quote:Ziet er goed uit
In Time: The Best of R.E.M 1988-2003" will be released on Warner Bros Records on October 27th.
The tracklisting for In Time is as follows:
Man On The Moon
The Great Beyond
Bad Day
Whats the Frequency Kenneth?
All the Way To Reno (Youre Gonna Be A Star)
Losing My Religion
E-bow The Letter
Orange Crush
Imitation Of Life
Daysleeper
Animal
The Sidewinder Sleeps Tonite
Stand
Electrolite
All The Right Friends
Everybody Hurts
At My Most Beautiful
Nightswimming
Warner Bros. also will release a special edition of In Time which features a second disc of rarities and b-sides. Disc two will include the following tracks:Pop Song 89 (acoustic b-side of Pop Song 89)
Turn You Inside-Out (from Tourfilm)
Fretless (from Until The End Of The World soundtrack)
Chance (dub) b-side from Everybody Hurts
Its A Free World Baby (from Coneheads soundtrack)
Drive (from Live Greenpeace)
Star Me Kitten (featuring William Burroughs from X-Files)
Revolution (from Batman And Robin soundtrack)
Leave (from A Life Less Ordinary soundtrack)
Why Not Smile (Oxford American version)
The Lifting (demo version b-side from Imitation Of Life)
Beat a Drum (demo version b-side from Imitation of Life)
2JN (b-side from Imitation of Life)
The One I Love (live from The Museum Of Television and Radio)
Country Feedback (live from Wiesbaden, Germany, 200
Vooral de S.E. versie met 16 B-sides en live nummers
Vara HiTTekst weet nog te melden dat er een DVD bij zit of de 2de disc half DVD is met Live opnames, maar dat kan ik nog nergens andere terugvinden.
En op www.play.com weten ze te melden dat er dan nog een 40 pagina's tellend boekje bijzit!
Ondertussen zijn er ook nog plannen voor een compleet nieuwe cd en een tour DVD! Dus de R.E.M. fans moeten hard gaan sparen!
quote:Dat ze dat ooit gedaan hebben vinden ze een foutje
Op vrijdag 26 september 2003 16:29 schreef Stranger het volgende:Geen shiny happy people
![]()
Heb ergens gelezen dat ze er zich voor schamen ooit zulke commerciele muziek gemaakt te hebben
quote:*clip visualiseert*
Op vrijdag 26 september 2003 16:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat ze dat ooit gedaan hebben vinden ze een foutje
Ja, dat vind ik niet zo raar
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 16:30 schreef sweek het volgende:
Ik vind dat Drive er bij hoort... en niet alleen als live versie.
quote:Die staat in hun lijstje van wat ze nooit meer willen spelen inderdaad.
Op vrijdag 26 september 2003 16:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat ze dat ooit gedaan hebben vinden ze een foutje
Heb ergens gelezen dat ze er zich voor schamen ooit zulke commerciele muziek gemaakt te hebben
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 16:30 schreef sweek het volgende:
Ik vind dat Drive er bij hoort... en niet alleen als live versie.
quote:Fables Of The Reconstruction en Document zijn voor 1988 (respectievelijk 1985 en 1987), en deze compilatie loopt van 1988 t/m 2003. Dus vandaar. Maar op de twee genoemde albums staan inderdaad ook erg mooie nummers.
Op vrijdag 26 september 2003 19:50 schreef methodmich het volgende:
Er ontbreekt zoveel moois, vooral van Fables en Document.
Lijkt mij wel iets om te hebben, deze Best Of. Dan ga ik voor de special edition. Er staan twee nieuwe nummers op (Bad Day en Animal, degene die naar één van de concerten in Nederland (of beide) of Rock Werchter is geweest zullen ze wel gehoord hebben) en ze zijn allebei erg goed naar mijn mening. .
quote:Zou dat dan een registratie van 1 van de afgelopen concerten zijn!?!?
A DVD featuring videos and live footage will be released the same day.
quote:Ah, verdraaid, nu zie ik het. Ik was uitgegaan van een alltime verzamelaar. Maar goed, alles voor 1988 weg dus... Dat maakt de plaat minder interessant, dan kan je net zo goed Automatic For The People heruitgeven, aangevuld met Losing My Religion, Daysleeper, Electrolite en At My Most Beautiful.
Op vrijdag 26 september 2003 20:09 schreef The_Joshua_Tree het volgende:[..]
Fables Of The Reconstruction en Document zijn voor 1988 (respectievelijk 1985 en 1987), en deze compilatie loopt van 1988 t/m 2003. Dus vandaar. Maar op de twee genoemde albums staan inderdaad ook erg mooie nummers.
quote:Die rechten zullen nog wel bij IRS liggen, terwijl dit zich beperkt houdt tot (ik meen) de Warner-periode.
Op vrijdag 26 september 2003 21:17 schreef ranja het volgende:
Toch is de beste REM muziek van voor 1988. Met name Murmur en Reckoning.
Maar daar zijn al goeie verzamelaars van eigenlijk...
quote:surprised!!
Op donderdag 2 oktober 2003 23:49 schreef janjesper1 het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 september 2003 01:11 schreef evert het volgende:
mijn god, wat is die nieuwe single goed!
klinkt als in de tijd van Fables!
[hij is ook ongeveer uit de tijd van Fables!!!! Dit nummer speelden ze tien jaar geleden al life!
quote:
10.01.2003
R.E.M. RELEASES COMPANION DVDS TO IN TIMEYou have heard the rumors, and yes, it is true! In conjunction with the record IN TIME: THE BEST OF R.E.M, 1988-2003, the band will release a compilation DVD containing all the videos from IN TIME. Entitled IN VIEW: THE BEST OF R.E.M, 1988-2003, the DVD will feature 16 videos, as well as 6 rare videos and live footage from the bands performance at Trafalgar Square. The DVD will feature an option to watch short interview clips from documentaries spanning the IN TIME period. IN VIEW will also include a discography, weblink and the option of Stereo, Dolby Surround, DTS Surround audio mixes. This DVD will be released in both a jewelcase and a standard DVD case. The content of both packages is the exact same.
IN TIME: THE BEST OF R.E.M, 1988-2003 will also be available as a DVD Audio. The DVD Audio format will contain Stereo, Dolby Surround, DTS Surround audio mixes of all the songs, as well as a discography and weblink. As a bonus, the DVDA will also contain the video for Bad Day and a multi-angle video of the band rehearsing Bad Day in the Vancouver studio. The multi-angle format allows you to switch between 4 camera angles at the touch of a button. Please note that the DVD Audio format is not compatible with standard CD players.
Stay tuned for exact release date.
Below is the tracklisting for the IN VIEW DVD:
Music Videos:
Bad Day
All the Way to Reno
Imitation of Life
The Great Beyond
At My Most Beautiful
Daysleeper
Electrolite
E-bow the Letter
Whats the Frequency, Kenneth?
Nightswimming
The Sidewinder Sleeps Tonite
Everybody Hurts
Man on the Moon
Losing My Religion
Stand
Orange CrushBonus Videos:
Tongue
How The West Was Won And Where It Got Us
New Test Leper
Bittersweet Me
Lotus
Ill Take The RainTrafalgar Square performance footage:
Imitation of Life
Losing My Religion
Man on the MoonApproximate Running Time: 96 minutes
De mensen die dat een beetje te duur vinden, kunnen de cd ook bestellen via www.play.com voor 'maar' +/1 21 euro.
quote:Ik vind Bad Day ook erg goed.
Op zaterdag 27 september 2003 01:11 schreef evert het volgende:
mijn god, wat is die nieuwe single goed!
klinkt als in de tijd van Fables!
Mooie muziek op een mooie CD.
quote:Ik word bloednerveus van die clip.
Op zondag 26 oktober 2003 14:55 schreef calvobbes het volgende:
Op disc 2 staat als "easter egg" ook de geweldige videoclip van Bad Day.
quote:die van 90-00? met die matige remixes? die luister ik ook nooit, die van 80-90 daarentegen
Op zaterdag 25 oktober 2003 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gekocht. Niet de dubbelcd, want zoeen heb ik ook van U2. En daarvan luister ik de 2e CD ook nooit
.
quote:Ja, die ja. En die van 80-90 wil ik nog steeds hebben, maar ik zie 'm nooit voor een zacht prijsje liggen
Op zondag 26 oktober 2003 15:08 schreef PogueMahone het volgende:
die van 90-00? met die matige remixes? die luister ik ook nooit, die van 80-90 daarentegen
quote:Die fans hebben het standaard werk van "hun" groep meestal wel. Zo'n cd met b-nummers of niet eerder uitgebracht materiaal is dan toch een leuk extra'tje?
Op zondag 26 oktober 2003 15:11 schreef PogueMahone het volgende:
ik snap die extra cd's met remixes niet, meestal is er weinig aan, puur om de fans extra geld te laten uitgeven wat ik bij U2 dan ook deed
Samen met "Singles Collected" uit 1991 (?) een aardig overzicht van de mooie muziek die R.E.M. in de loop der jaren heeft uitgebracht. Maar ik blíjf het jammer vinden dat "Drive" en "Shiny Happy People" ontbreken. "Bad Day" is een fijn nummer (al doet het me ergens wel denken aan "It's The End Of The World")
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |