abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13529684
Trouwens.. die Great Wall van Paul Oakenfold is

CD1 is aardig goed maar CD2 is echt

pi_13529942
Preview van TIC DVD:

http://www.mediaconcern.com/asp/show_subject.asp?id=877

*kippenvel krijgt*

Deze ga ik dus echt halen

pi_13530123
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:57 schreef Jantjeuh het volgende:
Preview van TIC DVD:
Hebbe hebbe hebbe!!
pi_13530297
klinkt zeker goed
pi_13530477
Wel cool.. Silence er ook op Ze zeiden eerst dat die er niet op zou komen.
pi_13533697
Ik heb net Ferry Corsten Ft The Thrillseekers - Sublime, maar ik heb het ernstige vermoeden dat dit een fake versie is.

Het heeft wel een typische Ferry-sound, maar bevat 3 ruige tikken, die verdacht veel op knipfouten lijken. Verder zit er twee keer een harde knip in van zeer helder geluid, naar wat doffer geluid en v.v.
Verder duurt het einde een paar maten te lang en stopt dan ineens abrupt. Waarschijnlijk dus een slechte reconstruction of iets dergelijks.

Jammer...

edit: het is dus gewoon sublime, maar een ietwat slechte reconstruction die voor echt moet doorgaan...

[Dit bericht is gewijzigd door m-kay op 29-09-2003 23:08]

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_13544088
Ahh... ben er eindelijk achter van welke track deze sample is:

Anthony Cordell feat. Stanford - Surrender (DJ Ton TB Instrumental Mix)

Erg lekker

pi_13544286
Oh nee.. 't is hem toch niet. Da's net het beginstukje van de sample
pi_13544631
Andain-Beautiful_Things__Incl_Cor_Fijneman_Remix-Promo_Vinyl-2003

De Photon Project Remix staat er ook op maar die kenden we al. Ik vind de Cor Fijneman Remix enigzins tegenvallen.. had er meer van verwacht.

dinsdag 30 september 2003 @ 22:08:39 #35
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13557913
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:02 schreef Jantjeuh het volgende:
Oh nee.. 't is hem toch niet. Da's net het beginstukje van de sample
idd, die sample word ook in air traffic gebruikt
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_13579215
Twee nummers die hier nog niet genoemd zijn, maar absoluut in dit topic thuishoren:

Condor - Velvet Dreams (Dub en Club Mix)
Het beste hardtrance nummer van september (is paar dagen geleden gereleased). Hoewel de Dub mix niet zozeer hard maar duister is, maar niettemin de moeite waard - boeit mij persoonlijk de Club Mix meer. Komt niet vaak voor dat de opbouw/aanloop van een nummer interessant is, en dat is hier zeker het geval.

Tube Tech - The End (Original, Vanguard, en Boca Mix)
Deze hedendaagse versie van een van de bekendste "The Doors" nummers uit de jaren '70 wil nog wel 's op de platentafel van Marco V. belanden. Vangaurd is overigens een alias van Dj Tomcraft, en dat is ook wel engiszins te horen. Leuk als je weer 's wat anders wil.

.

pi_13579912
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Tube Tech - The End (Original, Vanguard, en Boca Mix)
Deze hedendaagse versie van een van de bekendste "The Doors" nummers uit de jaren '70 wil nog wel 's op de platentafel van Marco V. belanden. Vangaurd is overigens een alias van Dj Tomcraft, en dat is ook wel engiszins te horen. Leuk als je weer 's wat anders wil.

.

Boca kennen we uiteraard nog van Miami. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_13581631
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:04 schreef m-kay het volgende:

[..]

Boca kennen we uiteraard nog van Miami. .

Of van Silvio Ecomo - No Dip (Boca Remix) natuurlijk. .
pi_13591108
Oeh, vanavond ASOT met Gabriel en Dresden. Ik kan hem helaas niet helemaal luisteren, dus dat wordt opnemen en morgen genieten.
pi_13595871
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:26 schreef m-kay het volgende:
Oeh, vanavond ASOT met Gabriel en Dresden. Ik kan hem helaas niet helemaal luisteren, dus dat wordt opnemen en morgen genieten.
Ik verheug me er ook op, hopen dat ets-global het zonder hikken of stoten uitzend.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 14:11:38 #41
46511 Linz
held der helden
pi_13596353
quote:
serieus? in het kader van XXL?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_13597058
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:11 schreef Linz het volgende:

[..]

serieus? in het kader van XXL?

yeps, en binnenkort Markus Schulz en als het goed is Ferry Corsten. .
pi_13602684
quote:
Ja dat wordt genieten!
pi_13603618
ASOT nummertje 117 vanavond, en het is de eerste donderdag van de maand, dus een XXL aflevering... met als speciale gasten niemand minder dan Gabriel & Dresden! Het duo is dit jaar voornamelijk bekend geworden door hun remix van Beautiful Things en hun productie As The Rush Comes onder het alias Motorcycle.

Schema:

21:00 - 22:00 The Newest Tunes Selected
22:00 - 23:00 Gabriel & Dresden Non-Stop In The Mix
23:00 - 00:00 Gabriel & Dresden Special
00:00 - 01:00 Armin van Buuren Non-Stop In The Mix

Livestreams:

56K Users
ETS Global 160 kbps U.S. Primary Stream
ETS Global 160 kbps U.K. Stream
ETS Global 160 kbps Israel Stream
ETS Global 32 kbps
TranceSphere 160 kbps
TranceSphere 128 kbps
TranceSphere 32 kbps

Ben benieuwd welke tracks G&D gaan draaien in hun mix.. Serendipity en hun nieuwe remix van Evanescence - Hello zullen wel voorbij komen. Misschien de nieuwe Motorcycle, Deep Breath Love, ook?

[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 02-10-2003 21:12]

pi_13603649
Revox begint over 25 minuten.. z'n sets zijn meestal de moeite wel waard.
pi_13603854
Recente releases:

Motorcycle-As_The_Rush_Comes__Incl_Gabriel_and_Drseden_Chillout_Mix-Promo-CDR-2003
Roland_Klinkenberg-Melting_Point__Bounce_And_At-Promo-Vinyl-2003
John_00_Fleming-Le_Voyage_EP__Part_2-Promo_Vinyl-2003
Dave_202-Destinations-CD-2003

pi_13603882
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 13:53 schreef swopfile het volgende:

[..]

Ik verheug me er ook op, hopen dat ets-global het zonder hikken of stoten uitzend.

Weinig kans op.. ETS heeft nog steeds maar weinig bandbreedte en ik denk dat heel veel mensen de G&D set willen horen.
pi_13603970
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 18:45 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Weinig kans op.. ETS heeft nog steeds maar weinig bandbreedte en ik denk dat heel veel mensen de G&D set willen horen.

Hoe zit dat eigenlijk met TranceSphere, nemen zij de uitzending van ets over? Zou jammer zijn, want dan is er grote kans dat het daar ook niet lekker loopt.
pi_13604260
Revox hier: http://live.hitstreamfm.nl:8000

ETS switcht zo.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')