Wat vinden jullie van het merk Fcuk.
fcu......Wattes????
Fcuk dat staat voor french connection united kingdom.
De opdruk van de meeste shirts zijn buitegewoon briljant.
Zo heeft een meisje bij ons op school een shirt waar op staat:
"Fcuk Feel the swell" precies bij haar borsten en ze heeft best wel grote .
De naam is ook dubbelop iedereen leest fuck terwijl er toch echt fcuk staat ook briljant .
greep uit de collectie van fcuk
* Drakire vind het merk zelf mooi en de opdrukken zijn buitengewoon briljant.
wat vinden jullie.
quote:Doe ik een btje moeite om het er mooi uit te laten zien ik het weer niet goed....zucht.
Op zaterdag 27 september 2003 01:06 schreef GoLLeM het volgende:
Veelbelovende topictitel, maar als je hem opent valt het tegen
In nederland is de kleding van fcuk idd slecht verkrijgbaar ze hebben over de wereld 150 winkels maar ze groeien nog flink
de 2 winkels die ik ken zijn
-Bijenkorf
en
-sissyboy.
In groningen zou ik echt nie weten.
quote:Het is gewoon een afkorting van hun naam, die op het woord "fuck" lijkt.
Op zaterdag 27 september 2003 01:19 schreef Zzyzx het volgende:
Als dit tegenwoordig als leuk gezien moet worden, dan zijn we met zn allen toch heel erg triest. In plaats dat ze het woord gewoon in vol ornaat erop zetten en echt shockeren (choqueren voor de linguisten), maar nee, men vindt het schijnbaar leuk om woorden verkeerd te spellen en daarmee aandacht te trekken. Triest.
L-e-z-e-n is the keyword
Ontopic:
Het ziet er wel leuk uit, misschien een beetje saai omdat het maar "gewone" shirtjes zijn met een opdruk.. Maar verder wel mooie dingen
Alleen jammer dat je het niet vaak tegenkomt in de winkels hier in Nederland over het algemeen...
quote:En het heet.... Fcuk
Op zaterdag 27 september 2003 01:24 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb r een broek van.
quote:French Connection United Kingdom.
Op zaterdag 27 september 2003 01:26 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
En het heet.... Fcuk
quote:Ow ik las BOEK ipv bRoek
Op zaterdag 27 september 2003 01:39 schreef Salvad0R het volgende:[..]
French Connection United Kingdom.
Daar staat t voor.
Het is een merk.
Net als Coca Cola.
quote:Opzich lijkt dit wel op een stille hint ofzo
Op zaterdag 27 september 2003 01:56 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Ow ik las BOEK ipv bRoek
Fcuk is nogal een rare naam voor een boek (meestal zegt de titel veel van de inhoud vandaar
)
Maar de opdrukken van die T-shirts zijn inderdaad cool.
Erg slim bedacht, "fcuk" als handelsmerk registreren.
quote:"Hey baby, you want fcuk ?"
Op zaterdag 27 september 2003 06:10 schreef Drakire het volgende:
Zr hebben zelfs hun eigen breezer varianten:.
* pets! *
* auw! *
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 06:34 schreef Aernout het volgende:[..]
"Hey baby, you want fcuk ?"
* pets! *
* auw! *
quote:Ooit erover nagedacht dat de afkorting misschien eerst is verzonnen en daarna pas de merknaam? Je kunt wel kinderachtig gaan stellen dat ik beter moet lezen, maar ik kan ook stellen dat jij dieper na moet denken. Mja ik vind het zielige kleding, neem dan zo'n Large-shirt ofzo, die zijn tenminste wel grappig (alhoewel ik ze vrijwel allemaal wel een keer heb gezien inmiddels).
Op zaterdag 27 september 2003 01:22 schreef sundae het volgende:[..]
Het is gewoon een afkorting van hun naam, die op het woord "fuck" lijkt.
Zoals ook duidelijk in de openingspost staat.L-e-z-e-n is the keyword
Ontopic:
Het ziet er wel leuk uit, misschien een beetje saai omdat het maar "gewone" shirtjes zijn met een opdruk.. Maar verder wel mooie dingen
Alleen jammer dat je het niet vaak tegenkomt in de winkels hier in Nederland over het algemeen...
OT: FCUK is best cool . Ik geloof idd dat je het bij de bijenkorf en sissy boy kunt kopen. Alleen is het aanbod, geloof ik, de laatste tijd nogal afgenomen...
quote:ja idd, hier ook
Op zaterdag 27 september 2003 09:26 schreef blieblie het volgende:
Wel geinig...
Maar het merk opzich bestaat al best lang, tligt al een jaar of 3-4 hier bij de bijenkorf.
* Matsie kijkt in profiel
Eindhoven, hmm dan hebben wij het over dezelfde bijenkorf
godmiljaar ik ben overtuigd!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:23 schreef Jooosie het volgende:
ik vind het wel een mooi merk, ik heb er een longsleeve van met een borstzak, ik bedoel, hoe vet is dat?!
mevrouw de chagrijn doet ook weer een duit in het zakjequote:Op zaterdag 27 september 2003 08:39 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Het doet me een beetje denken aan zo'n louche winkeltje in een of ander land waar ze van dit soort shirts verkopen. Persoonlijk is het niks voor mij.
Ieder zo zijn meuk, ik vind 't wel wat hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:29 schreef AltamirA het volgende:
Belachelijk, snap ook niet dat mensen zo rond willen lopen.
Ten eerste, meneer (of is het toch "het"?) de wijsneus, kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:06 schreef brampie het volgende:
[..]
mevrouw de chagrijn doet ook weer een duit in het zakje
En wat is 'wat' dan bij jou?quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:41 schreef RemCow het volgende:
[..]
Ieder zo zijn meuk, ik vind 't wel wat hebben.
So_Addivtive.... Kun je iets meer vertellen over Partner? Is het in een winkelcentrum?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:46 schreef So_Addictive het volgende:
Te koop in HELMOND bij PARTNER![]()
heb hem geroken heel jummiequote:Voor andere fans:
FCUK gaat een parfumlijn introduceren in Nederland.
tis in het centrum van Helmond, mooie, trendy zaak, alleen ze hebben niet zoveel in de collectie van FCUK... enkele shirtjes.. volgens mij ook FCUK alleen voor vrouwen... voor heren heb ik daar geen shirts gezien.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:43 schreef HaKeeM het volgende:
[..]
So_Addivtive.... Kun je iets meer vertellen over Partner? Is het in een winkelcentrum?
Makkelijk te vinden? Is er een grote collectie?
Grrrr de zoveelste locatie dat er alleen nog maar vrouwen fcuk is.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:38 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
tis in het centrum van Helmond, mooie, trendy zaak, alleen ze hebben niet zoveel in de collectie van FCUK... enkele shirtjes.. volgens mij ook FCUK alleen voor vrouwen... voor heren heb ik daar geen shirts gezien.
Niet de moeite dus om van de andere kant van het land hier naar toe te rijden![]()
Ici Parisquote:Op donderdag 15 april 2004 12:52 schreef HaKeeM het volgende:
Weet iemand trouwens of en waar de FCUK eau de toilette verkocht wordt?
De Douglas hier in Almere heeft het nog niet (dus ik denk geen één Douglas)
Is dat een idee, of heb je het daar al echt gezien?quote:Op donderdag 15 april 2004 12:52 schreef Scandalous het volgende:
Ici Paris
Daar gezien en getest, kreeg ook proefjes van FCUK meequote:Op donderdag 15 april 2004 15:24 schreef HaKeeM het volgende:
[..]
Is dat een idee, of heb je het daar al echt gezien?
ik ookquote:Op donderdag 15 april 2004 17:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar gezien en getest, kreeg ook proefjes van FCUK mee
Denk jij tijdens het kleren kopen na over de gevoelens die de kleren die jij wilt dragen oproepen bij andere mensen??quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:25 schreef AltamirA het volgende:
[..]
En wat is 'wat' dan bij jou?
Vind je de teksten leuk? Of zijn het de modellen van de shirtjes?
En welk gevoel denk jij dat het bij andere mensen oproept als ze je zien in een Fcuk-shirtje?
Mocht je het toch gaan zoeken, Partner zit in een zijstraat van de Veestraatquote:Op woensdag 14 april 2004 23:43 schreef HaKeeM het volgende:
[..]
So_Addivtive.... Kun je iets meer vertellen over Partner? Is het in een winkelcentrum?
Makkelijk te vinden? Is er een grote collectie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |