Ik moet het nu echt even kwijt. Ik werd vanacht weer badend in het zweet wakker uit een natte droom. Het gebeurt me de laatste tijd wel vaker en ik begin me nu toch echt zorgen te maken. De ene droom is nog heftiger dan de andere. In mijn dromen ben je een jonge godin die dingen in bed kan doen met een man waar menig man zijn grote teen voor in zou willen leveren. Uren ga je tekeer en weet je me elke keer weer gek te maken en uit te putten. Ik heb al geprobeerd om van menig topmodel te dromen, maar ze halen het allemaal niet bij jouw kwaliteiten.
Maar laten we eerlijk zijn, het zijn allemaal dromen en de feiten liggen toch heel anders.
Echt yvonne, je kan niet eeuwig achtendertig blijven. Je komt gewoon niet meer geloofwaardig over. Volgens mij zijn het je laatste stuiptrekkingen in een poging niet op te vallen tussen de patat en breezer generatie.
Ik heb zelfs ergens gelezen dat de douanebeambten in spanje een beschrijving van jouw profiel hebben gehad om je bij de grens tegen te kunnen houden. Volgens mij was het zoiets als 'Slecht geconserveerde wannabee puber meestal samen met een merk beschuit welke het nog wel haalt'.
Ik was laatst bij Douwe Egberts op bezoek en ze vertelden me dat ze een moord zouden doen om jouw borsten te gebruiken voor hun nieuwe model theezakjes.
Zelf heb ik nog een veel beter plan. Laten we al jouw naamtopics verplaatsen naar het Cultuur en Historie forum. Daar vallen ze immers niet op tussen alle stofnesten en spinnenwebben. De juiste plek voor alles wat over de datum is.
Kan je daar je draait niet vinden, dan stem ik hierbij voor een Zonzicht of Weltevree forum. Zo richt Fok zich gelijk wat meer tot de overige vergrijsde samenleving en kom je in contact van mensen waabij je je vele malen beter zult voelen.
Ik denk dat ik het maar bij dromen hou. Want daar ben je voor mij echt het einde. Maar ook het begin. Het begin van ellende voor al die naieve nieuwe usertjes die denken dat ze hier op het forum terecht kunnen voor leerzame topics en een hoop vertier, maar uiteindelijk bedrogen uitkomen omdat jouw invloed en gedrag hier op het forum nergens is opgenomen in de faq.
Liefs,
SignOTheTimes
[Dit bericht is gewijzigd door SignOTheTimes op 26-09-2003 11:59]
quote:Charmant
Op vrijdag 26 september 2003 11:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Lieve yvonne,
...
Liefs,SignOTheTimes
quote:
Ik was laatst bij Douwe Egberts op bezoek en ze vertelden me dat ze een moord zouden doen om jouw borsten te gebruiken voor hun nieuwe model theezakjes.
quote:komt hard aan heh die waarheid ?
Op vrijdag 26 september 2003 11:05 schreef yvonne het volgende:
Charmant topic weer
quote:Zet deze topic op slot!
Charmant topic weer
quote:Meer dan geniaal!
quote:Tsk... het is met liefde geschreven.
Charmant topic weer
quote:the truth hurts!
Charmant topic weer
quote:O, maar DAT is te lezen....
Op vrijdag 26 september 2003 11:11 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Tsk... het is met liefde geschreven.
.
quote:dat moet je der maar bij fantaseren.. doet hij duidelijk ook genoeg in ze dromen..
Op vrijdag 26 september 2003 11:20 schreef yvonne het volgende:[..]
O, maar DAT is te lezen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |