Naar aanleidning van dit topic. Ik kan mijn username is dus gebanned en kan dus niet meer posten. Heb ook geen mail gehad om mijn verhaal te doen dus bij deze.
Als eerste probeerde ik de kaart voor mijn vriend te verkopen. Als eerste vertelde hij me dat de kaart opgestuurd is naar de koper. Afijn dacht ik. Maar paar dagen later bleek hij het toch niet gedaan te hebben. Ok nu dus aan mij de taak om het geld weer terug te storten naar de koper natuurlijk omdat de verkoop ander mijn naam gedaan is. (heb mijn lesje nu geleerd en voortaan verkoop ik alleen mijn eigen dingen)
Ik heb vorigeweek maandag veel betalingen gedaan waaronder de terugboeking van de 140 euro naar de koper. Ik dacht dus dat alles goed was gegaan . Daarna had ik het druk met werk en familie (zie mijn aantal postings op FOK) Nu 3 dagen geleden heb ik weer naar mijn inbox gekeken. Wat bleek ? is dat de koper nog steeds zijn geld niet heeft. met de mededeling dat hij wel even langs mijn huis zal komen.
Ik ging toen maar weer even telebankieren en het bedrag zijn maar 1 dag eerder te zijn overgemaakt naar zijn rekening . (op 23 sept) maar ik heb op 25 sept nog een mail van de koper gehad dat hij nog steeds zijn geld niet had. Bij enige navraag bij de postbank is dat een overboeking naar een andere bankrekening wel enige dagen kan duren.
en dat bij de eerste overboeking wegens deen tekort (6 euro) op mijn saldo de overmaking van de 140 euro al die 8 dagen op "reserving " heeft gestaan. Hier wist ik dus niets vanaf , omdat ik de afgelopen 2 weken vaak thuis bij mijn ouders zat. En die hebben geen toegang tot internet.
Maar aangezien de overmaking nu wel is gedaan op2 3 sept. heb ik niet meer gereageerd op de mail van de starter ( ik had eerst al een mail gestuurd met de excuses dat het terugboeking zo lang duurde)
Maar op daarna nu een topic van hem te zijn dat hij is opgelicht door mij
En voor alle posters in de bovenstaande topic over gestolen goederen:
als mensen bij mij wat dingen kopen wat vrij nieuw is . KRIJGEN ZE GVDMME altijd een bon mee . Ken Jij soms dieven die spullen stelen met bon?
en de rest van de dingen die ik verkoop zijn hets telen niet waard.
En voorde duidelijkheid : iedereen die wat van mij heeft gekocht heeft zijn spullen ook binnen 4-5 dagen gekregen !
even wat voorbeelden.
Sonyericsson T100
Sony z5
8910 batterij en lader
de gamecube + games
hengels
monitoren
etc etc
navraag kan natuurlijk gedaan worden op de kopers zelf. En Ik denk dat veel users al wat bij mij hebben gekocht.
echter bij de Soundblaster Live en de Athlon cpu zijn er wat fout gegaan
Live niet aangekomen verzending (geld terug geboekt)
CPU ( eijnstein heeft mijn defecte cpu nu nog steeds niet vervangen) geld ook terug geboekt.
Voor de rest is alles prima verholpen
En om nou iemand voor 140 euro op te lichten. Kom op jongens..ik heb wel wat beters te doen dan een pubertje van zijn krantenwijkje salaris op te lichten.
en vooral niet als ik met mijn veelgebruikte email adress post waar MIJN ip in de headers staan.
Ik hoop dat ik hiermee voldoende uitleg heb gegeven. en dat mijn andere username kaio weer even geunbanned kan worden
*en voor de opheldering.
bij de topic hierboven heb ik GEEN KLOON die meepostte .
Ik heb alleen 1 kloon en dat is deze
[Dit bericht is gewijzigd door kaio2 op 26-09-2003 11:48]
Maar goed, verhaal opgehelderd.
quote:ik koop veel dingen 2de hands. Heb ik het even dan verkoop ik ze weer (vaak met verlies dus echt geen handelaar)
Op vrijdag 26 september 2003 11:41 schreef Libris het volgende:
Even voor de nieuwsgierigheid, waar heb je al je koopwaar vandaan? (nofi oid)
zat 3,5 jaar in het buitenland (waar ik veel electronica heb meegnomen , zoals de Digital Ixus , telefoons , etc etc) die moest ik verkopen om mijn reiskosten weer te vergoeden.
maar veel dingen heb ik nog bij mijn ouders liggen ( van de peiode van voordat ik in het buitenland zat) werphengels , monitoren etc etc
die verkoop ik dus ook omdat ik er geen ruimte voor heb ik mijn kamer nu.
Laat je niet zo opnaaien door mensen!
Wat is nou het ergste dat ie kan doen?Idd voor je deur staan?
Laat hem binnen en geef hem een kopje thee!
en nog ff snel de groeten aan Hyperfuzz!
quote:Tis meer denk ik dat ie hierdoor een ban heeft gekregen.
Op vrijdag 26 september 2003 11:40 schreef beertje_ het volgende:
Ik denk dat het nu wel opgelost is en dat je je niet zo aangevallen moet voelen, wat zou jij denken als je 2 weken niks hoort
quote:STFU kutnewbie; alleen wíj hebben het recht om een jaar lang 'slotje' te roepen over alle topics die jij opent.
Op vrijdag 26 september 2003 11:45 schreef IllI het volgende:Slotje
TS: ken het verhaal verder niet, maar goed dat je het uitlegt; ik denk echter dat mailen naar een mod of FA (Yvonne) meer zin heeft
dat betekend dus gewoon dat ik even geen inet heb maar met met sociale leven bemoei
in andere woorden: dat ik dus niet kan replyen en niet ondergedoken zit
Nogmaals......er zullen heus geen ' snipers on the loose' zijn.....
tis allemaal een kwestie van geduld.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |