was dus ff aant surfen op http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/
en ik ben me echt kapot aan het lachen wat ik hier lees: ff een voorbeeldje
quote:is dat nu het antwoord van een Moderator? "het is niet slecht"
Question:
Als ik mezelf vinger denk ik de heletijd aan Hitler,
Ik vind dit toch wel een beetje eng! Help wat moet ik doen?
Answer:
Hallo ,ik zal dit zo zeggen : het is niet slecht.
Groetjes
omfg
quote:Geweldig!
Op vrijdag 26 september 2003 21:53 schreef deantoine het volgende:is dat nu het antwoord van een Moderator? "het is niet slecht"
omfg
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:04 schreef R2cksson het volgende:
Ze zou eens een keer met links moeten vingeren?
quote:Oh, goed idee!
Op vrijdag 26 september 2003 22:09 schreef SuperUli het volgende:
Iedereen loopt zich daar nu te rukken op die geile verhaaltjes..
Even klikken .
quote:Su toch. *wijst met vinger.
Op vrijdag 26 september 2003 22:09 schreef SuperUli het volgende:
Iedereen loopt zich daar nu te rukken op die geile verhaaltjes..
Dolphin (18)
22-09-2003 Ik ben verliefd op een jongen en hij ziet me niet staan ik heb het een keer met hem gedaan op een party zonder condoom kan ik zwanger zijn?
Liefde moderator
23-09-2003
hallo , ja je kan zwanger zijn.Koop voor alle zekerheid een test.
Groetjes Stefanie
quote:Ha.
Op vrijdag 26 september 2003 22:10 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Su toch. *wijst met vinger.
holycrap
quote:
Jennifer:
Hey,
ik mastubeer mezelf met de harde straal van de douche, is dit wel goed!? ik moest 3 dagen geleden eigenlijk al ongesteld worden?! ik heb ook mezelf bevredigd met de achterkant van een borstel.. die heb ik er in gedaan waar de penis in moet zeg maar... en daarna kwam er een klein stukje blauw draadje uit, soort plastic heel raar..
En dan de reactie iets verder naar boven .
.
quote:
Prive:
Ik las net de vraag van jennifer .. over de douche ik doe dit ook ... ik zou graag met haar in contact komen...xxxxx steenbok
[Dit bericht is gewijzigd door R2cksson op 26-09-2003 22:16]
quote:Antwoord:
Tim (14)24-09-2003 Hoi,
Ik heb een vraagje die ik al wel 5 keer heb gesteld maar elke keer staat hij er niet in!
Ik hoop dat hij er deze keer wel in staat want ik wil graag antwoord op mijn vraag; Wat is klaarkomen? Ik hoop dat u mij dit kan uitleggen.Groetjes Tim
quote:
Liefde moderator26-09-2003 Ik heb je vraag nog niet eerder in de lijst zien staan, maar nu wil ik je graag wel graag beantwoorden.
Klaarkomen is, als je tijdens het mastruberen of tijdens de sex gestimuleerd wordt bij je penis (of bij een meisje, bij haar vagina) je krijgt dan een speciaal gevoel, waarbij de meeste jongens sperma lozen.Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes
Elly
Cindy: Als ik mezelf vinger denk ik de heletijd aan Hitler,
Ik vind dit toch wel een beetje eng! Help wat moet ik doen?
Moderator: Hallo , je kan beginnen met aan iets prettig te denken ik weet het het is moeilijk je denk aan iets prettig en ineens denk je weer aan hitler.ken dat gevoel.maar je moet gewoon echt je best doen.je komt er wel over!
quote:arrg shit, ik ben echt stoned dus
Op vrijdag 26 september 2003 22:15 schreef cptmarco het volgende:![]()
kwam al lachend de bewuste post tegen:
Cindy: Als ik mezelf vinger denk ik de heletijd aan Hitler,
Ik vind dit toch wel een beetje eng! Help wat moet ik doen?Moderator: Hallo , je kan beginnen met aan iets prettig te denken ik weet het het is moeilijk je denk aan iets prettig en ineens denk je weer aan hitler.ken dat gevoel.maar je moet gewoon echt je best doen.je komt er wel over!
quote:
Tairaruskha (15)25-09-2003 Nou ik lig altijd op me buik kunnen me borsten daarwel van groeien want ze zijn namelijk niej zo groot en van mij vriendinnen wel
quote:
Liefde moderator26-09-2003 Hallo ,
ja je borsten kunnen dan nog groeien.maar de groeifase is bij iedereen namelijk anders.je bent 15 dus je hebt nog heel wat tijd.
groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |