De eerste dag was fantastisch, 2e was ik niet bij...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef NoSigar het volgende:
Ah, hij doet het weer.
Ik las de recensies over de maandag in Den Haag en die waren zeer lovend. een goede vrind van me ging er dinsdag heen en dat scheen gruwelijk te zijn geweest (was het wel maandag en dinsdag trouwens?): iedereen was drinekn enm aakte er een puinhoop van en uiteindelijk was het alleen maar om te lachen, tegen verhoogd tarief. En dat was dus het tweede solo-concert, op welke dag het ook was.
Iemand dezelfde ervaring (destijds)?
Zucht. Ik bedoelde dus: iedereen was dronken en maakte er een puinhoop van. En hadden een stuk meer lol dan de mensen die veel voor dat kaartje moesten betalen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef NoSigar het volgende:
Ah, hij doet het weer.
: iedereen was drinekn enm aakte er een puinhoop van en -
Klinkt alsof Nick zijn Birthday Party-roots weer aan het opsnuiven is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:08 schreef placebeau het volgende:
http://www.myspace.com/grinderman
Dat dit hier nog niet gemeld is...
Nieuw projectje van nick en warren...
Ik heb hem op Lowlands gezie, dat was om en om nummers van AB/LoO en klassiekers. Dat was echt een geniaal concert.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef Kolkus het volgende:
Leuk, heb Nick toen nog gezien in HMH.
Minpunt vond ik dat er nauwelijks ruimte was opgenomen voor zijn klassiekers, en als je de set dan afsluit met een ongeinspireerde versie van The Mercy Seat, was ik toch wel een beetje teleurgesteld.
Ik heb gisteren trouwens de film Der Himmel Uber Berlin gezien, waarin Nick Cave The Carny en From her to eternity speelt. Sowieso erg mooie film, maar dit even terzijde.
Ik vond het concert het jaar daarvoor inderdaad ook gaver, gewoon omdat de liedjes wat bekender waren. Gelukkig had ik z'n nieuwe album al wel vaak geluisterd en kende ik dus veel, maar een aantal vrienden waar ik mee was niet en dan is zo'n concert toch wel wat minder leuk... The Mercy Seat is overigens hun favo nummer en die vonden hem erg gaaf, maar ik ben sowieso niet zo'n fan van dat nummer. Maar ook dat terzijdequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef Kolkus het volgende:
Leuk, heb Nick toen nog gezien in HMH.
Minpunt vond ik dat er nauwelijks ruimte was opgenomen voor zijn klassiekers, en als je de set dan afsluit met een ongeinspireerde versie van The Mercy Seat, was ik toch wel een beetje teleurgesteld.
Helamaal mee eens!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik vond het concert het jaar daarvoor inderdaad ook gaver, ...
smoelquote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef blonchi het volgende:
Wat een grafzerkenartiest.
Die vent moet niet zingen, maar dichtbundels maken!!!!![]()
Ik waag dit te betwijfelen. Dat album is nog lang niet af.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:36 schreef sound-storm het volgende:
Het album Grinderman - Grinderman is overigens al lang gelekt :-)
even zoeken op bijvoorbeeld soulseek en je hebt hem!
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef blonchi het volgende:
Wat een grafzerkenartiest.
Die vent moet niet zingen, maar dichtbundels maken!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |