Ik ga dit jaar met kerst naar Eurodisney. Ben heel benieuwd hoe Disney er uit ziet tijdens Kerst. Heeft iemand foto's?
Verder iemand nog tips?
Alvast bedankt!!!
Alleen heb ik geen vriendin
quote:Was dat echte sneeuw of nepsneeuw? Hoe is de sfeer?
Op zaterdag 27 september 2003 20:48 schreef legacythe2nd het volgende:
hier een foto van eurodisney met kerst
[afbeelding]
quote:Mij dus ook. Ben al eerder in Disney geweest maar nooit met de kerst en omdat we met kerst toch nooit weten waar we gaan eten, en daar altijd een discussie over hebben.......
Oeh! dat lijkt me zooooo cool!
Heb er echt zooooveeel zin in
quote:Ik wil wel mee..
Op zaterdag 27 september 2003 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
OMG je brengt me net op een heel romantisch idee![]()
![]()
![]()
Alleen heb ik geen vriendin
quote:A/L/Foto?
Op zaterdag 27 september 2003 21:16 schreef sundae het volgende:[..]
Ik wil wel mee..
quote:Het was nep sneeuw, alhoewel er momenten wel sneeuw viel maar dat was zo weer verdwenen.
Op zaterdag 27 september 2003 21:11 schreef Vicky het volgende:Was dat echte sneeuw of nepsneeuw? Hoe is de sfeer?
De sfeer was heerlijk
p.s.
Ik ben er gisteren vandaan gekomen heb er weer een midweek doorgebracht alleen was de sfeer niet zo leuk als met de kerst.
quote:JALOERS!!!!
Op zaterdag 27 september 2003 23:17 schreef legacythe2nd het volgende:[..]
p.s.
Ik ben er gisteren vandaan gekomen heb er weer een midweek doorgebracht alleen was de sfeer niet zo leuk als met de kerst.
De laatste keer is voor mij al weer 3 jaar geleden dus het wordt echt weer tijd dat ik ga, vind het zo onwijs gaaf daar..
ach.. mag eigenlijk niet zeuren, ben net 1,5 week terug uit Mexico
quote:Dan mag je inderdaad niet klagen
Op zondag 28 september 2003 01:34 schreef Vicky het volgende:[..]
JALOERS!!!!
De laatste keer is voor mij al weer 3 jaar geleden dus het wordt echt weer tijd dat ik ga, vind het zo onwijs gaaf daar..
ach.. mag eigenlijk niet zeuren, ben net 1,5 week terug uit Mexico
alleen het was echt jammer dat het 3 dagen regende..
quote:wat let je..
Ik wil wel mee..
Gewoon nieuwsgierig wat dat moet kosten, iets voor volgend jaar
NB: als er wel iemand is die een werkende url naar een prijsoverzichtje kan vinden, dan is dat ook goed
Zal wel natuurlijk ongeveer het dubbele kosten......
Niemand wilt.......
quote:Ik wil, ik wil
Op maandag 29 september 2003 14:13 schreef Yskonijn het volgende:
Ohhh dat lijkt me heeeeeel leuk om idd een keertje naar EuroDisney te gaan met de Kerst.Niemand wilt.......
quote:Jaaaaa????De Yskonijn en De Koningin samen naar EuroDisney???
Op maandag 29 september 2003 14:19 schreef Koningin het volgende:[..]
Ik wil, ik wil
quote:Tis idd erg druk, maar tijdens de lichtstoet (die hoef ik niet iedere dag te zien) is het erg rustig bij de attracties!
Op maandag 29 september 2003 14:31 schreef Neel26 het volgende:
Ik heb er een paar jaar terug gewerkt met kerst (roomservice in het Disney Hotel). De sfeer is inderdaad fantastisch maar een nadeel is dat het gewoon ontzettend druk is en je echt moet wachten bij de attracties. Op 2 januari is het er uitgestorven en kun je 10 keer in een uur in Space Mountain.
quote:Dan moet jij de camera meenemen, want die heb ik niet....
Op maandag 29 september 2003 14:23 schreef Yskonijn het volgende:[..]
Jaaaaa????De Yskonijn en De Koningin samen naar EuroDisney???
Hahaha lijkt wel de titel van een kinderfilm!
quote:Ik heb een digi en de software om de picas te uploaden, alleen geen stuurprogramma!Daar moet jij voor zorgen!
Op maandag 29 september 2003 14:36 schreef Koningin het volgende:[..]
Dan moet jij de camera meenemen, want die heb ik niet....
quote:Digitale fotocamera heb ik ook, maar geen film camera.......
Op maandag 29 september 2003 14:45 schreef Yskonijn het volgende:[..]
Ik heb een digi en de software om de picas te uploaden, alleen geen stuurprogramma!Daar moet jij voor zorgen!
quote:Ohhh zo, ik wel!
Op maandag 29 september 2003 15:26 schreef Koningin het volgende:[..]
Digitale fotocamera heb ik ook, maar geen film camera.......
quote:Kan hem wel even voor je inscannen als je wil..
Op zondag 28 september 2003 22:24 schreef matthijst het volgende:
Iemand een folder bij de hand toevallig? Kan de prijzen online niet opvragen op die knakensite van Eurodisney. 't gaat om een tweepersoonskamer in het Disneyland Hotel, tussen 10 en 30 december, vrijdag heen, zondag terug ( 2 nachten dus).Gewoon nieuwsgierig wat dat moet kosten, iets voor volgend jaar
NB: als er wel iemand is die een werkende url naar een prijsoverzichtje kan vinden, dan is dat ook goed
Maarruhhh prijzen tussen 1 t/m 4, 7 t/m 11, 14 t/m 18 december, voor 2 personen, 2 nachten en 3 dagen entree in het Disneyhotel: 395 per persoon
5, 6, 12, 13, 19 december 439 per persoon
20 t/m 31 deember 553 per persoon
Iemand trouwens al eens inhet Sequoia Lodge hotel geweest? Hoe is het hotel? En hoe is het zwembad????
quote:Wil een goede vriendin ermee verrassen. Heeft de laatste jaren niet makkelijk gehad en wilde haar ff hart onder de riem steken. Dus denk dat ik maar binnenkort ff gaat boeken.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:48 schreef Ingridh007 het volgende:
jahoor, zijn open
ik heb hier een disney folder voor mn neus (disney, oad, winter, 2003/2004) en met oud en nieuw is t natuurlijk open, speciale oud en nieuws diners zijn optioneel (lijkt me gweldig) en veel voorwerk of courz
quote:Ik ben in Chayenne geweest, in Sequioa Lodge en twee keer in Newport Bay.
Op maandag 29 september 2003 17:35 schreef Vicky het volgende:[..]
Iemand trouwens al eens inhet Sequoia Lodge hotel geweest? Hoe is het hotel? En hoe is het zwembad????
Sequoia lodge is prima. Zwembad ben ik niet in geweest
Niet echt iets voor arme mensen als ik dus =)
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 20:42 schreef Vicky het volgende:
Hallo,Ik ga dit jaar met kerst naar Eurodisney. Ben heel benieuwd hoe Disney er uit ziet tijdens Kerst. Heeft iemand foto's?
Verder iemand nog tips?
Alvast bedankt!!!
quote:Ik heb ook geen vriendin... Maar ook geen tijd vooor Eurodisney en ook geen geld eigenlijk
Ik wil wel mee..
Maaruuuh date mag altijd hoor .
quote:Krijg je dan ook nog een beetje leuk uitbetaald en wat moet je doen?
Op dinsdag 9 december 2003 16:00 schreef krissie het volgende:
ik ga er voor twee weken werken (in de kerstvakantie). en ben twee dagen in de week vrij wa vind je daarvan
* WattaFakka lijkt het ook wel leuk voor over 2 jaar ofzo . Tevens goede manier om mn Frans op te halen!
quote:Ik ben er 3 keer geweest, waarvan 2x in de zomer en 1x met kerst.
Op zondag 28 september 2003 10:44 schreef Ingridh007 het volgende:
het lijkt me _zo_ mooij, maar ben wel bang dat het erg koud is, ervaring iemand? reisverslagen?
Persoonlijk vond ik beide keren in de zomer veel leuker.
Dan heb je niet goed gezocht: [Centraal] Disneyland Parijsquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:37 schreef arithaterhorst het volgende:
Oooh!!![]()
![]()
Het is gelukt, het is gelukt!!
![]()
![]()
![]()
Gisteren tickets gekocht voor 4 dagen eurodisney. Van 20 december t/m 23 december.
Ik had helemaal verwacht dat het helemaal vol zou zitten. Krijg er nog een DVD bij ook.
Heeft iemand nog leuke tips, wat niet te missen etc? ik heb verschillende topics over
eurodisney gelezen net, maar zijn allemaal wat ouder. Of ik heb niet goed gezocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |