http://www.mediaconcern.com/asp/show_subject.asp?id=877
*kippenvel krijgt*
Deze ga ik dus echt halen
quote:Hebbe hebbe hebbe!!
Op maandag 29 september 2003 20:57 schreef Jantjeuh het volgende:
Preview van TIC DVD:
Het heeft wel een typische Ferry-sound, maar bevat 3 ruige tikken, die verdacht veel op knipfouten lijken. Verder zit er twee keer een harde knip in van zeer helder geluid, naar wat doffer geluid en v.v.
Verder duurt het einde een paar maten te lang en stopt dan ineens abrupt. Waarschijnlijk dus een slechte reconstruction of iets dergelijks.
Jammer...
edit: het is dus gewoon sublime, maar een ietwat slechte reconstruction die voor echt moet doorgaan... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door m-kay op 29-09-2003 23:08]
Anthony Cordell feat. Stanford - Surrender (DJ Ton TB Instrumental Mix)
Erg lekker
De Photon Project Remix staat er ook op maar die kenden we al. Ik vind de Cor Fijneman Remix enigzins tegenvallen.. had er meer van verwacht.
quote:idd, die sample word ook in air traffic gebruikt
Op dinsdag 30 september 2003 14:02 schreef Jantjeuh het volgende:
Oh nee.. 't is hem toch niet. Da's net het beginstukje van de sample
Condor - Velvet Dreams (Dub en Club Mix)
Het beste hardtrance nummer van september (is paar dagen geleden gereleased). Hoewel de Dub mix niet zozeer hard maar duister is, maar niettemin de moeite waard - boeit mij persoonlijk de Club Mix meer. Komt niet vaak voor dat de opbouw/aanloop van een nummer interessant is, en dat is hier zeker het geval.
Tube Tech - The End (Original, Vanguard, en Boca Mix)
Deze hedendaagse versie van een van de bekendste "The Doors" nummers uit de jaren '70 wil nog wel 's op de platentafel van Marco V. belanden. Vangaurd is overigens een alias van Dj Tomcraft, en dat is ook wel engiszins te horen. Leuk als je weer 's wat anders wil.
.
quote:Boca kennen we uiteraard nog van Miami.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Tube Tech - The End (Original, Vanguard, en Boca Mix)
Deze hedendaagse versie van een van de bekendste "The Doors" nummers uit de jaren '70 wil nog wel 's op de platentafel van Marco V. belanden. Vangaurd is overigens een alias van Dj Tomcraft, en dat is ook wel engiszins te horen. Leuk als je weer 's wat anders wil.
.
quote:Of van Silvio Ecomo - No Dip (Boca Remix) natuurlijk.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:04 schreef m-kay het volgende:[..]
Boca kennen we uiteraard nog van Miami.
.
quote:Ik verheug me er ook op, hopen dat ets-global het zonder hikken of stoten uitzend.
Op donderdag 2 oktober 2003 10:26 schreef m-kay het volgende:
Oeh, vanavond ASOT met Gabriel en Dresden. Ik kan hem helaas niet helemaal luisteren, dus dat wordt opnemen en morgen genieten.
quote:serieus? in het kader van XXL?
Oeh, vanavond ASOT met Gabriel en Dresden. Ik kan hem helaas niet helemaal luisteren, dus dat wordt opnemen en morgen genieten.
quote:yeps, en binnenkort Markus Schulz en als het goed is Ferry Corsten.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:11 schreef Linz het volgende:[..]
serieus? in het kader van XXL?
quote:Ja dat wordt genieten!
Schema:
21:00 - 22:00 The Newest Tunes Selected
22:00 - 23:00 Gabriel & Dresden Non-Stop In The Mix
23:00 - 00:00 Gabriel & Dresden Special
00:00 - 01:00 Armin van Buuren Non-Stop In The Mix
Livestreams:
56K Users
ETS Global 160 kbps U.S. Primary Stream
ETS Global 160 kbps U.K. Stream
ETS Global 160 kbps Israel Stream
ETS Global 32 kbps
TranceSphere 160 kbps
TranceSphere 128 kbps
TranceSphere 32 kbps
Ben benieuwd welke tracks G&D gaan draaien in hun mix.. Serendipity en hun nieuwe remix van Evanescence - Hello zullen wel voorbij komen. Misschien de nieuwe Motorcycle, Deep Breath Love, ook?
[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 02-10-2003 21:12]
Motorcycle-As_The_Rush_Comes__Incl_Gabriel_and_Drseden_Chillout_Mix-Promo-CDR-2003
Roland_Klinkenberg-Melting_Point__Bounce_And_At-Promo-Vinyl-2003
John_00_Fleming-Le_Voyage_EP__Part_2-Promo_Vinyl-2003
Dave_202-Destinations-CD-2003
quote:Weinig kans op.. ETS heeft nog steeds maar weinig bandbreedte en ik denk dat heel veel mensen de G&D set willen horen.
Op donderdag 2 oktober 2003 13:53 schreef swopfile het volgende:[..]
Ik verheug me er ook op, hopen dat ets-global het zonder hikken of stoten uitzend.
quote:Hoe zit dat eigenlijk met TranceSphere, nemen zij de uitzending van ets over? Zou jammer zijn, want dan is er grote kans dat het daar ook niet lekker loopt.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:45 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Weinig kans op.. ETS heeft nog steeds maar weinig bandbreedte en ik denk dat heel veel mensen de G&D set willen horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |