abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 28 september 2003 @ 18:05:49 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13502346
de huisregels zijn nogal duidelijk over discussiepunten en shit

post het dan in cultuur en historie of general chat oid

voor je het weet staat het vol overlijdensberichten hiero

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_13502383
quote:
Op zondag 28 september 2003 18:05 schreef sp3c het volgende:
de huisregels zijn nogal duidelijk over discussiepunten en shit

post het dan in cultuur en historie of general chat oid

voor je het weet staat het vol overlijdensberichten hiero

Klagen doe je maar in FB.
is het nou zo moeilijk een beetje respect te tonen?
  Moderator zondag 28 september 2003 @ 18:59:52 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13503614
quote:
Op zondag 28 september 2003 18:07 schreef Coone het volgende:

[..]

Klagen doe je maar in FB.

hey ik geef alleen maar antwoord op jouw vragen, als jij daar niet tegen kunt moet je ze niet stellen
quote:
is het nou zo moeilijk een beetje respect te tonen?
waarom zou ik?
ik ben het niet eens met de goede man, ik veracht waar hij voor stond en ik kan er geen discussie in vinden verder.
  zondag 28 september 2003 @ 19:56:51 #54
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13504942
-edit-
Je kunt je respectloos fundamentalistisch en ronduit rabide gebral wat mij betreft zo diep in je hol steken dat je je verstandskiezen er mee kan inspecteren.

opbokken.
-/edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 28-09-2003 23:42]

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13505268
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:07 schreef BAZZA het volgende:

-edit-

Zeker

En het is onsmakelijk hoe sommigen iemand die voor de vrede streed, iets wat andere leiders van beide kanten niet doen, compleet de grond inboren met populistisch gebral

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 28-09-2003 23:48]

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator zondag 28 september 2003 @ 20:13:59 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13505319
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Zeker

En het is onsmakelijk hoe sommigen iemand die voor de vrede streed, iets wat andere leiders van beide kanten niet doen, compleet de grond inboren met populistisch gebral

zelfs Arafat strijd voor de vrede ... het gaat mij om de manier waarop
  zondag 28 september 2003 @ 21:28:02 #57
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13507055
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:13 schreef sp3c het volgende:

zelfs Arafat strijd voor de vrede ... het gaat mij om de manier waarop

Inderdaad, iedereen wil wel vrede maar het gaat meer om de manier waarop.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13507429
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:28 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Inderdaad, iedereen wil wel vrede maar het gaat meer om de manier waarop.

Sharon comes up my mind
X
pi_13508765
Poging tot ontopic, wie meer wil weten over de beste man:

http://www.alquds.net/edward/

www.edwardsaid.org

Hij heeft in mei nog een eredoctoraat in Den Haag ontvangen. Het mooie van deze man was dat hij echt intelligent was en met kritiek en inzichten kwam die bij de andere spelers in het spel ver te zoeken waren. Hij had dan ook niet veel met ze op. Niet met Sharon uiteraard, maar ook niet met Arafat en Abas. Hij was een onafhankelijk denker die uiteraard een positie innam maar vrijelijk kritiek kon uiten.

pi_13511079
*zucht*

even puinruimen

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_13511239
Zo. Ongewenste elementen verwijderd en topic weer toonbaar gemaakt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_13511794
Nu op Nederland 3 een interview met hem.
Iemand aan het kijken ?

Ik moet hem niet iig.

pi_13512332
Edward Said.
De meesten in dit topic die 'kritiek' uiten, hebben nog nooit van hem gehoord. Kritiek kun je het eigenlijk ook niet noemen, bij gebrek aan enige onderbouwing.
Zoals deze mensen ook niet wisten dat Said, veel kritiek had op de corruptie onder palestijnse leiders.

Deze man stond namelijk voor universele waarden (en normen).

Maar goed, laten we niet teveel nadenken in deze wereld; dat is al een tijdje niet meer 'in'.

pi_13515186
Hahaha. Bovenstaande user denkt er alles van te weten, maar komt ook niet verder dan wat globaal gebazel. Oei, dan ga je ff af!
  maandag 29 september 2003 @ 12:03:43 #65
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13516702
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:53 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Hahaha. Bovenstaande user denkt er alles van te weten, maar komt ook niet verder dan wat globaal gebazel. Oei, dan ga je ff af!
Enlighten me.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13521852
quote:
Op maandag 29 september 2003 01:42 schreef Nyrem het volgende:
Edward Said.
De meesten in dit topic die 'kritiek' uiten, hebben nog nooit van hem gehoord. Kritiek kun je het eigenlijk ook niet noemen, bij gebrek aan enige onderbouwing.
Zoals deze mensen ook niet wisten dat Said, veel kritiek had op de corruptie onder palestijnse leiders.

Deze man stond namelijk voor universele waarden (en normen).

Maar goed, laten we niet teveel nadenken in deze wereld; dat is al een tijdje niet meer 'in'.

Ja, want denken is voorbehouden aan een zeer select groepje.

Ik vond Said wel een sympathieke man. Alleen werd ik niet goed van zijn sprookjes over de ''wanhoop'' van zelfmoordterroristen.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_13552334
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef SportsIllustrated het volgende:

Ik vond Said wel een sympathieke man. Alleen werd ik niet goed van zijn sprookjes over de ''wanhoop'' van zelfmoordterroristen.

Maar denk je dan werkelijk dat een zelfmoordterrorist 's ochtends opstaat en zegt "Wat een mooie zonnige dag om een mijzelf eens op te blazen en daarbij tientallen onschuldige burgers te vermoorden"?

Als doorsnee mensen (waaronder zelfs tienermeisjes) tot dit soort vreselijke acties komen, dan moeten ze wel erg veel tot wanhoop zijn gedreven.

Professor Saïd had wat dat punt betreft absoluut gelijk. Als de Palestijnse bevolking werkelijke vrede en vrijheid wordt geboden, dan schieten de statistieken wat terrorisme betreft omlaag, dat zul je zien.

Het enige effectieve wapen tegen terrorisme is welvaart. Meer geweld werkt alleen maar averechts. Zolang Sharon dat niet begrijpt, gaan de bloedvergieten door.

Ars longa, vita brevis
pi_13579091
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:30 schreef motown het volgende:

[..]

Maar denk je dan werkelijk dat een zelfmoordterrorist 's ochtends opstaat en zegt "Wat een mooie zonnige dag om een mijzelf eens op te blazen en daarbij tientallen onschuldige burgers te vermoorden"?

Als doorsnee mensen (waaronder zelfs tienermeisjes) tot dit soort vreselijke acties komen, dan moeten ze wel erg veel tot wanhoop zijn gedreven.

Nee, dan moeten ze flink worden gecoacht. Daar stond vorige week nog leuk een artikel over in de Volkskrant of NRC, door een verslaggever die eens bij Hamas was gaan kijken.
Ik citeer uit mijn hoofd:

''Zelfmoordterroristen worden helemaal niet bewogen door haat, wanhoop, of ideologische indoctrinatie. Hamas beschouwt het domweg als een goed middel om de oorlog mee te winnen.''

Waarmee ik niet wil zeggen dat Sharon die mensen niet tot wanhoop drijft.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_13587661
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Nee, dan moeten ze flink worden gecoacht. Daar stond vorige week nog leuk een artikel over in de Volkskrant of NRC, door een verslaggever die eens bij Hamas was gaan kijken.
Ik citeer uit mijn hoofd:

''Zelfmoordterroristen worden helemaal niet bewogen door haat, wanhoop, of ideologische indoctrinatie. Hamas beschouwt het domweg als een goed middel om de oorlog mee te winnen.''

Waarmee ik niet wil zeggen dat Sharon die mensen niet tot wanhoop drijft.

Ik zeg ook niet dat je gekken zoals de harde kern van de Hamas ooit volledig zult uitbannen (in elk land heb je helaas wel zware criminelen die er niet voor schromen om hun onschuldige medemens te doden, zelfs hier in Nederland). Maar het probleem is de grote voedingsbodem die mensen wanhopig en apathisch en dus gevoelig maakt voor de retoriek van die fundamentalisten. Het enige wat daartegen werkt is een betere toekomst voor die mensen.
Ars longa, vita brevis
pi_13596680
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:50 schreef motown het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je gekken zoals de harde kern van de Hamas ooit volledig zult uitbannen (in elk land heb je helaas wel zware criminelen die er niet voor schromen om hun onschuldige medemens te doden, zelfs hier in Nederland). Maar het probleem is de grote voedingsbodem die mensen wanhopig en apathisch en dus gevoelig maakt voor de retoriek van die fundamentalisten. Het enige wat daartegen werkt is een betere toekomst voor die mensen.

Einverstanden.
  Moderator donderdag 2 oktober 2003 @ 22:24:07 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13609595
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:50 schreef motown het volgende:

[..]

zolang ze daar op die scholen extreem fundamentalistische shit blijven predikken zullen Hamas & co altijd over een oneindige voorraad 'slimme' bommen kunnen beschikken

of je de palestijnse gebieden nu verlaat, terugtrekt tot de grensen van 1967 of heel de staat Israel ontmanteld ... er zijn doelen genoeg die westers genoeg zijn om aan te vallen (bv Turkije of Egypte om maar wat te noemen)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')