagen geleden, en ik ben het wel een beetje zat nu. Is dit wel of niet normaal?
Als je een koperspiraaltje hebt is de Gynefix misschien iets voor jou? Die wordt van binnen vastgemaakt, dus kan er, als het goed is, niet zomaar uit komen zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:06 schreef Malchevia het volgende:
Ik heb het wel gehad met die spiraaltjes, dan wordt de pijn tijdens mij periode erger, dan zitten ze weer niet goed en nou heb ik van de week onder de douche er 1 uit gewerkt omdat ie naar buiten kwam zetten. Klaar met die dingen.
Ik begin een beetje paranoia te worden sinds die draadjes anders zitten. De wc checken als ik naar de wc ben geweest enzo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet niet of mijn koperspiraaltje er nog zit.
Draadjes voel ik nooit. Ik heb hem nu sinds november 2005, en ben niet zwanger. Dat is de enige aanwijzing dat ie er waarschijnlijk nog wel goed inzit.
Maarre, Malchevia, wat raar dat ie naar buiten kwam bij jou....dat vertelt de dokter niet en staat in geen enkel fodertje. Maar goed, er staat ook nergens dat het inbrengen teringveel pijn doet.
Ik had alleen de volgende dag nog last van bloedverlies, maar dat is voor iedereen verschillend..quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef Lynn75 het volgende:
Gister de Mirena laten plaatsen. Ging zorgeloos naar de dokter me niet realiserend wat me te wachten stond. Het deed ongelovelijk veel pijn maar heb het doorstaan. Wel geschrokken van de zgn kogeltang. Geloof me die wil je niet zien, het beeld spookt nog in mijn hoofd. Nu nog een paar druppeltjes bloed door de dag heen. Kan iemand me vertellen hoe lang dat kan duren? Heb zondag een leuke date![]()
en wil eigenlijk wel heel graag dat het bloeden
, ook al is het maar een beetje, gestopt is. Zou het helpen om de pil nog een maand door te slikken om het bloeden te stoppen? Aan de andere kant lijkt me een dubbele dosis hormonen ook niet echt gezond.
Ik heb de Multiload -CU 375.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:44 schreef Troeta het volgende:
O, dat is goed nieuws babbelz..maar geld dat dan ook voor dat spiraaltje wat ik 5 jaar terug heb laten zetten? Ander model ofzo
Dat moet je nou nooit doen!! De Mirena geeft zelf ook hormonen af. Dan moet je zeker geen eigen doktertje spelen en er nog de pil bij te slikken. Slaat je hele lijf van op hol.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Een lichte pil ernaast slikken kan niet zoveel kwaad denk ik, lees wel eens dat vrouwen voor de zekerheid de pil nog slikken totdat ze op controle zijn geweest.
Heb je hem dan niet geplaatst gehad tijdens je menstruatie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:19 schreef Lynn75 het volgende:
Zat ik zelf ook al aan te denken idd. Teveel hormonen. Maar ik las het eerder ergens dat vrouwen het wel deden. Maar niet doen dus. Ik zie wel hoe het looptHad me net op een potje wilde sex verheugd gdvrdmme. Thanks iig
Dan ben je dus meteen al beschermd tegen zwangerschap!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef Lynn75 het volgende:
ja op de vierde dag, maar mijn menstruatie is nooit zo heftig, is eigenlijk een van de laatste dagen normaal gesproken. er was eerst nog twijfel of het wel kon omdat mijn baarmoeder aan de kleine kant leek. Nu kon het dus wel. Ik heb ook geen kinderen. Het zal allemaal wel hebben meegespeeld. Wil voor een volgende x gewoon een verdoving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |