Overkwam mij ook, maar ik heb hem nog tegoed.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef pfaf het volgende:
Stond bij mij wel op de hoes die ik pakte en bij de balie afleverde. Toen ik thuis alles uit de linnen "case" pakte zat er niets extra's in.
Neuh, om de hoek, maar het maakt me ook niet veel uit. Singles luisteren doe ik toch niet. 't Is natuurlijk alleen een leuk hebbedingetje.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:50 schreef Summoner het volgende:
[..]
Overkwam mij ook, maar ik heb hem nog tegoed.Gewoon teruggaan, of moet je er het halve land voor doorkruizen?
Hee, ik lees nu pas hier over de ontbrekende single. Nou ja, je weet het.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:50 schreef Summoner het volgende:
[..]
Overkwam mij ook, maar ik heb hem nog tegoed.Gewoon teruggaan, of moet je er het halve land voor doorkruizen?
De gewone editie zit al in een wonderschoon "hoesje"quote:Op woensdag 22 september 2004 12:01 schreef pdiscs het volgende:
Dus er is wel een ltd edition?
En bij de ltd edition krijg je de single extra? Zit het spul dan ook in een speciaal "hoesje"?
Ik kreeg hem er ook apart bij van de verkoper.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stond bij mij wel op de hoes die ik pakte en bij de balie afleverde. Toen ik thuis alles uit de linnen "case" pakte zat er niets extra's in.
wie zijn 'ons'?quote:Op zondag 26 september 2004 21:18 schreef BadDay het volgende:
hij verkoopt bij ons ook erg goed.
Zes maanden geregistreerd en nu al je coming outquote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef BadDay het volgende:
Oke, ik werk in een free record shop![]()
Verkopen ze Nick cave bij de FRS!?!quote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef BadDay het volgende:
Oke, ik werk in een free record shop![]()
Welnee bak_ellende, kheb een riand voorschot op mijn salaris gekrege! meteen natuurlijk de nieuwe Bad seeds gekocht en dat voor maar 17,99 of iets daaromtrent. iemand hem goedkoper kunnen krijgen???quote:Op woensdag 29 september 2004 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb je Plato overvallen met een klapperpistool dan? Dacht dat jij onderhande wel op Utrecht CS met je cowboyhoed en gitaartje je centen bij elkaar zat te tokkelen!
wat is bijzonder aan die ltd version? ik bedoel hoe ziet ie eruit? en wat zijn de extra's??quote:
Ik heb ook de ltd edition
Ik kan nog niet echt zeggen dat ik de een beter vind dan de ander, maar er hij heeft wel weer geweldige teksten uit z'n mouw geschud (zie sig.)
14,49 bij play.comquote:Op woensdag 29 september 2004 15:46 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
... nieuwe Bad seeds gekocht en dat voor maar 17,99 of iets daaromtrent. iemand hem goedkoper kunnen krijgen???
[..]
Linnen case (al weet ik niet of dat alleen de ltd edition is) en de single Nature Boy met op de B-kant She's leaving you op vinyl.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:46 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
wat is bijzonder aan die ltd version? ik bedoel hoe ziet ie eruit? en wat zijn de extra's??
De linnen case is normaal, de vinyl-single is extra.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Linnen case (al weet ik niet of dat alleen de ltd edition is) en de single Nature Boy met op de B-kant She's leaving you op vinyl.
Was het ook, zeker als je het album in kwestie niet in je bezit hebt....quote:Op donderdag 25 november 2004 18:17 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik geloof dat men tot aan het toegift alleen dingen van Abattoir blues/lyre of Orpheus heeft gespeeld. dat lijkt me minder
Ik ben naar het concert in Vorst National in Brussel geweest. Zelfde verhaal: De eerst 90 minuten alleen nummers van zijn laatste cd. Daarna 45 minuten "oude" nummers en tenslotte een tweede toegift (1 nummer).quote:Op donderdag 25 november 2004 20:36 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Was het ook, zeker als je het album in kwestie niet in je bezit hebt....
Pluspunten waren dat de nieuwe nummers we lindruk maakten en het achtergrondkoortje een echt meerwaarde gaf.
En natuurlijk de toegiften![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:36 schreef chris0478 het volgende:
Voor de liefhebbers is er ook een live dvd van een concertregistratie in frankrijk, dolby b aan, concert bij je thuis.
Ben benieuwd wat je van The Birthday Party vind, is niet te vergelijken met de albums van Cave die je hierboven noemt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:22 schreef Areteq het volgende:
En dan te bedenken dat ik de Birthday Party als toetje tegoed heb,!
Bij CD-WOW:quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:44 schreef placebeau het volgende:
lijkt super, de prijs zal weliswaar navenant zijn voor 3 CD's.
Tja, de 3 cd box heb ik wel besteld, want die zijn echt van Nick.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:51 schreef Kolkus het volgende:
Ik zag van het weekend in de platenzaak 2 albums liggen, met daarop nummers waar Nick Cave door beinvloed is.
Dit gaat van Johnny Lee Hooker tot Gang of Four tot Velvet Underground tot Johnny Cash tot The Stooges etc..
Lijkt me vooral iets voor de diehard-fans, net als bovenstaande 3cd-box.
Meestal liggen nieuwe albums de vrijdag voor de release datum al in de winkel, dus je zou het de 25e al kunnen proberenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik sta 28 maart bij de platenzaak
-edit- 29 maart dus, 28 maart is 2e paasdag
Tja, dan moet ik nog een dag of 4 wachten...quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik sta 28 maart bij de platenzaak
-edit- 29 maart dus, 28 maart is 2e paasdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |